Ezt gyakorlatilag csak akarat kérdése. Például ha SRS jel aktív (ütközés után légzsák eldurrantva), akkor ICE gépeken illene az üzemanyag modulban az alacsony nyomású punepát lecsukni. Akkor ami még van a csövekben nyál azt ki tudja nyomni a magasnyomámsú punepa, aztán falsot szív és a motor megáll.
Sőt, lehet fokozni azzal is, hogy ha az SRS aktív lett, akkor fuel cut és ráfog minden fékre. Akkor az nem megy sehova már. Ilyen módon meg lehet előzni, hogy a légzsák által kiütött és "kinyújtózott" kedves kuncsaft hiába áll a gázon teljes súlyával, a gép már nem ad le nyomatékot, de még a lendület miatt sem gurul el 100 métert buszmegállón, meg sültkolbászos standon keresztül, miközben a fülkéből szivárog a fehér füstöt por, a "sofőr" pedig a csillagokat számolja az égen.
Meg azt is lehet, hogy a kocsit lefejezte a tréler (minden oszlop és tető levágva), de az autopilot tartja a tempót a mezőn és a pajtán keresztül is.