világít a valami, nem?
istálló? gazemberség? hupákolás?
világít a valami, nem?
istálló? gazemberség? hupákolás?
Én ilyet használtam, de áttértem az IKEA verzióra, mert az nagyobb... 32cm . Néha teszek ugyan alá kis olajat / zsírt, de az már mellékes. Nem annyira forrólevegős, de nincs is vele nagy probléma, csak a tésztát kell jól megcsinálni. Szelet húsokra is okés, de arra van nekem másik.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
1 perc Photoshop, mit kell ezen makettkodni?
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
A történelem ismétlio önmagát:
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ez analóg (:-
Veresi paradicsomnak a fűtő/napszimulátoros valami spéci világítása. Tőlünk 5 kilométer.
Na ilyen fényben ülök egész nap, bár nem fűtő változat. A Papaya/Mangófák télikertje a dolgozószobám lett, aztán 2x150W napszimulátorban barnulok.
Én is vettem végül. Nem "kosarasat", hanem mozisat, aminél lehet nézni mi történik a belepakolt kajákkal TEFAL ACTIFRY GENIUS XL AH960830
Alzánál most 61e, máshol 77e vagy több.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Nem ismétli, mert a hajó neve Ever Given!
Mea Culpa, ezt benéztem!
Szerk.: mármint a hajó neve valóban Eveb Given volt, de cég név jóval nagyobb betűvel van ráírva...
[ Szerkesztve ]
Na majd mindenképp referálj róla!
Majd Karácsony után
Most akciós az alzánál, azért is ugrottam bele (meg ilyet vettek asszony tesójáék és szeretik).
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Blááá, de kicsi képek vannak és lófasz a videó, de egy pillanatra látszik, hogy forgatja a cuccokat? Úgy már lehet jobb, de ennyi pénzt meg nem adnék érte :-D
Ja, a hajó neve az volt, csak keresztbe-kasba az Evergreen felirat volt olvasható.
Mellesleg a konténeres kocsi neve is lehet EverGiven.
Mindegy.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Az ilyenben mi a vitamin?
Én értem, hogy nem kell extra zsiradék, meg olaj, hogy megsüljön valami, de annak is van varázsa, amikor egy rettenetes oldalas / comb / akármi 1-2kg+ zsírban, fűszerekkel sül meg. És akkor lehet a zsírt kenyérre kenni.
Vagy vannak, akik szeretik a száraznál is szárazabb húsokat? No offense, de "egészségtelen" "zsírpárti" vagyok - szerintem sok dolgot abban _kell_ sütni.Pl. a ma esti kolbászokat is...
Zöldésgekhez talán OK, de a fene tudja. Ki kéne próbálnom, aztán vernyákolni, de ennyiért inkább még nem. Véleményekre kíváncsi vagyok, meg az elkészült kajákra is.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Én mr írtam némi véleményt és ne hidd, hogy ha dobsz bele valami kolbászt, akkor annak nem lesz elég zsírja. Pont jó a sajátja. Egy adag pácolt tarja is pont elég szaftos, nem kell semmi hülyeséget aláönteni. Szóval nem csak zöldségre jó, csirkemell is jó lesz, még én is megettem.
Tudja a fene, asszony akart ilyet
De ha csökkenne az olajfogyasztásunk, az nem lenne baj, hogy már 650 forint egy liter olaj a Lidl-ben
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Tudja fene, olajból szerintem felénk nem fogy annyi, mint E10ből vagy sörből, hogy az legyen a mérvadó. Bár ezt pont én szoktam venni a közértben és így már nekem is feltűnt az emelkedés. És érdekes, hogy a 3-5 literes sem mindig gazdaságosabb.
Kicsit szkeptikus vagyok, csak annyi a bibi
Elhiszem, hogy ezzel is lehet finomat, csak na. Nekem a klasszik ccuccok mennek.
Az eseményt jegyeztem, ha úgy adja, igyekszem. Vigyek valamit, ami nálam van, és a tiedé?
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ezért lenne jó a forgókosaras fritőz. Aztán van ám másféle olaj is és nem is kell minden alkalom után kidobni, mi is többször szoktunk benne sütni. Aztán meg jó lenne valami szívódízelbe beleönteni
Szóval annyira nem volt eddig számottevő, az étolaj ára, nem ez lett kiugróan magas. Kenyér viszont annál inkább. Ami nálunk van spar és távolabb lidl, mindben nagyon jó kenyerek vannak. Le kéne szokni róla, de egyszerűen nem tudunk.
Tudja fene, egyszer egyezkedünk és elmegyek érte 4 keréken, fenének cipelnéd.
Most kaptunk egy ilyet, szóval én egy darabig megint jó vagyok, inkább a sok aprólékkal kellene valamit kezdenem. 486 lapok, fél gépek, estébé. Teljesen hibátlan P1, csak szomszédtól kellene valami laplink kábeleket szereznem, mert nem minden fér ki floppyra és egyikben a CD döglött, másikban a FD. Lehet ki kell szednem belőle a HDD-t, de akkor már kap CF kártyát:
Akad két felesleges Sony amivel nem akarok szórakozni, csak ki tudja. Kitolom licitre 2ezer pénztől, aztán kész is. Két gyári Sony töltő már egy kisebb vagyon lenne, de itt csak a helyet foglalja az is. Elején még jó ötletnek tűnt :-D
Mechanikus klavi van benne? Fasza gépek voltak.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Valahogy csak nem megy ez az már évek óta megígért önvezetés... vagy ha ez volt a cél, akkor én kérek elnézést.
Ennek semmi köze az onvezeteshez (ami eleve nem működik usan kívül).
Volt már más hasonló eset is, ahol állítólag a Tesla gyorsított, de végül kiderült hogy a user volt balf*sz és a gázon állt... Szóval várjuk meg a végét.
[ Szerkesztve ]
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
"Az autó ok nélkül gyorsított,"
Ez mondjuk már nem az első, legfeljebb itt sem szeretne közreműködni a cég a telemetriával.
És akkor ellentábor felhozza azt az egy szem gumiszőnyeg beakadós izét, ahol ha nem olyan töketlen a felhasználó, akkor semmi baj nem lett volna belőle.
Majd kiderül, év végéig még úgyis ír valamit félig szédültem a Twitterre és egy tök ismeretlen cég vagy kriptopénz grafikonja lő ki az egekbe. Félelmetes.
Ez nekem nincs meg... ha "önvezet" az autó, akkor a sofőr minek és hogy akar fékezni? Ha a sofőr akar fékezni, akkor meg nem önvezet az autó, ugye. Esetleg a vészféket tudom elképzelni, hogy azt akarta működésbe hozni.
A részleges önvezetést és a vezetés segédeket meg nem kéne keverni, persze erről azért a Teslát is érdemes lenne tájékoztatni. Sajna az Autopilot eléggé messze van még a nevében hordozott képességektől.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Nem önvezet, de ez sok más cuccnál is zűrös, hogy kompútárban max. annyi van, hogy nyomta a gázt, mert azt hazudta a szenzor...
Az USAben sem ÚGY működik, a csodás ígéret az volt hogy 2020ra minden Tesla képes lesz robot taxi üzemmódra. Meg sok más ígéret is volt, az önvezető kamionoktól kezdve.
Nem jött be na, mindenkinek lehet rossz napja, vagy bukott terve. Én azért a teherre kíváncsi lennék, amire elég sokan toltak be előleget, csak mindig van valami kibúvó, hogy éppen miért csúszik még csak 3 hónapot az egész, mert éppen nem adta ki. Addig bedob egy újabb ígéretet és jók is vagyunk, csak mikor 1-2 ilyen dologra azt mondtam, hogy ez egyben nem adja ki és nem létező fizikai határokat feszeget akkor én voltam a hülyegyerek, ahogy a lélegeztetőbiznisznél meg a többinél. Aztán mégis az lett a vége, amit én írtam előre, de mégis másképp emlékszik rá a világpiac. Van ez így, minden évben várom, hogy elbukjon, de ez már nem fog összejönni, világméretű mókaember és picsa jól csinálja.
Ez egy kicsit olyan mint a Galaxis útikalauzban a törölköző valahogy sikerült egy dolgot úgy ahogy megcsinálni, azóta bármi mást hoz fel, azt hiszik mert van törülközője a többi csak véletlen nem sikerül.
Nem tudom hogy van ez a Nikola, Theranos cégekbe hogy a faszomba toltak be ennyi pénzt, a semmire. Másik nagy kedvencem a Solar Roadways
meg a Toyota egy potmeteres gazpedalja, ami ha elhasznalodik, 100% TPS-t jelez az ECU fele
mashol nem nem ruppotlankodtak ezen, es szandekosan ket poti van, az egyik 0-100%, a masik 100-0% kozott jelez, es az osszeguknek 100-nak kell lennie
több drón kell ;P
vhogy nemtom elkepzelni azt, hogyha feket nyom a sofor barmiert is menet kozben, akkor a menetvezerlo ECU nem ignoralja a gazpedal akarmilyen erteket
több drón kell ;P
Engem az ilyen történetek mindig meglepnek, hogy léteznek "sofőrök", akik képesek ijedtségből teljesen kinyomott gázpedállal letarolni mindent, ameddig a kocsi le nem tilt teljesen a sok ütközés után.
Nagyon sok ilyen videó van, tegnap egy Yarist láttam ruszki kompilésünben letarolni egy parkolóban álló kocsit, amit utána be is nyomott a susnyásba, mert betapadt és a sofőr csak állt a gázon.
Az ilyen embereknek nem szabadna gépkocsit vezetni, közveszélyes amit művelnek.
Ezért mondtam, hogy egy csomó szenzor ilyen. Csak mások már a sötét középkorban mefoldották. Hőmérő, para érzékelő modulok, akármik is nem csak a poti csúszó pálya.
Eddig meg minden alkalommal kiderult a logokbol hogy a juzer volt a hulye. Csak ha egy teslaban ul akkor lehet az autot hibaztatni. Pechjukre az meg mindent logol.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Mindent logol, de a fenti magyarázat alapján nem olyan egyszerű, másrészt zárt rendszer és kb. úgy szeretnek közreműködni a hatóságokkal, ahogy idehaza a lízincéges leendő vevős kapcsolattartásaikat láttuk.
Ez utóbbit a sógornőm is megoldotta, nem figyelt egy elsőbbségadásnál, belementek, ő meg a gázra lépett. Így még két kocsit lenyomott.
De, nagyon egyszeru. Megnezik melyik pedalt nyomta le. Ehune.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Akkor meglesem, hogy mióta van bekamerázva a gázpedál, mert eddig nekem ismeretlen volt.
Előfordul ja.
Nekem az fura, hogy ha már ennyire tele van mindenféle elektronikával verve, akkor az miért nem állt meg.
Ne told mar fullba, meg az en kocsimon is meg lehet nezni a gazpedal allasat. Nem kell ahhoz kamera, mar reg nem csak egy bowden megy a fojtoszelephez.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Meg lehet, de nem erről beszélünk. A bowden biztosabb (:- Pedig még Hz is felfogta.
Nem ertem mirol beszelsz, a toyotanak volt gondja a gazpedal potmeterrel a teslanal nem volt meg erre panasz. Ott a linkemen az amcsi hatosag vizsgalatanak eredmenye, minden egyes esetben bebizonyosodott hogy a juzer volt a hulye es a gazt taposta a fek helyett. Nem a tesla a hatosag allapitotta ezt meg. Itt te vagy az aki kodositesz, nem vagy hajlando megerteni a szitut.
Mashonnet: "Tesla's accelerator pedal is actually the exact same drive-by-wire pedal used in several other manufacturer's vehicles. It's highly proven technology over decades. Nothing special at this point. No Tesla secret sauce here. Just two hall effect sensors with slightly different curves for redundancy and position validation. If they don't agree, the car doesn't move. If one has an issue, the car reduces power and gives an error. I've personally never seen one of these throttle assemblies have a problem because they're literally as basic as these things can get. It's plastic, a spring to return the pedal to rest, and two hall effect sensors for positioning. They're rock solid on reliability and used in millions of vehicles."
[ Szerkesztve ]
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Fehér kenyérből nálunk alig fogy. 1-2 hetente egy negyed kilós cipó max.
Inkább pár zsemle naponta, vagy bagett. De mindenk_va drága lett. Alig úszok meg egy kis esti bevásérlást a SPAR-ban 10 alatt. Amit eddig 5-6 -ból kihoztam.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
" the exact same drive-by-wire pedal used in several other manufacturer's vehicles"
No várjál. Akkor most mégsem teljesen saját fejlesztés az utolsó porcikáig és csak saját alkatrészekkel, tervekkel dolgozik?
Ez a ködösítés nem más, amúgy meg ja, ugyanúgy néz ki az a 6 pólusú csati, S-nek a színkiosztása is olyan, mint a 46os bömösnek. Van ez így. Mást meg nem tudunk róla, jó eséllyel nem is fogjuk megtudni. Bár egyre több a bontott cucc a piacon, előbb-utóbb látunk majd egy ilyet is.
De még mindig azt próbálom magyarázni, hogy ha egy szenzor hibás értéket ad, vagy csúszópálya megy tönkre, akkor a logban az lesz, amit a tönkrement szenzor mondott és nem lehet pontosan eldönteni, hogy valójában mi történt. A különféle bétás tákolt szoftverek után meg bármit el lehet képzelni, míg cuccok nagy része hardver szinten is kb. nyilvános bétateszt. Repülőgépeknél a szimulátoroknál is ezen szokták a fejüket vakarni, mert a szimulátor úgy működik, ahogy beprogramozzák és nem úgy, ahogy valójában a repülő.
Te, hat a Zolit emlegeted, pont o irta le hogy hogy mukodnek ezek a szenzorok. Ha tonkremegy akkor letilt es nem tovignyomja a pedalt. Komolyan, ott a cikk az amcsi kozlekedesi hatosag megfejtesevel. Nem velem vitazol hanem veluk.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Ha tönkremegy, akkor hibás adatot ad. Az meg szoftver kérdése, hogy utána mit csinál. Ad egy hibás értéket (többnyire szélsőt szoktak), kompútár meg azt hiszi, hogy júzer tövig nyomta a gázt. Pár klímás meg egyéb cégnél elég sokáig tartott, mire rájöttek, hogy ez hiba és valahogy kezelni kellene, Vasúttechnikában már ezer éve túl van biztosítva. Tesla meg új bétás cucc ugye, ki tudja. Bízzunk benne, hogy vasúttechnikából megtanulták, aztán majd a sok junior programozó miatt ezek a nyűgök visszatérnek majd mindenhova.