azt hogy hívják európaiul? nem leltem.
istálló? gazemberség? hupákolás?
azt hogy hívják európaiul? nem leltem.
istálló? gazemberség? hupákolás?
9.4 a 0-100. Nem ezzel fog fittipaldizni de valoszinuleg tobb mint eleg dinamikat ad ez is. Mindig tetszett az a verda.
Szerk:
Hogy hivjak europaiul?
https://en.wikipedia.org/wiki/Kia_Stinger
Kia Stinger. Igen dulvan baba, ovatosan megnyitni.
Eloben sokkal jobb mint kepen szerintem. Rahunyoritva tesla.
[ Szerkesztve ]
hja. pont tízszer annyiba kerül, mint amit erre a produkcióra szánnék
istálló? gazemberség? hupákolás?
Jogos, csak emlitettem. Tudod... For future reference!:D
Neked egy Nissan Leaf vagy BMW i3 kell.
Nem akarok vészmadárkodni. Csak úgy mondom. Ez a kenés szempontjából katasztrofális. Ha rögtön indítás után "nagy" nyomatékot kérsz, akkor az a létező legrosszabb. Akkor még nem alakult ki a stabil kenés, de a nagy nyomatékigény miatt a csapágyak simán fém-fém érintkezésbe futhatnak bele.
Az sem túl jó, ha pár percet melegíted állva, mint a tatterek. Akkor más problémákba futsz bele.
Neked igazából egy BEV kellene. 4 km az durva kínzás.
Volt egy TC cikk erről, ott leírják a részleteket.
Meg -2 heregolyobis?:D
Elnezest ha valakit megbantottam.
Amugy igen, 100%ban egyetertek, hogy valami olyasmi kene de en vegtelenul emocionalisan allok az autokhoz (igen, jokes on me, erre veszek egy japan szemely/jellegtelen autot? :D). Ameddig anyagilag megengedhetem magamnak, hogy kicsit is olyan autot vezessek napi szinten szeretek akkor ezt fogom valasztani.
Accordba imadok beleulni. Innentol meg csak a statisztika es szam manias enem szamolgatja a fogyasztast de csak mint erdekesseg, nem zavar.
Legelejen elmentunk jazzt meg mazda2teg ilyeneket nezni de nagyon hamar leesett, hogy ez nem fog menni.
Mondtam, hogy namajd asszony... Aztan lattuk ex kollega, haver akivel mar dolgoztam Londonban is lep le es eladja a CRVjet. Meg aznap delutan kivolt fizetve a verda es egy icike piciket se bantuk meg.
Parom teljesen odaig meg vissza van a "kis" autoert es mondta mivel magas es nagy ablakokkal jol kilatni belole. Van bal elol kis motorhazteto tukor szoval meg az is segiti.
Azota crvvel mentunk turazgatni, kempingeznueg varosbol ki ha 50kilometernel messzebb megyunk. Abszolut uber kiraly verda.
Hat ennyit a Boba vs epeszuseg temarol. :D
Szerk:
Enpera masodik veszmadar irasra:
Azt csinalom, hogy beinditas utan varok 15-20 masodpercet utana pedig mivel majd cegtol haza mind otthonrol vissza zsakutcabol megyek ott kis tempoval ovatosan de motort nem eroltetve de nem is 2k felett hajtva probalok finoman menni.
Szerencsere a dombnak felfele tav hazafele van amikor mar ment 3 kilometert a kocsi.
Igyekszem vigyazni, ahogy tudok.
Parom az 2*15 kilometerre jar, neha 2*20 attol fugg hova megy edzeni.
Szoval ennyit tudok tenni.
Szerk2:
Plusz nekem a "nyelgazon megyek fel" azt jelenti, hogg akar 3500ig is elforog a motor fel-ketharmad pedalallasig.
Padlot nem kap es ido 90%aban 2.5k fole nem viszi az automata a motort.
Hetvegen megjaratom az autot ez akkor megy bele tobb kilometer ha nem pocsek az ido es nem dolgozok.
A rohadt eletbe mar, hogy mas hozzaszolasara valaszolva se tudok ujat irni.
[ Szerkesztve ]
par honapja volt a teszkoban Lobkowicz ale, de mar csak lagert talaltam ebbol, az meg nem izlett annyira, ha volt ale is, nemtom mi lelt a teszko sorrel, de mar regota csabitott.
Boba: negy km-re autozni? jo idoben bringaval mennek, ha esik vagy hideg van, akkor gyalog. Szembe szomszed is telen par naponta toltogette annak az autojuknak az akkujat, amivel a felesege jar napi kb. ketszer 800 metert. Najo, hazafele elmegy me'g a boltig, ami hozzatehet vagy me'g 500 metert is.
4km-re bringa is sok
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Olyan az utcank/kornyekunk bringaval nemtud feltekerni a felig jo londiban levo ember se. Konkretan meg egy embert nem lattam feltekerni, mindenki tolta. 50ccmez robogok 15kmhig lassulnak mert nembirjak. A dombocska hegyecskeajd legtetejen lakunk.
Plusz Te macika vagy, igaz? Szoval nemtudom az lejott e az eddigi beszelgetesbol de en Wellingtonban lakom.
Lefuj a szel a bringarol, vagy esik, vagy hideg van.
Plusz koztem es munkahelyem kozott van egy repter igy igen levagni se lehet az utat gyalog.
Igu, 3.5 kilometetre Vancouverben gyalog jartam. Csak ott nem volt emelkedo es varoson belul. Itt az ut felen nincs jarda es gyorsforgalmi mellett setalni a fuvon annyira nem buli.
remélem, parkolóhely azért akad vastagon, nem kell harcolni érte
[ Szerkesztve ]
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Most vonattam ki a forgalomból a Forester 2.5 XT-t, az is 14 litert fogyaszt ilyen rövid távokon. Csak 70 km-en
Haaaat...:D
Nem, ennyire nem para a helyzet de az utcankban szukos a parkolas. Cegben meg az itteni irodaban ~300 emberre van 90 parkolo, abbol 30 nevreszolo. A maradek 60 az first come first serve. En koran jarok, szoval belefer.
Enpera kedveert irom, hogy meginkabb kevesbe gyotorjem az amugyis rosszul hasznalt autot, a cegnel lerakom a verdat es gyalog(!) setalok el a 10 percre innen levo konditerembe/uszodaba majd vissza reggel hogy egy inditas-800m-leallitas kort megusszak.
Nova: akkor egesz jol allok:)
[ Szerkesztve ]
"Plusz te macika vagy, igaz? Szoval nemtudom az lejott-e az eddigi beszelgetesbol, de en Wellingtonban lakom."
hizelgo, de nincs kozom macikahoz, sot mar ki is maradtam belole. Es mindennap wellington szeletet esztek? (:
Oooohhh bakker neharagudj, akkor valamit elneztem/felreolvastam!!
Hwswn ki voltal? Megvagyok zavarodva kicsit a nevekkel.
Wellington szelet nincs, gumicsimma van.
az utobbi idoben mar nem irkaltam a hwsw-n, de ott is ezzel a nagyszeru nickkel voltam...
Szep, akkor nincs mas mentsegem, elnezest kerek!
Autos es fotos topicon kivul nem nagyon mereszkedtem messzire. Rendkivul ritkan a dlagaszagosz es azthiszem ennyi.
Akinek nem jön be az alap PH fórum hsz szerkesztő, próbálja ki a fototrend-es verziót. Elvileg hamarosan az lesz az alap.
Szerintem ez csak ürügy volt. A PH sem felel meg jelenleg. De kihasználva a kkv-kra vonatkozó türelmi időt, még nem is kell.
Na, megnéztem. Nem egy nagy szám. Ugyanazt tudja, mint a jelenlegi PH-s fórummotorban lévő. A legfontosabb funkció, az előnézet épp úgy nincs benne. Egyébként meg nem értem, hogy ha bővítették a lapcsaládot ezzel a Fototrend-del, akkor miért nincs fent az oldal fejlécében. A fototrendes színvilág meg szembántó, fehér alapon zöld meg fekete elemek, a szemem kiég tőle, annyira világos, meg annyira nagy a kontrasztja.
[ Szerkesztve ]
Te jó isten, van olyan, aki visszanéz és válaszol is 800-zal korábbi hozzászólásra?
(Lásd #1068-t DS39 fórumtárs tollából.)
Nekem 1 oldalt is megerőltető visszalapozni és végigolvasni, 2-t pedig már biztos nem fogok...
@Farkaskoma (alias Frawly): az előnézet funkció nekem is nagyon hiányzik, megdöbbentő, hogy a XXI. században egy fórummotor ezt nem tudja.
Ja, és azt is utálom, hogy egymás után több hozzászólást nem írhatok, így több témát egybe kell megírnom és a hozzászólások amolyan mixtura pectoralisok lesznek - bár ezen a fórumon tényleg követethetetlen, hogy ki mire válaszolt épp.
Más.
Kellett vennem román útdíjat.
Az e-rovinieta.ro oldalon némi viszontagsággal megtehető.
(Reméljük az útellenőrzés el is fogadja, amit ezen az oldalon vettem és nemcsak egy kamu... )
Ami vicces, számos nyelven elérhető az oldal, a magyar nyelvű verzió esetében a vásárlásnál a magyar nyelven MEDDIG megjelölésű rovatba valójában az ALVÁZSZÁMOT kell beírni.
Angol nyelvű verzióban egyértelműen alvázszám a rovat neve, ha a regisztrációs fiókban rögzíted a jármű adatait, akkor vásárlásnál a járműadatokat automatice kitölti és a magyarul "meddig" nevű rovatba az alvázszám jelenik meg.)
No comment.
"morci mellszobor koma" (Raynes)
Gyalog is sok. Féllábon kell ugrálni, egy elefánttal a nyakamban
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Cseheknél meg meg kell állnod, váltani koronát, és úgy vehetsz matricát. Kőkorszak
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Nem akarlak meggyőzni, sem minősíteni, ne értsd félre.
Ha mindenképpen autóval akarsz menni az időjárási és domborzati viszonyok miatt akkor a legjobb az, hogy:
- indítás után vársz pár másodpercet, hogy felépüljön az olajnyomás és valami "keringés" beinduljon a motorban.
- finoman adsz gázt, kerülve a nyomatéktüskéket.
- inkább magasabb fordulaton mész alacsony nyomatékigénnyel, egy fokozattal lejjebb váltva mint indokolt. Tehát mondjuk kettesben hármas helyett, ha lassan mész. De a fordulatszámot ne engedd az elején 2500/min fölé.
- ha már megmozdult a hőmérő mutatója (vagy kialudt a kék lámpa), akkor kezd a víz olyan 40+ fokos lenni, ami még mindig rohadt hideg, de a semminél jobb. Innentől már nem akkora tragédia az emelkedő.
- emelkedőn is finoman, inkább alacsony fokozatban, de nem leforgatva még hidegen.
- ha van lehetőség hetente legalább egyszer fusson a kocsi országúton legalább 20 percet egy menetben, akkor ki tudod párologtatni a benzint az olajból, valamint az akksi kap rendes töltést.
- ilyen üzemben és maximum 7000 km-t mennék egy olajjal és szűrővel. Az állandó hidegüzem alatt keveredik az olaj a benzinnel és felhígul a kenőanyag. Ha meghajtod, akkor a benzin kipárolog az olajból, de amíg benne van addig sokkal rosszabb a kenőképessége. Gyakoribb csere segít kicsit, de akkor is meg kell hajtani az autót hetente egyszer legalább, hogy tudjon regenerálódni az olaj.
A BEV-től nem leszel kevésbbé hím, ettől nem kell aggódni
Van ott már rendes autópálya ami nem a 30-as években a németek által épített betonlapos autókínzó tesztpálya?
Amikor a Rözsóval mentünk arra, akkor a gépkocsi teljesítménye és a belső sávban uralkodó gyorshajtás miatt a külső sávban haladtam, de az valami elképesztő volt. Azt hittem szétesik az autó tőle. El is tört a benzinszűrő műanyag patentja, pedig a franciák valami elképesztő robosztusra és biztonságosra tervezték. Ja, nem
Még az van, de lassan építik át az összeset csak pár évtized és kész :-D
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Tegnap ezt dobta fel a youtube: RAUH-WELT BEGRIFF HONG KONG - volt mar valahol cikk rola, de nem semmi hogy mindent o csinal sk.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Ezt meg a multkori szuperhosos filmes temara: How to Make a Blockbuster Movie - hogy milyert olyanok a filmek a moziban amilyenek.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Úgy tudom, a magyar Autóklubnál tudsz venni előre cseh autópálya matricát.
[ Szerkesztve ]
"morci mellszobor koma" (Raynes)
A színvilág valóban nem a legjobb ott, a többi oldal viszont marad a megszokott színekkel, ha ilyen új lesz. (PH időben ez 1-2 év lesz, lassan kúsznak be a fejlesztések)
Nem vissza, inkább előre olvastam a topikban 1. hsz-től.
Korábban nekem is fura volt hogy nincs előnézet, megszokható, 5 percig tudod (böngésző visszalépéssel akár 15) szerkeszteni a hsz-t.
A moderáció relatíve szigorú az oldalon, gyakran takarítják a forgalmas topikokat.
Egyébként üdv itt, aki csak most regisztrált. Nem olyan rossz ez. Van egy bája hogy 10 éve szinte változatlan a fórum.
[ Szerkesztve ]
Hát, én gugliztam de nem találtam ilyet. Csak olyat hogy megrendelem és futár elhozza onnan.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Koszi!
Na, hat 100%ban azt javasoltad, hogy hasznaljam az autot ahogy magamtol is csinalom, szoval ez eleg kiralysag! Tenyleg ezt csinalom minden egyes pontban. Amugyis 7-10k olajcsere periodust tartok vagy fel ev. Altalaban felev elobb megva .
Ezt a vezetési stílust nevezi a szaknyelv bobázásnak?
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Ugy.
Latom valaki meg emlekszik es nem nekem kellett elohozakodni vele.
Szinonimaja az eros autot gyogyegerkent hasznalomnak.
Parom szimplan marha idegesitonek tartja. De ez az o baja.:D
[ Szerkesztve ]
"Szinonimaja az eros autot gyogyegerkent hasznalomnak."
Vagy a tisztelésnek..
HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.
Viszont Te akkor másfelé is használod az autót, mert asszony is 3-4 km-eket megy a Yarissal délután (reggel a Picassoval van a sulijárat) és csak 2,5ezer km jött össze egy év alatt. Kb. 9-9,5 literes fogyasztással.
npera: köszi a javaslatot én is, akkor meghajtom hetente a Yarist kicsit hosszabb távokon én is.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Hetvegente ha lehet ezzel megyrk be varosba, kajalni, bevasarolni meg ilyenek. Neha varoson kivul is.
De altalaban a felev-1ev elobb megvan mint a 10k km. Annyit amugy is ritkan szoktam varni olajjal. En 7.5ezrenkent szoktam csereltetni a dolgokat.
A skoda anyós nevén van. Van arra lehetőség, hogy meghatalmazással én intézzem a biztosítót meg az okmányirodát, vagy felejtős?
Igen. Okmányirodában eladást és vételt is intéztem már meghatalmazással jópár éve.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
WW III előtt el kell készüljön, sietni kell.
Akkor a peremfeltételek adta határokon belül példás gazdája vagy a gépkocsinak
Attól, hogy erős az autó még nem kell állandóan a teljesítménycsúcson járatni.
Ezt én is megtanultam a Peugeot 306 1.4 XN gépkocsival. Bár a menetteljesítmények fantasztikusak voltak, de tudtam uralkodni magamon és nem engedtem a csábításnak. Azon a gépen ha padlót nyomtál a rádióban egyes fokú riasztást adtak ki az egész megyére és megszólaltak a polgárvédelmi szirénák. Szóval óvatosan kellett száguldozni.
Igyekszem.
Es termeszetezen csak viccelni akartam volna. Mint irtam 100%ban egyetertek, hogy egy bev kocsi jobb lenne nekem.
Ha majd visszamegyunk vancouverbe, lesz mar sajat hazunk, garazsunk es meg ezen felul lesz penzem egy teslara is akkor majd lesz bev. :drive: :D
Eros autora meg azt kell erteni, hogy "kell" a 2.4es 200lovas accord de kb 3havonta egyszer hasznalom ki es amiota megvan a verda egyszer rugtam el neki jobban ugy, hogy az 1-2 leforogjon (5sebesseges szoval asszem 2ik vege kb 115nel volt, az mar eros bunti kategoria itt).
De jo ez igy. Szeretem.
Göteborgi banda, ezt ne hang nélkül nézd meg
Úgy érted, hogy Polestar 2 vagy Polestar 3 ???
(nem így néz ki, de ha lesz publikus kép, akkor linkelem)
Ismerem oket. A clayman albumuk egyik kedvencem! Jok az arcok!:)
Volvo nemtom lesz e. :$ valami amcsi piacos auto kene. Europai autot venni is draga hatmeg fenntattani pedig tetszenek a verdak nagyon de szerintem nek valami s40T6 boven eleg lenne paromnak meg az epp aktualis belepo venzines xc70/90. Egyik kollegamnak van egy xc90, szep de nagyon latszodik rajta az amerikanizalodas. Valahogh a formak kicsit baltaval faragottabbak.
[ Szerkesztve ]
Igen szep, minosegi portre.