Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#3101) AMD Power válasza kali (#3100) üzenetére


AMD Power
titán

A 7GB szerintem elég lenne de havi 6200ft nagyon sok érte. A mostani Vodás korlátlan havi 5500Ft-ért.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#3102) ]Phobos[ válasza Joe bácsi (#3098) üzenetére


]Phobos[
senior tag

Figyelj, ha nincs TAPASZTALOD, akkor nem is tőled kérdeztem. Ez fórum, nem a Tré ügyfélszolgálata. De azért köszi, no offense! :)

club1: köszi, akkor ezek szerint ha elfelejtem a nem HD videókat - is - a jútúbon, meg igyekszem kerülni a tele flashelt/ flash alapú weblapokat és nem törlöm a gyakran látogatott weblapok anyagait, akkor elméletileg ki lehet húzni 1 GB-tal is. Fű, ezt nevezem fapados járatnak. Kíváncsi vagyok, hogy steam letöltést/ upgrade-et nem számolva játszanii is lehet e rajta :F Nem mintha mostanában igényem lenne rá :U

[ Szerkesztve ]

Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!

(#3103) Dízeles válasza blueye (#3097) üzenetére


Dízeles
aktív tag

Sajna ezt a kört már lefutottam.Ha nincs élő vonal no net!Nordcomo-sokkal

Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.

(#3104) blueye válasza Dízeles (#3103) üzenetére


blueye
veterán

Nem tudom melyik utcában laksz, de Kiskunhalason nekem kidobott egy rakás telefon nélküli DSL előfizetést.

(#3105) kali válasza AMD Power (#3101) üzenetére


kali
legenda

hát, nem olcsó, az tény! nekem 3 gb-os van - azt sem használom ki -, de annak még aránylag elfogadható az ára. a 7 gb forgalom mobilnet szempontjából (még) elég nagy mennyiség egy hónapra - legalább is a szolgáltató szerint, így ennek függvényében rendesen el is kérik az árát...
bár ahogy a többi szolgáltatóval kapcsolatban olvasgatok, és ismerősökkel beszélgetek, sehol sem mindig rózsás a helyzet, a másik két szolgáltatónál is vannak például lassítások a "korlátlan" csomagokon belül is - több tényező függvényében -, és így már más a helyzet...
mondanám, hogy alá kell írni 2 év hűséget, és akkor már nem 6200 ft a 7 gb csomag havidíja, hanem lebontva csak 5425 ft, de a 2 év hosszú idő...

[ Szerkesztve ]

(#3106) Hujikolp


Hujikolp
őstag

Üdv!

Ha vezetékesről hívok egy t-mobilost, aki külföldön van, akkor a mobilosnak veszik le a pénzét? Ill, mennyire kerül sokba a telefonálás?

(#3107) kali válasza Hujikolp (#3106) üzenetére


kali
legenda

igen, mivel neked mint hívónak nem kell tudnod, hogy a mobiltelfon a hívás pillanatában hol tartózkodik, értem ezt; bel-, vagy külföldön (pontosabban melyik szolgáltató hálózatára van csatlakozva, mert a határ mentén bizonyos esetekben még magyarország területén is könnyű a szomszédos ország szolgáltatójának a hálózatára csatlakozni - illetve ez fordítva is igaz)
a második kérdésedre így elég nehéz válaszolni;
- neked, mint vezetékes hívónak annyiba kerül, amennyiért a vezetékes hálózatból adott időpontban, adott mobilos szolgáltató felé hívást lehet lebonyolítani.
- ha a mobilosra gondolsz, akkor tudni kellene, hogy milyen szolgáltatós, melyik országban tartózkodik, ott melyik szolgáltató hálózatát használja...stb.

[ Szerkesztve ]

(#3108) Dízeles válasza blueye (#3104) üzenetére


Dízeles
aktív tag

:)
Külterületen lakunk.Ha bármely üfsz beszéltem "persze nem kell telefon előfizetés :jó akkor lemondom a telefon vonalat. ". Csak ha lemondom a telefon vonalat nincs élő vonal amire rá kapcsolódjanak. Csak abban az esetben ha a nagyságos tcom biztosítja, az ő illetve az én számomra.Nos az én esetemben nem biztosította .Lásd szívás Nortcommal.2 hónap hitegetés és nett nélkül.A kutyával kellett aludnom. :O
Szóval a telefon előfizetés nélküli net igencsak fájó és drága lett.

Ha a szüleidnek nincs gyereke, nagy valószínűséggel neked sem lesz.

(#3109) blueye válasza Dízeles (#3108) üzenetére


blueye
veterán

Ez érdekes, ahol van most ADSL net, ott miért nem tudják biztosítani a tel. nélküli netet? Fura. De ez itt OFF.

(#3110) Hujikolp válasza kali (#3107) üzenetére


Hujikolp
őstag

Köszi a kimerítő választ! :R

(#3111) MIFtIli


MIFtIli
aktív tag

Média mánia s díjcsomagban, ha túllépem az 50sms-t, vagy az 500mb-t adatforgalmat, akkor ezek összege hozzáadódik a havidíjhoz (4 990), vagy "lebeszélhetem" azaz ilyen formában is elhasználhatom azt?

(#3112) Viktor0610 válasza MIFtIli (#3111) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Hozzáadódik.

Samsung Galaxy A54

(#3113) Fulmi


Fulmi
senior tag

nem tud valaki olyan t-mobile flottat, ahova be tudnek lepni? cserebe en tudok segiteni vodafonos flottaban (# flottán belül ingyenes beszélgetés 0-24h
# bruttó 15,9 Ft-os másodperc alapú percdíj éjjel-nappal mindenhova
# SMS: bruttó 6 Ft a flottán belülre, 18 Ft flottán kívülre
# teljes egészében lebeszélhető br. 2500 Ft-os havidíj) csak en nem szeretnek vodafonos lenni, sokkal inkabb maradni T-nel!

lecci valaki segitsen :)

koszi: fulmi

(#3114) Viktor0610 válasza Fulmi (#3113) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

A Mobil flottát, de milyet? (vagy hasonló nevű) topikban azt ajánlják az "okosok", hogy vegyük igénybe Google barátunk segítségét, vagy kérjünk ott, pénzért...

Samsung Galaxy A54

(#3115) Fulmi válasza Viktor0610 (#3114) üzenetére


Fulmi
senior tag

igenybe vettem, de nincs kedvem fizetni ilyen hulye tagsagi dijakat, amik meg publikusak + nincs tagdij, azok semmiben sem jobbak mint a sima elofizeteses csomagok.

szoval, ha valaki tud segiteni nem publikus, de kecsegteto konstrukcios flottaban, annak tartozom valamivel. :)

(#3116) PiciKenny


PiciKenny
senior tag

Sziasztok!

Most lettem előfizus, plusz megrendeltem a net 100as csomagot a telóhoz.
Kérdés annyi hogy az ehos csomaghoz, a 100as net, hozzáíródik az egyenlegemhez folytonosan? vagy ez hogy megy? mert mikor a mytmobilnál bejelentkezek, kb neteztem 1órát kb 4mb adatforgalomés 1 hívásom volt eddig, egyenleg 7xx forint? oO why? ez folyamatosan megy 990ig ?(mert 990 a 100as net ) és plusz megy hozzá a beszélgetés gondolom. jól gondolom ? vagy hogy van ez ?:D ( megjegyzés: mikor belépek kapok értesítést hogy beléptem..ezért mindig vonnak le pénzt tőlem ?)
előre is köszönöm a választ ! :R

(#3117) kali válasza PiciKenny (#3116) üzenetére


kali
legenda

folyamatosan hozzáíródik minden, ott mindig a teljes forgalmat látod - hívás, net...stb -, a számládon is csak a végén szerepelnek majd a jóváírások!
a belépéskor küldött sms nem fizetős téma, de akár ki is kapcsolhatod ezt a szolgáltatást!

(#3118) PiciKenny válasza kali (#3117) üzenetére


PiciKenny
senior tag

szóval akkor nem plusz 700 ft meg még a 990/ hó ? csak hogy akk megnyugodjak :)
és ezt hol tudom kikapcsolni? ( az sms küldéses szart ) :U
Köszi szépen a válaszod! :R

(#3119) kali válasza PiciKenny (#3118) üzenetére


kali
legenda

ott csak a forgalom látszik, a havidíjak nem! forgalom viszont minden (az előfizetésednek megfelelő hívások, net...stb díja), az esetleges jóváírásokat a rendszer nem számolja, azok csak kiszámlázáskor kerülnek jóváírásra!
1430 -> 1 -> # -> 2 -> 1 -> 1 -> 1 -> jelszó megadása -> 2 -> 1 (így beállítottad, hogy a biztonsági értesítés sikertelen kiküldése esetén is beléphess sz adataidhoz!)
1430 -> 1 -> # -> 2 -> 1 -> 1 -> 1 -> jelszó megadása -> 1 -> adj meg valami pumukli telefonszámot!

(#3120) PiciKenny válasza kali (#3119) üzenetére


PiciKenny
senior tag

szóval (csak hogy jól fogjam fel, sry éjszakás voltam, álmos vagyok még )
ott minden adatforgalom látszik majd
de mivel én az echos csomagban vagyok 1850 +a 100as net 990
azaz 2840ft lesz majd amit én kifizetek, mindenképp,( ha nem lesz let többlet )akár mennyi is a weboldalon a forgalom ? mert ugye a jóváírás az levonja vagy mi ? x)
előre is köszi a türelmet s a választ ! :)

(#3121) kali válasza PiciKenny (#3120) üzenetére


kali
legenda

a két havidíjat biztosan kifizeted + az esetleges beszélgetés, net...stb forgalmat, ami már nem fér bele a kedvezményekbe!
a my t-mobile által mutatott összegből (amiben nincs benne az 1850 ft + 990 ft) levonják majd az esetleges kedvezményeket; például ahogy netezel, az folyamatosan hozzáadódik majd a my t-mobile által kiírt összeghez, de a havi záráskor a számlán a csomagban foglalt 100 mb összege levonódik majd, és szintén levonódik a csomagban foglalt lebeszélhetőség (1850 ft) is! a 100 mb feletti forgalom, és az 1850 ft feletti beszélgetés és sms viszont hozzáadódik!

(#3122) PiciKenny válasza kali (#3121) üzenetére


PiciKenny
senior tag

igen ezt így már értem :) köszönöm szépen :R

(bocsi az értetlenségért, az álmosság hatása :DDD )

[ Szerkesztve ]

(#3123) Enjoy


Enjoy
addikt

Hali!

Olyan kérdésem lenne, hogy kell-e fizetni 10e Ft kauciót iPhone 3GS vásárláskor abban az esetben, ha: MédiaMánia S csomagot választom 1év hűséggel, és a készülék árát (124.900Ft-ot) egybe ott kifizetem?

► més que un club ◄

(#3124) mizu_


mizu_
tag

Sziasztok!

T-mobile-nál lehet internet utalvánnyal fizetni a havidíjas internetért?
Előre is köszi a választ!

(#3125) #02683648


#02683648
törölt tag

Bonzsur,

A következőkben szeretnék segítséget kérni (tudom, hívjam a 1430-at vagy menjek a tépontba, de előbbin teljes a fogalmatlanság, utóbbinál meg hiába választom az arany és platinakártyás ügyfél gombot, annyit csinál csak h 1,30 helyett 1 órát kell várnom, és 3 ügyintéző 3 dolgot mond)

Tehát: most magán előfizetésem van, Médiamánia díjcsomaggal. Van egy céges Thome előfizetésem, amihez platinakártya tartozik.

A kérdések:

1) Ha a mostani T-M előfizetésemet bevinném a cégbe, vehetek e hozzá készüléket hűségre? (az előfizetést saját névre készülék nélkül vettem hűség nélkül). Uis azt mondták, h platinakártya miatt ez minden további nélkül megoldható lenne

2) Ha mondjuk a médiamániáról áttérnék Etalon akármennyi díjcsomagra, akkor készülékek közül csak az az 5 gagyi választható ami a T-M üzleti oldalán van?

3) Ír vmi olyasmit a kapcsolat program oldala a honlapnak, h ha vkinek platinája van, vmi kedvezményes SMS csomagot meg tud a T-M előfizetése mellé rendelni. Üzleti előfizetés mellé is rendelhetek vmi hasonlót ha a cégnek platinája van, v. ez csak a sima magánügyfélnek jár?

4) Üzleti előfizetés mellé van e bármilyen számlarészletező, v forgalmi tájékoztató cucc, olyan ami a pannonnak van (pannonline)? Ha igen, mennyibe kerül?

5) Ha megvan a T-M üzleti telefon előfizetés, akkor az itt olvasható leírás szerint kaphatok a T-Home net előfizetésre Kapcsolat Prémium kedvezményt?

Ha vki csak 1 kérdésre tud válaszolni, már azzal is előrébb vagyok. Előre is köszönöm!

(#3126) 1430 válasza #02683648 (#3125) üzenetére


1430
senior tag

Bár tudom a válaszokat, de sajnos nálam "teljes a fogalmatlanság"... :O

Egyébként logikus. A hivatalos csatornákat nem használod, inkább egy fórumon kérsz segítséget, ahol esetleg valaki válaszol valamit, amiért Te még rendkívül hálás is leszel, pedig lehet, hogy félig vagy még annyira sem igaz a válasz... :F

Hát részemről "Au revoir"!

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#3127) mukibuci válasza 1430 (#3126) üzenetére


mukibuci
MODERÁTOR

Ez tetszik, használhatom én is? ;] :C

Nem vagyok hős, egész nap internetezek.

(#3128) #02683648 válasza 1430 (#3126) üzenetére


#02683648
törölt tag

És erre most mit írjak? H végre mondja be az *tkozott callcenter a rögtön a nyelvválasztás után, h "ha ügyintézőnkkel kíván beszélni, kérem nyomja meg a XYA gombot"? Hogy ne kelljen állandóan egy rakás marketingszöveget meghallgatni mielőtt élő emberrel tudok beszélni?
Hogy ne 20 percig kelljen tartani a telefont mire az illetékes utánanéz egy egyszerű kérdésnek (megtörtént eset, tehát nem helyből a fórumot használom.."?
Hogy a tépontban ha már van "arany és platinakártyás ügyfél" gomb, az legalább annyival járjon, h ne kelljen 1 órát várni, és végighallgatni ahogy egy számlapanasz miatt egy ******* színvonalú úriember ordítja bele a politikai nézeteit az ügyintéző arcába úgy h zeng az egész tépont (okt elején megtörtént eset Bp-en!!!!)?

Általában én szoktam ezen a fórumon (az előző nickemen legalábbis) a leghatározottabban fellépni a parttalan szolgáltatóanyázással szemben, de mivel saját+cég+egyéb ügyekben elég gyakran kell mobilcégekhez fordulnom, komolyan lassan az az érzésem h nagyobb stressz egy P/V/T boltba bemenni, mint a JFK-n a bevándorlási pultnál sorbanállni :)) ;]

[ Szerkesztve ]

(#3129) Padló K.O válasza 1430 (#3126) üzenetére


Padló K.O
tag

:R :R :R :R :R :R :R :R :R :D

(#3130) Fulmi válasza #02683648 (#3128) üzenetére


Fulmi
senior tag

menj be es boritsd rajuk az asztalt helyettem is! en veled vagyok! :D

(#3131) hemaka


hemaka
nagyúr

Sziasztok.
Kettő kérdésem lenne.
Az első:
A T-mobile webshop-ban az iPhone csak ikon csomagokkal rendelhető meg?
Mert nem láttam semmiféle más opciót, hogy pl.: Relax, vagy Médiamánia csomagban szeretném megvásárolni a készüléket(pedig elvileg lehet, hiszen a PDF-ben ott van, hogy egyéb csomagokban is meg lehet rendelni).
A második pedig, hogy ikon 200-as csomagban leszurkolok a telefonért 99ezer forintot, akkor egyéb más összeget kérnek-e még azon felül ott helyben?
köszi:)

(#3132) blueye válasza #02683648 (#3128) üzenetére


blueye
veterán

Bemondja.
Egyessel válaszd a magyar nyelvet és rögtön utána mondja, hogy a nullással az ügyintézőhöz kapcsol. Ja és működik is: tegnap (platina szinten vagyok) 20 mp után kapcsolta.

Mikor hívtad a 1430-at utoljára?

(#3133) #02683648 válasza blueye (#3132) üzenetére


#02683648
törölt tag

10:27 perckor hívtam próbaképp a 1430-at. Kapcsol, jó napot, blblbl, magyar nyelvhez nyomja meg az 1es gombot ---> ezek után "Ha a T-mobile emelt díjas játékával kapcsolatban ill aktuális akcióinkkal kapcsolatban érdeklődik, nyomja meg a 7-es gombot" ---> ezek után elkezdi felsorolni a lehetőségeket, az ügyintézőhöz kapcsolás nincs közöttük, ha 0-t nyomok akkor "Ez a nyomógomb itt nem használható" hibaüzenet érkezik.
Ha az ember eljut addig a lehetőségig h van 0-s, akkor rögtön kapcsolják az üi-t, azzal nincs is probléma.

BTW, ezzel nem csak a T-t savazom, a voda is előszerettel rakott be 3 perc marketingszöveget a callcenter elejére

(#3134) blueye válasza #02683648 (#3133) üzenetére


blueye
veterán

Nekem a "Ha a T-mobile emelt díjas játékával kapcsolatban ill aktuális akcióinkkal kapcsolatban érdeklődik, nyomja meg a 7-es gombot" szöveg után rögtön felajánlja a 0-ás=ügyintézőt, ezek szerint neked nem platinád van és ezt a platinásoknak külön ajánlják fel. Most próbáltam 10:36-kor.

(#3135) #02683648 válasza blueye (#3134) üzenetére


#02683648
törölt tag

Fent írtam h a cégemnek van platinája a T-home előfizetés miatt, és a T-mo előfizetés (egyelőre) a saját nevemen van. De akkor még 1 érv, h minél előbb átírassam...
Azért köszönöm a választ.

(#3136) #02683648 válasza hemaka (#3131) üzenetére


#02683648
törölt tag

2 posttal feljebb volt, h hívjad a hivatalos csatornákat, fórumon nincs felvilágosítás ;]

Komolyra fordítva: az első kérdést nem tudom, az tuti h webshopon kívül nem csak ikonban lehet megvenni, a második kérdésre: kauciót elvileg kérhetnek főleg ha új előfizető vagy, vki korábban azt írta h webshop rendelés esetén telefonon tesznek fel kérdéseket amik a hitelképességi ellenőrzéshez kellenek.

PS. egyébként mindig is lenéztem az amerikaiak "credit score" rendszerét, h ott már a wc papír vásárláshoz is engedélyezni kell h lekérhessék a credit score-t rólad az egyik ezt kezelő cégtől, de lehet h nem lenne hülyeség vmi hasonló, h ne egy 22 éves ügyintéző döntse el pofára h 10 vagy 80 ezer kauciót kérnek e (ez most minden szolgáltatóra vonatkozik, aki él ezzel a módszerrel)

(#3137) 1430 válasza #02683648 (#3135) üzenetére


1430
senior tag

Csak hogy ne legyen ebből később probléma, ezt most tisztáznám. Minden számnak külön kiemeltsége van, nem pedig az előfizetőnél elérhető legmagasabb vonatkozik mindegyik számra. Magyarán ha a cégben van legalább egy platina hívószám, és te csatlakozol hozzájuk, nem leszel te is platina. Ha felhívod a 1430-at vagy beütöd az ügyfélsorolóba a számod, azt azonosítja a rendszer, és például a 1430-on a megfelelő menüfát kapcsolja. Blueye azért kap rögtön 0-ás gombot mert a szám, amiről betelefonál platina.

''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

(#3138) blueye válasza 1430 (#3137) üzenetére


blueye
veterán

Kösz a megerősítést, én is így gondoltam.

(#3139) hemaka válasza #02683648 (#3136) üzenetére


hemaka
nagyúr

Akkor bizony adják el másnak a szifont, úgy nem veszem meg. :D Köszi. :)

(#3140) #02683648 válasza 1430 (#3137) üzenetére


#02683648
törölt tag

A cégben 0 platina hívószám van, mert T-home ágon kaptuk a platinakártyát.

Akkor ezek szerint fölösleges lenne a cég nevére átíratni az előfizetést, mert kb annyi értelme lenne mintha az utcáról kötnék egyet? Eddig az összes ügyintéző akivel beszéltem, azt mondta h nem, mivel az "ügyfél" a platinakártyás, az ehhez kapcsolódó kedvezmények fognak járni.

PS. Amúgy ez véresen komoly, h prémium szolgáltatás lett h rögtön beszélhessek ügyintézővel? ROFL. Közgazdászként nem mondanám h véresszájú marketing- v. reklámellenes lennék, (arra ott van pl Blade IV ezen a fórumon ;] ) de ami sok az sok.

(#3141) dedike válasza #02683648 (#3043) üzenetére


dedike
addikt

:C Igazad lett! [link] :R

Jó szerencsét!

(#3142) Fulmi válasza #02683648 (#3140) üzenetére


Fulmi
senior tag

megnyugataskent arany kartyanal sem ajanlja fel a rendszer a 0-ast.

(#3143) blueye válasza #02683648 (#3140) üzenetére


blueye
veterán

Halkan jegyzem meg, hogy akkor lehet cég névre átíratni egy tel. számot, ha leginkább a cég használja és azt elszámolják a könyvelésben, nem?

Gondolom aki nem rendelkezik platinával az is elérheti az ügyintézőt, ha végigbotorkál a menüben és miután kiválasztotta azt az ügyet, ami rá vonatkozik, akkor speciálisan ahhoz kapcsolja a rendszer, aki azzal foglalkozik.
Kicsit olyan ez, mint a bankban: kiemelt ügyfélként felhívhatsz bármikor, bármilyen ügyben egy személyi bankárt, amúgy meg egy központi számot hívhatsz, ahol szintén végigbotorkálhatsz a menüben, mire kapcsolnak egy ügyintézőt.

(#3144) ]Phobos[ válasza ]Phobos[ (#3102) üzenetére


]Phobos[
senior tag

Tehát
1 GB fórumra, kicsi flash-re elég, meg 1-2 kicsi progi/ add on
3 GB előbbiek + 2-3 sorozat rész( nem HD )

Azt tudja valaki, miért van az, hogy teljesen törölnöm kell a Mozzilába mentett cuccokat + kapcsolatot bontva / T szoftvert bezárva restartolnom kell az egész gépet, hogy 0-50 kbps-ról visszamásszon 1 mega fölé :F

Semmi sem lehetetlen, csak nem túl valószínű!

(#3145) kali válasza Fulmi (#3142) üzenetére


kali
legenda

nekem például igen! :)

(#3146) #02683648 válasza blueye (#3143) üzenetére


#02683648
törölt tag

Halkan jegyzem meg, hogy akkor lehet cég névre átíratni egy tel. számot, ha leginkább a cég használja és azt elszámolják a könyvelésben, nem?

Természetesen igen. Légy olyan jó és ne játszd az adóhivatal szerepét.

(#3147) blueye válasza #02683648 (#3146) üzenetére


blueye
veterán

Jó leszek.
Nem játszom én ilyet, sőt. Főleg mivel a telefonszámla elszámolása mára már inkább nyűg, lassan ott tartunk, hogy ha tényleg elszámolnám az összes a cég érdekében folytatott hívásomat, sosem állna meg az APEH előtt.
Én csak arra utaltam, hogy nem lehet "csak úgy" ráírni egy cégre egy előfizetést, bocs ha ezzel sértettem az önérzetedet.

(#3148) #02683648


#02683648
törölt tag

A T topicot a jövőben nem fogom túlzottan frekventálni, annyit azonban a callcenter ügyfélriasztó rutinjának megkerülése tárgyában elmondanék a hasonló cipőben járó fórumtársaimnak, h 1430-1-330 után ügyintézőhöz lehet kapcsolni tutira (ez csak egy a lehetséges kódok közül). Az emeltdíjas bullshitet nem tudom h végig kell e hallgatni.
Csak h ne konkurrenciának csináljak reklámot: 1435 T-home üzleti üfsz, felhívom internet meglévő internet, MT azonosító beír, 0, és már kapcsolja is az üi-t. Egy szó reklám nem hangzik el a folyamatban. A másik T üzletág is átvehetné ezt a tempót.

(#3149) Fulmi válasza kali (#3145) üzenetére


Fulmi
senior tag

szoval protekcios vagy? :D

(#3150) kali válasza Fulmi (#3149) üzenetére


kali
legenda

ezek szerint igen, de egy bő 12 éves telefonszám után már elvárom... :)

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.