az ember ismerje fel, ha hibázott, és tudja korrigálni.
istálló? gazemberség? hupákolás?
az ember ismerje fel, ha hibázott, és tudja korrigálni.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Várós :up:
HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.
naneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!
HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.
Jópofa és nemes a cél is.
Bár szerintem ez a korosztály pont nem ért mégi, hogy maga a költemény miről is szól (és ahogy elnézem néhány előadó sem)..
HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.
Szevasztok, leslie vagyok, voltam.
Opel Ampera üzemeltetési tapasztalatok érdekelnének. Szervíz periódus, kötelező szakszervizes szervíz árak, esetleges típus hibák, mire kell figyelni, ha az ember vesz egy használtat, fogyasztás, karbantartás, ilyesmi.
Kössz.
Normalis esetben nem kellene, hiszen kozerdeku informaciot oszt meg, ha fontosabb az info mint a megszerzes modja akkor se erkolcsileg se jogilag nincs mibe belekotni. Eleg elmebeteg iranyba elment az adatvedelem, de jozan esszel nezve ez igy szerintem rendben van.
Azt kulon ruhellem amikor kitakarjak a szabalytalankodo autosok rendszamat az angoloknal kulon szegyenfal van az ilyenekre ahol rendszammal gyujtik oket.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
szerbusz, lezlilacibácsi
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Akkor megtalaltal minket. Szobakerultel itt, hogy elfelejtettunk szolni neked, de akkor ez szerencsesen alakult.
Ampera engem is erdekel minden formaban, de sajna Copperminenak nem jott be ez a forummotor, nem lattam mostanaban.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
"ha fontosabb az info mint a megszerzes modja akkor se erkolcsileg se jogilag nincs mibe belekotni. Eleg elmebeteg iranyba elment az adatvedelem, de jozan esszel nezve ez igy szerintem rendben van."
A józan eszem nekem is ezt diktálja, de félek, hogy a jogszabályok ezzel élesen szembemennek..
HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.
Gúgli mindeben segít, nem kell aggódni. Meglepődtem, de a hwsw fórum valóban halott volt már évek óta, RIP.
Szóval Neki van amperája, emlékeztem, h volt vkinek a fórumról. Itt most lesz fizetős övezet a cégnél, vagy költözés van, vagy zöld rendszám, mert 400eft/év/autó az ára. Amperát meg otthon tudnám tölteni is, hatótávolsága is kellemes, én úgy számoltam, h évi 800eft-ot meg lehetne vele fogni.
De a hátamra sem kívánok egy 80 centivel hosszabb kocsit.
Sőt, ha troll vagy, akkor a melóban is töltheted az Amperát. Egy jó hosszú, lehetőleg narancssárga és kínai hosszabbító és pipa!
Amúgy ledöbbentem, amikor az elvileg villanyszerelő bácsi elkezdett a nagyflexel dolgozni és előtte a kb. 50 méteres hosszabbítóból letekert vagy 5 métert a dobról, a többit meg nem.
Mondom neki, hogy én nem értek hozzá, de ilyen induktivitás, meg ilyenekkel nem lesz gond?
Oszt mit válaszolt?
HWSW Fórumra Csatlakozott:2002. szept. 13.
Közben ötletelek, CrossClimate+ vs PremiumContact 5. Utóbbi bevált, de évente 1-2 Olaszország, 1-2 Ausztria, 1-2 Erdély, ezen felül meg szinte tiszta városi használatra lehet, hogy jobb a négyévszakos. Eleve nem tartok több felniszettet, szóval évente 2 gumicsere macerája, amit eleve képes vagyok 1-2 hónappal elcsúsztatni az ideálistól, az a CrossClimate+ mellett nagy érv, viszont esőben kicsit könnyebben úszik meg, mint a rendes nyári. Évi 10-12k km-re talán jobb egyetlen szett univerzálisat fent hagyni az autón.
Az o elsokezbol szerzett infoiban jobban megbizok, linkelt egy pdf-et amiben vannak valaszok a kerdesidre, azt elokeresem. De kellene a beszerzesi forrasa, mert az itthoni kinalatott eleg vacaknak talalta. Illetve a hwsw archivum 17-es autos menteseben is van nehany relevans hozzaszolas.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Fura, a sima CC az pont esoben volt jobb, mint barmi mas. Igazabol csak tukorjegen volt rossz.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Mortal Engines-re gondolsz? Az Peter Jackson.
Csomó méréseredményből azt látom, hogy 1 méterrel hosszabb féktáv a PremiumContact5-höz képest szárazon, viszont az aquaplanningban 82-75km/h a nyári javára az még megdobhatja az árkülönbséget egy tetőújrafényezésnyivel lakatolással.
Jégen egészen közelíti a TS850 féktávját, havon meg ha nem is jó, de gyenge közepes téligumi szintjét hozza. Azon a 2 havas márciusi napon elég, jéggel többet találkozok, mint hóval.
205/55/R16-ot nézem, más méretben lehet, hogy mások az eredmények.
Most néztem régebbi CC tesztet, ott is kifejezetten tükörjégen volt a legjobbak között, verve a télit is, hóban és vizes úton gyenge. Valamivel kevered.
Ugyanúgy cég autó lenne. Nyilván otthonra letennék vmi ketyerét, ami méri az ampereket, oszt kifizetné a főni.
Én meg feltennék napelemeket a tetőre, hamarabb megtérülne.
Ebbe nem néztél bele? 3-4 éve jó volt a crossclimate, most már eléggé alul szerepel. A tesztgyősztes pláne marha olcsó is. Nekem az lesz tél elején.
[ Szerkesztve ]
Köszi, megnézem. Durva, h van profi mentésed.
Fura mert amikor vettem pont ez tunt fel. Illetve volt egy osszehasonlito teszt ahol a szaraz gumit hidegben szarazon siman verte (nedvesen is jobb volt a fekutja hidegben), de csak jegen nem remekelt (mondjuk a nyarinal ott is jobb volt). Azert is vettem, mert ha jeg van akkor ugyis mindegy, lepesben megyunk. Eso meg azert esik eleg gyakran. De a kovetkezo evben mar a Vector4Season leverte minden kategoriaban. Azota meg mar masok is.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Nem-nem, ez Nova erdeme.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Belenéztem, csak értelmeztem is. Egyrészt az osztályzat skálafüggő, és néhol 1-2 méteren oszlik a skála, szóval az aktuális gyenge néha jobb, mint 5 évvel ezelőtt a legjobb, másrészt 90+%-ban száraz úton használom, ahol meg a legjobbak között van. Zajban és kopásban is élmezőnyben.
Ehhez képest 15%-ban súlyozták a száraz aszfalton mért eredményeket, 5%-ban a zajt, 10%-ban a kopást. A "tesztgyőztesek" meg pont szárazon gyengék, nem azon akarok kompromisszumot kötni.
Nyilván a tesztet úgy forgatod ki, ahogy akarod. Ha számodra a száraz út fontos, akkor vegyél olyat, ami ott teljesít jól. A 4 évszakos gumi mindig a kompromisszumról szólt.
[ Szerkesztve ]
Csak szemléltetésképp, mekkora a valós különbség egy átlag grafikonon, ha nem 0-val kezdődik. A havas-jeges fékezéseknél szokták 0-tól ábrázolni, mert ott a nyári gumi tényleg látványosan dupla féktávot produkál, mindenhol máshol ekkora különbségeket nagyítanak fel:
Arra. Akkor kevertem. De volt valami közelgő film, amiben producer, de nem szól bele annyira és ennek örültek. Ennyi ragadt meg.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Majd most jön az, h 1.5-2 méteren ember életek múlhatnak, úton fekvő csecsemőket gázolhatsz, és gyilkos vagy.
Én meg úgy vagyok vele, h eleve q óvatosan megyek.
szeva prézli!
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Képzeld, asszony feladta a sok kaja fotózást az instagramra. Sok hálátlan desznyó, nem érdemlik meg. Amikor kedve lesz, akkor kitesz vmit.
Én is fotózáson meg a dokumentáláson adtam fel ezt az egész blogolósdit
De most majd lehet indítok valami szlovák-magyar-cseh fúziós konyha blogot
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
pálinkás knédli
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
juhtúróval, káposztával
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
A minisztérium szerint minden szakszerűen zajlott és közleményüket az alábbiakban pontos idézetként olvashatják:
A kérdéses időpontban, 2018. június 14-én, 12:05 és 19:10 óra között a közlekedési hatóság Dél-nyugati Régiós Ellenőrzési Osztálya Opel Zafira típusú gépkocsival végzett kivezetéses ellenőrzést az M7 autópályán.
A kivezetéses ellenőrzések célja, hogy a hatóság a jellemzően szabálytalanság gyanúja miatt kiválasztott járműveket biztonságos körülmények között, a forgalom akadályozása, zavarása nélkül arra alkalmas helyszínen - gyorsforgalmi utak esetében lehetőleg parkolóban - ellenőrizhesse. Ennek érdekében a hatóság munkatársai az autópályás kiterelések során követett gyakorlat szerint az ellenőrzés alá vonandó járművet az útszakaszra megengedett legnagyobb sebesség betartása mellett megközelítik, majd megelőzik. Ezután a kivezető jármű vagy a beleszerelt „közúti ellenőrzés” és „kövessen” szövegű fényjelző felirattal, vagy megkülönböztető jelzéssel, vagy ezek együttes használatával fokozatos sebességcsökkentés mellett az ellenőrzés helyére vezeti ki a kiválasztott járművet. A kivezető jármű a sebességet minden esetben csak a szükséges mértékben - a jelenlegi esetben is mindössze 10 km/órával - csökkenti úgy, hogy a kivezetés biztonságosan kivitelezhető legyen. E szempontok a nagy tömegű haszonjárművek, járműszerelvények kitereléssel történő ellenőrzése, alkalmas helyszínre való kivezetése során hangsúlyosabban érvényesülnek, megvalósításuk több feltétel egyidejű fennállását igényli, így az ilyen ellenőrzéseket a hatóság munkatársai a közlekedés biztonsága érdekében fokozott körültekintéssel végzik.
Fontos hangsúlyozni, hogy - amint az a felvételen és a közlekedők számára is látható volt - a sebesség csökkentésekor már használták az ellenőrzésre utaló megkülönböztető jelzést, így a cikkben megfogalmazottakkal szemben egyértelműen nem történt provokatív előzésre kényszerítés. Tájékoztatásul jelezzük továbbá, hogy ugyan azonos parkolóba hajtott ki, a felvételen előző járműszerelvényre a kivezetés és az ellenőrzés nem terjedt ki.
Savanykás dödölle tócsnival, majd arra kárpáti borzaska és főtt lilakáposzta. És végül szétcsapatni szilvapálinkával és ledugózni egy juhtúrós sajttal. Függöny.
Holláré, kezd idetalálni a csapat
Azt nézd meg, hogy ahol jársz nem akad-e fenn az Ampera. Rohadt alacsony, Coppermine ezzel szívott parkoláskor. Mondjuk te tudsz parkolni, szóval elvileg menni fog.
A szervizelés volt még macerás, nem mindenhol mernek hozzányúlni. És import jobb talán Hollandiából.
Többre nem emlékszem. A Yaris után nem lesz különbség, picit kisebb belül, mint egy Yaris, de kívülről hatalmas. Kábé, mint a régi Jaguárok. Kívül nagy, belül szorít.
Ma voltam strandröplabdázni. Nem is tudtam, hogy ilyet is tudok. Úgy mentem oda, hogy totál reménytelen, de alighanem előny a hosszú végtag és normális felnőtt magasság (190 cm), mert néha úgy sikerült lecsapni a labdát a másik térfélre, hogy csak pislogtak.
Persze amikor sikerült egyáltalán odaérni, vagy nem kilőni a pályán túl. Gyakorlatilag semmi labdaérzékem nincsen. És néha túlságosan erős volt a suliban megrögzült reflex, hogy kapus vagyok és meg kell markolni a labdát és nem elengedni
de hol a strand?
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Ez jó ajánló, h belül kissebb, mint egy yaris, pedig 80 centivel nagyobb. Pont ezért nem szeretném, igazából egy yarisnál kissebb autó lenne nekem praktikus.
Strandröplapdáról nekem mindíg a jó csajok jutnak eszembe, bocsi.
A kéket nem látod? Ott kék minden.
Nova és enpera első sorban:
megakadt a szemem a Hubsan H216A X4 Desire Pro drónon. Véleményetekre lennék kíváncsi.
Wifi távnövelést meglehet valahogy oldani?
Mennyire szélállóak ezek?
Asszony úgyis kérdezte, mit kérek a szülinapomra.
Gyerekkel is repkednék, de melóba is elvinném, néha jól jönne fentről áttekinteni a dolgokat.
BMW i3? Az pici és jó. Az elektromos motor és a vezérlő valami kegyetlen jól meg lett csinálva, a kalibrációt nagyon odakenték.
A mögöttünk levő pályán elég formás csajok voltak, néha oda is lett a koncentrációm sajnos. Pedig nagyon igyekeztem nem odanézni. De odanéztem....
Az a baj, h a 250km hatótáv nem adja ki nekem. Muszáj benne lennie robbanó mocinak. Pakliban van még a prius+ is amúgy, de abban meg vmi nevetséges hatótáv van elektromosan. Bár szinte biztosan jobb konstrukció, mint az ampera.
Ez valami egyszerűbb cucc, kábé 2000 SEK az ára ahogy nézem. 180 mm a mérete az adatlap szerint.
Ez még elég messze van egy DJI Phantomtól mind méretben, tömegben és teljesítményben. Én arra tippelek, hogy ha ügyes vagy, akkor kábé 10 m/s szélig nem viszi magával a szél, de akkor már komolyan ellene kell dolgozzál és a felvétel csak ide-oda fog rángatózni.
Szélcsendben alighanem tudsz vele olyan felvételeket csinálni, hogy látod magasból a tájat. De nincs rajta gimbal, hanem előre néz egy kamera fixen. Tehát a legkisebb mozdulatra is megy az egész kép. És bár FullHD a kamera, de sokat ne várj tőle azért.
Az 50 méter hatótávolságot túllépve a kérdés az, hogy olyankor van-e valami failsafe vagy elrepül ameddig van akksiban kraft. Van valami headless mode és RTH az adatlapon, de ettől sem várnék DJI-szintű pontosságot.
Egy kollégám vett egy DJI Mavic klónt, ami hasonló árban volt. Ezek igazából játékszerek, a motorok többnyire sima kefés motorok elég kevés erővel, esetleg még megfejelik egy fogaskerekes hajtóművel, hogy még egy dolog el tudjon törni lezuhanáskor.
Nova majd mond szakmaibb dolgokat, én csak úgy első ránézésre állapítottam meg a fentieket.
Van REX i3, abban van egy 650 ccm-es moped motor. Annak szélesebb a hátsó abroncsa picit, onnan látszik.
Á, bömös eleve nem, nem akarok abba a körbe tartozni, tudod. Meg ahogy elnézem, 7M körül indul, ampera 4M körül már akad bőven.