Ez az egész villanyautós dolog olyan, hogy lehet egyszerűbb felépíteni nulláról, mint már meglévő alapokról építkezni. Mint amikor van egy meglévő épületed, amit az igényeidre szabva átépítenél, de lehet, jobban jársz a teljes bontással és új alapozással.
A villanyautók amúgy szerintem nagyságrendileg egyszerűbb jószágok lehetnek, mint a belső égésű társaik. Mindenféle lendkerék, váltó, befecskendező, turbó, kenő stb. cucctól mentes, vagy annyira egyszerű, mint a faék. Gyakorlatilag olyan lehet, mint a trolibusz, csak nincs áramszedője. Nyomsz egy pedált, ami némi elektronikán keresztül áramot juttat egy motorra, ami elkezd forogni. Tulképp nem egy űrrakéta, csak a klf. előírásoknak kell megfelelni, mindenféle okokból, ami teljesen érthető.
Ami bonyolultságot vittek bele - szerintem -, az az önvezető képesség körül kezdődik. Itt egy sor fejlesztés az, amivel szintén mások előtt járnak, de ez az, amit mások lehet, hogy jobbra fognak megcsinálni, előbb. Elég sok cég ugrott rá a témára, kicsiktől óriásokig.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.