Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
nesa
veterán
Látom az itt a baj hogy hátrafelé szűkül, elöl még pont az élhető kategória ha nem túl kapszulás.
A leghátsó sorban 1.7 körül még el lehet lenni akár 3-400 km távon is. Szeged-Bécs-Szeged simán ment sógornőmnek.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
máyköl
veterán
Inkább ez való Nesa -nak...
Csak megjegyezném h ez is csak 7 személyes
MOD
Szerintem ezt akartad linkelni
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
pit stop
addikt
Színezetlen lökhárító/visszapillantó/kilincs jó kiindulás szerintem - ha adott típusnál volt ilyen, akkor azt jellemzően a fapadhoz adták/találták ki.
Az évjáratot nem tudom, de esetleg még a sok vak gomb feltűnő lehet
Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.
CactuS
Arcképgyáros
De élnék egy V8as Durango-t, vagy inkább egy új chargert istenem. A kompresszoros v8-as visításától feláll a szőr a karomon. Csak hát ez több szempontból sem az az ország és az az élethelyzet. Pedig milyen jó lenne reggelente így kelteni a szomszédokat, amikor előmelegítem az autót.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
8th
addikt
Egy jó 735i? LPG-vel olcsóbb fenntartani mint egy astrát.
Core2duo6600
veterán
Mennyit szánsz a verdára ?
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
Zola007
veterán
nme ragaszkodom
Focus, 307 éa Grande Punto is képben van.
klíma, pálya és tőlem való távolság leginkább a szűk keresztmetszet, mert jelenleg nincs alattam autó
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
Bontott fék, kuplung, minden van hozzá
Doki16
addikt
Most jelent meg új cikk 1.5-ért autók a Totalcaron. [link]
Egész jó ajánlások vannak benne. Ha problémamentes autót szeretnél az elkövetkező két évre akkor egy sima szívó benzin Focus, Corolla/Auris vagy Ceed.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
diegho
nagyúr
i30 és Ceed 1.4-ből már a sokadik hal meg ismerősi körben láncugrás miatt, szóval arra illik figyelni. Ja és mindegyikben behalt már a klímahűtő legalább egyszer, a dízelekben is.
CactuS
Arcképgyáros
Azt hogy? Mindegyik az 1.4 108 hp? Nálunk mondjuk dízelek vannak jellemzően, benzinesből a gen1ből, illetve az újból a benzin turbós, de néhány száz darab után egyikkel se volt ilyen gondunk. A kuplungszerkezettel inkább, az 100k km körül elfárad, viszont a cseréje is kb. 100k körül orvosolható.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Doki16
addikt
Azta ez durva. Mikori autók és mennyi volt bennük a km?
Most vettünk nem rég egy 2008-as Kia Rio 1.5 Crdi-t. Remélem azzal nem lesz bármi hasonló. 128k km van benne jelenleg.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
diegho
nagyúr
A vezérlés ugrás az első szériás 1.4-ből volt. Óra szerint 150k körül volt bennük, egyik szakadt is, okoskereket is vitte természetesen. Facelift előtti mind. Barátom nem is fogad be már ilyen motorral szerelt autót. Párom kolléganője 3 hónapja vett egy i30-at 130k km-el, 2008-as, annak is fura hangja van, néha nem indul be random. Ott is valami hasonló lesz a hiba, én nem hallottam még.
Ez van mikor már a helyi pékhez viszed, az kicseréli az olajat meg a szűrőket aztán mehetsz tovább, nem hiszem, hogy lenne neki spéci lánc mérője minden típushoz
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Doki16
addikt
Ennyire gagyi lánccal vannak szerelve? Számomra ez nagyon durva, hogy ennyire spórolnak. Egy autónak 100-150k km semmi manapság, és hogy ennyit se bírjanak ki, szánalmas. Nálam az Aurisra 500k km a nem hivatalos csereperiódus. És nem is lehet hallani nyúlásról vagy szakadásról.
A Kia Rio előreláthatólag 2 évig lesz nálunk. Ezen idő alatt belekerül kb 50-55k km. Érdemes ránézni a láncra szerinted? Vagy az 1.5 crdi nem gázos ebből a szempontból?
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
aelod
veterán
Az f@sza. Tesóm most vett egy KIA ceed-et 1.4, 2013-as modellt. Azokat is érintheti ez a hiba?
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
diegho
nagyúr
Nem tudom. Többen vettek itt a környéken facelift előttit, onnan tudom én is a hibát. Igazából rá kell nézni a láncra és meg van előzve a gond.
A vw-nél is volt hasonló az első láncosokkal
Az 1,5 crdi-t nem ismerem, 1,6 crdi-nél előfordulhat, az 1,4 crdi meg 300-350 ekm-nél a motor sem bír többet, bár lehet ott is láncszakadás, vagy átugrás miatt voltak motor cserék
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Abban már nem is azaz 1,4 -es motor van
Az első szériában még az 1398 ccm-es volt (105-109 ló)
A 2013-as már szerintem az 1368ccm-es,
furat, löket is teljesen más. Max power is máshol van... 90-100-101 lovas, gondolom a lánc sem ugyanaz
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
ribarszki
őstag
A KIA új 2.2CRDI 200lovas motorjai is láncosak igaz? Megbízható dízelek? Én eddig csak jókat hallottam róluk tulajoktól.
Zola007
veterán
jelenleg nem szánok rá annyit
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
batai15
félisten
Azé az durva mindenki el van ájulva hogy kia így úgy ,de ezek szerint csak nagy a hype körülötte.
Egyébként ha nektek lenne 2 3 millió autóra mit tennének ? Nézegettem vitarat is 2 M hitelre még tudnék 1.4 automatát venni,és csak új autó. Aza baj hogy annyiszor halom hogy a használt autókkal baj van ,és rohadtul nincs kedvem azzal kezdeni hogy veszek 3 M körül egy autót aztán még ilyen hülyeségek miatt még fél 1m menjen rá.
Mondjuk egy auris hibriddel szerintem kevesebb lenne a lehetséges problémák forrás és elég keveset is esznek számításaim szerint egy két év múlva elvileg lesz kocsira 3m kpba.
[ Szerkesztve ]
ribarszki
őstag
Mindenhol lehetnek hibák, sőt hibás szériák is. Azért nem gondolnám, hogy csak a Hype nagy. Ismerősöm a 3. Sorentóját vette. Az első kettőt 380e kilométerrel adta el. Olajat cseréltek, meg szilenteket.
Én pont hétőn rendeltem meg a 3as Octavia utódjaként a Sorentot. Megbízok a márkában, kapott egy esélyt, remélem nem alaptalanul és hosszú, boldog kapcsolatunk lesz. Ami az Octaviával nem volt, pedig első tulaj voltam...
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Prius/Auris hibrid nagyon olcsón üzemeltethető és ritka, hogy bármi bajuk legyen. Első generációs Auris hibridet tudnál csak jelenleg 2-3 millió körül venni. A második generáció értelmes példányai inkább 4 millió körül kezdődnek.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
diegho
nagyúr
Nem rossz ettől a Kia, csak figyelni kell erre is.
A 7 év gari miatt van a hype, az, hogy egy 10+ éves autóban a lánccal történik valami az erősen használatfüggő is, érdemes megnézetni.
Amúgy pont ez a baj, hogy amikor van egy jó, megbízható autó, akkor senki nem költ rá, mert "úgy sem lesz baja"
Két év múlva 3M ért ugyanazt fogod megkapni, mint amiket most nézel, mert mennek felfelé az árak.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
aelod
veterán
Köznyelv alapján az 1368ccm-es az 1,4-es
Nem tudom, egyszer vezettem. Nekem űrhajó érzet volt elsőre. Egy punto mk1 ELX-em van első kocsi .
Rohadt furcsa bármilyen szervós kocsit vezetni.
(#176624) batai15
3m-ért én nem vennék autót.
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
Qru
MODERÁTOR
Az ELX-ben sincs szervó? Nekünk S volt, abban még rádió sincs.
#nincsbennetarcsi
Mindkettő 1,4 alatt fut, csak már nem ugyanaz a motor, szerintem azzal nem tudták tartani az euro normákat, az még euro 5 volt, a 2013 meg euro6 már szerintem, euro 6-tól van az 1368 ccm 100 lovas motor
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
CactuS
Arcképgyáros
Az is durva, hogy valaki 1 rossz tapasztalat alapján, ami ráadásul elég kis mintavételű, egyből pálcát tör a KIA felett. Én lentebb írtam, hogy nálunk 1 jellemző gond van velük a kopókon túl, 3-5 éves korukig és ~120-150k km-ig, az pedig a kuplung. Ezért is csodálkoztam ezen.
Új autóval is tudsz lyukra futni, csak ott jó eséllyel garanciában javítják, de ha bent van az autód 3-6 hónapot a szervizben, az nem fog segíteni rajtad. Használtnál nyilván ez zsebbe nyúlós vagy egyeztetős, ha rejtett hiba, akkor az eladóval kell kommunikálni.
P3/Auris esetén 2 dolog a necces: nincs vízhőfok visszajelzés, elektromos a vízpumpa és a hűtőn fel tud gyűlni a kosz, ami rontja a hűtés hatásfokát. Ezek együtt tudnak problémát okozni, de ezek is könnyen orvosolhatóak. Ettől még nem rossz autók. 2,5 milla alatt max extaxik vagy tekert nem bevallott extaxik vannak. Aurisból (a gömböc 2010-2013 közötti) az alap olyan 2,5-2,6tól indul, a jobban felszerelt 3 milla körül van. Az újabb e fölött.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
aelod
veterán
De nincs ám. Ebben legalább is nincs. Csak plüss kárpit, ködlámpa, elektromos ablak elől. Rádióm van de gyári két hangfallal teljesen mindegy mert olyan mintha nem is lenne. Nagyon ritkán használjuk.
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
soldi3r
veterán
3M-ba mar talan belefer egy benzines Avensis T27 2.0, ami azert nem Vitara.
E30 (oo=[][]=oo)
Nekem volt kia ceed 2011-2016- ig 5,5 évig
70 ekm-t mentem vele
éves szerviz 30-35 eFt volt, meg tankolni kellett
5 évesen kilukadt a klíma hűtő, garanciában cserélték.
3,1M vettem, 2M eladtam 2 nap alatt
Hyundai i30 10 hónapig volt, 10ekm raktam bele
és i20 az csak 1 évig volt 12ekm raktam bele
Utóbinál a 3. féklámpa kiesett, garanciában cserélték
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Qru
MODERÁTOR
Pedig azt hittem az a jobban felszerelteknél alap volt már. Am jó kis autót, engem sosem hagyott cserben a közös 150k km alatt (bár az utólagos riasztó azért néha megszívatott).
#nincsbennetarcsi
Integrale
veterán
ELX-ben kellett, hogy legyen szervo, ahogy legzsaknak, elektromos ablakoknak stb.
"Bad reklám is reklám too"
aelod
veterán
Nem mindegyikben volt én úgy tudom. 1994-es.
(#176636) Qru
Én nagyon szeretem. Nem szívesen válnék meg tőle. Csak már érződik, hogy gyenge, kicsit dinamikusabban vezetek (nem száguldozok, betartom a KRESZ-t).
[ Szerkesztve ]
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
Qru
MODERÁTOR
Van belőle GT csak mondom...
#nincsbennetarcsi
aelod
veterán
Tudom ne is mond! Fáj a szívem érte nagyon... Bár itthon nagyon kevés van már.
Mondjuk a Grande Punto Racingje egy vicc ilyen szempontból a maga 77 Le-vel
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
Qru
MODERÁTOR
És az a kevés is már rommá van hajtva kb.
Haha, annyit még az 1.2-es jazz-em is tud (az 78 ló). Akkor az is sporting?!
#nincsbennetarcsi
1st gen 1.4 Ceed nálunk is szétgurította a vezérlést anno, 2007. évi 0km-es vásárlás.
140e km lehetett benne...2014. tvaszán kezdte: előszőr csak finoman vibrált, majd rángatott 2-3e rpm között, folyamatos haladásnál. Többször voltunk vele márkaszervizben, nem tudtak rájönni; de később a szervizlátogatások miatt volt szerencsénk.
Majd augusztusban Erdélyből hazafelé elkezdett leállni alapjáraton hagyva, illetve később már váltáskor is a kuplung kinyomásakor; a Királyhágóra vicces volt feljutni, ahogy mentünk keresztül, egyes-kettes között váltogatva a teherkocsik, buszok küszködő kapaszkodása miatt. Egyébként rendben ment országúton, pályán.
Hazaértünk, másnap mentek be vele a városba; lámpánál álláskor zöldre indítva majd gázt adva egyszer csak csörömpölt egy qrva nagyot a kocsi és paff...se kép, se hang.
A garancia akkor egy hónapja már lejárt, de a megelőző sikertelen szervizlátogatásokat felemlegetve az importőr méltányossági keretek között saját költségére javítatta. 1,5 hónap volt, illetve a munkalap szerint 1.2M JMF; szelepek, hengerfej, dugattyúk, stb.
Megérte, mert rögötn utána, októberben kiflibe törték.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
Integrale
veterán
A Racing csak egy felszereltseg, mint a Sportimg volt anno.
Neked SX Puntod lehet, mivel az ELX az ELX szervóval és magasságállítós vezetőüléssel tud többet.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
aelod
veterán
Integrale
veterán
Nem az autónavigátort néztem, abban rengeteg elírás van, kezdve a hátsó futómű szilentjeivel, és a vezérműszíjjal. Nincs szilent a hátsó futóműben.
Alvázszám kellene, abból meg lehet tudni.
"Bad reklám is reklám too"
Dare2Live
nagyúr
"Igazából rá kell nézni a láncra és meg van előzve a gond."
Tudtommal nem segít mert nem a lánc az ok. Leméred tökéletes. A láncfeszítő adja meg magát, ugrik a lánc, motor ~totálkár.
Hyundai + KIA 1.4 és 1.6ot is érinti. G4FA és G4FCt tuti. 150kkmet el szoktak menni. A csúnya az benne, hogy nincs viszahívás... nem szónak egyszer csak totálkár.
szerk: ja és hude lánc csörgés előjel sincs. Max indításnál de az nem ritka láncosoknál.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
hobizoli
nagyúr
ELX-ben 2xH1-s az elso fenyszoro is, mint a GT-ben, csak az ELX-ben nincs hozza moso
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
20 eves a legfiatalabb GT is mar
de attol meg lehet jo allapotban, mert azokra altalaban jobban vigyaznak, mint egy tucatverzios 1.1-1.2-sre
több drón kell ;P