Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#167001) Qru válasza Csabroncka (#166999) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ügyfélkapunk keresztül kb 5 kattintás és vissza van helyezve. Onnantól meg azonos az ügymenet.

#nincsbennetarcsi

(#167002) LuckyL válasza diegho (#167000) üzenetére


LuckyL
őstag

átíráskor automatikusan forgalomba helyezik, semmi plusz tennivaló nincs

cryptot minden termékemért elfogadom

(#167003) Csabroncka válasza Qru (#167001) üzenetére


Csabroncka
addikt

Ok, tehát csak nekem tűnik bonyolultnak, hogy amíg nincsen forgalomban nem viszem sehova, de előtte kifizetem a teljes vételárat, de még előtt kötelező, és eredetiség vizsgára, hogy gurulok :B ...stb

Bocs hogy hülyeségeket kérdezek, vagy nem értem, de tök kezdő vagyok benne...

"in medias res"

(#167004) nesa válasza MunezXBK (#166994) üzenetére


nesa
veterán

Pedig a V8 vízen is V8

[ Szerkesztve ]

(#167005) Qru válasza Csabroncka (#167003) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nepper? Kérd névre írva az a legegyszerűbb. Én is így csináltam. Adtam 10% foglalót aztán a többit megkapta mikor ott volt a nevemre szóló forgalmi a kezében. Indulás előtt kötöttem netrisken biztosítást és már hoztam is haza.

#nincsbennetarcsi

(#167006) Csabroncka válasza Qru (#167005) üzenetére


Csabroncka
addikt

köszi az infókat! Egyelőre csak kiszemelt áldozatok vannak amik morzsolódnak, ám mivel fogalmam sem volt a forgalomba helyezés mikéntjéről, időtartamáról...stb csak kérdések merültek fel bennem!

[ Szerkesztve ]

"in medias res"

(#167007) bitpork válasza Csabroncka (#167006) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Azért ha lehet te magad is legyél ott minden fázisánál. Nekem egyszer nepper íratta névre és kiderült h nem lehetett volna, mert elidegenítési bejegyzést kapott, csak valahogy sok volt az ismerőse. Igaz ma már minden elektronikus így sokkal nehezebb de ki tudja mire képesek emberek.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167008) MunezXBK válasza nesa (#167004) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Betonon nem akar kijönni a gyomrom tartalma. ;]

(#167009) prsq válasza Emu (#166978) üzenetére


prsq
tag

4 napja mókolják. :-(

Új kód, frissítsem böngészőt, töröljem cookiet, új kód, elnézést, új kód, már unom nagyon.

(#167010) #94529552 válasza Csabroncka (#166999) üzenetére


#94529552
törölt tag

Általában csak annyi, hogy megírjátok az adásvételit(szabályos legyen, ne előre aláírt az eladó részéről), meghatalmazást, stb., megkötitek a kötelezőt, és ezután mindent elintéz a nepper, x előleg átvétele után, majd 1-2 nap múlva az átadáskor kifizeted a maradékot. Megvan erre a rutinjuk, van amelyik pár óra alatt mindent elintéz.

[ Szerkesztve ]

(#167011) Csabroncka válasza #94529552 (#167010) üzenetére


Csabroncka
addikt

:R

"in medias res"

(#167012) #94529552 válasza nesa (#167004) üzenetére


#94529552
törölt tag

Itthonra ezek nem valók. Balatonon amúgy is tilos.

(#167013) zoo8800 válasza vans? (#166981) üzenetére


zoo8800
veterán

A teljesség igénye nélkül:
- egyenletlen, zajos alapjárat
- gyengülő motor
- hibakódok égéskimaradásra

A kokszosodás egy eléggé tervezhető költség, nem egyik pillanatról a másikra jön elő. Megállni csak emiatt szvsz nem fog.

rip and tear, until it is done

(#167014) alázógyík válasza fabri07 (#166991) üzenetére


alázógyík
őstag

A legrosszabb turbós, ami a piacon van...

(#167015) prsq válasza prsq (#167009) üzenetére


prsq
tag

Megoldottam. Nem a böngésző/oprendszer baja, és nem a kód a hibás.
Az egész rendszer szar, nem hiába egy a cég a jófogással, látszik.

Ha valakinek ilyen gondja lenne, keressen, elmondom, hogy sikerült.

(#167016) bandi0000


bandi0000
nagyúr

sziasztok

Majd autót szeretnék vásárolni, és kérnék egy kis tanácsot

amivel kezdeném, hogy a fogyasztás miatt dieselre hajlok, de sokan mondják hogy kis távra ne, viszont sok ismerősömnek van és 2-3 km re is használják már sok éve, persze ez nem azt jelenti hogy nem fog bedögleni

viszont nálam is lenne hogy pár km-t mennék, de fő célra egyik városból a másikba való eljutás a cél, ami 30 km ,sőt évente pár kirándulás amikor messzire is mennék

amik a fő csapás irány lenne nekem

Passat B5/5.5 vagy B6

ezek tetszenek, B5 öt tudnám megfizetni, B6 ra meg gyűjtenem kellene, de B6 ot sok helyen szidják, illetve a motort se tudom mi az ajánlott, B5 esetén 1.9 TDI vagy 1.8T de ez már eszik is rengeteget

mobile.de-n nézelődök, nem tudom mennyire divat kint a km órát csavargatni, de 1 milka körül vannak 150k km el autó, persze nyilván ez számít a legkevesebbet, de jó lenne ha kevés lenne benne és jól is menne

Xbox One: bandymnc

(#167017) vans? válasza zoo8800 (#167013) üzenetére


vans?
őstag

:R

hábm bábm

(#167018) Rison77


Rison77
senior tag

Sziasztok!
Kinéztem ezt a kis csoda Nissan Almera-t. Átolvastam a topicot, 1-2 információt találtam róla pl. lomha az autó a váltónak köszönhetően. Viszont a karosszériáról nem esett szó, mennyire rohadnak, és hogy hol. Ez július óta fent van a jóautókon , ennyire nem kedvelt típus,vagy arra is lehet gondolni, hogy meglepi vár a megnézésnél? Átnézve a kínálatot az ár még reális is lehet.

(#167019) t1 válasza Rison77 (#167018) üzenetére


t1
addikt

Küszöb vége hátsóívek amiket eddig én láttam.

(#167020) vzsryl válasza Rison77 (#167018) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Lomha, de ha nem zavar a 9-10L-es fogyasztás, akkor oda kell engedni a 4000-es fordulat környékére, és klímával is jól ugrik. Nem rohadós fajta. Nehéz eladni, ráadásul ez egy háromajtós kivitel, de pl. Golf 4-esnél jobb autónak tartom, főleg facelift után.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#167021) Rison77 válasza vzsryl (#167020) üzenetére


Rison77
senior tag

Közben átolvastam az összes totalcaros népítéletet róla, kicsit érthető, hogy nem nagyon kapkodnak utána. Nem vagyok túl fiatal már, de lehet ez nem éppen az a tanulós kocsi. Eddig maximum 300-ig nézelődtem de kínálat 90%-a már eléggé az időzített bomba utolsó harmadában jár már, ezután rászántam magam emeltem a keretet 500-ig csak az autóra. De ilyen kis összegekben úgy pörög a piac, hogy eszméletlen szerencse kell kifogni valamit .Amit eddig nézegettem, civic, escort, corolla, de gyakorlatilag ha valaki reális árat szab meg neki, több ideig tart megírnia a hirdetést az eladónak mint eladni magát a kocsit. Eddig mindig vakvágányra futottam, még kb 20-25 perccel felrakás után is, elvitték 10 perce... utána persze hetekig fent van még a hirdetés, de ezeknek biztos ez a fétise, hogy óránként 2x elmondják egy vadidegennek, hogy már nincs meg .

(#167022) F-ECT$ válasza Rison77 (#167021) üzenetére


F-ECT$
titán

Pont ma hallottam a Tiloson (Zách Dani volt a vendég), hogy a magyar átlag autó vásárló 500e és 1500e Ft között keres autót, így egy jó állapotú autóra ebben az ársávban tényleg rá kell ugrani, különben elviszik.

Dive ever, work never.

(#167023) Darksiders84 válasza Rison77 (#167021) üzenetére


Darksiders84
aktív tag

Na igen én is vadásztam jó ideig pár hónap nem volt sűrgős mert volt mivel járni de először csak egy típust néztem Suzuki Splash t akartam mindenáron de meguntam ami közel volt 100 kmnél nem messzebb és nem kereskedés vagy kereskedő jó árban jó állapotú ahogy írtad egyből már lefoglalták vagy már mennek megnézni és már el van adva ezért elkeseredve néztem 1,2 sőt már jóval 1 M alatt rengeteg típust de a lényeg tényleg ha eldölt milyen melyik lesz lekell rá csapni egyből menni én is mentem új hirdetés aznap másnap szerelő után írtuk a papírokat de már mondta hogy rengetegen hívták két nap alatt és ha nem elsőre néztem volna meg akkor nem lenne meg most valószínűleg a 10 éves Swift. Amúgy szerintem a 4-5-6 éves 2-3-4 milliós autók is hamar gazdára találnak ha jó árban jó állapotban vannak.

[ Szerkesztve ]

(#167024) pocokxx válasza Mágus2 (#166986) üzenetére


pocokxx
Közösségépítő

1.6 os motorral kínálnak egy szép állapotút Polo-t ismerősök. Nagyon rendben van az autó, 97-es garantált 90e km-rel és piszok jó áron. Motor visszatartson?

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#167025) BigBlackDog válasza pocokxx (#167024) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Mi is nézünk 1.6-al (a régebbi, 75 lovas, nyolc szelepes változattal) Polot. Engem nem tartana vissza. :) Rozsdára viszont oda kell figyelni!

[ Szerkesztve ]

(#167026) 8th válasza pocokxx (#167024) üzenetére


8th
addikt

Épp ellenkezőleg. :)

(#167027) Qru válasza pocokxx (#167024) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ne tartson vissza, az egy megbízható jó motor.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#167028) Mágus2 válasza pocokxx (#167024) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A 8 szelepes 1.6 jó motor, kicsit többet kér, mint az 1.4, de megbízható.

(#167029) pocokxx válasza Mágus2 (#167028) üzenetére


pocokxx
Közösségépítő

Szuper! Köszönöm mindenkinek! :R

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#167030) Lacy6


Lacy6
senior tag

Automata váltós autót szeretne venni egy családtag.
Létezik valami bevált típus úgy 1 millióig?

Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!

(#167031) molnarpeter válasza Lacy6 (#167030) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Prius 1

(#167032) szőröscica válasza molnarpeter (#167031) üzenetére


szőröscica
addikt

E39 525d ;]

(#167033) barnam_ válasza szőröscica (#167032) üzenetére


barnam_
nagyúr

Legalább tds? :D

(#167034) pocokxx


pocokxx
Közösségépítő

Sziasztok!

A KGFB kötést intézheti a párom az én nevemre (jelenlétem nélkül)? Vagy megfordítva: Kötheti a sajátjára, ha az adásvételi az én nevemen van?

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#167035) Executioner válasza pocokxx (#167034) üzenetére


Executioner
tag

Persze. Amennyiben írsz neki egy meghatalmazást! Viszont ajánlott lenne interneten megkeresni a legolcsóbb ajánlatot és azt megkötni!

A kötelező biztosítást szabályozó törvények értelmében a biztosítási szerződéssel minden esetben annak a személynek kell rendelkeznie, aki a forgalmi engedélybe be van jegyezve. Ez a személy lehet a tulajdonos, vagy az üzembentartó. Tehát az, hogy ki fizeti a kötelezőt, az üzembentartó vagy a tulajdonos, az a bejegyzéstől függ. Amennyiben a tulajdonos más személyt jelöl meg üzembentartóként és ez a forgalmi engedélybe bevezetésre kerül, akkor mindenképpen az üzembentartónak kell a kötelező biztosítás költségeit is állnia.

[ Szerkesztve ]

Exec

(#167036) szőröscica válasza barnam_ (#167033) üzenetére


szőröscica
addikt

Nem akarok en kitolni vele...

(#167037) pocokxx válasza Executioner (#167035) üzenetére


pocokxx
Közösségépítő

Megkerestük a legolcsóbbat, de személyesen kötném meg, tartva attól, hogy online picit nehézkesebb.
Vagy tévednék? (Insuráról van vélemény?)

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#167038) Executioner válasza pocokxx (#167037) üzenetére


Executioner
tag

Nem nehezebb. Én a kiválasztott biztosító online felületén szoktam megkötni. Pár perc az egész!

Exec

(#167039) nesa válasza barnam_ (#167033) üzenetére


nesa
veterán

Amúgy nincs TDS el semmi baj csak még jobban kell rá vigyázni mint az átlag kamrás dízelre, néhány alapszabályt betartva majdnem örök élet.

(#167040) DZs válasza pocokxx (#167034) üzenetére


DZs
senior tag

Akkor kötheti a sajátjára, ha üzembentartó lesz.

(#167041) Qru válasza pocokxx (#167037) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Felesleges, online egyszerűbb és kényelmesebb megkötni. :K

#nincsbennetarcsi

(#167042) 8th


8th
addikt

Többen is rákérdeztek. Nem elírás. :DDD [kép]

(#167043) zoo8800 válasza 8th (#167042) üzenetére


zoo8800
veterán

Kis alku vajon belefér? :D

rip and tear, until it is done

(#167044) stickermajom válasza 8th (#167042) üzenetére


stickermajom
addikt

Basszus, nem is tudtam, hogy ekkora kinccsel rendelkezünk mi is. :D Új kora óta nálunk lévő, 130 ezret futott 2001-es F akkor mennyi lehet, 1,6 millió? ;]

[ Szerkesztve ]

(#167045) arpii


arpii
aktív tag

Sziasztok. A témaindító kérdés az adott, bár nem érzem szükségét a cserének, ezen lassan el kell gondolkodnom, mert idővel gazdaságtalanná válik a mostani üzemeltetése.
A jelenlegi, örök és elnyűhetetlen:
1994-es Opel Astra Classic 1.4 C14NZ a 60 lovas, 5 ajtós. Külsőleg felületi rozsdásodás, a tipikus jelek már rég megvannak, a motorja gyakorlatilag elpusztíthatatlan. Km állás ~300e. Városi ~6l , vegyes-országúti: ~5.2l százon.

Egy lehetséges utódján gondolkodom, bár alapvetően nem érdekelne, hogy egy kicsit gyorsabb, kényelmesebb, erősebb valami legyen, mert tudom, hogy a mostanitól megbízhatóbb nem létezik sajnos.
-Ez utóbbi lenne az elvárás a lehetséges utódnál, hogy ne hagyjon az út szélén, soha.
-Francia és Olasz autó teljes mértékben kizárva.
-Lehetőleg minél újabb, talán olyan 2004 alá már nem akarok menni.
-Csak és kizárólag benzines.
-Nem érdekelnek a kisköbcentis 125 lóig gyárilag tuningolt vackok, hagyományos 1.6-1.8 környéke lenne gazdaságos, olyan 100LE körül.
-Az ár dinamikus, 1M körül érdekelne, mik a lehetőségek, de egy jobbacska darab megérne nekem 1,5-et is.
-Nem lenne nagy baj, ha alacsony szervizköltsége lenne.
-Persze nagyon szép és jó lenne egy 150e alatti példány, de értelemszerűen állapotot tekintve jó legyen, az óra bármit mutathat.

Eddig számításba vett gyártmányok/modellek:
-Astra G (olajevő, emiatt nemigazán érdekel, pedig elég kiforrott technika ez is, kivéve EGR cserebere és egyéb gyermekbetegségek, másrészt kiesik a preferált 2004+ évjáratból)
-Vectra C, tetszik, de fogalmam sincs milyenek a tapasztalatok ill. szerintem ez ki is esne az árból
-Focus MK1 nagyon preferált, van vele tapasztalat és igen kedvező paraméterekkel rendelkezik, hosszútávú üzemeltetés terén.
-Focus MK2 nincs vele tapasztalatom, de preferáltnak mondanám
-Focus MK3 nincs vele tapasztalatom, de gyanítom, hogy ez nem férne bele az árba, bőven nem.
-Mondeo MK4 nagyon tetszik, de ez nem az az árkategória, amit keresek, egyelőre.
-Bora/Jetta & Golf MK5-ösök fogalmam sincs, de biztosan jók, persze nem a "jól sikerült" TSI motorral.
-Japán autókról sajnos nem tudok sokat, Toyota-kat mondják még rendkívül megbízhatónak sokan.

BMW, Merci, Audi nem kell csak azért hogy jampizzak, aztán meg fél miilió egy olajcsere.
Külföldi kínálattal kalkulálva is érdekelne a dolog, értelemszerűen ott "hihetőbbek" a dolgok általában.

(#167046) bitpork válasza arpii (#167045) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog

Fél millió egy olajcsere? :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#167047) BigBlackDog válasza bitpork (#167046) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Hiába, prémiuméknál elszálltak az árak. :(

;]

(#167048) Napfénysüti válasza bitpork (#167046) üzenetére

Gondolom az egy költői túlzás volt. ;)

Més que un club!

(#167049) focvis válasza arpii (#167045) üzenetére


focvis
veterán

Vegyél Toyota Corolla 1.6-ot. Esetleg Astra H belefér 1.6-tal, az se fog igazán fickósan haladni.

-VW-nek eleve drágább a fenntartása. Értelmes állapotú TSI-t ne is keress 2 millió alatt, Golf V-ben eleve foscsi az a motor. Golf IV & Co. már rohad szinte mind, vagy ha nem akkor túlárazott.
-Focus korrodál, drága a hátsó futómű.
-Mondeo, Vectra fenntartása magasabb költség; komolyabb = érzékenyebb futómű, nagyobb gumik, magasabb fogyasztás, stb.

[ Szerkesztve ]

(#167050) alázógyík válasza BigBlackDog (#167047) üzenetére


alázógyík
őstag

A megbízhatósággal 1ütt! :DDD

2018_WhatsaCar...
1-4 éves autók megbízhatósága, márkák
1 Suzuki 97.7%
2 Lexus 97.5%
3 Toyota 96.8%
=4 Kia 95.8%
=4 Mitsubishi 95.8%
=4 Subaru 95.8%
7 Skoda 95.6%
8 Alfa Romeo 95.5%
9 Hyundai 95.4%
10 Seat 95.2%
=11 Mazda 94.6%
=11 Vauxhall 94.6%
13 Dacia 94.1%
14 Fiat 94.0%
15 Honda 93.8%
16 BMW 93.4%
17 Volkswagen 92.9%
18 Ford 92.7%
19 Renault 91.7%
=20 Audi 91.5%
=20 Volvo 91.5%
22 Mini 91.2%
23 Porsche 90.9%
24 Peugeot 89.4%
25 Citroen 88.1%
26 Mercedes-Benz 88.0%
27 Nissan 87.1%
28 Jaguar 84.9%
29 Jeep 82.7%
30 Land Rover 76.5%
31 Tesla 57.3%

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.