Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#177951) LógaGéza


LógaGéza
addikt

Üdv!
Autócsere előtt állok, és nem tudok dönteni, hogy benzin vagy dízel üzemű legyen a következő kiszemelt.
Főleg ingázok az M0-n, napi 60-70km, valamint havonta/kéthavonta egyszer egy út meglátogatni a 200km-re lévő rokonokat. Tavaly augusztus óta 18ezret mentem. Erre a felhasználásra melyik oldalt válasszam?
Valamint ajánlásokat is szívesen fogadok, 1,5-2M között, bár mivel régóta szeretnék egy Alfa 159-est, ezért nagy hendikeppel indul :).

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#177952) vzsryl válasza LógaGéza (#177951) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Erre a felhasználásra akár mehetne dízel is, de ha bemennél a belvárosba, akkor idővel belefuthatsz korlátozásokba. Amúgy ha már 159, akkor 1.9 JTD.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#177953) diegho válasza kisza25 (#177950) üzenetére


diegho
nagyúr

A szakadás után volt 527k, ha jól emlékszem ennyit mondott barátom, de volt ott más is, ami kapott.

(#177954) kisza25 válasza diegho (#177953) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Úgy gondoltam, ha veszel, azzal kezdeni, feszítők, okoskerék

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#177955) diegho válasza kisza25 (#177954) üzenetére


diegho
nagyúr

Azt nem tudom, nem néztem.

(#177956) LógaGéza válasza vzsryl (#177952) üzenetére


LógaGéza
addikt

Megtartanánk páromnak a mostani benzines 147-esem, úgyhogy lenne ilyenkorra is terv.
Igen, pont egy 1.9 JTDm-et nézegetek.

"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"

(#177957) r6man123


r6man123
senior tag

Sziasztok!

Menyire ül fel az ember egy ilyen Audival a szopórollerre?

Audi A4 2.0 TFSI

(#177958) Mágus2 válasza r6man123 (#177957) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Az első 5 évben nem lesz vele gond. Olajat sűrűn kell cserélgetni, akkor nem lesz baja.

(#177959) máyköl válasza LógaGéza (#177951) üzenetére


máyköl
veterán

Ha a 159 -es mellett döntesz, akkor mindenképp dízelt vegyél. Nem jók a benzinmotorjai, kivéve az 1.75 Tbi, de az egy másik árkategória.
1.9 vagy 2.0 -t néznék belőle, 2.4 elég bajos, hengerfej szeret megrepedni. 1.9 -ből a 16 szelepest érdemesbb nézni, de ha 2.0 JTDm -et nézel, akkor sem lősz nagyon mellé. Olajpumpa tömítése szokott megfáradni, érdemes vásárláskor kicserélni.

(#177960) Zewa


Zewa
senior tag

Sziasztok,

1,5-2M forint kozott olyan autot keresek amivel egyszeruen jo kozlekedni. 5 uleses,(donheto hatso), benzinmotoros jarmuvet keresek. (max 10kg/le) Ne legyen: kombi, 20 evnel idosebb, Alfa, BMW es Lexus.

Nem kifejezetten elmenyautot keresek de ne is legyen olyan dog unalmas mint egy 1.8as Hastra...

Kivancsian varom az otleteiteket.

:R

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#177961) Shade45 válasza Zewa (#177960) üzenetére


Shade45
senior tag

Honda Civic 1.8 8.generáció

(#177962) focvis válasza Zewa (#177960) üzenetére


focvis
veterán

Golf V GTI

(#177963) tboy93 válasza Zewa (#177960) üzenetére


tboy93
nagyúr

Honda Accord?

(#177964) MunezXBK válasza focvis (#177962) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

G5 GTI motorja nem a legjobb konstrukció.

(#177965) focvis válasza MunezXBK (#177964) üzenetére


focvis
veterán

Aszondod vegyen hondát?

(#177966) MunezXBK válasza focvis (#177965) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ilyet soha nem mondanék. :D

Mondjuk GT-t még vehet.

[ Szerkesztve ]

(#177967) Integrale válasza Zewa (#177960) üzenetére


Integrale
veterán

Bravo 1.4 T, 8.Gen Civic, Leon, Golf. Van mibol valogatni.

"Bad reklám is reklám too"

(#177968) Yiggdrasil


Yiggdrasil
aktív tag

Lassan, de biztosan szűkül a dolog, eljutottam odáig, hogy ezek közül lesz valamelyik:
- Yaris (motor kérdéses) - Minél többet olvasok róluk, annál szimpatikusabbak, a sima kicsi aranyos, a sport vagány, a Verso meg marha praktikusnak tűnik amellett hogy nem egy nagy kaszni
- Jazz 1.2/1.4 benzin - Ez az amit mindenki ajánl, és a legtöbbet néztem meg belőle, viszont a 800ezres sávban csak az 1. Generációsok vannak és abból sem a legszebbek (rozsda főleg)
- Swift 2. Gen 1.3 benzin - Ez a költséghatékony opció a fejemben, és formailag is bejön
- 307 1.4/1.6 benzin - Ilyet nyúzunk lassan 10 éve, már ismerjük kívül-belül, nem volt vele különösebb gondunk csak ha ellógtuk az éves szervízt (206 is tetszik, de mindenki lebeszél róla a hátsó híd típushibája miatt)
- A2 1.4 benzin - Ez tetszik talán legjobban külsőre-belsőre, viszont mindenki óva int tőle az rokoni+ismerősi körökben mondván hogy Audit aranyáron lehet szervízelni a többihez képest, ritka modell, hiába alu, tuti rohad az acél része, stb, és a PD TDI verziós takarékos motortól, mert hogy dízelt nem veszünk mert a PD elemek javítása/cseréje horror és különben is

De még így is túl nagy a lista.
A kérdés, hogy ezekből haladjak tovább úgy, hogy amelyikből a legjobb állapotút találjuk az legyen, vagy van ami hibás elgondolás?

Yaris esetében mennyire vállalható az 1.0-ás, illetve a Jazznél az 1.2-es motor? Mégiscsak lenne napi szinten autópálya, de max 120ig szoktam felmenni és többnyire 90-110 körül lehet úgyis csak haladni a forgalom miatt.
Illetve valaki ismeri, hogy mit jelentenek a Yarisoknál a típusnevek? (Pl Linea, Sol, Blue, stb) Ugyanez a Jazznél is az LS/ES stb kódokkal, neten csak az aktuális generációkra dob találatot.

És a végére: ahogy nézem 150-250ezer km-t futott autók vannak főleg, mennyire öngyilkosság egy ilyet bevállalni?

(#177969) molnarpeter válasza Yiggdrasil (#177968) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

A2 csak akkor drága, ha törik, amúgy meg egy alu kasztnis Polo nagyjából, bátran vehető a dízel is szvsz.

(#177970) Zewa válasza MunezXBK (#177964) üzenetére


Zewa
senior tag

Valoban, G5 GTi-tol en is fazok egy kicsit, illetve a szepek erosen 2M felett vannak.
Accord?! 2.4 Type-S? Nem egy gyakori peldany.. Van valami extra nyugje egy 2litereshez kepest? Gondolom a naftat, azt szereti... :D

A Leon alapvetoen tettszik de egyszeruen nem tudok megbaratkozni a belsejevel.

A Bravo erdekes felvetes, Mennyire nyugos az erosebbik, 150lovas T-Jet?

Yiggdrasil: Ha autopalyan is elofordulsz, es azonnal elfelejtenem az 1.0literes Yarist, amikor be kell ferni, fel kell venni a palya ritmusat kell nemi tartalek. A Jazz 1.2-ese hatareset de szerintem eleg lehet, ha nem felsz hasznalni a felso fordulatszam tartomanyt is. 307-bol en csakis facelift utanit keresgelnek.

Egyikkel sem losz melle igazan de uld vegig oket lasd mekkorak, ugyis kialakul egy egyeni preferencia a fejedben. En ebbol a meritesbol a Stiftet valaszanam mert 8kiloert van belole valasztek boven, ki tudsz fogni egy elfogadhato peldanyt es olcso a szervizelese is.

[ Szerkesztve ]

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#177971) tboy93 válasza Zewa (#177970) üzenetére


tboy93
nagyúr

A 2 lityos sem rossz, persze igazan jól a 2.4 megy. Accord nyugok koze tartozik a szervocso repedes, klimakompresszor problema, gazpedal jelado. A 2.4-es picit talán jobban eszi a feltengelyt, ha sokat raccsingoltak vele. Egyebkent a motor, ha megfelelő olajjal hasznaltak, szinte megolhetetlen. Valtonak se szokott baja lenni, eleg megbizhato technika. Only Bp. azert keri a naftat, nekem a 2 literes 10 korul ker, a 2.4 11-12L-t megeszik csak Pesten hasznalva, manual valtoval. Automataval 14 is lemegy neki siman. Pestrol kierve, autouton siman 6-6.5 korul is elvan a typeS is, autopalyan tempo fuggo. 130-nal ilyen 7-8 litert esznek a benzinesek.

(#177972) Integrale válasza Zewa (#177970) üzenetére


Integrale
veterán

Nem nyűgös az erősebbik, intercooleren, turbón és vezérműtengelyeken kívül megegyezik a 120 lóerőssel. Tartós szerkezet.

"Bad reklám is reklám too"

(#177973) tboldi válasza Yiggdrasil (#177968) üzenetére


tboldi
nagyúr

Az egyliteres Yarisról azt olvastam egyszer, hogy ha felkapcsolod a tompítottat, érezhetően erőtlenebb lesz. Nem tudom, mennyire igaz. :D

Jazz: Nincs nagy különbség az 1.2-es és az 1.4-es (ami valójában csak 1339 ccm) között, csupán 5 lóerő, viszont a a kisebbik váltója hosszabb, autópályán kevesebbet forog, meg pár decivel kevesebbet is fogyaszt, mint a nagyobbik, ami meg egy fokkal jobban gyorsul. Mondjuk plug&play lehet cserélni a váltót.
Mindkét motorváltozatra ugyanazok a hibák jellemzők: EGR-lerakódás, hátsó gyújtótrafók elhalálozása, illetve nyelestengelycsapágy a váltóban - egyik sem egy nagy kaland.
Alapvetően azt mondanám, hogy a motor mindegy, vedd a jobb állapotút, de ha magasabb felszereltségűt akarsz, akkor mindenképp 1.4-est keress.

Felszereltségek (csak németül van meg, és csak a facelift utáni verzió):
[kép1] és [kép2]
Annyit még hozzátennék, hogy voltak opcionálisan rendelhető cuccok is, valamint regionálisan is eltérhetnek a dolgok (pl. nem mindegyik német származásúban van AUX-bemenet, de nem nehéz pótolni).

[ Szerkesztve ]

(#177974) Zewa válasza tboy93 (#177971) üzenetére


Zewa
senior tag

Az eleg baratsagos. Nekem nyaron barmilyen atlagos kozepkategorias benzines benyeli pecsett a 8-at, telen a 9-10-et. (pl Astra 1.6)

"felkapcsolod a tompítottat, érezhetően erőtlenebb lesz" 2*55W +2*10W a tompitott, 0.13*1.34= 0.174LE. Kotve hiszem hogy ezt barki megerzi..

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#177975) prsq válasza Yiggdrasil (#177968) üzenetére


prsq
tag

Jazz 1.2 (DSI, első gen.):

napi autópálya attól függ, mennyivel mész és milyen távon.
Én ritkán megyek, akkor kb. Szeged-Miskolc vonalon, hosszabb távon zajos, elfáraszt a morgás.
Stabil még 130-nál, meg húzni is tud, ha odalépsz, de érezni, hogy nem erre találták ki.

Felszereltséghez: tessék, itt aztán találsz dögivel.

(#177976) Zola007 válasza Integrale (#177967) üzenetére


Zola007
veterán

Bravoból melyik motorok mozgatják jól pályán is a kocsit?

Én most 1.5 M körül nézelődök, de nem igazán akaródzik 1.6 / 102 LE motorral venni egy Golfot vagy Leont 5 sebi váltóval és hallgatni autópályán a 4000 ezres fordulatot évi 15ezer km-en keresztül.

Viszont hosszabb / nagyobb autót sem akarok jelenleg egy Golf / Astranál.

Tudtok erre ajánlani olyan autót, ami
- jól megy pályán
- városban nem eszi le a hajam
- néz is ki valahogy
- és nem kell a szerviz mellé költözni miatta?
:R :R

[ Szerkesztve ]

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#177977) kisza25 válasza Zola007 (#177976) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Bravo 1,4t 120 ló

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#177978) tboldi válasza prsq (#177975) üzenetére


tboldi
nagyúr

Szerintem egészen csendes, simán lehet beszélgetni normál hangerővel, habár én 120-as Skodán, 343-as Volvón és Suzuki WagonR+-on szocializálódtam, azokhoz képest bármi halkabb. :D
Nekem egy 1.4-esem van, általában havi egyszer pályázok vele Mosonmagyaróvártól Győrig (meg vissza), de volt már hosszabb utam is vele - engem inkább az ülések fárasztanak el 2-300 km után.

Mondjuk az ajtókat és az A-oszlopokat hangszigeteltem 1-1 rétegben, valamennyit csak számít ez is. :)
És a motorháztetőn, illetve a tűzfalon is teljesen ép a gyári borítás, nem rágcsálta (még) meg semmi.

Ja, és tapasztalatom szerint 140-nél picivel halkabb, mint 130-nál. Gondolom, pont 4000-es fordulaton rezonál valami a sajátos frekvenciáján.

[ Szerkesztve ]

(#177979) prsq válasza tboldi (#177978) üzenetére


prsq
tag

Nekem az 1.2-esben lejjebb van az 'akusztikai sebességhatároló', valahogy 120 körül jóval halkabb, 130-ra már zajosabb lesz.

Ja igen, az ülések, tényleg. Egy-másfél óra után fáj a hátam bennük nekem is.

(#177980) Zola007 válasza kisza25 (#177977) üzenetére


Zola007
veterán

arról tudnál írni kicsit bővebben?

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#177981) Zola007 válasza Zola007 (#177980) üzenetére


Zola007
veterán

ránéztem a Bravokra, hát ezeknek elég rendesen szét van kopva a belsejük 150e km körül.
Kormány, váltószoknya, gumiszigetelések cafatokban, magas szinten mehetett a spórolás a gyárban. :U

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#177982) Zewa válasza Zola007 (#177981) üzenetére


Zewa
senior tag

"150ezer km" :DDD :DDD :DDD

"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"

(#177983) Gombinyó válasza Zola007 (#177981) üzenetére


Gombinyó
őstag

Vagy az a 150e km valójában a gyökvonás utáni eredmény.

(#177984) Dare2Live válasza diegho (#177945) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

"már várom mikor hal meg a feszítő"

Ezt nem nem célszerű megvárni? Mert ha feszítő megadja magát ott könnyen ugorhat...

Amúgy vásárlásnál direkte szempont volt, hogy fő a megbízhatóság... Hyundai 5év gar, korea + szívóbenzin. Erre nesze neki...

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#177985) Integrale válasza Zola007 (#177981) üzenetére


Integrale
veterán

A kormany es a valtogomb az valos problema. A gumiszigeteles biztos, hogy egyedi eset. Nezek mostanaban eleg sok Bravot, a 145-ot az fogja valtani. A kinalag jelentos reszeben 300e km felett van.

Mutasd, hogy melyikeg nezted.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#177986) diegho válasza Dare2Live (#177984) üzenetére


diegho
nagyúr

Nem az én autóm én nem szólok bele, hogy megvárják, vagy sem.

(#177987) zoo8800 válasza Zola007 (#177981) üzenetére


zoo8800
veterán

Frankó dolog a T-Jet. Elég kiforrott, megbízható darab. Szép hangja van, és kellemes a karaktere, egyszerűen jó vele menni. A motornak egy nagy baja van: a fogyasztás. Bármelyik hasonló teljesítményű turbóbenyához képest +1L/100 km. Sok kicsi pedig sokra megy.
Mechanikai gond a váltóval, a féltengelyekkel és a leömlővel szokott lenni a motortérben, ezek zsebbe nyúlós dolgok.
A foszló kormányborítás semmit nem jelent, eléggé változó a felhasznált "bőr" anyagminősége.

(7 évig volt Bravom, néha hiányzik)

rip and tear, until it is done

(#177988) máyköl válasza Integrale (#177985) üzenetére


máyköl
veterán

Nem is 156 vagy 159 váltja?

(#177989) rbalint88 válasza máyköl (#177988) üzenetére


rbalint88
addikt

156-ba atulni nincs ertelme. Ezerbol egy ha nincs leelve... dizelekben 300e+ minimum, rozsda bejatszik, benzinesek meg annyival erzekenyebbek, hogy max v6-ot lenne erdemes megorzos hobbiautonak.
159 -bol meg ugye csak dizelt erdemes, de mar az euro5 is baszogatva van Bp-n szmogriadokor, ez csak rosszabb (korlatoltabb) lesz idovel... attol fuggetlenul, hogy en se ertek ezzel egyet, inkabb mert kibocsatas utan kellene szurni.

(#177990) kisza25 válasza Zola007 (#177980) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Szomszédnak van, elötte 1,4 szívója volt, pont azt a dinamikát kapta ami a szívóból hiányolt, egyedüli panasza, hogy a hátsó sorban lehetne kicsit nagyobb a hely
Amúgy múltkor volt egy a műhely prn-ben

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#177991) Integrale válasza rbalint88 (#177989) üzenetére


Integrale
veterán

Es malyköl:
Szuk csaladban van 3 dizel, tobb nem kell, benzines 145-ot benzines Bravo vagy Delta valt. Mas nem johet szoba.
156 tetszik, de nem akkora elorelepes, 159 felesleges meretu (igazabol a Delta is), Bravo az optimalis.
2000-es evjaratu autobol 2005-be atulni ertelmetlen foleg mert nalunk 10+ evig van egy-egy auto.

"Bad reklám is reklám too"

(#177992) rbalint88 válasza Integrale (#177991) üzenetére


rbalint88
addikt

Giulietta csak az ara miatt nem jatszik? Ha eleg a kicsi auto - Mito?

(#177993) Integrale válasza rbalint88 (#177992) üzenetére


Integrale
veterán

145 utan meg egy 3 ajtos nem kell, Mito helyett inkabb GP kene, ha mar az a meret, Bravo pedig jobban tetszik mint a Giulietta, kiveve bizonyos szin/felni/kiegeszito kombinacioban, de azt nem hajtja ki a penztarca.

Szivem szerint egy Thesis vennek, van most csoporton belul egy elado 3.2 V6, egy egesz napra elhatarozas is megvolt, makulatlan auto, de azt majd csak ha bejon mind az 5 szám szombaton.

"Bad reklám is reklám too"

(#177994) Zola007 válasza Gombinyó (#177983) üzenetére


Zola007
veterán

Mo-i, ügyfélkapu lekérdezéses 150e
ezért lepődtem meg, hogy ennyi után foszlik a kormány
bár Golfnál is látom, hogy 200 körül már sok példány kormánya és váltószoknyája feladta

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#177995) Zola007 válasza Integrale (#177985) üzenetére


Zola007
veterán

pl. ezt: [link]
Magyar forgalombahelyezés, arányos km gyarapodás, valósnak tűnő 176e, de a kormány bal oldala és a váltó teteje gyakorlatilag hiányzik

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#177996) bitpork válasza Zola007 (#177995) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ez semmit nem jelent. Nalam minden borozott kormany megkopik 25-50k km alatt mert marhara izzad a kezem.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#177997) Integrale válasza Zola007 (#177995) üzenetére


Integrale
veterán

Bocs, de nem tudom mit látsz.

"Bad reklám is reklám too"

(#177998) r6man123


r6man123
senior tag

Korábban írtam egy Audi A4 2.0 TFSI Design-t, ma megnéztem. Nekem laikusként patikának tűnt, 94km-t futott, full bőr belső, s-trón, 2019/3 hó, 9 milla átírással, mindennel.

Állítólag egy külföldi márkakereskedőtől hozták be, ott elverte a jég. Kihúzták és újrafényezték a motorháztetőt és a tetejét. Én nem szúrtam ki, csak mondták.

Ezért az autóérr mennyire irreál egy a 9 millió? Ahogy láttam, újonnan 12-13 milla körül vannak. Lehet valami okosság amire jó ha odafigyelek?

[ Szerkesztve ]

(#177999) bitpork válasza r6man123 (#177998) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szerintem Te mar szerelmes vagy bele. Vedd v ne vedd de ne akard a dontesedet massal meghozatni :)

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#178000) Zola007 válasza Integrale (#177997) üzenetére


Zola007
veterán

Azt, amit nem lehet nem észrevenni

[ Szerkesztve ]

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.