Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
stephan0s_
csendes tag
Sziasztok!
Látom sokan kerestek 3 gyerekkel jó méretű jó kocsit. A Citroen C4 Grand Spacetourerről mi a véleményetek? A benzines, automata váltós érdekelne. Meglévő 3 gyerekhez keresek, jelenleg Toyota Corolla Versót/sima Versót használunk, csak úgy látom, ez 5 főre kezd kicsi lenni csomagostul. Sose volt francia autóm, kicsit tartok tőle. (Néztem még a VW Tourant, de az elég drága, plusz fantáziátlan nekem. Bár biztosan jobban tartja az árát.) Valódi 3 ülés kellene hátra, úgy látom egyéb kocsiból, hiába elég széles az üléssor, ez nem az igazi. (Vagy ül esetleg valakinek 3 kölyök hátul pl. Skoda Superbben?) Igazából nekem ezek a családi egyterűek szimpatikusak, mivel városban könnyebb őket használni, parkolni, vidékre ritkábban megyünk vele.
(#204002) molnarpeter válasza stephan0s_ (#204001) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Automata benzin mentén Prius+ lenne az első jelöltem.
footy
addikt
3 gyerekkel csakis egyteru. Hiaba nagy a Passat, Superb, Mondeo hatul, az ulesek es az ISOfix kikepzese olyan hogy csak 2 gyereket tudsz beultetni.
Megertem hogy nem tetszik a Touran(szerintem egy doboz megkopkodve bauhaus designnal) es en is tularazottnak tartom.
En is C4 Picassot es Zafirakat nezegetek.
Ami nalam a C4 mellett szol:
- 3 kulonallo ules
- modernebb platform (konnyebb 3-400kiloval ami a fogyastasra jo )
- design
- otletes tarolok
Ellene talan csak annyi hogy a masodik ulessorban a szelso uleseknel a teto kenyelmetlenul kozel lehet egy bizonyos magassag folott. (nekm 174gyel meg epp ok volt)
Az automatara(wandleres aisin) nincsen panasz es az 1.2PTre sem 2017 masodik fele utan. (elotte a vezerlessel lehetnek gondok). A 1.6os prince-et nem mernem megvenni, bar allitolag ez sem annyira rossz mar.
Ami a Zafira mellett:
- AGRes ulesek extrem kenyelmesek
- sima picassohoz kepest nagyobb csomagtarto
- 1.4T nem direkt befecskendezos
Ellene a nagy sulyon kivul(emiatt magasabb fogyasztas) a magasabb ar is szol es itt a kozepso ulesre(nem isofixes) max gyerek vagy vekony feleseg fer. (a enyem 162cmrel 52kg-val elvolt)
Az 1.4T+automata kombo nyugodt vezetot kivan, a 1.6T-vel mar azert dinamikusabbnak erzodik. (meg 136loval is)
[ Szerkesztve ]
dani999
csendes tag
Hali!
Szeretném segítségeteket kérni autó vásárlással kapcsolatban:
- kb 3M Ft-ot szánok rá
- napi szinten használnám, de csak 10-10 km-t mennék vele
-időnként természetes hosszabb távra is használnám
-kombira lenne szükség kisgyerek miatt
-minél fiatalabb és keveset futott legyen
-megbízható
-egyéb elvárásom nincs
köszi előre is
Nagyon hasonló paraméterekkel vettünk a nagyon jó barátomnak 1.4 TSI Octavia kombit.
2017-es, weltauto-tól, ~140k km, relatív drágán 3.6mFt.
Sziasztok,
Halad tovabb az autonezelodes, most egy fabia-t dobtak at:
[SKODA FABIA 1.4 16V Comfort Magánszemélytől 101LE]
Ezt a motort mintha mondtak volna, hogy valami baja van, de hirtelen nem talalom. Vagy az egy masik 101 loeros vag motor?
Mivel se klima, se semmi nincs benne, nem az en asztalom.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
KMT
addikt
Drágán? Mikor?
[link] 3,8-6M...
footy
addikt
Keress inkabb 2es Puntot az egy sokkal jobb auto.
Itt vannak a tapasztalataim a 101 lovas Fabiarol (en soha nem vennek meg1x):
VAG forum
Az itteni forumbol a legbosszantobb problemarol
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Leginkább az olajból szeretnek lakmározni a 16 szelepes 1.4-esek, néha nem is keveset.
vzsryl
nagyúr
Motor élettartamban jobb lehet a 2-es Punto, de mint autó, a Fabia sokkal jobb szerintem. Halkabb és robosztusabb, mintha legalább egy generáció lenne köztük. Kényelmesnek egyik sem kényelmes, de egy városi picikocsi' nem is kell az legyen.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
~fél éve.
vzsryl
nagyúr
Az akkor is rohadt olcsónak számított.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
molnarpeter
nagyúr
Renault Megane 1.6, Ford Focus 1.6 (125 lóerőig). Ezekből van tucatszám, hamarabb esik az áruk, szóval elég fiatal példányokat meg lehet csípni relatív olcsóbban.
molnarpeter
nagyúr
Pl vezérműtengely fészek kikopik és nem bír felépülni az olajnyomás kell hozzá sok km és kétes karbantartás, de megesik. #SDIkell
Fehér, alapfelszereltség.
Volt olcsóbban nem weltautós.
(#204016) Stylewars_kp válasza molnarpeter (#204014) üzenetére
Stylewars_kp
senior tag
Szerintem ezt: #SDIkell rakd be az aláírásodba. Egyszerűbb. Lassan csak megtanulja a nép azt a 64 le kályha nevét.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Hát, ez egy eléggé sokszínű példány, ahogy látom.
Tothgera30
Ármester
Tessék, egy frankó SDI, hogy molnarpeter is elégedett legyen.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Manitou
addikt
Pont én is írni akartam.
Tothgera30: uh, ez igazi forgalmi akadály
Tothgera30
Ármester
Annyira nem vészes, igazi lomha, papás, hétvégi templomba járós autó. Élném.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Manitou
addikt
Azért egy-két szoc blokkos régi autó körbeautózná. Cserébe gondolom "sültkrumplival" is elmegy.
tboldi
nagyúr
Ennyiért már autót is lehet venni.
molnarpeter
nagyúr
This is the ideal vehicle. You may not like it, but this is what peak performance looks like.
footy
addikt
Nem, sokkal szarabb. Nekem volt mindketto huzamosabb(Fabia 45e km, Punto 28e km) ideig. A Punto egyertelmuen halkabb(foleg autopalya temponal- a fabianak 4500forog a motorja es hangra mintha egy mehkas zugna a fejedben) es a furomuve(nezd meg a hozzaszolast amit fent linkeltem szelerzekenysegrol, pattogos futomurol) es feke is jobb.
A Puntobol nem fajt a hatam 100km utan mint a Fabia eseteben.
Mindenben jobb a Punto es ezt ugy mondom hogy parhuzamosan hasznaltam az autokat. Mielott jonne az allapot tema: A Punto regebbi volt a kinalat aljarol valasztva, a Fabia pedig kozeperol/tetjerol.
[ Szerkesztve ]
Tothgera30
Ármester
Ez sem áll távol a kései 80-as évektől. Hiszen egy adagolós Diesel hajtóműről beszélünk. Cserében 4-4,5 literből eljár. Viszont bódé már nem nagyon van körülöttük, elrohadnak sajnos. Napi használatban szerintem el lehet vele lenni, csak dinamikusan kell kezelnis. Sokat járok egy Z14XEP motoros (90le/125nm) Astrával, és a dinamikával nincs gond, nem toltak még le sehol.
#204022 tboldi: Talán egy 1.3jtd motoros olasz csodát, vagy egy igazi japán szívó benzinest?
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Qtya123
őstag
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni, mert eléggé elszaladt mellettem az idő, lévén nem sűrűn cserélgetem az autót.
Lassan 8 éve használunk egy 2003-as Lexus IS200-at, szerencsére valóban rendkívül megbízhatónak bizonyult, semmi komoly baja nem volt, a legköltségesebb dolog egy rosszul elvégzett szélvédőcsere miatti ismételt javításban kimerült az általános karbantartásokon felül.
Most viszont elérkezettnek látom az időt a cserére, mert csodák nincsenek, az idő telik, lassan 20 éves lesz, szeretnék egy fiatalabb autót és az igények is változnak, ritkán van már használva, már nem túlzottan szempont a vezetési élmény, az, hogy hátsó kerekes és szép a 6 henger hangja, stb...
A felhasználás tekintetében kb évente 8-9.000 km-t futással és sajnos elsősorban városon belüli használat lenne, heti 3-4 alkalommal nagyon rövid 4 km-es távok és 2-3 hetente egyszer szintén városon belüli 20-25 km-es távok. Továbbá havi, kéthavi rendszerességgel 200-250 km körüli autópályás táv. Ezek a fix felhasználások, illetve külföldi nyaralás és társai évente 2-3 alkalom.
Amúgy sem vagyok oda a dízelekért, de ezer százalékban nem zárkóznék el tőlük, viszont gyanítom ilyen jellegű felhasználásra nem tenne jót neki. A keret kb 5 millió Ft és minimum 7 évig szintén megtartanám az autót. Kombi és Prius nem kell, elsősorban sedan érdekel, de az 5ajtóstól sem zárkózunk el. Ketten vagyunk gyerek nincs.
Vennék szívesen ismét Lexust, de IS250-et nem szeretnék, a 300h meg a kereten túl van már. Gondolkoztam még Toyota Corollán, a Hyundai is eszembe jutott, de egyáltalán nem ismerem őket, egyszer vezettem egy 2010-es i30-at, elájulva nem voltam tőle, már nyüszögtek benne a műanyagok. Passat és Octavia felé is kikacsintottam az ázsiai vonalról, de nem tudom mennyire megbízhatóak a TSI motorok. Új Swiftre is gondoltam, de a csomagtartó a vasaló Swift óta olyan kicsi, hogy 5 szatyor és 1 zsugor víz pont befér, ennél azért egy kicsivel nagyobb csomagtartót szeretnék. Nem bánnám, ha egy szívó benzines autónk lenne, valamelyik megbízható típusból.A Lexus nem rohadt, megbízható a motorja, nagyon jól bírja a futóműve és az egész autó könnyen szerelhető. Valami ilyesmi az elvárás továbbra is. Ne rohadós legyen és ne szétbonyolított legyen egy egyszerű futómű javítás. Szerintetek mit lenne érdemes venni?
[ Szerkesztve ]
dj79
senior tag
Ct200h? Mint pl ez: [link]
[ Szerkesztve ]
Qtya123
őstag
Erre nem is gondoltam, köszi a tippet, átolvasok róla mindent, mert nem ismerem a típust.
dj79
senior tag
Egy igényes, bár belül nem túl nagy hármas prius, ráadásul mivel fiatal, tudsz rá hibrid garit is kötni.
Qru
MODERÁTOR
IS250 draga fenntartani es az is oreg mar. 300h lenne jo de tenyleg kereten felul van. Toyota minosegben Lexus alatt van valoban. Tsi-bol a 122 lovas vagy a 140 lovas oke. Vagy az ujabb 1.5 tsi is.
Ct200h jo de nagyon kicsi, azert ulesprobazd le.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
vzsryl
nagyúr
Az említett felhasználásra tökéletes. Én is a CT200h-t javaslom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Qtya123
őstag
Köszi a válaszokat, megnézem majd, hogy a CT-be mennyire férek be (185 cm/110 kg). Csomagtartó szerintem kettőnknek elég lenne.
IS300h tényleg tök jó lenne, olyan brutálisan nincs is a keret felett ( [link] ), de annyival már pont felette van, ahol én határt húzok a hathaviban, szóval fájdalom, de kiesett.
TSI-ből én ezeket a 150 lovasakat látom: [link]
Amúgy fogalmam sincs, hogy egy ilyen Octavia egy Corollához viszonyítva milyen. Nem kényelemre és beltérre gondolok, hanem az évek alatti szervizigényességre.
[ Szerkesztve ]
footy
addikt
Mazda3 Skyactiv?
Vagy ha turbos is jatszik akkor bedobnam meg az Astra 1.4T-t 2017-2019 kozott.
[ Szerkesztve ]
vzsryl
nagyúr
Minden modern autó szűkös oldalirányban, mert akkora közép konzolokat raknak be, amin meg lehet vacsorázni. Erre készülj fel!
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
KMT
addikt
Avensis?
tboldi
nagyúr
Bármit, csak ne Fóbiát!
dong86
csendes tag
Szia!
Nálunk asszonynak Octi van most volt 5 éves, igazából típushibák vannak(kuplung a manuál váltósokban, DSG a benzineseknél az RS-t kivéve kerülendő, vízpumpa, kokszosodás az 1.8 és 2.0 tsi kevésbé) ezeken felül nem nagyon szokott bajuk lenni. Magát az autót a helyén kell kezelni egy jobban motorizált közlekedőedény rosszabb ülésekkel és gyengébb hangszigeteléssel mint egy Passat, Lexus IS, BMW 3. Amúgy én egy ilyet vennék :l [link].
Qtya123
őstag
Igen, elég vegyes, hogy melyikben mennyire lehet elférni. Szoktam a munkahelyen néhány típust vezetni, Focus, Rapid, Nissan Leaf, J Astra. Nem kell bennük táncolni. A legrosszabb a J Astra, úgy benyúlik a konzol a jobb térdem irányába, hogy vicc.
KMT: Avensis méretre nincs szükségem, továbbá a kínálatban inkább a dízelek és a kombik vannak belőle.
Annyi körvonalazódik összességében, hogy szerintem maradok a szívó benzinnél, lehetőleg valamilyen koxosodás mentes változatnál.
Valamiért a Corolla felé hajlok, de utánanézek a CT200h és Mazda 3-nak is.
Próbáltam olyan szemszögből is megközelíteni, hogy melyikhez drágább/olcsóbb a karosszéria elem, ha törik, de igazából rá kellett jönnöm, hogy mindegyikhez k.drága és a casco az egyetlen, ami véd.
Arra lennék még kíváncsi, hogy egy 7-8 évre tervezett használatban melyeknek a legkedvezőbbek a szervizköltségei, de szerintem ez egy nehéz kérdés és nem hiszem, hogy egyértelműen ki lehet mondjuk jelenteni azt, hogy egy 2017/18-as Corolla kevesebbe fog kerülni a szervizelések során, mint egy 2018-as Mazda 3, vagy egy Octavia.
Biztonság kérdésében is úgy gondolom, hogy az előbb emlegetett autók kb egálban vannak, de javítsatok ki ha tévedek.
dong86: Na én pont ehhez nem vagyok hozzászokva, hogy 5 éves autó és kokszosodás, meg kuplung, váltó, kézifék, mittudomén mi típushibák. A 18 éves IS-nél kettő típushiba van, elromlik mindegyikben a 6-os CD tár és idősebb korban a fűtés/szellőztetés állító motorok néha ciceregnek. Ilyen szintű típushibákkal szeretnék továbbra is együtt élni, erre alkalmas autót keresek.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Van garazs vagy udvar ahol tolteni tudsz? Ha igen, Ampera amugy tok jo lenne erre.
Qtya123
őstag
Nincs sajnos, a garázs tervben van, de kihalásos alapon megy.
Rambovits
senior tag
Sziasztok,
1.5m korul keresek diesel kombit, kulfoldon fogok dolgozni igy evente parszor 900+900km-es turakkal lehet szamolni. Valamint uj orszag igy azert a hetvegekre is tervezek turazgatni. Hetkoznap varosban lesz hasznalva.
Ahogy neztem Focusokat, Astrakat esetleg 6os golf aljat lehet ennyiert kapni.
Mi a velemenyetek esetleg egy Lagunarol? Nem vagyok francia ellenes, ha elromlik ugyis meg kell csinaltatni :-)
Koszi elore is.
A hardver az, amivel ha elég sokáig játszol eltörik. A szoftver az, amivel ha elég sokáig játszol működni kezd.
KMT
addikt
Mi ez a kuplung hiba és mely verzióknál van? Google nem segített.
dong86
csendes tag
Kuplung főhenger szereti elfosni magát a face csoport alapján inkább a benzinesek érintettek.
(#204044) Stylewars_kp válasza Tothgera30 (#204025) üzenetére
Stylewars_kp
senior tag
1.3 multijet jól eltud lépni. Frankón megbolondítja az a kis turbó.
Manitou
addikt
Sokat járok egy Z14XEP motoros (90le/125nm) Astrával, és a dinamikával nincs gond, nem toltak még le sehol.
Azért mert az sokkal dinamikusabb mint a fent emlegetett fábia. Engem a fábia 19 másodperces 0-100 sprintje azért ledöbbentett.
Pedig az az astra szerintem erzesre kifejezetten döglött. Szuleimnek van, mindkettőjüknek 1.4 16v 5 ajtos, asszony Z12XEP-je a C corsaban furgebbnek erzodik. Az 1.4 7gen civicem meg koroket vert mindket autora, azzal baromi jokat autoztam anno Imadtam a valtojat <3
stephan0s_
csendes tag
Köszi! Ezt a családi praktikumot szerintem is a franciák tudják a legjobban. Bárcsak a Toyota csinálna valami újabb családi autót. (nem fog) (Anno azt mondták nekem a szalonban, amikor kérdeztem, hogy miért nem gyártják tovább a Versót, hogy évi 100 ezer eladott példány alatt a cég elkaszálja az adott modellt, és most mindenki SUV-ot vesz, emiatt az egyterűek forgalma lecsökkent.)
@molnarpeter Köszi! Prius+ ban ültem a vezetőülésben, és sztem kb. 180 cm magasság felett kényelmetlen (én felette vagyok). Amúgy technikailag, meg a mi használatunkra ideális lenne.
Vismajor01
addikt
Ct200h kicsi es lomha. Marmont nekem :) Es egy Prius3 hajtaslanc sokkal szebb kivitelben.
Gs450h esetleg? A regi neked nem eleg uj, az uj meg 6m korul kezdodik. :)
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
diegho
nagyúr
Sziasztok,
Insignia 1.6cdti 2016-ból mennyire vállalható?