Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Laraxior
titán
Nekem csak egy éve van meg, 16ezret mentem vele nagy megelégedettséggel.
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
olajbogyo
aktív tag
Szia!
Nem, dehogy akarok vitázni, összeveszni meg pláne nem, csak mégis no....azért mert valakinek esetleg nem jön be egy járgány, attól még az lehet jó. Sőt, ha meg még nem is vezetett olyat, akkor meg pláne ne irkáljon butaságokat pl pont a Tourag terepes képességeiről. Nem állítom, hogy kimondott igazi terepjáró, (nem méteres sár járó), de hogy az egyik legjobban arra hajazó hétköznapi utcai autó, az biztos. Bejön valaki ide pont Tourag-et akarna venni,(igen, mert nem mindenkinek szimpi a duster vonulat...) erre olvassa a teljesen félrevezető infókat, hogy csak nagy" 2-3 tonnás dög, oszt jónapot". Ez egyszerűen nem igaz! Ahogyan az sem lenne igaz, hogy én állandóan emlegetett prius vonalat cseszegetném, mert nekem akkor sem kellene, ha fizetnének érte. De ez egy magánvélemény, és ha ezt ecsetelgetném, biz nem sokat adna a topik szakmaiságához. Ezért nem mondok róla véleményt. No, mindegy is béke veletek....
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
Zola007
veterán
kérdezek egy cifrát:
2004 körüli 318/320 BMW nagyon betegágy?
külső, márka és csapatás nem érdekel, de tetszik a belseje és kényelmes
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
tboldi
nagyúr
Touareg.
molnarpeter
nagyúr
Rozsda gond, a jók meg drágák. Talán egy compact reális esetleg.
soldi3r
veterán
Egyaltalan nem, de facelift utanibol csak 6 hengerest.
Elso-hatso sarvedoiv, hatso akkutalca, kuszob rohadhat.
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
Csaby25
senior tag
Sziasztok!
2000 euróig kellene autó. Főleg vidéken lesz használva rövid távon, hetente egy két kisvárosi út.
Gondolom benzines ajánlott. Ami még fontos: 4(5) ajtós, ha lehet automata, de nem feltétlenül, nem rozsdásodik (ha van ilyen ), olcsó fenntartás.
Mit ajánlotok?
Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
molnarpeter
nagyúr
Mennyire kell az automata? Az magában egy 1000 eurós roller lehet.
Csaby25
senior tag
Nem annyira fontos..
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
olajbogyo
aktív tag
Mentségemre szól, hogy control C, control V technológiával tettem be "Dare2Live" hozzászólásából, de elismerem átsiklottam felette. Jogos az észrevétel. Ott a pont.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!
tboldi
nagyúr
Én meg akkor afölött siklottam el, hogy ő így írta.
Zola007
veterán
bmw blogon oont azt írta a srác hogy facelift utánit érdemes.
mikor volt facelift?
valamelyikőtök képben van ezekkel?
lehet lenne egy 316 compact ismerőstől, de nem vezettem még hátsókerekes autót, kicsit tartok tőle
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
MunezXBK
nagyúr
Miért tartasz tőle? Nem 500LE tol hátulról.
soldi3r
veterán
Ha ott azt irtak, akkor meg kell venni. En N-es motorkodu E46-ot biztosan nem vennek es a 4 hengeres kompaktok mind azok. 2001-ben (1 evvel kesobb volt a kombinal) volta facelift.
(#176863) MunezXBK, Telen azert egy 16i is tud trefas lenni.
E30 (oo=[][]=oo)
MunezXBK
nagyúr
Nincs kipörgésgátló?
Lacy6
senior tag
Továbbra is keressük az autókat úgy 400 ezerig.
Jelenleg ez lenne a kiszemelt.
Renault Megane 1.6 16V Monaco
Mennyire vált be ez a típus?
Ha elmegyünk megnézni, van olyan hiba ami gyakran elő szokott fordulni és oda kell figyelni rá?
Rozsdásodás mennyire jellemző?
[ Szerkesztve ]
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
Jókóírod - tegnap jártam arra körbelőttem volna.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
CactuS
Arcképgyáros
Nincs téli gumi.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Lacy6
senior tag
Kecskeméti vagyok, nekem nincs messze.
Inkább az a gondom, hogy nem nagyon értek hozzá, mit kellene alaposan megnézni.
Ha jól olvastam azért alapvetően nem rossz ez a típus ebben az ársávban. Mármint ajánlott kategória.
Majd lehet megpróbálom rábeszélni egy szerelő ismerőst hogy jöjjön el segíteni, nehogy később derüljön ki hogy rommá volt törve és csak úgy összerakták hogy guruljon valahogy...
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
BigBlackDog
veterán
Ha jól tudom a faceliftes Megane I-esek (PH2) már galvanizált karosszériát kaptak, rohadás nem nagyon jellemző. Nagy bajukról nem tudok, de pl. a vezérműtengelyet végén lévő szíjtárcsa peremének elválásáról már hallottam egy-két sztorit (pontheggesztés megadja magát), de ezt hanggal is jelzi.
Renault topikban több a hozzáértő, itt Fehér Farkas már összeszedett egy kiadós listát.
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
Sziasztok!
5M Körül ti milyen autót vennétek újonnan? Erősen gondolkodom a Meriva cseréjén, de még nem dőlt el, hogy új, vagy használt legyen. Új autót 3M+Meriva beszámolás és 24 havi lízingre hoznám el, használtat pedig 3M+Meriváért venném. Évi 18k km körül megyek, szinte csak vidéken, melóba járás, kirándulások, 10% alatt van a város és az autópálya együtt. Csakis benzines érdekel, mivel ~195cm vagyok, ezért tágas utastér kell, van két gyerek is, hátul férjenek el mögöttem, csomagtartó 350liter felett legyen, csakis 5 ajtós, vagy kombi lehet. Hosszú távra tervezek, szeretném, ha ez lenne az utolsó benzines autóm, tehát jó lenne egy 10 évet kihúzni vele, aztán jöhet az elektromos - ezért is húzok az új autó felé.
Méretben ezeket tűnnek megfelelőnek:
- Ceed 1.4T Silver
- Astra K 1.4T Best
- Megane 1.3TCe
- Auris Touring Sports 1.6
- Focus 1.0 Business
- SX4 S-Cross 1.0T illetve 1.4T
Ezek közül kellene mondjuk 3-ra szűkíteni a listát és azokra szerveznék egy tesztvezetést is.
Qru
MODERÁTOR
Ezeket nézném meg a listából közelebbről:
SX4, Astra, Ceed.
#nincsbennetarcsi
diegho
nagyúr
Úgy látom egyezik az ízlésünk. kettőt néztem már, de nem az adott felszereltséggel. Ceed-ből az 1.4 alap modellel mentem, Astra 1.4 alap kombi. Vitarát néztem már, az nagyon műanyag, azért is nem írtam a listára, SX4 jobb úgy tudom, de az a helyzet, hogy a Ceed nagyon meggyőző volt. Egy kategóriával feljebb is szerintem a csendesebb autók közé tartozna, nekem nagyon bejött az anyagok minősége és a csend, a nyugalom, ami körbevett.
MunezXBK
nagyúr
Jah, tényleg.
Kétezeré lökd tele tesa.
rbalint88
addikt
A “legjobban elkoltott forintok” versenyet a suzuki nyeri. Mivel van ra a plusz gari, en bevallalnam belole az automatat. Ha ugyis hitelezni kell... objektiven az 1.4T gl+ automata mindent tud, ami kellhet.
Kollegamek vettek ceedet, launch edition 1.4 szivo, nagyon szep auto, a belter is eggyel minosegibbnek tunik, mint a suzukiban, ott is ott a 7ev gari, de azonos szintre extrazva ezt tukrozi az arkulonbozet is.
Astra beltere nekem kicsit csalodas, a J Astra minosegibb anyagokbol volt.
Qru
MODERÁTOR
SX4 belül minőségibb mint a Vitara de azért az is elég puritán. Ceed ilyen téren is és motorikusan is nagyon ott van viszont.
#nincsbennetarcsi
diegho
nagyúr
Az SX4 1.4T GL+ AT nekem is eléggé tetszene dinamikus vörös színben. nebántsatokmertszépapiros
Használtból amúgy Prius3 lenne a kiszemelt.
[ Szerkesztve ]
esetleg az i30-ra is nézz rá, egy áron van a kia ceed-el, mondjuk mindkettő 5,5M felett lesz 1,4-t-vel,
a tipo 1,4t megkapod 5M alatt, de belső minőségben mindkettőtől elmarad, kb SX4 S-Cross 1.0T illetve 1.4T szint
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Qru
MODERÁTOR
Nekem elég lenne a GL+ Vitara 1.4T 4WD-vel manuális váltóval. Mondjuk a 4WD miatt kb nincs is más opcióm ebben az árkategóriában az újak között.
#nincsbennetarcsi
diegho
nagyúr
Tipo-t próbáltam 49-es lábam van, gondolom nem kell mondani a problémát
5,5-től kezdődnek az 1.4T Ceed-ek, az i30 azért lényegesen drágább. Az 1.0T milyen ezekben? Nekem amúgy korábban eléggé fétisem volt az S-Cross 1.0T GL+ 4,4-ért, azért 200k km alatt az a kb 1,5 liter fogyasztás különbség 800k pénzt jelent.
ok, azt nem mondtad, kb egyszerre tudtad lenyomni a 3 db pedált
Nem tudom a konfigurátorban 5,65M, az árlistát letöltöd akkor lefele van még vagy 3db lista az akcióson kívül még a fastback után is van 5 ajtós lista, abban 5,65M az 1,4 t comfort (9.oldal)
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
diegho
nagyúr
Igen, az nekem olyan, hogy fék és gáz egyszerre megy le, van pár ilyen autó, amit képtelen vagyok vezetni
rbalint88
addikt
I30-aknak brutal gordulesi zaja van. Es arra se lehet fogni, hogy a puruttya verzi, mert kvazi full-full, 1.4t dct premium, led pano stb. Durva aszfalton rendesen hangosabban kell beszelgetni benne. Amugy fain verda lenne. Jo, meg a muanyag ajtokarpit gaz benne 7+millaert.
a kia és i30-nak is a gördülési zaját hallod, részben azért, mert a motort meg kb nem is hallani. Nekem volt kia ceed, meg i30 is, igaz eggyel régebbi változatok, de a gördülési zaj mindkettőben jelen volt.
A tipoban érdekes módon szerintem jobb a hangszigetelés (140-nél kényelmesen beszélgetsz a mögötted ülővel), viszont sokkal rosszabbak a belső anyagok az ajtókon és a kapcsolók minősége,ergonómiája is rosszabb.
Amúgy minap ki kellett szednem a csomagtartó filcet, mert sikerült beborítanom egy kis vizet, meglepődtem, mert az is szivacsos, kb 1-1,5 cm vastag.
Én ezzel úgy vagyok, hogy 7M-ért nem vennék ceed-et, annyiért már optimát, mert 7M-ért még ugyanaz az autó több extrával, gondolok itt a hangszigetelésre és az ajtókárpitra.
Mondjuk vannak gyártók akik magasabb felszereltséghez az ajtó kárpiton is változtatnak és van amelyikben még az ülés is más, a hyundai kia-nál ezt nem vettem észre, amig egy vw-nél fiatnál meg igen.
Ja minap derült ki, hogy a motor hangszigetelése is kimarad a magyar piacra gyártottból, de ami eredetileg nyugatra lett szánva pl. kia ceed launch edition abban meg van, furcsa dolgok ezek....
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
batai15
félisten
Vezettem ma az accordot(2.2 2009)
Nem volt rossz ,de őszintén nem voltam annyira lenyűgözve. Oké hogy brutál jó váltó meg jól néz ki belül ,de például ebben nincs tolató radar , fedélzeti rendszer se hűha, igaz van benne Bluetooth .
Ugye ott a Peugeot 407 az is legalább ennyire kényelmes ,de jóval olcsóbb például 2009-es is van fent 1.8 körül . Tehát bő 5-800ezerel drágább az accord . Egyikből se sok automataváltós van ,407be például nem is tudom milyen lehet. Viszont a 2.0 HDI jelenleg is jó barátom . Érdemes lenne inkább azt számításba venni ?
Igazából az accord melett az szól hogy kívül belül nagyon férfias ,viszont pugokkal jó tapasztalataim vannak , ráadásul 1mtol már kapni jókat ,sogor is épp most vett .
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
Az a baj, hogy a gordulesi zajon nem fejlesztettek. Jo kopott, egyenes aszfalton total csnedes az auto, motor es szelzaj tenyleg alig van, de az utfeluletre nagyon erzekeny. Pedig nem lenne nagy matek rendesen kiburkolni a kerekjaratokat...
Batai15: vagy akar a focust, mondeot is, mert abban is hdi van
[ Szerkesztve ]
batai15
félisten
Automata mennyire fos 407be ?
Milyen váltó van azokba ?
diegho
nagyúr
Az 1.0 Ecoboost C-Max-ot kihagytam, azt is kapni 5M körül már és tipikus családi autó. Ez milyen?
rbalint88
addikt
Hat, focusban nagyon gyenge erzetu volt, cmaxban meg harmatosabb lehet. Plusz csunya a hangja. Turbowartburg. De az minden haromhengerest erint, ami ala nem terveznek rendes kipufogot (mint pl az uj fiesta st ala)
molnarpeter
nagyúr
Suzukira mégegy szavazat.
tboldi
nagyúr
Részemről is Suzuki, inkább az 1.4-essel, de még most meg kéne rendelni, akkor talán még nem lesz benne GPF.
soldi3r
veterán
Szerintem a facelift elottieknel csak a blokkolasgatlo volt szeria.
E30 (oo=[][]=oo)
diegho
nagyúr
DPF-re gondolsz? Szerintem egy benzinesnél, ami szinte sosem fog városban menni ez nem túl nagy gond.
tboldi
nagyúr
Benzinesben inkább Gasoline Particulate Filter van, mintsem Diesel Particulate Filter.
Amúgy ja, de a későbbi eladáskor még jól jöhet az a tény, hogy abból még hiányzik. Biztosra veszem, hogy az idősebb, de GPF-nélküli Suzukik magasabb áron fognak menni a Hahun. A használt, 1.6 szívó Vitarákért is sokat kérnek a hirdetők csak azért, mert még nem turbós.
[ Szerkesztve ]
molnarpeter
nagyúr
Benzinesben nem dízelt szűr, így lett a G.
1x vezettem 1.0T Swiftet, arra azt mondtam, inkább az 1.2 szívó, nagyon 3hengeres. Az 1.4T bigblock sokkal jobb lehet bármiből.
Integrale
veterán
Uristen, turbooo, mind meghalunk! :D
"Bad reklám is reklám too"
tboldi
nagyúr
Én sosem voltam a turbó ellen, de egyedül kevés vagyok a nép hangjával szemben.