Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#201001) elder troll válasza parandroid (#200997) üzenetére


elder troll
senior tag

Jelenleg 1,2 km választ el a munkahelyemtől, két és fél éve elektromos rollerrel járok melózni. Pont ez a "nagyonokos" nagybátyám nyaggat már lassan 10 éve, hogy vegyek diesel autót, én meg mindig kiröhögtem, hogy persze megyek egy kört az elkerülőn, hogy utána ugyanoda menjek...

Egy osztrák cég települ ki mostanában a környékre (~46km, 90+km oda-vissza), nagybátyám is részt vesz a történetben (anyanyelv miatt), és engem is hívtak. Mivel a szakmámból finoman szólva kiábrándultam (az elmúlt másfél év kormányzati döntések után "csak" a 70% akarja elhagyni ezt a szakmát), így igent mondtam fél évvel ezelőtt a megkeresésre.

Alapvetően első autónak venném, nem igénylem a bőr ülést és a full-full extrát, de az állófűtés tetszik, és elvileg az élettartamra sincs rossz hatással. Szerintem részben "érzelmi" okból venném meg, mindig is oda voltam ezért a gépért, mindig rendben volt, és sok ezer km-t utaztam benne.

De ott van a hatalmas DE, hogy ez egy lassan 20 éves orosz rulett, amire a világ összes pénzét is el lehetne verni probléma esetén. Ezért is húztam meg a 300e huf-os lélektani határt javítás esetén. Ha egy évig kiszolgál, már megérte nekem. Nem tudom mennyire számít téveszmének full laikusként, de szerintem viszonylag biztonságos szerkezetről van szó, hiába 17 éves a gép.

[ Szerkesztve ]

(#201002) diegho válasza Tothgera30 (#201000) üzenetére


diegho
nagyúr

Mégis a Meriva nagyobb belül. Vegyél egy 2m körüli embert, ültesd be előre, állítsa be magára az ülést, utána pedig be maga mögé is üljön be, ha tud. Astrában nem fog. Meriva és sok más egyterű ebben jó, no meg abban, hogy a gyereket beteszed, nem le. Első ülés hátulja műanyag, gyerekek összekoszolják jöhet a nedves rongy, 2sec és tiszta... Stb.

(#201003) gaborn1 válasza Tom1939 (#200974) üzenetére


gaborn1
tag

Kifutó NX300h-ra most 4-4.5M kedvezmény van honlap szerint.

(#201004) ngaba válasza Integrale (#200996) üzenetére


ngaba
aktív tag

1.4 T-Jetet csak 2010 utan szerintem. Abban mar nem Opel valto van,

Ez biztos? (Milyen van benne?) A Bravot én is tudom ajánlani egyébként.

(#201005) Integrale válasza ngaba (#201004) üzenetére


Integrale
veterán

100% az Fiat váltós, kidobták az M32-es kacatot.

"Bad reklám is reklám too"

(#201006) Tothgera30 válasza diegho (#201002) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Soha ne volt igényem hogy magam mögé beüljek, főleg hogy kisgyereket hordana vele a tulaj. De elől 187cm-ig biztosan kényelmes, ráadásul belemegy a H Astra ülés, és abból vadászható állítható deréktámaszos verzió. Ez az ülés összekoszolás az esetek nagy részében inkább nevelés kérdése. Pár éves korában elhiszem hogy hányás vagy hasonló mehet rá, de később azért tudja a gyerek hogy valamire érdemes vigyázni.

#201005 Integrale: Nem M32 Fl van benne? Bár Opeléknél 2012.06 után már nem volt gond azzal a váltóval. Amúgy meg túl kell tölteni olajjal.

[ Szerkesztve ]

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#201007) Integrale válasza Tothgera30 (#201006) üzenetére


Integrale
veterán

A túltöltés nem megoldás, az alulméretezett csapágyakat nem javítja meg. Bravo csoportban tobben is ezt követik, +1 liter olaj, ugyanugy beszartak a váltók. 2012 utan nagyobb és erôsebb csapágyak vannak azokban a váltókban. Túltöltéskor panaszkodtak megnovekedett elenallasra a valto miatt, olajszivargasra stb.

Teljesen más váltó van az faceliftes Bravokban, R jobb lent van, nem balra fent. C635 a váltó kódja.

[ Szerkesztve ]

"Bad reklám is reklám too"

(#201008) parandroid válasza diegho (#201002) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Aki 2m-es, és ugyanekkora utast akar vinni, annak a Meriva pont olyan szar megoldás, mint az Astra. Értem én, hogy egyre nagyobbak, meg kövérebbek az emberek, de a 2m még mindig csak a népesség 1%-a (sem). A 100+ kg más kérdés, sajnos, de erre sem az lenne a megoldás, hogy egyre nagyobb autókat veszünk.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#201009) Lacko32 válasza Tothgera30 (#201006) üzenetére


Lacko32
tag

191cm vagyok és 102 kiló :DDD Ezért is kényelmes a Tourer, mindenki tökéletesen elfér mindenki mögött/mellett.

[link] ez megoldás a rugdosásra, ilyeneken nem akadok fent. :K

Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.

(#201010) Rhino666


Rhino666
őstag

Üdv!

15 év körüli C219 350 (272 LE) és E60/E61 535d (286 LE) között vacillálok. Az asszony fogja megörökölni, amint beújítok valami 10 év körüli dömperre (E70/E71?) hamarosan.

Neki a Merci nagyon tetszik, a BMW meg nem igazán, nekem mindkettő az autógyártás esztétikumának csúcsa, nehéz volna döntenem külső alapján. A Merci olcsóbb, de nagyobb és lomhább. A BMW M57 I6 dízel motoros, ami az egyik legmegbízhatóbb dízel BMW motor, a Merci benzines V6 (nem ismerem a benzin motorokat egyáltalán). A BMW-ről csupa jót mondanak, a Merci kicsit rizikósabbnak tűnik (túlbonyolított, problémás fékrendszer?), de alapvetően mindkettő meglepően megbízható az eddig szerzett infók alapján.

Van-e valakinek személyes tapasztalata mindkét modellel? Nem problémát akarok venni, abból van elég. Az asszony biztos óvatos lesz és vigyázni fog rá, de engem is túl kell élnie (bélkitaposósan vezetek, napi szintű autópályázással), mire megkapja. Vagy engedjem el ezeket az öreg vasakat, szívjam fel magam és vegyek most egy 10 év körüli E70 35d-t kétszer annyiért? :F

Köszi a tanácsokat előre is! :R

Üdv:
Rhino666

Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

(#201011) vzsryl válasza Rhino666 (#201010) üzenetére


vzsryl
nagyúr

"Nem problémát akarok venni, abból van elég."

10+ éves német presztizsbálnákat' nézel. Ezt így ízlelgesd kicsit, aztán döntsd el, hogy van-e még kérdésed "problémával" kapcsolatban.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#201012) Tom1939 válasza 3L1T3 (#200986) üzenetére


Tom1939
őstag

Ha azt veszel (mazdát) akkor tényleg érdekelne a tapasztalat ebben, mert kb egyetlen komoly rav4 ellenfél lenne rozsda para nélkül a cx5 (rav4 csak a hibrid rendszerben és a tágasabb beltérben nyerne, mazda egy "finomabb" autó) Az 1-2 éve kifutott mazda 3-ból (melyben már a skyactive benzines motor van) és az előző szériás cx5-ben még volt durván rohadós példány fotóval. És simán elhiszem hogy a csaló acél beszállító, mert ezek a rémsztorik az utóbbi 10 évben már vegyesek (azaz van egy csomó ember akinek nem rohad, korábban kb kivétel volt ahol nem).

Gaborn1: Igen a kifutóra szép akció van, de sokkal jobb a jelenlegi hibrid rendszer mint az előző... Szerintem jövőre azért lesz az újra is, de nem igazán tudom hogy fullos rav4 vagy alap lexus nx (lexusban a hangszigetelés szimpi, a toyotában a feltűnés mentesség, legalább is itt pesten egy rav4 nem feltűnő). +1 hogy 360-as kamerát egyre inkább akarok, hátha akkor feleségem is vezetné/parkolná az csak nagyon drága NX-ben van

[ Szerkesztve ]

(#201013) Rhino666 válasza vzsryl (#201011) üzenetére


Rhino666
őstag

Ha tapasztalat híján érdemben nem tudsz hozzászólni, akkor az előítéleteddel nem sokat segítesz. A 10+ éves presztizsbálnák között is vannak jók, megbízhatók.

Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

(#201014) diegho válasza Tothgera30 (#201006) üzenetére


diegho
nagyúr

Pontosan babához keresett autót, magad mögé nincs igény beülni értem én. Babahordozó kényelmesen befér? Össze se lehet hasonlítani mennyivel praktikusabb egy egyterű, mint egy g astra ha baba van.

(#201015) hobizoli válasza Tothgera30 (#201006) üzenetére


hobizoli
nagyúr

konnyu felismerni, a digo valton a 6. mellett jobbra-hatra van a R, a Opel valton az 1-s mellett balra-elore

több drón kell ;P

(#201016) Lacko32 válasza diegho (#201014) üzenetére


Lacko32
tag

Ugyan még gyereküléses, de nem igény, hogy hátul üljenek mellette. Ezt a kocsit max 2 személy fogja használni, akkor is ritkán :K

Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.

(#201017) vzsryl válasza Rhino666 (#201013) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Persze, hogy vannak jók, de blődségeket ne írjunk már.
Értelemszerűen tele vannak bonyolult extrákkal, illetve az alkatrészeik is sokkal összetettebbek, mint egy egyszerű autónál. Ezért lehet bármilyen megbízható, sokkal nagyobb esély van a meghibásodásra, és azokat jóval drágább szervizelni is. Ha az utóbbi nem gond, az egy része csak a megoldásnak. Sajnos a bonyolultság miatt sokkal sűrűbben is fognak jönni a problémák, ráadásul 10+ évről beszélünk. Ez egyszerű matek. :R

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#201018) alázógyík válasza Rhino666 (#201013) üzenetére


alázógyík
őstag

"A 10+ éves presztizsbálnák között is vannak jók, megbízhatók."

:DDD
Vannak, de nem ezek.

(#201019) szőröscica válasza Rhino666 (#201010) üzenetére


szőröscica
addikt

Eletem legboldogabb napjai kozott tartom szamon azt, amikor lattam elkanyarodni az utca vegen az E61-em, benne az uj tulajdonosaval.

[ Szerkesztve ]

(#201020) Rhino666 válasza vzsryl (#201017) üzenetére


Rhino666
őstag

A probléma nem ott kezdődik, hogy egy olajcsere 25 ezer helyett 80 ezer, vagy hogy több karbantartást igényel a kocsi. A probléma ott kezdődne, ha bármikor megállhatna alattam vagy ha többet volna a szerelőnél mint alattam. Ez nem csak 10+ éves presztizsbálnákra igaz. Blődségeket ne írjunk már.

Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

(#201021) cappa72


cappa72
nagyúr

Elszomorító, mikor ilyen hirdetés jön szembe, persze hahu-s.
Keresgetünk ugye a rönómegánt (fél éve biztosan...); a hirdetés 1.6-os benzines, a képen meg dízel van... :W

A fordulatszámmérő alapján is dízel ez a benzines.

[ Szerkesztve ]

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#201022) Rhino666 válasza alázógyík (#201018) üzenetére


Rhino666
őstag

...hanem? Sokkal jobban örülnék az építő jellegű hozzászólásoknak. :)

Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

(#201023) alázógyík válasza Rhino666 (#201022) üzenetére


alázógyík
őstag

Szerintem te ezt már eldöntötted, hogy abból valamelyik kell neked.
Minden más időpocsékolás. Sok szerencsét hozzá. ;)

[ Szerkesztve ]

(#201024) hobizoli válasza Rhino666 (#201022) üzenetére


hobizoli
nagyúr

sogornak van egy F11 335XD-je, tavaj marcius ota ugy ment ra eddig 2.3millio, hogy a vezermulanc, diffi+valtoolaj, fek stb cseret (=nagyszerviz) itt csinaltatta meg magyarorszagon, mert ausztriaban 2x annyibol allt volna meg ugyanez... ha ezt is ott csinaljak meg rajta, akkor mar siman 3millio felett lenne
7 millioert vette az autot

erted...megerte elhozatnia ide trailerrel az autot a svajci hatratol meg visszavitetnie, ami onmagaban volt 400k-s pluszkoltseg volt, mert meg ezzel egyutt is a osztrak arajanlatok alatt maradt


amikor ott voltam a szervizben "atvenni" az autot, bizonyos adozasi khm okossagok miatt kp-ban kifizetve :DDD , azon beszelgetetett ket szerelo a munkafelvevovel kozben, hogy mar 6 millional tart az egyik ott levo X5, es meg mindig bedobja a hibakodot, szoval hivja fel a tulajt ujra, hogy mi legyen a tovabbiakban azzal

torott autokat is javitanak ott, szoval abbol kifolyolag is lehetett ez a hiba azon, de azert akkoris...
es ez nem markaszerviz volt, hanem csak egy erre markara specializalodott maszek




szerintem nem akarsz ilyen autot magadnak
ezeket azoknak talaltak ki, akik forintban kifejezve boven 7 szamjegyu osszegeket keresnek nettoban havonta, ami nem is feltetlenul 1-sel kezdodik
olyan lazan bele lehet szaladni a premimuokkal 7 szamjegyu javitasokba, hogy csak pislogsz
ezeket nem csak megvenni volt presztizs ujonnan, hanem tizenevesen fenntartani is azok


foleg hogy ezeket leginkabb cegek vettek/bereltek felsovezetoik popsija ala, akik le tuldjak koltsegelni nullara adoalapbol ezt, azaz igazabol nekik nem kerul semmibe, maganszemely kevesbe vett ilyet maganak
max vmi str..i, öööö testnevelesi tanacsado

:DDD

több drón kell ;P

(#201025) focvis válasza Rhino666 (#201010) üzenetére


focvis
veterán

Az E60-nal az a bajom hogy erősen dzsipó imidzse van még, várni kell vele míg youngtimer lesz, és visszaülnek bele a fehéremberek. Kivétel erősíti a szabályt!

Ezért inkább a Mercedes, vagy az újabb 5-ös.

[ Szerkesztve ]

(#201026) parandroid válasza hobizoli (#201024) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Igen, ezeknek a prémium bálnáknak akkor kezdődik a haláltusája, amikor ilyen szervizekbe kezdik őket hordani, mert az olcsóbb. Hosszabb távon persze nemhogy olcsóbb nem lesz, de legalább soha nem lesz már jó. Na, jöhetnek a sztorik, hogy a márkaszervizek milyen barbárságokat követnek el, és hogy oda aztán autót nem szabad vinni.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#201027) Integrale válasza parandroid (#201026) üzenetére


Integrale
veterán

Miert lenne rossz egy olyan szerviz, ahol ertenek hozza, es az nem markaszerviz?

"Bad reklám is reklám too"

(#201028) hobizoli válasza parandroid (#201026) üzenetére


hobizoli
nagyúr

jol megcsinaltak, de meg igyis 1millio korul volt a mutatvany itt
ugyanerre osztrakiaban 2 misit mondott az ottani szinten nem markaszerviz elozetesen + ami kozbejon.... markaszeviz mennyi lenne, 2.5?
szoval meg igyis 600k-val occsobb volt igy ideszallitva, mintha ott csinaltak volna helyben

azt tudni kell ehhez, hogy az osztrak hatar azon resze meg kb egesz Vorarlberg tartomany, nagyjabol mindenben a svajciakra van beallva arakban, mert azok is athordjak a hataron az autot ezert oda az o szempontjukbol "olcsobb" Ausztriaba

több drón kell ;P

(#201029) hobizoli válasza parandroid (#201026) üzenetére


hobizoli
nagyúr

most volt megint olajcseren az auto "ott" helyben... 270EUR
sima olajcsere + szuro
8 liter olaj + szuro + munkadij ~100k

es ez se a markaszerviz, mert ez ott 1.5x

milyen nagy melo is kitekerni egy csavart, aztan meg betekerni....

gazolajszuro meg pollenszuro az tavasszal meg volt "itt" rajta, azt most nem is csereltek

több drón kell ;P

(#201030) parandroid válasza hobizoli (#201029) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Tisztában vagyok a nyugati árakkal, párhuzamosan 2 autót hordok márkaszervízbe sok éve. Amíg Mo-n laktunk, addig is csak oda voltam hajlandó menni. De tudom, a márkaszervízek a hozzám hasonló balfaszokból élnek, és ot húznak le, ahol tudnak, de én ezt élvezem. No meg ebből lesznek a megkímélt, pontosan vezetett szervízkönyves autók, amiket majd néhány év múlva mindenki keresni fog.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#201031) Lacko32 válasza Lacko32 (#200948) üzenetére


Lacko32
tag

Tehát megállapíthatjuk, hogy 1 misi alatt ilyen klumpákat érdemes nézni a dodzsem világbajnok asszony felebarátunknak:

- Skoda Fabia 1.4 benzin, a modellváltásból 1.2 Tsi vagy az 1.4 ami élhető
- Seat Ibiza, hasonlóan 1.4 benzin, modellváltásból is inkább az
- Opel Astra G Classic II 1.4 benzin
- Fiat Bravo 2007 környéki, ebben az árfekvésben hahun nem találtam újabbat
- Japán vonal felejtős
- Vagyis nem, a Nissan Note 1.4 nem egy elfelejtett story.

Ha az eszemre hallgatok, veszek egy szép Note-ot. Egyszerű mint a faék, a kormányműve mindnek foscsi, kipuff dobokat okádja le magáról, de szépen kezelt aljuk van, nem hajlamosak rohadni. Kivéve a kerékjárat kezdeténél.

Mi legyen, mi legyen? :F

Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.

(#201032) hobizoli válasza parandroid (#201030) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ez meg pont nem zarja ki azt, hogy vmit meg tudnak csinalni egy vödör gyémánt kifizetese nelkul is

aki jo egy markaszervizben az maszekben is dolgozik otthon is, mert az ugyfelek hozza fognak jarni, pecset meg lesz akkoris :DDD


elotte levo autonal a Volvo V40-l osztrak markaszerviz szettarta a kezet 600EUR-ert, hogy nem tudjak mi a baja az elektronikai hibakiolvasas utan
egy maszek meg 15perc alatt megcsinalta

szoval nem kell seggre esni a markaszervizektol se

több drón kell ;P

(#201033) Gombinyó válasza hobizoli (#201032) üzenetére


Gombinyó
őstag

Pecsét nem nagyon van már. Toyotánál meg Renaultnál biztos nem töltögetik már a szervizben a füzetet. Számla és központi rendszer van. Pl elviszed az autót karbantartásra és utána pár napra rá jön is egy kérdőív a magyarországi képviselettől, hogy mennyire voltál elégedett az adott szervizzel, munkával, stb.
Maszekban ebbe a rendszerbe bekerülni nem nagyon van lehetőség szerintem.

(#201034) hobizoli válasza Gombinyó (#201033) üzenetére


hobizoli
nagyúr

nem erted... a markszervizes dolgozo munkaido utan otthon is javit
ugyhogy pont semmivel se lesz maskent megcsinalva

szomszed a Skoda-jat igy szokta butykolni anno egy Auto Derzbach-s markaszervizes muki
siman megcsinalt otthon gyari szerszamokkal vezerlescseret
vkinek delelott a szervizben munkaidoben, masoknak meg delutan otthon maszekban, volt otthon is mindene ehhez keznel

több drón kell ;P

(#201035) Gombinyó válasza hobizoli (#201034) üzenetére


Gombinyó
őstag

Azt értem, én is ismerek ilyen szerelőt, melóztam márkaszerviznek külsős cégként.
Erre a mondatra reagáltam és a pecsétre:
"ebből lesznek a megkímélt, pontosan vezetett szervízkönyves autók, amiket majd néhány év múlva mindenki keresni fog."
Rendesen vezetett szervizkönyv nem lesz abban az esetben, ha a szerelő maszekban végzi el a munkát, ha csak nem tudja megoldani valahogy, hogy bekerüljön az elvégzett karbantartás a központi rendszerbe, mert ma már ezt jelenti a pontosan vezetett szervikönyv, nem pedig egy sajtpapírt vagy valahonnan szervzett pecsétet/excel táblát, stb.

(#201036) dj79 válasza Lacko32 (#201031) üzenetére


dj79
senior tag

Legyen egy Renault modus :)

(#201037) Lacko32 válasza dj79 (#201036) üzenetére


Lacko32
tag

Az ugyanaz, mint a Note. A szomszéd kálváriája a Modussal és úgy alles zusammen a Renaulttal elvette a kedvem a francia vonaltól.

A Modust nem lehet bezárni, de ha bezártad, nem lehet kinyitni. Illetve beázik (nem úgy, hogy Bea Bea :DDD ) Ha van kedve melegben leengedi az ablakot, ha nincs ,akkor nem.
Ja, és 3 Renaultjukból kettőben besült a motor.

Nem kockáztatok.

Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.

(#201038) dj79 válasza Lacko32 (#201037) üzenetére


dj79
senior tag

Hmm, én a leírtak alapján azt gondolom, hogy a szomszédod esetében nem a márkával volt baj

(#201039) bandus válasza parandroid (#201030) üzenetére


bandus
veterán

milyen is az új mini, amit a feleségednek vettetek? láttam valamelyik nap egy countrymant és baromira megtetszett :B

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#201040) hobizoli válasza Gombinyó (#201035) üzenetére


hobizoli
nagyúr

6-7+ eves autonal azt sokan mar pont leszarjak.....foleg madjarisztanban

több drón kell ;P

(#201041) Rhino666 válasza focvis (#201025) üzenetére


Rhino666
őstag

A korai F10/F11 se sokkal drágább, de abban N57 motor van. :( Attól kicsit tartok.

Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.

(#201042) Lacko32 válasza dj79 (#201038) üzenetére


Lacko32
tag

Pedig autószerelő is van a családban.

Mindenesetre a Renault kikerült a játékosok közül :K

Isten egyik prototípusa vagyok, egy csodálatos mutánsa egy olyan valaminek, amit soha nem akartak kipróbálni sorozatgyártásban. Túl bizarr, hogy éljek, túl ritka, hogy meghaljak.

(#201043) Qru válasza cappa72 (#201021) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az eliras jogat fenntartjak mi?! :D

#nincsbennetarcsi

(#201044) parandroid válasza bandus (#201039) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Fasza. De nem Countryman, hanem Clubman. Amúgy meglepően tágas, simán elücsörgök benne a hátsó ülésen. Persze mi kis család vagyunk, én gyakorlatilag kimagaslok a nejem, lányaim mellett a 175 centimmel, meg a (jobb napokon) 75 kilómmal.

Amúgy a közepes, háromhengeres, turbós motor van ebben is (sima Cooper, nem S, 136 LE), nyolcfokozatos automatával. Nem az autópálya réme, de korrektül megy. Három fős családnak, vagy fiatal párnak bőven elég családi autónak. Idősebbeknek inkább Countrymant mondanék, azért ez elég mélyen van, kicsit sportos a vezetési pozíció. Amúgy alulról súrolja a kompakt méretet (ugye ez gyakorlatilag ugyanaz az autó, mint az 1-es BMW). Pályán, nagyobb tempónál sokkal halkabb, mint a hatchback volt, meg mivel szélesebb, hosszabb is, kicsit stabilabbnak is érződik.

Ha valakinek bejön a Mini, ez is tetszeni fog neki, ha a méretétől eltekintünk, mindenben hozza azt, amit egy Mininek kell. De én legközelebb azt hiszem, a 3 ajtóst veszem megint, ez meg lesz a ‘nagy’ családi autó. A Mazda helyett valószínű, hogy nem kell már prémium kombi, nagyobbik lány kirepült, hárman maradtunk.

Countrymant is próbáltuk, csak azt tudom felhozni ellene, hogy “SUV” (a maga módján), olyat meg nem akart egyikünk sem. Ellenben abból van konnektoros hibrid, sajnos a mininél egyetlen más modell sem létezik ilyen verzióban. :(

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#201045) cappa72 válasza Lacko32 (#201031) üzenetére


cappa72
nagyúr

Ha G Astra-t nézel, keresd az x16azr motorkódot (1.6 8 szelep, robusztus konstrukció). Talán szerelték még azzal, de lehet, hogy ebben tévedek, a hozzáértők majd kiigazítanak.

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

(#201046) bandus válasza parandroid (#201044) üzenetére


bandus
veterán

én is el tudnám képzelni második autónak, nagyon bejön, szóval felveszem a listára, hogy mit kap majd a csajom, ha esetleg kiköltözünk az agglomerációba, vagy mi is kicsit nyugatabbra, és persze még a jogsit is leteszi :D addigra talán lehet őket venni jóárasítva.

amúgy hihetetlen, hogy repül az idő, emlékszem, hogy rendszeresen olvastam pl. katica blogját amikor regeltem a ph-ra, akkor még talán éppen megszületett a kisebbik lányotok :) most visszanéztem, ez 2005 augusztus 20-a volt, mindjárt szülinapom :D

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#201047) parandroid válasza bandus (#201046) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Tja, repül az a rohadt idő. Szerencsére a korral csak egyre szebbek leszünk, nem vénebbek. :D

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#201048) Kickass válasza Rhino666 (#201010) üzenetére


Kickass
őstag

BMW-t venném, annak ellenére hogy én eléggé 'vérMercis' vagyok.
Mercihez kevesen értenek és azok is aranyárban dolgoznak, BMW se olcsó de én azt vettem észre ott azért jobban van 'választék' szerelőből.
És ahhoz hogy megálljon nem feltétlenül kell nagy dologra gondolni, egy öninditó, generátor vagy testkábel hiba simán járóképtelenné teszi.

Nekem csak egy W203-am volt, de családban van/volt W163, W210, W211, W124 Coupe.

Nagy vágyam volt egy CLS, de egy épkézláb példány 3,5M+ és azért itt minimum 10 éves vagy öregebb autókról beszélgetünk.

imho, szerelőhöz választanék autót ha eldöntötted hogy ez a kettő jöhet szóba

(#201049) Tothgera30 válasza cappa72 (#201045) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Azzal én még nem láttam, másrészt Classic inkább 1.4 benzin, 1.7 diesel blokkokkal volt elérhető. 1.6 16v is ritka, és talán később nem is rendelhető.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#201050) vzsryl válasza Tothgera30 (#201049) üzenetére


vzsryl
nagyúr

[link]
X16SZR

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.