Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] iPad Minim balladája
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
- [Re:] [Vakegérke:] NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- [Re:] Real Racing 3 - Freemium csoda
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [DarthSun:] Retro kedvenceim 5. A P4 korszak a 423- tól a 478- ig
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
zoo8800
veterán
Itt csak 8,8. A tesztek monnyanak le
rip and tear, until it is done
Xero
nagyúr
Elrúgdosva, ácsorogva azért egy 2.5L-es motortól nem nagy dolog.
8th
addikt
Arra vigyázz nehogy a Szilas pihenőnél menj ki mert ott a szemétégetőhöz jutsz ahol viszont egy jó kilométeres szakaszon geciszar az út utána pedig az úton csámpáskodó a kurvákat és az őket bámuló autósokat kell kerülgetni. Az az út hátul Dunakeszi alsón keresztül visz be a reptér háta mögött Dunakeszire ami elég nagy kerülő és szűk is mint állat. M3 > M0 > M2 az a jó útvonal. mod: Nem jó az M2-ről nincs a majorhoz kijárat. Az első kijárat a DK. Tesco-nál van.
[ Szerkesztve ]
zenke
aktív tag
Okés
Galaxy Ace Xperion V5, Galaxy SIII 4.1.2+Siyah, Galaxy Note2 Stock 4.1.2
-v-
addikt
Na mert egy mostani hasonló teljesítményű 1.8-2.0 benzines turbo automatával, gyorsulgatva sokkal kevesebbel elmegy...
Nagy csodák azért nincsenek, az a 193 lóerő benzinből lesz
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
"A kormányzás, igen, kitalálták, életteli, precíz, pont annyira támogatott, amennyire kell."
Azért érdekes ez is, hogy homlokegyenest mást írnak, mint totalcar-ék.
-v-
addikt
pl.: Opel Insignia 2,0T
"Ha az orrban elszabadul az összes lóerő, nem sokáig tart egy tank. Budapesten elsőre 17, szelíden gurulva 14,9 litert mértünk. A tesztautó a 170 és 200 közötti sebességet 12,9 literből tartotta (volna, ha ennyivel mentünk volna, persze - a szerk), ami nem égbekiáltó. De az erős, csendes autóval idegszaggató 110-120 között poroszkálva is eltűnt 9,5 liter százon"
akkor downsizing is fakkje?
Nincsenek csodák..
Amúgy ez a szégyen: "Budapesten (...) szelíden gurulva 14,9 litert mértünk"
Épp az lenne ennek a lényege, ha nem nyomod beéri kevesebbel is... mondjuk az insignia jó nehéz is.. fos opel
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Ezért szar a dízel, az sokkal kevesebbel beéri.
giigz
veterán
Szerintem ezek a tesztelés alatt elért adatok néha olyan messze vannak a valóságtól, hogy az nem igaz...
-v-
addikt
Cserébe újonnan van borsos felára, meg idővel borsosabb szerviz költsége, csak városozást nem nagyon szereti, kurvára környezetszennyező, nem lehet forgatni, a négyhengeresek eléggé traktorok stb. Automatával autopályázni pl. király, de azért nem mindenható az a dízel
DeFranco
nagyúr
Valaki dobja már be legyen szives, hogy gondozásmentes 15 éves prémium német vagy japán autót akar venni 300k körül (+50k van átírásra), hogy leakadjunk végre a dízel témáról
[ Szerkesztve ]
8th
addikt
Hát nem feltétlen vagyok meggyőződve arról, hogy a downsizeing a jó út. A motorok egyre kifinomultabbak egyre bonyolultabbak az azonos teljesítményű és kategóriájú benzines autók fogyasztása mégsem csökkent számottevően. A benzines turbómotor is tud fantasztikusan jól fogyasztani csak arra kell figyelni, hogy soha ne nyomj még félgázt sem és a fordulatszámmérő mindig 2000rpm alatt maradjon.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Attól mert a papírra írt max. teljesítmény azonos egy régebbi szívóéval, attól még a legtöbb (alsóbb) fordulatszám tartományban a turbók erősebbek... meg persze a papírra írt csúcsteljesítmény is nőtt, hol volt régen 180 lóerős változat, sehol, most meg opel, ford skoda stb. mindnek van, 1.6-1.8 turbo...
Amúgy én se vagyok meggyőződve, olyan kurva sokat hatásfokban az a turbo nem számít, igazából csak az van ja, egyre bonyolultabb technika, meg egyre több a lóerő a mezei autókban is... amúgy nem feltétlen rossz mindig, egész élhető kis motorok ezek a nagy nyomaték miatt, de amúgy egyetértek, van ahol van ezeknek létjogosultsága, meg van ahol nincs, erről mondjuk nekem is meg van a véleményem, hogy most meg már CSAK ezt nyomják mindenhova.
blt.62
őstag
Évi 4000 km-t megyek. Nekem megéri diesel autót vennem? Egymillió ft-ért tudok venni autómata váltós,kis fogyasztású benzines autót?
MegtorloXp
Qru
MODERÁTOR
Ja a lovaknak kell az abrak. Nálunk az 1,8 TSI azért ettől kevesebbel beéri (igaz csak 160 ló). Városban (BP) ha nem rúgod akkor 9-10 liter, pályán szabályos tempónál 8-8,5-et kér. 60-as tankja van, az se sokra elég...
Városban ha rúgod neki akkor 11-12 liter bekéri ő is, pályán 200-nál (óra szerint) 10-11 litert bekér, a vége 213-nál van (óra szerint) ott 12-12,5 liter környékén kér.
Btw:
Volt már "szerencsétek" találkozni Dual Rate fékasszisztenses kocsival? Iszonyat idegesítő, legszívesebben tőből tépném/törölném ki a kocsiból.
mod:
blt.62: Nem éri meg. Annyiért kapsz egy Jazz-t ami kb annyit eszik mint egy dízeles és jóval olcsóbb a fenntartása.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
8th
addikt
Nem és kis fogyasztású automata benzines csak a mesékben létezik. Punto mk2 1.2-es Speedgear csodaváltóval normálisan közlekedve 7,5litert simán kér ha már kicsit nyomod akkor 8-9 litert. Nem vicc. Haverom anyja azt hajtott mert nem tud kéziváltós kocsit vezetni (fél is meg béna is). Elmentünk vele Gárdonyba. Visszaúton közel voltam hozzá, hogy félreállok és felgyújtom. Ilyen selejtet, hogy lehet a vásárlókra lőcsölni... Csak bőgeti a motort, jó szarul megy és zabál mint az állat. Nagyobb városi forgalomban 9liter gond nélkül lement a torkán, egy 1.2-es pöcsköszörűnek. Köszi. Szemléltetésképpen a C Vectra ami egy hodály a puttóhoz képest a 140 lovas szívó benzinmotorral fogyaszt átlagban 8litert és félgázon jobban megy mint egy puttó.
[ Szerkesztve ]
blt.62
őstag
Nincs olyan amelyik 7l benzinnel beéri?
MegtorloXp
-v-
addikt
Lassan bratyónak úgyis cserélik a céges verdát, az 1.8 tsi octavia felé kacsingat, majd én széttaposom, megnézzük mennyit kér be
MunezXBK
nagyúr
Mindegyik beéri, csak nem mindegyik 100-on.
Integra
titán
ez egy jó szar fogyasztás....
mennyi a súlya amúgy?
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-v-
addikt
1.2 tsi dsg?
Integra hát valami 1600 körül talán, marha nehéz... de astránál is már a katalógus adat is jó 100kg-val több a kategóriatársakénál, és talán adac vagy nemtom kik mérték meg, hogy igazából még csalnak is lefele, mert még annál is nehezebb
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
Nem akarok beleszólni, de évi 4000 km esetén ha nem 7, hanem 9 litert fogyaszt (ami azért istenes, 8 körül meg kellene állnod vegyesben) akkor a 2 liter difi éves szinten 32.000 Ft.
Én inkább néznék megbízhatót, mint 7 litert fogyasztót ha ennyi a futásteljesítmény.
[ Szerkesztve ]
Chevrolet Spark városban télen 6,2 eszik manuális váltóval, az automata váltóval csak szívnál, nem akkor kapcsolna amikor kéne.
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
footy
addikt
Punto 1.2 16V benzin. 8-8,5 korul el tud lenni.
Kornel
veterán
évi 4000 km-nél nem mindegy, hogy mennyit eszik?
ha nem, akkor ne vegyél autót, már bocs...
40*7=280 liter benzin=112k HUF
40*9=360 liter benzin=144k HUF
ha bármi tökre megy a kocsiban, akkor miből csináltatod meg, ha ennyi különbség is számít?
(#46022) DeFranco : megelőztél, csak kicsit kultúráltabb formában
[ Szerkesztve ]
ReSeTer
senior tag
Én amúgy nem értem, miért nem próbálkoznak kuplungos kompresszorral. Lehet azzal kevesebbet fogyasztana bármelyik benzines, mert alacsony fordulaton jön a nyomaték, és így átlaghasználat mellett erős motort kapunk, tehát mehetünk le köbcentiben. Vagy valami ilyesmi. Én érdeket látok abban inkább, hogy most a turbót adják el. Majd 10 év múlva jön a kompresszor, aztán meg ha elfogy az olaj, megengedik, hogy legyártsák az új akksikat (nekem ne mondja senki, hogy abból az ismert 4 fajtából egyiket se tudják megcsinálni sorozatgyártásra. Inkább a nagy olajmuftik nem engedik).
Qru
MODERÁTOR
Az nagyon jó!!!! Nekünk Superb van ugyanezzel a motorral ami 1,5 tonna de így is nagyot lép. Az Octi könnyebb karosszériája miatt meg csúnya alázó géppé változtatja.
A sebváltója nem az igazi, néha akad főleg ha pár fokozatot kihagysz (pl 6-ból 4-be váltásnál) de nem vészes. Olajat nem eszi (még), szóval nincs rá panasz. Egyedül annyi, hogy nehéz vele lassan menni.
mod:
Ő az újat nézte? Abba már 170 vagy 180 lovat tud az 1,8-as TSI ha jól rémlik, az még kegyetlenebb.
A féket szokni kell a hülye programozású fék asszit. miatt. Engem még így 1,5 év és 45k km után is megviccel néha...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Sok jaguárban volt-van kompresszor, de nem mondanám h annyira alacsony a fogyasztás...megy is mint a fen , igaz.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Integra
titán
alattam a 2 literes turbo állandó (!!) awd-vel elmegy 11.5 literrel 90% városi forgalomban, rendszeresen játszadozva. és szintén 1600 kg. autópálya 140 körül 9 liter, és csak manuál 5 sebességes váltó van benne. igaz, ez made in japan.
ez az opel turbo egy vicc, de komolyan. raáadásul az enyém egy suv, aminek azért még homlokfelülete is nagyobb mint az insigniának. érthetetlen hova ez a bazi nagy fogyasztás.. még úgy is, hogy nagyon jól tudom, ismerem, hogy az autós újságírók hogyan bánnak az autókkal..
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
8th
addikt
Benzinesben nem nagyon.
-v-
addikt
Hát mondjuk magunk közt szólva, szerintem az opel mindig kaksi volt, sose tudtak autót gyártani, a motorjaik is kaksik...
De pl. egy octavia rs-ről se olvasok amúgy sokkal jobb fogyi adatokat, nemtom...
Qru : újat, aha, az 180 ló
[ Szerkesztve ]
TaaT
veterán
"Nagy csodák azért nincsenek"
Igen, ahogy ez a skyaktiv sem az, sőt...
Xero: inkább ez a motor nem nagy dolog...
zoo8800: Nagy távolságon hozták össze azt a 9litert
Give them hell Ukraine!
Vki nem adna kölcsön nekem pont ennyit pont erre? Apránként visszaadom, becsszó!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
8th
addikt
Úgyvan. Ott van pl. a Kadett GSI 16v 150lóval a nyolcvanas évek végéről. Fogyaszt 7,5litert átlagban megy mint az állat. Na az a motor annyira szar volt, hogy 1:1 átrakták az F Astrába is. A mostani 1.8 140lovas benzinmotorjuk se rossz. Jó karaktere van és a fogyasztása se sok...
Integra
titán
a most kifutó és az eggyel előtte levő generációs subaru forester xt-ben 2.5 literes boxer turbo van, 250 le gyárilag. a boxerek közismerten iszákosak, de azt is elhajtottam 13 liter körül városban játszadozva. az élményfaktor, az autó összeszerelése, masszívitása, összekerékhajtása pedig összehasonlíthatatlan ezzel az opellel, de még az eggyel erősebbel is. nem is értem miért vesz valaki ilyen autót, mikor a piacon ha kicsit keres, kevesebb millióból egy olyan masszív megbízható brutális vaddisznót talál, hogy elsírja magát ha utána átkellene ülnie egy ilyen opelbe.
igaz, nincsen benne olyan kapcsoló rengeteg, meg nem ilyen trendi.. szerintem ilyen opelt max céges autóként vesznek, flottában.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
tresh
addikt
100-as uzsorára mehet!
Integra
titán
igen, azok a gsi-k nagyon mentek de még az astra-ban is
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
ReSeTer
senior tag
De azok nem lekapcsolhatóak. Írtam. Magas fordulaton nincs értelme a kompresszornak, mert nem ad szinte semmit, csak elvesz (ugye a maga forgatásához szükséges lóerőt), illetve alapjárat, amikor megint felesleges. Jaguárokban ilyenkor is forog. Na ott azért magas, és a 4000 ccm se elhanyagolható dolog...
Azt hiszem a Nissannak volt egy próbálkozása ezzel, de nem jött be, mert azért még gyerekcipőben jár ez a dolog.
Megvan: Nissan micra.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Nem mindenki ért hozzá ennyire. Haver is most vett Insignia CDTI-t. Engem nem győzött meg...
#nincsbennetarcsi
Túrót kell kapcsolgatni! Főtengelyre rá, ahogy megmozdul a kocsi már tölt is Jó az úgy...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Integra
titán
azért az ad rendesen nyomatékot is, nem csak teljesítményt és sokkal kultúráltabb formában mint a turbo. a jaguar-land rover elég jól tökélyre fejlesztette már a kompresszoros motorjait, mert amíg a németek összevissza cserélgetik a turbot és a kompresszort, addíg a jag konzekvensen kompresszorozik. és elképesztően jó motorokat építenek most már. mindegy, hogy az új v6 kompi vagy a v8 kompiról beszélünk. és ne felejtsd, ezek presztízs motorok is, itt nem a hengerlekapcsolás a legfontosabb dolog.
egyébként valahol utána lehet olvasni ennek is, asszem most tartanak a negyedik generációs kompresszoroknál a márkánál, asszem az új range rover egyik leírásában olvastam.
a nissan micra kompihoz:
nem azért nem jön be, mert nem jó, hanem mert a turbonak sokkal nagyobb marketing értéke van. olyan ez mint az lcd vs plazma.. plazma egy nagyon igényes és jobb megoldás ha képminőségről van szó, mégis az lcd-t veszi boldog boldogtalan.. valahogy így vagyok a kompresszorral is, egy elegáns megoldás, sokkal kultúráltabb és kiegyensúlyozottabb a motor vele és ugye a felépítéséből fakadóan lentről húz. a turbo sokkal kommerszebb, elterjedtebb. én is turboval járok, mert ez van...
de azért a jaguar-land rover komrepsszorosai... az beszarás
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
whitezo88
nagyúr
Ja pl mikor anno az 530D-nek csinaltak kozel 12 literes atlagfogyit.
ReSeTer
senior tag
Nem írta senki, hogy lóerőt ad. Én úgy tudom, inkább nyomatékot ad, mintsem lóerőt. Lóerőt inkább levesz.
bitpork: Fogyasztás miatt, nagyon is jó ötlet a kapcsolgatás saját kuplunggal.
giigz
veterán
Az árából venném is újonnan a Porschémet
Qru
MODERÁTOR
Én azért egy kompis Mergát is elfogadnék pl pont ezért. Ugyan nem japó, de hát...
#nincsbennetarcsi
Integra
titán
én mindig találok valamit amiért nem használnék tartósan német "prémium" márkákat, pedig egyik-másik modell nekem is tetszik
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Az a baj h nekem is a brit vonal jobban tetszene, de az már tényleg akkora zsákbamacsek mint neduddki írásainak az értelmezése ... Más kérdés h éssze egy lexus460 v 600h mellett tenném le a voksom végtelen zsével.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Xero
nagyúr
Egy új G37-est küldhetsz bármikor.
Bár nekem az új FX-ek is bejövősek.
(#46051) &rew: A QX-en kívül az összes jól néz ki.
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Be quiet! Pure Wings 2 140mm PWM High-Speed
- Ejha! HP EliteBook 840 G6 Fémházas Laptop 14" -70% i5-8365U 4Mag 16Gb 1TB SSD FHD IPS + Táska!
- ELADÓ intel i5-9400f (igény esetén hűtővel)
- GeForce EVGA GTX 1660 SUPER 6GB
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000