Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#215001) TrollBalint válasza Qru (#214998) üzenetére


TrollBalint
addikt

:C

Jól gondolom, hogy kereskedésben, márkaszervízben, az Octavia / Superb és Mazda 6-ra annyira nem lehet alkudni, mert eléggé pörög ez a kategória?
Tervek szerint holnap ezt néznénk meg: Skoda Octavia
Meg szombaton egy Mazda 6-ost

Melyik az előnyösebb (ha van olyan) a textilülés, vagy a bőrülés? A jövőben bővűlni fog a család és gondolom a kisgyerek összefogja fogja koszolni. Melyiket könnyebb tisztán / épen tartani?

[ Szerkesztve ]

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#215002) BigBlackDog válasza TrollBalint (#215001) üzenetére


BigBlackDog
veterán

A kettő közül azért a 6-os szerintem felsőbb ligában játszik. Ha méretre nem lesz kicsi belülről, akkor inkább afelé hajlanék. :B Mondjuk a Skoda meg "tisztességes iparosmunka" egy átlagnál jóval erősebb motorral (fogyiban még így is a 6-os előtt lesz szvsz).

Bőrülést talán könnyebb áttörölni, textil esetén foltoknál kárpittisztítás is kellhet. De nincs tapasztalat kisgyerekkel, szóval nem feltétlen releváns a véleményem. :B A fekete bőr nyáron nehéz eset lehet, de a Mazdánál van ülésfűtés üléshűtés is, amivel orvosolható a gond.

[ Szerkesztve ]

(#215003) TrollBalint válasza BigBlackDog (#215002) üzenetére


TrollBalint
addikt

Űlésfűtés van mindegyiknél, szerintem amire gondoltál az az űlésszellőztetés :)
Azt kipróbáltuk múltkor, igaz, akkor a Napon állt autóba ültem be, nyitott ajtóknál pörgettem a levegőt, de nagyon nem éreztem semmit. Persze, ha megy a klíma bent és azt a hideget fújja az űlés az már lehet más :)
A Mazda 6-os nekem megfelel méretre, a csomagtartó is 480 liter, ránézésre is nagyon nagy. Annyi, hogy mivel nem kombi, ezért nehezebb belepakolni, viszont jobban néz ki :D

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#215004) BigBlackDog válasza TrollBalint (#215003) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Igen, javítottam. :R

Én télen próbáltam a Mazdát, nem túl hideg időben, de úgy a legkisebb fokozaton volt elviselhető az ülésszellőztetés a viszonylag felfűtött autóban. Ha feljebb tettem, akkor nagyon zavaró volt már (hosszúnadrágban és pulóverben).

[ Szerkesztve ]

(#215005) tboy93 válasza TrollBalint (#215001) üzenetére


tboy93
nagyúr

Nekem biztos a 6-os kéne a kettő közül. Az egy nagyon jól összerakott, elegáns, megbízható autó, néhány idegesítő aprósággal, ami magas felszereltségi szinten már nincs jelen. Nálam volt egy céges pár hónapot, nagymotorral, automatával kéne.

(#215006) kisza25 válasza TrollBalint (#215001) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Nehogy azt hidd, nem igazán pörög most semmi se :N
Viszont ami jó áron van, azt most is el lehet adni és el is viszik, a kinézett autóm az egy hét alatt eltűnt, de jó áron volt:)

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#215007) TrollBalint válasza kisza25 (#215006) üzenetére


TrollBalint
addikt

Pedig nekem úgy tűnt pörög, vagy akkor azok voltak túl jó vételek, amiken én is gondolkodtam :D
Mondjuk legalább, mintha az árak picit kezdenének ebben a szegmensben is csökkenni. Nem nagyon, csak éppenhogy :) Gondolom ez nem sokáig fog tartani (már ha tényleg jelen van, és nem csak én képzelem be :D )

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#215008) kisza25 válasza TrollBalint (#215007) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Van vagy 20 db autó 5-6 hónapja a parkolómban, amikor azok alatti áron jönnek be, az hamar elmegy, meg mikor elkezdik lejjebb vinni az árát 1-1 autónak, akkor előbb utóbb elviszik.
Idén már kb 10-15% árcsökkenés volt, a szakértők szerint ez volt a korrekció a tavaly év nagy növekedéséhez, de innét stagnálás várható az árakban

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#215009) TrollBalint válasza kisza25 (#215008) üzenetére


TrollBalint
addikt

Mondjuk a 10-15%-t nem láttam, de én csak egy szűk réteget nézek. Nekem is vannak a parkolómba autók, amik isten tudja mióta ott vannak, hónapok óta. Meg olyanok is, amik újra, meg újra felkerülnek, de ugyanannyiért.
Picit sokallom a Mazdáért a majdnem 9M-t, de igazából a hasonló Mazdák ilyenekért mennek. És ott van a gyári garancia is még jövő szeptemberig, ami bő egy év. :) (meg az jobban is tetszik, mint az octavia. Igazából az Octavia mellett a színe szól, hogy nem sablon szürke, meg olcsóbb 1M-el. De skodában is inkább a superb tetszik)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#215010) Qru válasza TrollBalint (#215001) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Bőrt sem lehet akármivel letörölni, mert különben kiszárad és kirepedezik. Persze ha műbőr akkor viszont akár slaggal is moshatod csak arra meg pláne 2 perc alatt ráizzadsz vagy télen hozzáfagysz. Szóval ülés fűtés kell hozzá és nem árt a szellőztetés sem. Céges én nyáron úgy használtam, hogy egy strandtörcsit tettem magam alá mert 2 perc alatt ráizzadtam. Az ingem háta meg úgy nézett ki, mintha kb most vettem volna ki mosógépből. :D

#nincsbennetarcsi

(#215011) kisza25 válasza TrollBalint (#215009) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Én azt látom, hogy van egy csomó kereskedő aki kivár, gondolom drága euróval vette az autót kintről és nem akar bukni rajta.
Megvannak a frissebb hirdetések, amik már alacsonyabb áron kerülnek fel.

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#215012) TrollBalint válasza Qru (#215010) üzenetére


TrollBalint
addikt

Gyanítom, a Mazda még nem az a kategória amiben igazi bőr lenne :D
De van benne fűtés, szellőztetés, legalábbis elől. Aki meg hátul ül, az így járt :D
De azon is gondolkodtam, hogy valami textil huzatot venni az ülésre, azt lehet is mosni, ha valami baja történik, a bőrt meg le kell törölni. (meg gondolom a műbőrt is kell azért kezelni valamivel)

kisza25: Mondjuk ez logikusan hangzik, erre nem gondoltam. De kivárni, én is ki tudok :) Nem kapkodunk :)

[ Szerkesztve ]

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#215013) Qru válasza TrollBalint (#215001) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Melyiket? Nagyon nem egy kategória a kettő. Ha belefér a keretbe a Mazda jobb de azért nagy menést ne várj tőle. Ha szeretsz sportosan vezetni és nem zavar az igénytelenebb beltér akkor az Octáv. Az ilyen autóházaknál nagy alku nincs de érdemes próbálkozni azért szolidan.

#nincsbennetarcsi

(#215014) Xero válasza TrollBalint (#215009) üzenetére


Xero
nagyúr

Egy bolhanyival magasabb felszereltsegu (takumi plus) es picit fiatalabb (2020.09.) es ici-picit kevesebb km-el (52e) 6-ost vettem marciusban 9.7-ert. Akkor az bo 1M-val volt a tobbi takumi plus alatt. Szoval szerintem jo arban van.
Nekem nappa bor van benne, szerintem a revo top-ban is az van mar. En kerdes nelkul ismet azt vennem az Octaviaval szemben.

Egyedul a csupa fekete kulso muanyag a fura nekem. Gondolom revo top-nal igy volt, vagy kulon kerheto volt. Ha utolagos kokany, akkor lehet kerulnem.

szerk: Ami nekem fura meg, az a szetult ules, a kicsit fenyes kormany es gazteleszkopos motorhazteto.

[ Szerkesztve ]

(#215015) Qru válasza TrollBalint (#215012) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jó a bőr, ápolni kell (az Ikea-s cucc kb a legjobb hozzá) és ennyi. Szöveten minden foltot hagy és magába is szívja, szóval max kárpit tisztítóval tudod eltüntetni. Szóval nem vetném el a bőrt.

#nincsbennetarcsi

(#215016) TrollBalint válasza Qru (#215013) üzenetére


TrollBalint
addikt

Mire gondolsz, hogy melyiket? Amúgy szeretek - a saját véleményem szerint - sportosan vezetni, de nem száguldani :) Max akkor, ha nagyon jönnek mögöttem és nem tudok kimenni a külső sávba, de az meg ideiglenes.

Xero: én nem látom sem a fényes kormányt, sem a szétült ülést. (de csak telefonon tudom most nézegetni a hasznaltautot :( )

Az elektornikai felszereltség miatt én is inkább a Mazda felé hajlok. Engem a km jobban zavar, hogy a fényképeken nem látszik, a hirdetésbe 60.000 van írva, de a dokumentumok között már ott van a 90.000-es szervíz is... Az autó külföldi, ezért a feleségem már megvétózta :D Pedig amúgy neki is tetszik :)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#215017) hdanesz válasza TrollBalint (#215016) üzenetére


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Látszik az óraállás az egyik képen: 85712km....szerintem elírták a hirdetésben.

Nekem az fura, hogy a középső kijelzőn a 'Kommunikáció' magyarul van, míg a sofőr előtti kis kijelzőn németül vannak a feliratok. Ezt lehet külön állítani?

[ Szerkesztve ]

(#215018) Qru válasza TrollBalint (#215016) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Mazda jól megy de azért nem tépi le a fejed. Ezek a szívómotorok bőven nem tudják a névleges teljesítményüket (plusz a Mazda nem könnyű autó és automata ami plusz hajtási veszteséget generál), míg a turbók többnyire a névleges teljesítményük felet tudnak. Nyilván más a karaktere is egy szívónak. Szóval azért nem fogod az állad keresgélni.
De beszéljenek helyettem a számok: [link]

#nincsbennetarcsi

(#215019) Qru válasza hdanesz (#215017) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Nem lehet külön állítani, nem egy időben készültek a képek, esetleg...

#nincsbennetarcsi

(#215020) BigBlackDog válasza Qru (#215018) üzenetére


BigBlackDog
veterán

A Mazdához képest szerintem egy 150 lovas TSi kicsivel, de már érezhetően jobban muzsikál egy Golf-Octavia méretű autóban.

(#215021) Paxker315 válasza Qru (#215018) üzenetére


Paxker315
addikt

hja, nemrég láttam egy skyactiv szívóbenzinest tuningoldalon, és. Én biztos nem csináltattam volna meg. Ha nagyonforgatod, van teljesítménytöbblet, egyébként semmi & nyomaték szinte zero tarcsival. Olyan 4ezres fordulatig kb identikus a pre&poszt görbe :U Én nem szeretem a szívóbenzinesek teljesítmény&nyomatékleadását fordulatszám függvényében :D szoval számomra irreleváns tartományban kezdődik a varázslat, megkockáztatom, a tulaj a hétköznapokban az egész csipsz-sztoriból semmit sem érez.

[ Szerkesztve ]

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#215022) f4lcon válasza Paxker315 (#215021) üzenetére


f4lcon
őstag

placebo
ha megkérdezed, biztos azt mondja, hogy sokkal jobban tol :K ;]

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#215023) TrollBalint válasza Qru (#215018) üzenetére


TrollBalint
addikt

Hát valóban jóval jobb az Octavia, ez tetszik, de ha belegondolok, hogy a mostani turbos Insignia sem annyira rossz, és a Mazda picit jobb nála, akkor igazából ott vagyok, hogy (papíron) jobbat kapok a Mazdával is.
Megnézzük mindkettőt, aztán meglátjuk, azét egyik se kevés pénz, amitől nem szívesen válok meg, de előbb-utóbb muszáj lesz, ha akarok új autót.

hdanesz: szerintem kétszer végignéztem a képeket, de nem láttam sehol olvashatóan a km-t :D Pedig nekem is az volt az első, hogy akkor megnézem a képeket, az többet ér :) De elég rendesen elírták, mert nem egy karakter a különbség. Ráadásul a 85 meg a 89 között azért van különbség. A fényképek után még 4000 km-t mentek vele? Jó messze van a szervíz :) De mindegy, majd ott megmondják mi miért van. Sajna azt sem láttam, hogy van fólia az autón, mert az - mióta láttam - nagyon megfogta a fantáziám, hogy az tényleg jó dolog.

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#215024) Paxker315 válasza Qru (#215018) üzenetére


Paxker315
addikt

amúgy ha zeperfs :D és van tarcsi a GTE-ben is, mert mégis csak egy turbobenzines autóról van szó :)

adóoptimalizálásra amúgy a 136 lovas (102kW) dzsudzsu nagyon jó alany, ha úgyis van mozgástér felfelé. fizess 102kW után, használd 160 felett.

[ Szerkesztve ]

https://dynotech.hu/ - Új, kultúrált környezet, könnyen megközelíthető : )

(#215025) hdanesz válasza TrollBalint (#215023) üzenetére


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Akkor lehet nem azonos hirdetést néztünk. :) Mert én meg sehol nem látok 89 ezres szervizre utalást. Én erről a hirdetésről beszéltem.

Itt a kép amin a 85 ezer látszik.

Illetve a szervizbejegyzések közt ezt láttam:

Idén januárban volt utoljára 79419 km-nél szervizben és most van benne 85712. Ez nekem rendben valónak tűnik. 99419 km-t látok még, de az a következő tervezett szerviz esedékessége a jövőben.

[ Szerkesztve ]

(#215026) TrollBalint válasza hdanesz (#215025) üzenetére


TrollBalint
addikt

Akkor lehet azzal kevertem :B Csak számok voltak meg, de ezek szerint azok is rosszul :D

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#215027) hdanesz válasza Qru (#215019) üzenetére


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Mindenesetre fura. :)

@TrollBalint: Segond, ez legyen a legnagyobb 'baja' a kocsinak. :D

[ Szerkesztve ]

(#215028) Qru válasza BigBlackDog (#215020) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Papíron annyit tud ez a Mazzag 6 mint Bubi és engem lenyom az 1,5 TSI, még ha nem is sokkal (élőben próbáltuk, nem fotelfizika). Mazzag egy kellemes utazós autó a Oktáv meg ezzel a motorral már sportos.

#nincsbennetarcsi

(#215029) TrollBalint válasza hdanesz (#215027) üzenetére


TrollBalint
addikt

Nem mintha számítana, de megvan miért nem láttam a számokat, mert én telefonon néztem a képeket és ott hiába közelítettem rá, nem mutatta. Azt hittem ott is a HD képek lesznek, mint gépen.

Qru: Alapvetően az utazást szeretem, de a feleségem szerint nem való nekem pici / gyenge autó, mert nem tudok közlekedni a nyomoréksávban... :U

[ Szerkesztve ]

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#215030) Qru válasza Paxker315 (#215021) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Volt kollégám is megíratta a 2.0 Mazda 6-ot, sokat javult a gázreakció ami számokban nem leírható de a vazetési élményhez sokat hozzá ad. A nyomaték is előbb jön meg nála azért plusz lovak is jöttek de nyilván egy szívómotor 3 literes űrtartalom alatt nem potens az az igazság.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#215031) hdanesz válasza TrollBalint (#215029) üzenetére


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Igen, számítógépen könnyebb. :)

(#215032) szőröscica válasza Qru (#215018) üzenetére


szőröscica
addikt

Ha abból indulok ki, hogy a 192 lóerős, 2.5 literes 525i-m milyen egy döglött ló volt, én biztos nem vennék ilyen autót még egyszer. Masszívan pörgetni kell, hogy tartsd a tádék ritmusát, nem illik egy ilyen nagy utazóautó karakteréhez.

(#215033) Qru válasza TrollBalint (#215023) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kérdés mire kell az autó. Nyilván ha time attack-re kell akkor a 2.0 tsi a nyerő, ha meg probléma menetes 5-8-10-15 évet akarsz csendben utazni akkor meg a Mazda.
Megy ez a Mazda is nem kell aggódni csak a 2.0 tsi egy ploccal fentebb van teljesítményben. Megbízhatóságban meg a Mazda.

#nincsbennetarcsi

(#215034) Qru válasza Paxker315 (#215024) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

GTE az is sportos, kanyarban nem olyan ügyes a súlya miatt de kanyarvadászatra a 184 lovas MX5 kell. :))

#nincsbennetarcsi

(#215035) Qru válasza TrollBalint (#215029) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az akkor a Octáv felé billenti a mérleget.

#nincsbennetarcsi

(#215036) Qru válasza hdanesz (#215027) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Érdekes... Ilyet még nem láttam.

#nincsbennetarcsi

(#215037) Qru válasza szőröscica (#215032) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ezt csak megerősíteni tudom. :K Bubi is 2,5i igaz csak 170 ló de cserébe nem nehéz, 1390 kg. Na most ezzel a 125 lovas 1,4 tsi megvan de a 150 lovas 1,5 tsi már necces de inkább nincs meg mint igen. A TDI meg simán lenyom.

#nincsbennetarcsi

(#215038) TrollBalint válasza Qru (#215033) üzenetére


TrollBalint
addikt

Szerintem meg is fogalmaztad a "legnagyobb gondomat", hogy próblémamentes autózás, vagy a sportos utazás... Majd a kocsik állapota megmondja, hogy melyik esik ki esetleg. Mivel szeretnék vele külföldre is autókázni, így a Mazda felé hajlik ezen mérlegnek a nyelve, de a másik nyelv, meg a Oktáv felé billenti, ahogy írtad is... Ez legyen a legnagyobb problémám az életben :)

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#215039) szőröscica válasza Qru (#215037) üzenetére


szőröscica
addikt

És ez igazán csak együtt élve mutatkozik meg, egy rövid próbaúton nem fog kijönni a motor karaktere, padlózva jól megy, arra meg később fogsz rájönni, hogy a reggeli csúcsban a nulláson bizony padlózgatni is kell becsülettel bőgetve a motort, hogy be tudj sorolni a belsőbe egy kamion mögül.

(#215040) Qru válasza TrollBalint (#215038) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Édes gond valóban. Nekem most egy ilyen megbízható utazóautóm van és... UNCSI. Szóval én megvenném a 2.0 TSI-t. Nyilván majd többet kell rá költeni, már csak azért is mert ezek szeretik csipegetni az olajat de cserébe megy, olcsó az alkatrész hozzá és kb minden sarkon találsz hozzáértő szerelőt. Sok az aftermarket cucc hozzá (bámilyen autós kiegészítő).
Igaz haver már 2x cserélt lengéscsillapítót az Octávon nekem meg még mindig a gyári van a Subaruban (kb egyidősek, a futás is hasonló és kb ugyanazokon az utakon fut mert 2 faluval arrébb laknak tőlünk). Meg elköszönt már pár gyújtótrafója (nekem még a gyári). Utóbbi eset pont előttünk történt és én hívtam a trélert a kocsijához.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#215041) kisza25 válasza Qru (#215028) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

És a mazzagokban hosszabb a váltó a jó fogyi érdekében
Minap néztem TC Winkler mazzag 2 tesztet, kettesben valami 110-120 megvolt :D

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#215042) Qru válasza szőröscica (#215039) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Ez abszolút így van. Amikor a vétel előtt a tesztkörön 4400 rpm-nél leugrottam a kuplungról aztán az awd miatt fogta magát és nyekkenés nélkül kilőtt ott helyben elmentem kb... de erre hányszor van szükség a hétköznapokban? Kb 0. Ellenben egy normális országúti előzéshez 3-asba vissza kell kapcsolni 5-ből és várni a lehetőséget, hogy kiugorhassak. Miközben meg üvölt a motor 4000+ rpm-en. Na itt a rugalmasságra/tarcsira viszont jóval gyakrabban lenne szükség...

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#215043) TrollBalint válasza Qru (#215040) üzenetére


TrollBalint
addikt

Mondjuk ezek a gyújtótrafó meghalások, meg lengéscsillapító cserék gondolom nagyban függnek a vezetési stílustól is (meg nyilván az úttól is).
Szóval leegyszerűsítve az a kérdés, hogy unalmas legyen, vagy költségesebb? :D

Próbaútra én igazából nem is szoktam menni, mert mi hosszútávon használjuk az autót, most egy pár perces úton tényleg nem jön ki semmi, ami nekem fontos. (kényelem 1-2 órai vezetés után, dinamikus előzés 120-130-nál esetleg...) Annyira meg nem értek a kocsikhoz, hogy bármit meg tudjak állítani a lehetséges bajaiból, ezért is szeretnék ilyen helyről venni, ahol van hozzá állapotlap.

[ Szerkesztve ]

https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

(#215044) Tom1939


Tom1939
őstag

Nekem speciel első autóm amiben valami nyomaték is volt az 1.4t scross volt (előtte szívó benzinesek és nem v8). Utána azért úgy voltam hogy nem fog menni a visszaszokás a pörgessünk az életért üzemmódba. Kisebb toyota hibridektől is ezért tartottam (jajj miért nem megy érzés egy rakat pénz kiadása után). Azért az új power hibridet kipróbálnám a toyotánál... 2.4 turbó plusz elektromotor azért tolhat egy szépet (és a turbó ott van ha sokáig vagy állat és az akksi már a földön hever).

(#215045) Qru válasza TrollBalint (#215043) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Trafó az nem de a csillapító élettartama az viszont igen.

Valóban a kérdés az, hogy akarsz/mersz többet áldozni/kockáztatni a potensebb motorért vagy sem. Mondjuk ha éppen pl Trieszt külsőn a Lidl parkolóban nem indul be a kocsi, mert a gyújtótrafó bemattolt az necc. Bár hiába szívó ha külföld akkor is kötök assistance biztosítást. Egy defekttel még elbánok mert van pótkerekem de pl haver járt úgy, hogy autópályán elütött egy előtte átrepülő verebet ami kilyukasztotta a hűtőt és elfolyt a hűtővíz. Na az ilyen védhetetlen hiába van alattad a világ legmegbízhatóbb szívómotorja...

#nincsbennetarcsi

(#215046) kisza25 válasza TrollBalint (#215043) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Azért ergonómia, lábaid elférnek-e, üléspozíció, váltásérzet, tükrökbe mit látni, váltó kiosztása stb

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#215047) Qru válasza TrollBalint (#215043) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Proba ut kell. Volt olyan auto ami papiron jo lett volna de probakoron ugy kovalygott hogy azonnal offoltam a markat.

#nincsbennetarcsi

(#215048) tibce1


tibce1
csendes tag

Sziasztok!

Egy 2010-2011-es 1.4 tsi golf vagy leon mennyivel jobb vagy éppen rosszabb vétel mint egy 1.4 t J astra?

(#215049) szabonagyur válasza Qru (#215019) üzenetére


szabonagyur
félisten

Tuti nem lehet kulon? Scrossnal pl a tablet kulon nyelven fut, mivel kulon rendszer, eszkoz. Ott tudna magyarul ha hagynek barmit is magyarul, kozepen nem tud szerencsere magyart.

Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB

(#215050) hdanesz


hdanesz
senior tag
LOGOUT blog

Talán utolsó kérdésem (egy időre :D ) autóvásárlás ügyben.

Két autó maradt a kalapban:

Mazda 6 (2014) 2.2 dízel, 150 lóerő, 286 ezer km futással és a korábban már emlegett mindenféle vezérléscserével, olajpumpa lánc, kuplung.....stb. Ezek egy évvel és 20 ezer km-rel ezelőtt történtek. Jó állapotú nyári gumival és egy szezont futott téli gumikkal.

Ford Mondeo kombi(2016) 1.5 TDCI 120 lóerő, 226 ezer km futással. Ezer km-rel korábban volt vezérléscsere, valamint kettőstömegű és kuplung is cserélve lett. Téli gumi alufelnin, nyári gumi nincs---tehát ez még hozzájönne mint költség.

Az áruk csont ugyanaz, 3.6....

Vezetni mindkettőt jó volt, talán a Mondeo csendesebb volt némileg mert azon 16-os míg a Mazdán 17-es kerék van.

Felszereltségük csak pár dologban tér el. Amik közösek: digit klíma, ülésfűtés, holttér figyelő rendszer, parkolást segítő rendszer elől-hátul.

Az eltérések: Mazda: kulcsnélküli indítás, illetve a Mondeo-ban mindkét első ülésen van deréktámasz, míg a Mazdában csak a sofőrnek, és a Mondeo-ban fűtött az első szélvédő és a kormány is. Kényelem szempontból is hasonló benyomásaim vannak.

Ha ez számít, a Mazda a szokásos 'mazda piros' színben pompázik, míg a Mondeo fekete.

Ti melyiket választanátok? És miért? :) Évente 30 ezret futna a gép.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.