Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] RTX3070 16 GB VRAM-mal?
- [Re:] A használt VGA piac kincsei - Július I
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Kokszosodás: [link]
Minden direkt befecsiset súlyt (többé-kevésbé). Ezért van az, hogy az új(abb) TSI-kben már pl szívócső és direkt befecsi üzem is van.
#nincsbennetarcsi
Speeedfire
nagyúr
Úristen, ez így elég gáz.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
"Nyugtasson" a tudat, hogy szinte minden modern motor - legyen dízel vagy benzines - közvetlen befecskendezésű.
Együtt lehet vele élni.
Ki kellene menned 18-án a bp-i topiktalira és megnézni tomcsi Leon 1,8 T-jét.
Speeedfire
nagyúr
"Nyugtasson" a tudat, hogy szinte minden modern motor - legyen dízel vagy benzines - közvetlen befecskendezésű.
Akkor csak régi 2000-res évek előttit veszek újra.
Ki kellene menned 18-án a bp-i topiktalira és megnézni tomcsi Leon 1,8 T-jét.
Ez hol, merre lesz? Amúgy a kasztit és a motort is ismerem. Igaz csak összeollózva.
Amúgy nem sok minden maradt így most a kalapban...
-seat leon 1.8 t
-ford fiesta st
-suzuki swift sport
-mazda 3 gta
-corolla 1.8 ts
-alfa 147 2.0
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Topiktali: [link] részletek a jobb felső sarokban.
Kb. 2004-ig elmehetsz. 😉
A Mazda rohadni fog.
[ Szerkesztve ]
Viperator
őstag
Valakinek volt injektorok ultrahangos tisztítása?
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
-v-
addikt
st170?
trassher
addikt
hobizoli & Integrale: Attól még a konstrukció szar. Az olajcsere intervallum is a konstrukció része ha nem is gépészeti de üzemeltetési. Gondolom nem sok, 0 km-től 10-15K-s periódussal üzemeltetett ilyen autó van ma itthon.
Redmi Note 7
Speeedfire
nagyúr
Mi ez valami baltás gyilkos hely?
Uhh, tényleg el is feljetettem, hogy a mazda rohad ebben az évjáratban.
[rvilike]: Itthon nincs sok belőle, a közép konzol valami borzalmas (szerintem). Pedig az escort se volt szép belül. Ezt leszámítva nem rossz kis autó.
De ha már ford. Akkor mi a vélemény a focus mk2-es 2.0-ásról? Valami bitang szép, nem is értem miért hagytam ki a fenti felsorolásból.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
#94529552
törölt tag
Módosítva csak benzinesre[link].
Speeedfire "Minden direkt befecsiset súlyt", ja a helyesírás egy kicsit, de hol van Munez?
Kornel
veterán
Leon 1.8T.
Lehet hogy en is lovok egyet.
Tomcsie az enyém,stipi stop 😂
[ Szerkesztve ]
mdani01
aktív tag
Kornel
veterán
Pont néztem ezt!
Nem olyan rossz.
Bár ugye ez csak vr4 optika...
Civic nem olcsó ám, szré hgyé nem adom 😉
-v-
addikt
adom
Nana! Előbb rakd bele a csipszet meg a konit, utána.
Kornel
veterán
Azt bevenné a gyomra aki megveszi.
300+k
Igyis van benne egy 200k-s riasztó...
mdani01
aktív tag
Szép darab az biztos.
Igaza van vilinek, csipsz+koni és alkudozhatunk😁
iPhone 6S SpaceGray
-v-
addikt
Ez mi a faszom ez a verdám.hu? Szánalmas
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Mivan a swifttel?
Annak az árából nem nagyon jön ki a kuvik 😂
SzlobiG
félisten
Na ez jó még a kormány is jó oldalon van.
Speeedfire
nagyúr
Pedig gyönyörű vas.
kornelka: Én is afelé húzok, de kicsit tartok a turbótól. Kifogok egy olyan példányt, amire nem vigyáztak eléggé, csak hajtották, akkor ott komoly gondok is lehetnek.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
Kornel
veterán
100k-120k-bol megvan a komplett turbofelujitas.
Nem nagy cucc.
mdani01
aktív tag
Valami stílusus autó-motor hirdetési oldal
Kornél: Nincs vele semmi baj az a baj Viszont ennek az árából kijön a csipsztuningod😂
SzlobiG: Ha nem tetszik áttesszük másik oldalra😃
iPhone 6S SpaceGray
w333
félisten
Egyértelmű hogy Leon ... de ne a belépő 1.8T keresd, kb. 1.2-1-5M a reális ára !
(#137012) mdani01
1.3M ? nem baj vannak olyanok akik csak árulni szeretnének !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Kornel
veterán
Inkabb 1,5...
hobizoli
nagyúr
annyiert pont kapni ra zsir uj kinait is, jot
beteszteltuk 2+ bar-n mar az utobbi evekben
több drón kell ;P
Kornel
veterán
Annyibol meg gyári alkatrészekkel van felújítva.
Inkább az, mint új kínai.
hobizoli
nagyúr
azt hiszed mi?
nezd mi szerintem tobb turbot ujittatunk fel az evek alatt, mint a topik tobbi latogatoja osszesen
komolyan, a sokadik utan vettuk ujat, kinaikat, mert annyiba kerult az is, mint a felujitas... vagy meg annyiaba se
en soha tobbet nem ujittatok fel egy turbot se
ha rendesen megcsinalnak, akkor talan, de nem
anno vettunk az angol forumrol direkt mar tuning celbol egy angol ceg altal az autora gyartott uprated turbokat, 6-8eves turbokban is ugy allt a tengely, hogy ilyet en itthon meg felujitoknal sosem lattam
azokat meg eveket el lehetett hasznalni siman, a magyar felujitottak meg max fel evet birtak ki, vmi csak heteket
a csucs az volt, ami aznap este szethullott, hogy felraktuk, este 6 utan elkezdtuk felrakni, 7 utan kesz volt, jarattuk a garazsban, lampaval korbe-korbe, hogy nem szivarog-e vhol az olaj vagy a viz, nem, OK akkor probauzem, de 8kor mar lent volt
5km-t ment vele az auto a forgalomban, megcsak nyomast sem allitott elo, es mar okadta a kek fustot hatul
a kinaival vegre meg lehett fujni az autot 1.6bar felet is annelkul, hogy azon kene izgulni, szetrobban-e ez is
eloszor volt 1.8bar, uuuu
aztan 2 űűűűűűűű
2.1
2.2
programozas kozben amikor veletlenul tul lett tekerve a manualis szabalyzo 2.6...ketto-hat, es ez nem dizelmotornal
2.6bar, vagod az mennyi? nem a vakuumtol merve (=1.6bar, 260kPa), hanem legkori nyomastol 2.6 (=359kPa)
akkor mondtam, hogy baeg, ha ez ettol sem hullott szet, akkor semmitol
megneztuk megint utan par nappal hidegen, a tengely nem mozgott benne sehova ezutan se
kinai szargeci "fruttiert"
nyilvan nemmind1 melyik kinai gyartoerol van szo, abban is vannak retkek, meg a kinai turbo kinai klonja a "csucs" ebben
a gyorsulasi mezonyben mar a benzinturbos autok 75-80%-a kinai turboval jar
amikkel kijarunk FIAT-kkal a gyorsulasikra mar csak az enyemen van egyedul nem kinai turbo (de befexik lassan, es az fog kerulni ra)
es kategoria gyoztesek voltak ezzel is, es evek ota mennek ugyanazzal a turboval, turbohiba nelkul
elotte meg evente kettot-harmat min fel kellett ujittatni vmelyik koklerrel
megmagyaraztak, hogy az 1.5-1.6bar ezeknek sok, mert 0.8-ra vannak tervezve, a motor is meg a turbo is
ez azert erdekes, mert a PuntoGT gyarlilag overboost-ban megy 1.3-n, csak ezzel sokuk nincs tisztaban, es probal vetiteni, hatha megeszed, de mas autokban is van overboost pl, es a PGT-nek 1.5-g meg van irva a gyari ECU-ja is (250kPa-s a MAP szenzora)
a kinai az meg nem kerdez semmit, es csak siman birja a kikepzest, ahogy azt kene masnak is amugy
több drón kell ;P
Kornel
veterán
Kérlek oszd meg velünk akkor az ajánlott kínai márkákat.
Köszi.
footy
addikt
En bedobom a kedvencemet, a Bravo 1.4 T-jetet(nem multiair) @150LE + 230NM(overboost-tal). Annak nincs baja a kokszosodassal , megy becsuletesen, szep is es a fogyasztas 8l korul tarthato.
[ Szerkesztve ]
Speeedfire
nagyúr
Az nem akkora valami.
Én többre számítottam. Havernak nemrég elszállt a turbó a 320d-ben és ~3000 euro volt a javítása, igaz neki ot más is elszállt a turbóval együtt.
w333: Jaja, vágom. Havernak az 1.9pdtdi volt 1.45m.
footy: Ha már fiat, akkor inkább egy abarth stilo. Ezek a kis köbcentis turbós bengások nem jönnek be. Nem is értem miért vannak erőltetve. Régen is (pl uno 1.4 turbo), de akkor se értettem.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
footy
addikt
Hany kis kobcentis benyasat probaltal mar? Illetve a fentit probaltad e?
Mert 1 utan vagy mert a TC-n azt irjak hogy a 5,7 V8 aalatt nincs elet attol meg a szemelyes tapasztalat mast mutathat.
Nekem volt 2literes benzinesem es megfordult az utobbi idoben tobb nagyobb szivo benzines(~3L) a kezeim kozott, de a hetkoznapokban sokkal elhetobb egy kis turbos benzines. Mar alacsony fordulaton megvan a nyomatekod es ha nem taposod akkor tud keveset enni.
Az Abarth Stilo-val ket gond is van, az egyik hogy az tenyleg leeszi a gatyad masik, hogy legjobb tudomasom szerint csak selespeed automataval volt. (Ami amugy eleg szar)
[ Szerkesztve ]
Speeedfire
nagyúr
Most is kiköbcentis benyásom van.
Igaz nincs turbó és csak 8 szelepes. De nem ez a lényeg. Kis köbcentis benzines nem kell nekem. Nem akarok. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezeket nem gyilkolják szét 200e km alatt. Az a szerencsétlen motor eléggé ki lehet helyezve. 150le 1.4l alatt...
Inkább egy nagyobb szívós vagy turbós. Az eredeti tervem is ez volt, valami 1.8-2.2 benzin.
Azért az 1.4 és az 5.7 között van még pár lehetőség.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
hobizoli
nagyúr
volt manuallal is a vege fele
több drón kell ;P
ADAM1337
nagyúr
Új kérdéssel állok elétek.
-Keret 3M és környéke, csak a gépre.
-Sport Coupe, vagy sedan
-Legyen benne boogie
-Városi használat 99%
-4 fő hátsó 2 ülésen azért eltudjanak férni.
-Rövid tengelytáv, 2,7 vagy alatta.
-Örülnék ha hátul hajtana, deha elől akkor erősebb futóműve legyen.
-Hasmagasság viszont ne a földön feküdjön, mert 1-2 beálló ahova beszoktam állni elég meredek, 12-15 től már jók vagyunk.
-Benzin vagy turbó benzin
-Kézi, max akkor automata ha tényleg jó a váltó része.
-2 liter körüli motor
-Beltér szigetelése jó legyen
bmw ne legyen azok közül tudom miket lehet kapni a többi variáns érdekelne legfőképp.
-Mazda 3 6 nem jönnek be ennyiért, túl doboz hang van belül az újakban is sajnos.
Ami hirtelen találtam hahu-n, esetleg alternatívája van valami ?:
Audi A4 2.0 tfsi kézi váltós: [link] (itt az automata tudtommal rossz már kérdeztem is itt szerintem)
hobizoli
nagyúr
KKR... a pontpontpont a szam, ami a max loerot jelzi 280, 330, 380, asszem van meg 560-s is
es annyit siman tudnak is
ebay-n van szamos klonja is mar, az "eredetit" egy ismi arulja itthon, o is ezzel versenyezget evek ota
persze nekem sem arulja el a beszerzesi forrast, meg senkinek sem, mert nem hulye
sajat kis cege van, ami szilikon csovekkel, injektor tisztitassal, meg kiegeszito elektronikai muszerekkel foglalkozik, ujabban sajat cegneven is arulja mar ezt a turbot
több drón kell ;P
BigBlackDog
veterán
Esetleg IS250?
Viperator
őstag
Injektor tisztítással kapcsolatos kérdést kétszer tettem fel már itt és senki nem adott választ. Mi a véleményed az ultrahangos tisztítással kapcsolatban? Jobb lesz az injektor spriccelése?
[ Szerkesztve ]
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
molnarpeter
nagyúr
Hajszálnyit konkrétabban ki ő, hol érhető el? Jó lenne pár szilikon könyök víznek, a gumit eszi az egyik gépen a meleg (max pár év). Btw. 18-as csonkra 16-os szilikon cső nagyon bátor lenne? Ez a legközelebbi méret, amit találok
footy
addikt
Most is kiköbcentis benyásom van.
Igaz nincs turbó és csak 8 szelepes. De nem ez a lényeg.
De pont ez a lenyeg, a "turbo adja a nyomatekot".
Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezeket nem gyilkolják szét 200e km alatt.
Nem hinni kell, el kell menni megnezni 1-2-t. Egyebkent Bravobol
Itt van 10db 200e km alatt 2M-ig.
Az a szerencsétlen motor eléggé ki lehet helyezve. 150le 1.4l alatt...
Ah manapsag 1.6-bol lazan kihoznak 200Le felett.
Lehet nezni itt a nagyobb szivobenzineseket, de ezeknek az egyetlen elonye a kevesebb hibalehetoseg.
Fogyasztasban, nyomatekban szinte barmelyik 1.4 turbo elveri a 2.0 koruli szivo benzineseket...
Ezeket a dumakat hogy regi jol bevalt szivo benzines kell venni, max az tolja aki nem probalt meg normalis modern turbot. 1M ertekhatar alatt ez meg oke is mert azalatt nehez normalis allapotu turbot venni, de 2M korul en biztos nem sz*patnam magam szivoval.
(#137033) hobizoli
azzal amugy jol ment? Az automatat mindenhol nagyon fikaztak...
[ Szerkesztve ]
Johnny198612
tag
Sziasztok,
Kezdek belefaradni a japan kisautok 1 millio forint koruli uldozesebe.
A vasarlas egyre surgetobb, ezert szetneznek mast is a piacon.
Skoda Fabiara fordult a szemem, a nepitelet.hu -n az latszik, h sok km-t tudnak belejuk rakni es alapvetoen szeretik a tulajok.
De forumokon kicsit megis korullengi a negativ hozzaallas. Mi ennek az oka, azon kivul h az 1.2-es lancost erdemes kerulni?
A fapadossaga miatt van ez vagy valojaban sok a gond vele?
1.4 16V tipust nezegetem, meg csak kepekben es leirasokban, de egyelore nem hanyok
Koszi elore is
[ Szerkesztve ]
Speeedfire
nagyúr
Komolyan nem értem, hogy miért erőlteted ezt az 1.4T bravo-t.
NEKEM egyszerűen nem szimpatikusak, régen sem voltak azok és most se. Ez pl olyan dolog, hogy a dizel autókat se kedvelem. Mindenkinek más az egyéni preferenciája. Nem mellesleg néztem turbós motorral szereltet is, pont a leon személyében.
de 2M korul en biztos nem sz*patnam magam szivoval.
Az te vagy én meg én vagyok. Részemről ezt a kis köbcenti turbó dolgot le is zártam.
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
footy
addikt
Inkabb mar Ibiza, annak valamivel emeszthetobb a belseje. ITT egyebkent leirtam a velemenyem.
Nem tudom milyen japanokat nezegettel, de gomboc stift mar van ennyiert. Az nem egy rossz valasztas, sot Fobia helyett en az valasztanam.
(#137041) Speeedfire
Nem eroltetek semmit, leirtam a tapasztalataimat meglatasaimat, mert ugy tunt erdeklodni vagy itt es nincs igazan tapasztalatod kis kobcentis turbo benzinesekkel.
Felolem aztan azt veszel amit akarsz
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Részemről ezt a kis köbcenti turbó dolgot le is zártam.
Ez a beszéd. Nagy köbcentis turbó kell
Declare
őstag
"Ezeket a dumakat hogy regi jol bevalt szivo benzines kell venni, max az tolja aki nem probalt meg normalis modern turbot."
es ebben meg is fogtad a dolog lenyeget Szivo benzin az mondjuk palyanapokon jo moka lehet, vagy allatkodni egy regebbi még szivos 330i, M3 ....na az igen....mindennapi hasznalatban rugalmasabb, kenyelmesebb, takarekosabb a kis turbos szerintem is. Mint ahogy irtam is, hiaba marha franko a mazda 6 a 2 lityis szivoval...verszegeny es zabal....vagy közlekedsz mint egy 1.0 yarissal es akkor fogyiban hozza a kis turbosokat
(#137043) [rvilike]
+1 vagy lehet kisebb köbcentis is de legyen rajta 3-4 turbo
rbalint88
addikt
csak elsőre ezt nem úgy kommunikáltad le, hogy neked nem szimpatikus, hanem hogy biztos csak szar lehet. Ezután nem kell csodálkozni, ha a másik fél is belefeszül kicsit a válaszadásba.
nem tudom 2M-ba belefér-e, de Volvo C30 T5 is mókás jószág. keveset nem fog enni, viszont menésre ösztökélés esetén se nagyon kérdez.
ADAM1337
nagyúr
Utána nézek köszönöm.
Tél elején vagy jővő januárban tervezem a vételt igazság szerint, de már kezdem unni a keresgélést.
Johnny198612
tag
Koszi, elolvastam, nagyszeru
Honda Jazz-eket ezert az arert szerintem mar kiveseztuk. Az az egyszeru szabaly, h normalis szervizkonyve legyen teljesen lehetetlen.
Kb. mind frissen behozott auto, nehezen leinformalhato eloelettel. Az egyiket megtalaltam alvazszam alapjan, sajnos kepek is voltak.. Persze a kerekedesben ujrafujva felujitott motorral acsorog Az olaszbol / franciabol hozottak lelakottak, az osztrakok rozsdalnak. Vezetni tok jo oket, probautakon nekem bejottek nagyon, de nem mernem bevallalni.
A kisauto nalunk egyezmenyes asszonnyal, neki kisauto kell, en meg pakolni is szeretnek bele.
A Jazz a ledontott ulesekkel tok jo erre. De egy Swift pl. mar nem. Egy WagonR+ meg inkabb egy ejjeliszekreny 4 kereken, mint auto.
A Yarisban tolhatok az ulesek, de nem ferek el jol, nagyon szukos erzes.
Szal latom, h Fabiabol van valasztek, talan leinformalhato es ha jo allapotu is.. O.o
Én ADAM1337 [ezen] hozzászólására akartam ajánlani a Volvo C30 T5-öt, 4 ülés, eléggé kompakt, 230 paci, van sok kézi váltós példány és a zajszigetelése is sokkal jobb, mint egy Focusnak, amire alapvetően épül, annyi a hátránya, hogy FWD. De ez lehet, hogy inkább 3,5M+.
2M-ért még én is beneveznék egyre
"Less but better" - Dieter Rams
footy
addikt
Van mar 4 turbo is:BMW Quadturbo Biztos olcso lesz javittatni...
(#137047) Johnny198612
A Jazz nagyon jo auto, csak draga. Lehet megerne sporolni ra, hogyha primer szempont a pakolhatosag.
Esetleg Stift tetoboxszal nem opcio?
-v-
addikt
-Örülnék ha hátul hajtana
-Legyen benne boogie
-bmw ne legyen
Nem szűkítetted le a kört nagyon
Audi A4 2.0
Zéró bugi, zéró vezetési élmény.
Ha 99% város akkor szerintem ezek az új fiesta st meg hasonló mérető kis hothatchek játszanak. Az nem tudom mennyiért megy, valószínűleg többért egyelőre ..
[ Szerkesztve ]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- 16" Apple Macbook Pro Retina 2019 Touch Bar + Toch ID eladó! Intel Core i7, 16GB RAM, 512GB SSD!
- Hamilton Aviation Khaki X Patrol Auto Chrono ETA 7750 automata óra! Full set!
- IPhone 12 Pro 128GB gyári független 2026. 01.18. Telekom garancia akku 100%
- HUAWEI Band 8 aktivitásmérő (fekete), keveset használt, karcmentes kijelző
- 96GB (2x48GB) Crucial Pro DDR5 kit/ új, bontatlan/