Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#137001) Qru válasza Speeedfire (#137000) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Kokszosodás: [link]

Minden direkt befecsiset súlyt (többé-kevésbé). Ezért van az, hogy az új(abb) TSI-kben már pl szívócső és direkt befecsi üzem is van.

#nincsbennetarcsi

(#137002) Speeedfire válasza Qru (#137001) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Úristen, ez így elég gáz. :Y

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#137003) focvis válasza Speeedfire (#137002) üzenetére


focvis
veterán

"Nyugtasson" a tudat, hogy szinte minden modern motor - legyen dízel vagy benzines - közvetlen befecskendezésű. :U :D
Együtt lehet vele élni.

Ki kellene menned 18-án a bp-i topiktalira és megnézni tomcsi Leon 1,8 T-jét.

(#137004) Speeedfire válasza focvis (#137003) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

"Nyugtasson" a tudat, hogy szinte minden modern motor - legyen dízel vagy benzines - közvetlen befecskendezésű.
Akkor csak régi 2000-res évek előttit veszek újra. :DDD

Ki kellene menned 18-án a bp-i topiktalira és megnézni tomcsi Leon 1,8 T-jét.
Ez hol, merre lesz? Amúgy a kasztit és a motort is ismerem. Igaz csak összeollózva. :D

Amúgy nem sok minden maradt így most a kalapban...

-seat leon 1.8 t
-ford fiesta st
-suzuki swift sport
-mazda 3 gta
-corolla 1.8 ts
-alfa 147 2.0

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#137005) focvis válasza Speeedfire (#137004) üzenetére


focvis
veterán

Topiktali: [link] részletek a jobb felső sarokban.

Kb. 2004-ig elmehetsz. 😉

A Mazda rohadni fog.

[ Szerkesztve ]

(#137006) Viperator


Viperator
őstag

Valakinek volt injektorok ultrahangos tisztítása?

"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell

(#137007) -v- válasza Speeedfire (#137004) üzenetére


-v-
addikt

st170?

(#137008) trassher válasza hobizoli (#136999) üzenetére


trassher
addikt

hobizoli & Integrale: Attól még a konstrukció szar. Az olajcsere intervallum is a konstrukció része ha nem is gépészeti de üzemeltetési. Gondolom nem sok, 0 km-től 10-15K-s periódussal üzemeltetett ilyen autó van ma itthon.

Redmi Note 7

(#137009) Speeedfire válasza focvis (#137005) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Mi ez valami baltás gyilkos hely? :DDD

Uhh, tényleg el is feljetettem, hogy a mazda rohad ebben az évjáratban. :(((


[rvilike]: Itthon nincs sok belőle, a közép konzol valami borzalmas (szerintem). Pedig az escort se volt szép belül. Ezt leszámítva nem rossz kis autó. :N

De ha már ford. Akkor mi a vélemény a focus mk2-es 2.0-ásról? Valami bitang szép, nem is értem miért hagytam ki a fenti felsorolásból.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#137010) #94529552 válasza TayRol (#136964) üzenetére


#94529552
törölt tag

Módosítva csak benzinesre[link].

Speeedfire "Minden direkt befecsiset súlyt", ja a helyesírás egy kicsit, de hol van Munez?

(#137011) Kornel válasza Speeedfire (#137009) üzenetére


Kornel
veterán

Leon 1.8T.
Lehet hogy en is lovok egyet.
Tomcsie az enyém,stipi stop 😂

[ Szerkesztve ]

(#137012) mdani01 válasza Kornel (#137011) üzenetére


mdani01
aktív tag

Ezt vedd meg inkább😉[link]

Civicet megveszem toled😂

iPhone 6S SpaceGray

(#137013) Kornel válasza mdani01 (#137012) üzenetére


Kornel
veterán

Pont néztem ezt!
Nem olyan rossz.
Bár ugye ez csak vr4 optika...
Civic nem olcsó ám, szré hgyé nem adom 😉

(#137014) -v- válasza Kornel (#137013) üzenetére


-v-
addikt

adom

Nana! Előbb rakd bele a csipszet meg a konit, utána.

(#137015) Kornel válasza -v- (#137014) üzenetére


Kornel
veterán

Azt bevenné a gyomra aki megveszi.
:DD
300+k :K
Igyis van benne egy 200k-s riasztó...

(#137016) mdani01 válasza Kornel (#137013) üzenetére


mdani01
aktív tag

Szép darab az biztos.

Igaza van vilinek, csipsz+koni és alkudozhatunk😁

iPhone 6S SpaceGray

(#137017) -v- válasza mdani01 (#137012) üzenetére


-v-
addikt

Ez mi a faszom ez a verdám.hu? Szánalmas :DDD

[ Szerkesztve ]

(#137018) Kornel válasza mdani01 (#137016) üzenetére


Kornel
veterán

Mivan a swifttel?
Annak az árából nem nagyon jön ki a kuvik 😂

(#137019) SzlobiG válasza mdani01 (#137012) üzenetére


SzlobiG
félisten

Na ez jó még a kormány is jó oldalon van. ;]

(#137020) Speeedfire válasza #94529552 (#137010) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Pedig gyönyörű vas. :))


kornelka: Én is afelé húzok, de kicsit tartok a turbótól. Kifogok egy olyan példányt, amire nem vigyáztak eléggé, csak hajtották, akkor ott komoly gondok is lehetnek.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#137021) Kornel válasza Speeedfire (#137020) üzenetére


Kornel
veterán

100k-120k-bol megvan a komplett turbofelujitas.
Nem nagy cucc.

(#137022) mdani01 válasza -v- (#137017) üzenetére


mdani01
aktív tag

Valami stílusus autó-motor hirdetési oldal :D

Kornél: Nincs vele semmi baj az a baj ;] Viszont ennek az árából kijön a csipsztuningod😂

SzlobiG: Ha nem tetszik áttesszük másik oldalra😃

iPhone 6S SpaceGray

(#137023) w333 válasza Speeedfire (#137004) üzenetére


w333
félisten

Egyértelmű hogy Leon ... de ne a belépő 1.8T keresd, kb. 1.2-1-5M a reális ára !

(#137012) mdani01

1.3M ? :Y nem baj vannak olyanok akik csak árulni szeretnének ! :)

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#137024) Kornel válasza w333 (#137023) üzenetére


Kornel
veterán

Inkabb 1,5...

(#137025) hobizoli válasza Kornel (#137021) üzenetére


hobizoli
nagyúr

annyiert pont kapni ra zsir uj kinait is, jot

beteszteltuk 2+ bar-n mar az utobbi evekben :K :DDD

több drón kell ;P

(#137026) Kornel válasza hobizoli (#137025) üzenetére


Kornel
veterán

Annyibol meg gyári alkatrészekkel van felújítva.
Inkább az, mint új kínai.

(#137027) hobizoli válasza Kornel (#137026) üzenetére


hobizoli
nagyúr

azt hiszed mi?
nezd mi szerintem tobb turbot ujittatunk fel az evek alatt, mint a topik tobbi latogatoja osszesen

komolyan, a sokadik utan vettuk ujat, kinaikat, mert annyiba kerult az is, mint a felujitas... vagy meg annyiaba se
en soha tobbet nem ujittatok fel egy turbot se

ha rendesen megcsinalnak, akkor talan, de nem

anno vettunk az angol forumrol direkt mar tuning celbol egy angol ceg altal az autora gyartott uprated turbokat, 6-8eves turbokban is ugy allt a tengely, hogy ilyet en itthon meg felujitoknal sosem lattam
azokat meg eveket el lehetett hasznalni siman, a magyar felujitottak meg max fel evet birtak ki, vmi csak heteket
a csucs az volt, ami aznap este szethullott, hogy felraktuk, este 6 utan elkezdtuk felrakni, 7 utan kesz volt, jarattuk a garazsban, lampaval korbe-korbe, hogy nem szivarog-e vhol az olaj vagy a viz, nem, OK akkor probauzem, de 8kor mar lent volt
5km-t ment vele az auto a forgalomban, megcsak nyomast sem allitott elo, es mar okadta a kek fustot hatul

a kinaival vegre meg lehett fujni az autot 1.6bar felet is annelkul, hogy azon kene izgulni, szetrobban-e ez is
eloszor volt 1.8bar, uuuu
aztan 2 űűűűűűűű
2.1
2.2
programozas kozben amikor veletlenul tul lett tekerve a manualis szabalyzo 2.6...ketto-hat, es ez nem dizelmotornal
2.6bar, vagod az mennyi? nem a vakuumtol merve (=1.6bar, 260kPa), hanem legkori nyomastol 2.6 (=359kPa)
akkor mondtam, hogy baeg, ha ez ettol sem hullott szet, akkor semmitol :Y
megneztuk megint utan par nappal hidegen, a tengely nem mozgott benne sehova ezutan se :C
kinai szargeci "fruttiert" :R

nyilvan nemmind1 melyik kinai gyartoerol van szo, abban is vannak retkek, meg a kinai turbo kinai klonja a "csucs" ebben

a gyorsulasi mezonyben mar a benzinturbos autok 75-80%-a kinai turboval jar
amikkel kijarunk FIAT-kkal a gyorsulasikra mar csak az enyemen van egyedul nem kinai turbo (de befexik lassan, es az fog kerulni ra)
es kategoria gyoztesek voltak ezzel is, es evek ota mennek ugyanazzal a turboval, turbohiba nelkul
elotte meg evente kettot-harmat min fel kellett ujittatni vmelyik koklerrel
megmagyaraztak, hogy az 1.5-1.6bar ezeknek sok, mert 0.8-ra vannak tervezve, a motor is meg a turbo is
ez azert erdekes, mert a PuntoGT gyarlilag overboost-ban megy 1.3-n, csak ezzel sokuk nincs tisztaban, es probal vetiteni, hatha megeszed, de mas autokban is van overboost pl, es a PGT-nek 1.5-g meg van irva a gyari ECU-ja is (250kPa-s a MAP szenzora)

a kinai az meg nem kerdez semmit, es csak siman birja a kikepzest, ahogy azt kene masnak is amugy :K

több drón kell ;P

(#137028) Kornel válasza hobizoli (#137027) üzenetére


Kornel
veterán

Kérlek oszd meg velünk akkor az ajánlott kínai márkákat.
Köszi.
:R

(#137029) footy válasza Speeedfire (#137002) üzenetére


footy
addikt

En bedobom a kedvencemet, a Bravo 1.4 T-jetet(nem multiair) @150LE + 230NM(overboost-tal). Annak nincs baja a kokszosodassal , megy becsuletesen, szep is es a fogyasztas 8l korul tarthato.

[ Szerkesztve ]

(#137030) Speeedfire válasza Kornel (#137021) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Az nem akkora valami. :N
Én többre számítottam. Havernak nemrég elszállt a turbó a 320d-ben és ~3000 euro volt a javítása, igaz neki ot más is elszállt a turbóval együtt.


w333: Jaja, vágom. Havernak az 1.9pdtdi volt 1.45m.


footy: Ha már fiat, akkor inkább egy abarth stilo. Ezek a kis köbcentis turbós bengások nem jönnek be. Nem is értem miért vannak erőltetve. Régen is (pl uno 1.4 turbo), de akkor se értettem. :D

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#137031) footy válasza Speeedfire (#137030) üzenetére


footy
addikt

Hany kis kobcentis benyasat probaltal mar? Illetve a fentit probaltad e?
Mert 1 utan vagy mert a TC-n azt irjak hogy a 5,7 V8 aalatt nincs elet attol meg a szemelyes tapasztalat mast mutathat.
Nekem volt 2literes benzinesem es megfordult az utobbi idoben tobb nagyobb szivo benzines(~3L) a kezeim kozott, de a hetkoznapokban sokkal elhetobb egy kis turbos benzines. Mar alacsony fordulaton megvan a nyomatekod es ha nem taposod akkor tud keveset enni.

Az Abarth Stilo-val ket gond is van, az egyik hogy az tenyleg leeszi a gatyad masik, hogy legjobb tudomasom szerint csak selespeed automataval volt. (Ami amugy eleg szar)

[ Szerkesztve ]

(#137032) Speeedfire válasza footy (#137031) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Most is kiköbcentis benyásom van. :DDD
Igaz nincs turbó és csak 8 szelepes. De nem ez a lényeg. Kis köbcentis benzines nem kell nekem. Nem akarok. Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezeket nem gyilkolják szét 200e km alatt. Az a szerencsétlen motor eléggé ki lehet helyezve. 150le 1.4l alatt...
Inkább egy nagyobb szívós vagy turbós. Az eredeti tervem is ez volt, valami 1.8-2.2 benzin.
Azért az 1.4 és az 5.7 között van még pár lehetőség. :))

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#137033) hobizoli válasza footy (#137031) üzenetére


hobizoli
nagyúr

volt manuallal is a vege fele

több drón kell ;P

(#137034) ADAM1337


ADAM1337
nagyúr

Új kérdéssel állok elétek.

-Keret 3M és környéke, csak a gépre.
-Sport Coupe, vagy sedan
-Legyen benne boogie
-Városi használat 99%
-4 fő hátsó 2 ülésen azért eltudjanak férni.
-Rövid tengelytáv, 2,7 vagy alatta.
-Örülnék ha hátul hajtana, deha elől akkor erősebb futóműve legyen.
-Hasmagasság viszont ne a földön feküdjön, mert 1-2 beálló ahova beszoktam állni elég meredek, 12-15 től már jók vagyunk.
-Benzin vagy turbó benzin
-Kézi, max akkor automata ha tényleg jó a váltó része.
-2 liter körüli motor
-Beltér szigetelése jó legyen

bmw ne legyen azok közül tudom miket lehet kapni a többi variáns érdekelne legfőképp.
-Mazda 3 6 nem jönnek be ennyiért, túl doboz hang van belül az újakban is sajnos.

Ami hirtelen találtam hahu-n, esetleg alternatívája van valami ?:
Audi A4 2.0 tfsi kézi váltós: [link] (itt az automata tudtommal rossz már kérdeztem is itt szerintem)

(#137035) hobizoli válasza Kornel (#137028) üzenetére


hobizoli
nagyúr

KKR... a pontpontpont a szam, ami a max loerot jelzi 280, 330, 380, asszem van meg 560-s is
es annyit siman tudnak is

ebay-n van szamos klonja is mar, az "eredetit" egy ismi arulja itthon, o is ezzel versenyezget evek ota
persze nekem sem arulja el a beszerzesi forrast, meg senkinek sem, mert nem hulye

sajat kis cege van, ami szilikon csovekkel, injektor tisztitassal, meg kiegeszito elektronikai muszerekkel foglalkozik, ujabban sajat cegneven is arulja mar ezt a turbot

több drón kell ;P

(#137036) BigBlackDog válasza ADAM1337 (#137034) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Esetleg IS250?

(#137037) Viperator válasza hobizoli (#137035) üzenetére


Viperator
őstag

Injektor tisztítással kapcsolatos kérdést kétszer tettem fel már itt és senki nem adott választ. Mi a véleményed az ultrahangos tisztítással kapcsolatban? Jobb lesz az injektor spriccelése?

[ Szerkesztve ]

"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell

(#137038) molnarpeter válasza hobizoli (#137035) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Hajszálnyit konkrétabban ki ő, hol érhető el? :) Jó lenne pár szilikon könyök víznek, a gumit eszi az egyik gépen a meleg (max pár év). Btw. 18-as csonkra 16-os szilikon cső nagyon bátor lenne? Ez a legközelebbi méret, amit találok :(((

(#137039) footy válasza Speeedfire (#137032) üzenetére


footy
addikt

Most is kiköbcentis benyásom van. :DDD
Igaz nincs turbó és csak 8 szelepes. De nem ez a lényeg.

De pont ez a lenyeg, a "turbo adja a nyomatekot".

Egyszerűen nem tudom elhinni, hogy ezeket nem gyilkolják szét 200e km alatt.
Nem hinni kell, el kell menni megnezni 1-2-t. Egyebkent Bravobol
Itt van 10db 200e km alatt 2M-ig.

Az a szerencsétlen motor eléggé ki lehet helyezve. 150le 1.4l alatt...
Ah manapsag 1.6-bol lazan kihoznak 200Le felett.

Lehet nezni itt a nagyobb szivobenzineseket, de ezeknek az egyetlen elonye a kevesebb hibalehetoseg.
Fogyasztasban, nyomatekban szinte barmelyik 1.4 turbo elveri a 2.0 koruli szivo benzineseket...

Ezeket a dumakat hogy regi jol bevalt szivo benzines kell venni, max az tolja aki nem probalt meg normalis modern turbot. 1M ertekhatar alatt ez meg oke is mert azalatt nehez normalis allapotu turbot venni, de 2M korul en biztos nem sz*patnam magam szivoval.

(#137033) hobizoli
azzal amugy jol ment? Az automatat mindenhol nagyon fikaztak...

[ Szerkesztve ]

(#137040) Johnny198612


Johnny198612
tag

Sziasztok,

Kezdek belefaradni a japan kisautok 1 millio forint koruli uldozesebe. :(
A vasarlas egyre surgetobb, ezert szetneznek mast is a piacon.

Skoda Fabiara fordult a szemem, a nepitelet.hu -n az latszik, h sok km-t tudnak belejuk rakni es alapvetoen szeretik a tulajok.
De forumokon kicsit megis korullengi a negativ hozzaallas. Mi ennek az oka, azon kivul h az 1.2-es lancost erdemes kerulni?
A fapadossaga miatt van ez vagy valojaban sok a gond vele?

1.4 16V tipust nezegetem, meg csak kepekben es leirasokban, de egyelore nem hanyok :D

Koszi elore is :R

[ Szerkesztve ]

(#137041) Speeedfire válasza footy (#137039) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Komolyan nem értem, hogy miért erőlteted ezt az 1.4T bravo-t.
NEKEM egyszerűen nem szimpatikusak, régen sem voltak azok és most se. Ez pl olyan dolog, hogy a dizel autókat se kedvelem. Mindenkinek más az egyéni preferenciája. Nem mellesleg néztem turbós motorral szereltet is, pont a leon személyében.

de 2M korul en biztos nem sz*patnam magam szivoval.
Az te vagy én meg én vagyok. Részemről ezt a kis köbcenti turbó dolgot le is zártam.

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#137042) footy válasza Johnny198612 (#137040) üzenetére


footy
addikt

Inkabb mar Ibiza, annak valamivel emeszthetobb a belseje. ITT egyebkent leirtam a velemenyem.
Nem tudom milyen japanokat nezegettel, de gomboc stift mar van ennyiert. Az nem egy rossz valasztas, sot Fobia helyett en az valasztanam.

(#137041) Speeedfire
Nem eroltetek semmit, leirtam a tapasztalataimat meglatasaimat, mert ugy tunt erdeklodni vagy itt es nincs igazan tapasztalatod kis kobcentis turbo benzinesekkel.
Felolem aztan azt veszel amit akarsz ;)

[ Szerkesztve ]

(#137043) -v- válasza Speeedfire (#137041) üzenetére


-v-
addikt

Részemről ezt a kis köbcenti turbó dolgot le is zártam.

Ez a beszéd. Nagy köbcentis turbó kell ;]

(#137044) Declare válasza footy (#137039) üzenetére


Declare
őstag

"Ezeket a dumakat hogy regi jol bevalt szivo benzines kell venni, max az tolja aki nem probalt meg normalis modern turbot."

es ebben meg is fogtad a dolog lenyeget :) Szivo benzin az mondjuk palyanapokon jo moka lehet, vagy allatkodni egy regebbi még szivos 330i, M3 ....na az igen....mindennapi hasznalatban rugalmasabb, kenyelmesebb, takarekosabb a kis turbos szerintem is. Mint ahogy irtam is, hiaba marha franko a mazda 6 a 2 lityis szivoval...verszegeny es zabal....vagy közlekedsz mint egy 1.0 yarissal es akkor fogyiban hozza a kis turbosokat :)

(#137043) [rvilike]

+1 :D vagy lehet kisebb köbcentis is de legyen rajta 3-4 turbo :D

(#137045) rbalint88 válasza Speeedfire (#137041) üzenetére


rbalint88
addikt

csak elsőre ezt nem úgy kommunikáltad le, hogy neked nem szimpatikus, hanem hogy biztos csak szar lehet. Ezután nem kell csodálkozni, ha a másik fél is belefeszül kicsit a válaszadásba.
nem tudom 2M-ba belefér-e, de Volvo C30 T5 is mókás jószág. keveset nem fog enni, viszont menésre ösztökélés esetén se nagyon kérdez.

(#137046) ADAM1337 válasza BigBlackDog (#137036) üzenetére


ADAM1337
nagyúr

Utána nézek köszönöm.
Tél elején vagy jővő januárban tervezem a vételt igazság szerint, de már kezdem unni a keresgélést. :DDD

(#137047) Johnny198612 válasza footy (#137042) üzenetére


Johnny198612
tag

Koszi, elolvastam, nagyszeru :(

Honda Jazz-eket ezert az arert szerintem mar kiveseztuk. Az az egyszeru szabaly, h normalis szervizkonyve legyen teljesen lehetetlen.
Kb. mind frissen behozott auto, nehezen leinformalhato eloelettel. Az egyiket megtalaltam alvazszam alapjan, sajnos kepek is voltak.. Persze a kerekedesben ujrafujva felujitott motorral acsorog :( Az olaszbol / franciabol hozottak lelakottak, az osztrakok rozsdalnak. Vezetni tok jo oket, probautakon nekem bejottek nagyon, de nem mernem bevallalni.

A kisauto nalunk egyezmenyes asszonnyal, neki kisauto kell, en meg pakolni is szeretnek bele.
A Jazz a ledontott ulesekkel tok jo erre. De egy Swift pl. mar nem. Egy WagonR+ meg inkabb egy ejjeliszekreny 4 kereken, mint auto.
A Yarisban tolhatok az ulesek, de nem ferek el jol, nagyon szukos erzes. :(

Szal latom, h Fabiabol van valasztek, talan leinformalhato es ha jo allapotu is.. O.o

(#137048) xEon1337 válasza rbalint88 (#137045) üzenetére


xEon1337
őstag

Én ADAM1337 [ezen] hozzászólására akartam ajánlani a Volvo C30 T5-öt, 4 ülés, eléggé kompakt, 230 paci, van sok kézi váltós példány és a zajszigetelése is sokkal jobb, mint egy Focusnak, amire alapvetően épül, annyi a hátránya, hogy FWD. De ez lehet, hogy inkább 3,5M+.
2M-ért még én is beneveznék egyre :)

"Less but better" - Dieter Rams

(#137049) footy válasza Declare (#137044) üzenetére


footy
addikt

Van mar 4 turbo is:BMW Quadturbo Biztos olcso lesz javittatni... ;]

(#137047) Johnny198612
A Jazz nagyon jo auto, csak draga. Lehet megerne sporolni ra, hogyha primer szempont a pakolhatosag.
Esetleg Stift tetoboxszal nem opcio?

(#137050) -v- válasza ADAM1337 (#137034) üzenetére


-v-
addikt

-Örülnék ha hátul hajtana
-Legyen benne boogie
-bmw ne legyen

Nem szűkítetted le a kört nagyon :D

Audi A4 2.0

Zéró bugi, zéró vezetési élmény.

Ha 99% város akkor szerintem ezek az új fiesta st meg hasonló mérető kis hothatchek játszanak. Az nem tudom mennyiért megy, valószínűleg többért egyelőre ..

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.