Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [lezso6:] Miért veszünk SUV-okat?
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Czeky:] Balszerencse?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
#94529552
törölt tag
Tényleg nem nagy a kínálat H-ból, és sok a km is bennük. Albea azért elég kicsi, egyszer utaztam ilyenbe hátul.
(#137995) Integrale: Én is arra gondoltam hogy újabbat lenne érdemes, de hát ha az anyagiak nem engedik...
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Én nagyon a hitel ellen vagyok, legalábbis ami az ingóságokra felvettet illeti, de ilyen esetben vennék fel pár százat, hogy ne kelljen egy éven belül kétszer ugyan azt a procedúrát lezongorázni, még egy esély, hogy mellényúl, plusz a már vázolt kötelező költségek és a szervizelés.
Ha csak szerény 200-300e Ft-ot veszünk ezekre a kiadásokra, akkor inkább most emelném meg (valamilyen varázslattal) a keretet 1,2-1,3 millióra.
"Bad reklám is reklám too"
Lacy6
senior tag
Skoda octaviára gondolsz?
Ami még felmerült:
ford mondeo 2.0 tdci
Renault Megane III 1.9
Hyundai i30 1.6 CRDi
Van valamelyiknél valami típushiba, vagy nehezen javítható dolog?
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
Elektrosokk
addikt
Hogyhogy? Tudod hol hajt.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
-v-
addikt
Hát nyilván nem magamnak.
footy
addikt
Ha biztosra akarsz menni, akkor Hyundai I30. Ebben nincs kettostomegu, stabil bosch befecskendezo rendszere van. DPF nem problemas es nem pattogos a futomuve sem.
Declare
őstag
Amugy ebben van valami, +1 mondjuk kerdes, hogy 2-300k az mennyit segit a helyzeten...
(#138003) Lacy6 azert arra a feher börbelsös mondeora befizetnek, hogy a 94k km nek a henyszorosa van benne tipikus cegauto.
Nem igazan ertem ezeket az almokat, amiket kergettek, hogy 5-6 eves dizel autok 90-100k kmekkel ezek azert eleg ritkak.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Ritkák.
Ellenben ha vannak, megkérik az árát, piaci ár+20-30%.
És ha nincs szerencséje, akkor legalább városban futotta, napi 2x5 km elosztásban, azt is négy részletben.
Dehát az álmok ugye
alázógyík
őstag
Nekünk a diesel Grande Puntoban 78K van, és 2008-as első tulajok vagyunk.
Jól jár majd vele, aki jövőre megveszi.
[ Szerkesztve ]
Viperator
őstag
A1 plotter mérete miatt inkább kombit érdemes venni!
"Minél inkább eltávolodik egy társadalom az igazságtól, annál inkább utálni fogja azokat, akik kimondják azt." - George Orwell
Declare
őstag
En egy keveset futott dizeltöl ugyan ugy tartanek, mint egy extrem sokat futottol. A sajat automon latom es a szerelöm is mindig mondja es mutatja a különbseget a dizel es dizel között, amikor nala van az auto ....helyben futkosos dizel szvsz a legroszabb, a dizel nem arra van, hogy naponta 15x beinditsak es menjenek vele 3 km t. Az extrem sokat futott dizel is riziko nyilvan, de egy evi 30-40-50k futott dizel auto szvsz tökeletes...az jo esellyel nem varosban forgolodott hidegen...de ez nyilvan szvsz Hogy mitöl felnek az emberek a büvös 100k km fölött ez nekem erthetetlen raadasul az elsö komolyab szervizek is szerintem 100-150k között megtörtennek...
(ez most nem az autodra vonatkozik, hanem altalanossagban )
(#138008) kornelka ez igy van persze de azert en is figyelgetek par tipust a mobile.de-n es bakker 1-1 szep es jo auto az tenyleg villanasnyi ideig van fent
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
Igaz amit írsz.
De nálunk napi 30km volt a használata, 2db indítással, reggel és délután.
Mondjuk mostanában mindenhová már az én autómmal jártunk, a gáz mindenhol olcsó.
De bővül a család, kell a nagyobb autó sajna.
Declare
őstag
Na akkor az egy ritkasag valoban ha ügyes vagy, Te is es a leendö tulaj is jol fog jarni
B-L-A-C-K
titán
Aki esetleg H-s Astrát keres ez nem tűnik rossznak, gondolom 1,85M-ért elhozható.
fenergie84
addikt
Bírom az ilyen összeállításokat: színes navi + hátsó tekerős ablak
Declare
őstag
Ha valos benne a km, akkor a valto egy gázos pont lehet. Az enyemben 140-150 körül esett szet. Allitolag a 110lo erös 6 os manual valtos valtozatban nagyon gyakori ez a csapagyhibas valto szeria. Arra +2-300k javitast ra kell kalkulalni + ilyen körül a kettös tömegü is akár halódhat. Az enyemben is egy füst alatt azt is csereltek az elözö tulajnak. Az ujabb + money. Ö valamivel több mint 2000 eurot hagyott a szervizben....de Magyarorszagon is 300k t biztosan ki kellett volna csengetni a javitasra.
Pont jo pelda erre,amit az elöbb irtam, hogy ez a 100-150k közötti futas szvsz egy eleg necces dolog. Az elsö komoly szervizszamlak pont aktualisak lehetnek könnyen...plane egy dizelnel.
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
Tipikus esete lesz, hogy nem hiszik el, hogy ennyit ment és így.
Mi ezzel a gond? Lehet 99%-ban egyedul hasznalta az autot es baromira nem erdekelte hogy hatul milyen az ablak.
Nekem elektromos hatul is, egy kezemen meg tudom szamolni hanyszor hasznaltam eddig barmikor elcserelnem egy beepitett navira
[ Szerkesztve ]
fenergie84
addikt
Nézőpont kérdése, nem vagyunk egyformák. Nekem zavarja a szemem, aki meg ilyet vesz annak meg nem, ennyi.
Gergőke88
addikt
Lehet kinti auto, es a nemeteknel a navi eleg fontos, hogy lassak hol van dugo a palyan.
B-L-A-C-K
titán
Elég lehervasztó hírek ezek... Azt hittem a 2010-es Class III-asok már jól összerakottak, és nem kell egy halom pénzt rálocsolni ennyi km-rel még.
runner 125
nagyúr
De akkor is, maga a párosítás, tényleg a vicc kategória.
Meg egy gyári színes naviért elkérnek újonnan még a legkommerszebb márkáknál is minimum 3-400k-t, prémiumnál 7-800-at, addig egy villanyos hátsóablakpár jó ha 60-80k felárat jelent, de van ahol lazán bealkudható.
H nem fér már bele? Tényleg érthetetlen számomra is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
B-L-A-C-K
titán
Én valami olyat tudok elképzelni hogy céges autó volt, ezért igény az a navi meg a könyöklő meg a tolatóradar...stb volt, viszont a hátsó rész milyen leszarták, így direkt nem kértek bele hogy ezzel olcsóbb legyen.
En nem vagyok fennakadva ezen vannak ilyen kotelezo extrak, ami nelkul proli vagyok?
Kornel
veterán
Ja, normális motor 😂
Termi16
őstag
Nekem faterom mindig azt mondja, hogy neki az autó az első ülés támlájáig tart, szerintem 1000ft-ot sem fizetne egy hátsó elektromos ablakért
Btw neki is Astra H van, persze kb fapad.
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
lenko
aktív tag
Céges octaviakba nálunk is tekerős hátul+navi.
Az embereknek fáj az igazság!
Ami total logikus. Navi kell, villany ablak hatra nem. 50 autonal az az 50k a villanyablakert sok penz, raadasul tenyleg teljesen felesleges.
Declare
őstag
Ez csak FYI csak azert irtam le, mert a pakliban benne van, tudni kell rola, egy szaki meg tudja mondani kb, mi a helyzet a valto csapagyakkal, mert ha nem volt meg cserelve es ebben is a hibas szeria van, akkor annak már hangja kell hogy legyen. Ettöl ez még nem dráma ám
Ha hibas a valto, akkor azt kellenne pl mondani, hogy oke, 1,8M lenne a kocsi, de itt egy ajanlat a szerviztöl a valto renberakasra, mondjuk 300k a kettöstömegüvel. Engedjetek az árból még 150-200 at, megcsinaltatod es van egy dizel kocsid, amiben a valto/kuplung a következö 150-200k km re rendben van, motorikusan pedig egy nagyon megbizhato konstrukcio ez. Problem solved es mindenki jol jart
Szada85
aktív tag
Meg kell nézni, hogy milyen váltóval szerelték, de a H szériában az M32-es váltóról ( 6 gang kézi ) elég sok panaszt lehet olvasni, most nézegettem meg, hogy dizelbe is szerelték, én eddig az OPC végett olvastam róla, és a fórumok alapján a gyári örökéletünek mondott váltóolaj miatt lép fel kenési elégtelenség. Ismerösöm B Zafira OPC-jében is most került sorra a váltófelújítás... Németországban több cég kínálatában is láttam már, hogy külön menüpontként szerepel az M32 Váltó "Wellness-program"...
Kornel
veterán
Gondolom a bravo és a gulietta 1.4TJET-br is ez került akkor.
lenko
aktív tag
Engem zavar benne a hiánya, nem lehet úgy kiszellőztetni az autót menetközben normálisan.
x óra pályázás után, egy kis torlódásnál nem árt(ana) lehúzni mind a 4et 1-2 percre.
Vagy álló felforrósodott autónál se lehet első 2 vel szellőztetni normálisan.
Vagy menet közben résnyire lehúzva a jobb oldali első+hátsó ablakot,(Így ér a legjobban a levegő huzatmentesen)
Az embereknek fáj az igazság!
En mar csak azert sem engedem le a hatsokat, mert tuti elfelejtem felhuzni
hobizoli
nagyúr
örökélet váltóolaj, na persze
vki ezt tényleg benyalja?
több drón kell ;P
Declare
őstag
nem emlekszem pontosan mar ra, mit mondott a szerelöm, de lehet ez az M32 a büvös szam....es ahogy kornelka is irja, fiatokba is került, meg meg par modellt mondott anno...de mar elfelejtettem
rbalint88
addikt
Az lesz akkor, a GM M32-es csoda... Alfa, Fiat, Lancia, mindenki kapott belole
Az Albeában egy 190-cm személy kényelmesen elfér.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
lenko
aktív tag
VAG-nál amiben van comfort elektronika, már Golf III-tól felhúzza zárásra az összes ablakot.
Az enyém úgy van megoldva, hogy a tetőablakot nem zárja, mert ha jó idővan bukón hagyom, a szellőzés miatt, és nem is olyan forró így.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Szada85
aktív tag
Ahogy most gyorsan rákerestem, a Bravo-kat valóban M32-vel szerelték, a Giulietta viszont C635-ös váltóval volt ( ezt nem ismerem ), viszont a korai daraboknál azokkal is volt gond.
Igazából manapság szerintem szerencsére egész könnyen ráakadhat az ember ezekre az információkra, csupán egy kis idöt kell szentelni rá, illetve mondjuk egy angol nyelv ismerete megkönnyíti a dolgot, külföldi fórumokon rengeteg hasznos infó van, autónézéskor, mikor megvan a szóba jöhetö autók listája mindig beleásom magam, sok érdekességet lehet találni, ami alapján az ember le tudja szürni, hogy így is bevállalja-e a dolgot, vagy nem.
hobizoli
nagyúr
ez akkoris mindenhogyan proli, egy 5-6M-s autonal az semmi, ajiba megkapod kb
amin eccer rohogtem egy olasz cegnel ugy rendeletek be a Berlingo-t, hogy klima van, de elol is tekeros ablakkal
az mi ruppotlan mar?
vhol le kell huzni a parkolokarytaat vagy akarmit, akkor ott benazol, mint vmi Wartburg-ban 30 eve
haladjunk mar a korral ennyit, hogy 2010 utan par evvel egy autonak ahany ajtaja van, akkor alapbol e.ablakos mind melle
amin sirok meg, az a riaszto nelkuli autok tomkelege
pl 15 eves G Astra es kulccsal nyitogatjak
ennyi ido alatt nem volt ra 25k, hogy centralra nyissa egy radios baszas?
több drón kell ;P
Szada85
aktív tag
Szerintem simán benyalja rengeteg ember.
Nyilván megvan az a réteg, aki kicsit/kicsit jobban/alaposan ért az autókhoz, vagy megvan benne a kíváncsiság, hogy utánaolvas dolgoknak, de az átlag jóskák nagy részéröl - ahogy már itt is, illetve máshol is többször elökerült sztorik az évekig használt olajról például- simán elképzelem, hogy beül, és használja az autót, olajat, szüröket, gumit cseréltet, ha valami zörög akkor elviszi szervízbe maximum, és itt ki is merül neki a dolog.
hobizoli
nagyúr
jajma OMG
ha annyira akarnak sporolni, akkor gyari navi helyett szurjanak bele egy ablakra tapasztos TMC-s kivehetot, az nem kerul 300k-ba csak 50-be
ugyanoda elvisz az is, es valszeg frissebb rajta az utvonal adatbazis is
amugy VW-nal egy idoben qrva sokan beleszaladtak abba, hogy alapbol meg kazettas radio volt benne, es ha magadtol nem kertel bele CD-s fejegyseget, akkor kijott a jarmu a kazettaval is siman e.tetoablakkal meg legykondival meg a 4e.ablakkal is, mert ugy olcsobb volt a kiindulasi ar
foleg amikor online meg lehetett mar rendelni autot, es a uzletkoto nem szolt, mivel nem volt ott, az emberke meg veletlenul atsiklott felette
Ignis-be is amugy letezett kazettas fejegyseg, de itthon a kereskedoknek volt annyi agya, hogy 2003-ban amikor elkezdetek arulni, mar altalaban nem ugy azzal rendeltek be a gyarbol, hanem a CD-sel
1-2 eve neztem a jofogason volt elado Ignis gyari kazettas fejegyseg elado
több drón kell ;P
trassher
addikt
G astrákból a későbbi classic (lengyel) kiadás ilyen. A pótkulcs sima volt, távirányító nélkül. Sokat hirdetnek a sima kulccsal mert a távirányítós eltűnt. Mondjuk ezt sosem értettem, a 20 éves suzukinkhoz megvan az összes gyári kulcs. A korábbi német verziókhoz minden kulcs távirányítós volt. Az más kérdés, hogy a gyári gombok kiszakadnak/berepednek aztán leszarják pedig ali-ról fillérekért megvan az új ház. Gyári ház meg csak elektronikával van. [kép]
Szerk.: Na gyári kazettás ignis-t még nem láttam, fateroméban is cd-s van. Mondjuk 3-szor ha volt benne cd a 10 év és 340K km alatt.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
Corsának is beszakadt a távja, talán 1500Ft volt ebayről az új ház hozzá. Új elemekkel, elektronikát átrakatva egy órással megállt 3k-ból az "új" táv.
Integrale
veterán
Lanciákban már az első Delta (1979) óta rendelhető volt ez az extra. Ablakokat felhúzta, antennát pedig be.
"Bad reklám is reklám too"
sagesz93
addikt
Az én fateroméba kazettás van! 2003-as(mi 1 vagy 2 évesen vettük), 3 hónapja lépte át a 100k km-t !
trassher
addikt
Én ali-ról rendeltem ami a képen is van. Elemet kicseréltem magamnak, nagyon maximum 2000 forint volt az akció. Ez inkább műanyagos mint gumi de nem is fog beszakadni az biztos. Ignis kulcs ugyanez, ott is cseréltem már faternak házat + gombokat.
sagesz93: Ezt mi hoztuk ki 0 kilométerrel 2006-ban. Kb. a tökéletes autó az öregnek mert a műszaki dolgok abszolút nem érdeklik és neki az autó is csak egy eszköz amivel eljut A-ból B-be. Szerintem elég csak annyit mondanom hogy autókozmetikás ismerősöm tavaly szeptemberben csak azért vállalta el mert jó barátok vagyok. Baráti alapon kért 17K-t úgy, hogy 3 napig nála volt a kocsi.
Redmi Note 7
lenko
aktív tag
Kár, hogy csak az integrale nézett ki valahogy, az se volt nagyon problémamentes.
Mint egy olasz 2-es golf, de a golfnál jobban nézett ki.
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Elektrosokk
addikt
Ja, nem mellesleg 6 éven át a ralli királya volt a kocsi.
"Bárcsak elviselnétek tőlem egy kis esztelenséget, sőt viseljetek el engem is." Szabadságot Aweriotnak! ️
Integrale
veterán
Mellesleg a Golf maga is úgy néz ki mint egy Alfasud (ami az első kompakt, nem a G1) vagy egy 127-es, ami nem is csoda, mivel ugyan az a tervező. A G2 pedig 5 évvel később jelent meg a Deltánál, ami kb annyira problémás, mint egy korabeli VR6 (ami szintén egy Lancia szabadalom. )
iRico: Ráadásul a legmegbízhatóbb raliautóként tartják számon.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"