Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
CactuS
Arcképgyáros
Jazz után ráadásul minden kisebb vagy közepes autó picinek fog tűnni belülről. Amúgy optikailag a Sport az még valami aprót mutathat, még ha nem is megy.
Qru: lol.
mezmorize: Fiesta ST nem véletlenül olcsóbb kb. 800k-val egy twingo RShez képest. Nem tudom mennyire vagy képben egy autó fenntartási költségeivel, de első körben tényleg valami kevésbé sportos darabot néznék, ami nem GTA, QV, MPS, RS, ST, Sport stb. Ceed jó autó, dízelként emlékeim szerint a mai napig nincs benne kettős-tömegű, 150k-ig 1 kuplungozás kell nekik, a többi kopó (olyan 60-80 ceed alapján), az újak még nagyon fiatalok, de akkor sem való városba.
Német egykor volt prémiumokkal vigyáznék, a legtöbben van olyan alkatrész, ami a vételár egy jelentős részét ki tudja tenni, ha cserélni kell. Városi cirkálásra lehet valami kisebbet keresnék, viszonylag nagyobb motorral, de az említett focusnak is remek futóműve van, nem teljesen halott az autó,ha ez számít (bár alul tud rohadni, pontosabban nem is a karosszéria, hanem minden, ami arra van felerősítve alul).
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Doki16
addikt
Simán
Jó a dinamikus erős túlzás, de pont te magad tudod, hogy amúgy milyen praktikus és megbízható olcsón fenntartható kocsi
(#176101) CactuS: Jó a CRDi, de 80% városi használatra akkor se azt venném. Ott előbb vagy utóbb le fog térdelni sajnos. A focus meg a ceed amúgy is egy kategória.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
8th
addikt
Én turbó párti vagyok. Nem érintenek 4000ccm alatti szívóbenzinesek.
mezmorize
újonc
CactuS Köszi az infót, valszeg nem sportot, vagy 300ekm es a4-est fogom választani.
1.4 Tjet bravo/Punto ról esetleg infó? Vagy 1.3 as Colt? Esetleg Megane?
[ Szerkesztve ]
rbalint88
addikt
1.4t-re szavaznek. Nincs benne reszecskeszuro, jobban elbirja az automatat es szebb a hangja. Meg valszeg jobban eladhato lesz. GL+ sztem eleg, a GLX felaraban sok olyan dolog van, amire nincs szuksege (pl a fos mubor karpit), ehhez kepest sokat kernek erte.
Mezmorize: 1.4 tjet jo, vegyed nyugodtan, csak nezesd at elotte, mint barmi mast is
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Ja, én sem a karbantartásra, fenntartásra költöttem el közel 1 milliót.
8th: Alapvetően én is, de ha már így is, úgy is motort kell cserélni, akkor már mehet a K20 is.
Qru
MODERÁTOR
1.4 Tjet nem problémás motor, az jó irány.
#nincsbennetarcsi
CactuS
Arcképgyáros
Egyetértünk, sose ajánlanám, sose használnám csak városba a dízelt. Flotta szinten mi cseréltük a Focusokat pár éve Ceedekre (a többségét), mert kevesebb a gond velük és generációról generációra ugranak egyet a beltér minőségében.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Doki16
addikt
Mindegyik kisebb kategória Focusnál. A Megane-ról egészen pontosan tudok nyilatkozni. Az általad írt összegért csak M2-öt kapsz. Ennek a kacsaseggű típusnak köszönheti a rossz hírnevét a Renault Nem ajánlom, ha a gondtalan élet a cél.
(#176108) CactuS: A legújabb generációk már baromi jól néznek ki. A kettő között nem tudnék észszerűen választani.
(#176106) tboldi: Nem tudom, hogy miket költöttél rá. Volt vele valami gond ami elvitte a pénzt?
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Doki16, tboy93, CactuS, rbalint88
Köszi szépen az eddigieket.
Amit még megjegyeznék: az újraeladás, értéktartás nem feltétlenül szempont. Nálunk 25 éve már-már családi hagyomány, hogy az autót totálkárosra törjük és fizet a biztosító (főleg), vagy megmarad kulcsos kocsinak (kevésbé)...
Édesanyám Micra-ja az, ami 'űdítő' kivételként piacra került, mert 12 év után már cserélni akart...
Illetve volt egy Opel a családban 2000. környékén, ami magától kiégett. Azt nem fizette senki.
Viccet félretéve: ez a kocsi is marad, amíg megy (remélhetőleg legalább 10 év) vagy túl nyűgössé nem válik. Mondjuk ennek fényében az 1.4-esnek még értelme is lenne.
Ami még zavar, hogy szeretném 16-os kerekekkel, ballonosabb gumikkal, de szerintem elhajtanak.
@rbalint88
Nem minden E6(d) motor részecskeszűrős már?
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
q13579
senior tag
Sziasztok,
A JSZP-ben lekérdeztünk egy Németországból 2017-ben behozott, 2014. évjáratú i40-est, aminek minden papírját eddig teljesen rendben találtunk.
Viszont a kapott eredményben a következő található:
VIZSGÁLAT SORÁN TETT FELJEGYZÉSEK
Záradékok
Hivatalos feljegyzések
216 Motorazonosító adatot nem tartalmaz, típuskódja megállapított (D4FD)
Ez mit jelenthet? A tulajdonos szerint nem volt főalkatrész csere a kocsiban.
CactuS
Arcképgyáros
Külföldről behozott autóknál ez jellemző, szinte kivétel nélkül csak az első néhány karaktert írják be a forgalmiba. Emiatt én nem aggódnék.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Qru
MODERÁTOR
Az se baj ha nincs motorszám csak motortípuskód. Sok modern autónál már nincs motorszám csak motorkód. Ez inkább előny mint hátrány, pl egy esetleges motorcserénél nem kell átíratni a motorszámot a forgalmiban csak egy típusazonos motor kell bele és kész.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
tboldi
nagyúr
Nekem is így van beírva (pedig tisztán leolvasható a zárhídon lévő kék plakettről ), nincs ezzel semmi probléma. Ahogy Qru is írja, egy esetleges motorcserénél inkább előny.
q13579
senior tag
Köszi a segítséget, megnyugtattaok
És még egy kérdés.
Esetleg tudtok-e ajánlani megbízható szervízt, ahol érdemes átnézetni az autót (jelen esetben Hyundai i40) Budapesten?
Köszi a tippet.
rbalint88
addikt
Barmelyik markaszerviz.
A hanyatlo Nyugatin nem szarakodnak a motorszammal, mivel ott nem ordogtol valo dolog a motorcsere a magas munkakoltsegek miatt, igy eleve csak motorkodot irnak be es szabadon cserelhetsz motort. Termeszetesen csak ugyanolyan motorkodura
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
ribarszki
őstag
Sziasztok! 3gyermek mellé szeretnénk autót vásárolni a nagycsaládos támogatással. Hosszú távra terveznénk vele, így most kell jobban átgondolnom a választást. Két mrka 1-1 típusára szűkítettem le a válsztást, de itt tanácstalan vagyok. Ti melyiket választanátok?
1, Ford S-Max 1.5 Ecoboost - manuális váltó
2, Kia Sorento 2.2 CRDi - automata
3, Kia Sorento 2.4 GDI - automata.
Megbízható, csendes, ringatózós, utazós autót keresek. A mostani 3-as Octaviám zaja, zajcsillapítás elégtelensége, futómű rázása, felütése nagyon zavaró.
Évente 12-13.000km-t megyek. Így nem lenne feltétlenül indokolt a dízel. Viszont a Sorentonál kicsit tartok a szívó 2.4-es benzinesől, hogy igen komoly étvágya van. Viszont a benzines automata árelőnye a dízel automatával szemben pont 1millió forint.
Kicsit tanácstalan vagyok, hogy hosszú távra az S-maxban vagy a Sorentoban gondolkodjak, és benzi vagy dízel..
Remélem tudtok valamilyen választási szempontot, segítséget mondani.
HKorn
addikt
Nálam egyértelműen Focus. Csikós szerint is jobb autó, mint a Ceed, habár az sem rossz, csak a Focus kicsit még előrébb van.
Run&Ride
Qru
MODERÁTOR
Ha sokat mész városban akkor a dízelt kapásból kilőném (nem való neki a sok rövidebb táv), így marad az 1-es és a 3-as verzió. A Sorrento rugózása a magasabb építés miatt feszesebb mint az S-max-é.
#nincsbennetarcsi
@rbalint88
Kikutattam, az 1.4 BJ tényleg részecskeszűrő nélkül dübörög...
Nevermind...
a sorento kicsit más kategória, mint a focus
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
ribarszki
őstag
Köszönöm, városban szinte semmit. Szüleimhez utazunk autópályán. 1-2 havonta. Ez 600km oda vissza, meg egyéb helyi utak, de nem városban, hanem főúton.
Egyik kolléga akinek S-Max autója van, a másik topikban pont most írta, hogy az S-Max feszesebb és keményebb. A Sorento ringatózósabb.
Amúgy lehet eldől a kérdés, mert most beszéltem a Kiával, hogy van-e benzines tesztautó, illetve mi a reélis fogyasztása. Tesztautó nincs, és októberig nem is lesz. Amúgy is x darab kvótát kapott Magarország, amennyi benzines Sorentot ide legyáratank Kóreában. De ez minimális darabszám. Tehát teljesen vakon kellene berendelni a benzinest. Fogyasztásra sem tudnak mit mondani, de szerintük 12-14literrel számolja.
Qru
MODERÁTOR
Ha nem városozol akkor jöhet a dízel.
#nincsbennetarcsi
Gaben92
őstag
Komolyan kezdem azt érezni, hogy Magyarországon csak dísznek van az autószalon... Bárki jár erre, hogy új autót venne pár nap múlva visszajön azzal, hogy “a kereskedés azt mondta 6 hónap, 8 hónap, 2042, nincsésnemislesz”, stb. Komolyan mondom egységesen ki kéne b.szni a “Merkúr” feliratot mindegyik szalonra és akkor egy szavunk nem lehetne.
[ Szerkesztve ]
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
stickermajom
addikt
A szalonban fogalmuk sincs általában semmiről, megbízhatóbb forrás a PH.
12-14ekm/ év és 1M drágább a diesel, kb 100 ekm után jönne ki jobban
Gaben92: kettő dolog miatt van ez:
1., euro 6d átállás
2., A készlet csökkenés mellett a kereslet meg nő
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Doki16
addikt
Egy kolléganőm párja berendelt egy VW T-Cross kocsit. Most figyelj, 2017 szeptember környékén adta le a rendelést. És a mai napig csak vár a kocsira. Azt mondták neki, hogy idén október környékén talán megkapja.
Biztos nem tudnék 2 évet várni egy kocsira.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
tboldi
nagyúr
Rövid, de tartalomgazdag reakció következik:
'sztaqrva!
[ Szerkesztve ]
soldi3r
veterán
Pedig egy M-es motorkodu 316i vagy 318i kifejezetten megbizhato es szeretheto auto.
E30 (oo=[][]=oo)
tboldi
nagyúr
Szerintem ezt nem is vitatta Fry, csak ugye ezeket az autókat egy sajátos sztereotípia övezi.
Ja, de, rögtön az első mondatban. Nem megy nekem a figyelmes olvasás.
[ Szerkesztve ]
soldi3r
veterán
Az elso masfel even nem is kell csodalkozni, 2019-ben jott ki. 2018 decembertol rendelheto.
En Passatot probaltam konfiguralni, jelenleg nem lehet.
E30 (oo=[][]=oo)
Doki16
addikt
Hopp, bocsánat elírtam. VW T-Roc, a megjelenéskor rendelte.
(#176130) soldi3r: Biztos, hogy van belőle jó és alapból rendben van a motor. Csak mára már sok a lerúgott hülyegyerek kocsi belőle. Nehéz lehet már belőle okés példányt találni.
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
NB2
aktív tag
Lehet tényleg előrendelést kéne leadjak egy verdára, ha januárban már bele is szeretnék ülni
De tényleg vicc az egész!
Szeptember 24.-én rendeltem, a következő gyártás november volt amibe belefértem, december 21.-én megkaptam
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
molnarpeter
nagyúr
XC40 is éves várakozás volt egy időben - be kellene az ilyenekből rendelni párat, készleten simán többet ér. Macan is egy darabig hiánycikk volt, ha jól rémlik.
soldi3r
veterán
Ez olyan, hogy pl egy A4 B6-bol vagy akar egy T25 Avebol is nehez jot talani es az biztosan nem lesz olcso sem. Viszont esetenkent megeri vadaszni ra.
(#176134) NB2, A keszleten levo autok azonnal viheto a VW-nel. A Golfom is ilyen volt. Viszont 1-2 tipusnal 3-9 honap a varakozasi ido.
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
Bénák a kereskedők
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Kodiaq TSI 24-26 hét, TDI 10-12 hét várakozási idő.
mert nem rendeltek eleget előre a kereskedők
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
NB2
aktív tag
az a kérdés, hogy ezeket bizományba kapják vagy ki kell fizetni?
Itt Szombathelyen a kereskedés idén áprilisban kapott először Kodiaqot amit 2 hete lehet elvinni tesztvezetésre. Előtte nem lehetett megnézni/kipróbálni se, Scala-juk viszont már van.
NB2
aktív tag
Tudom, hogy a készleten lévők vihetők, csak ha már az ember új autó vesz, tényleg szeretné tökéletesen testre szabni...
De azt nem lehet és olyankor jönnek a kompromisszumok vagy a várás...
CactuS
Arcképgyáros
Srácok, a Corolla TS 2004 utáni darabjai mennyire problémás autók? Azt nézem, hogy ami kint van HAHUn azok még olcsóbbak, mint a Twingo RSek és talán több is van pár darabbal. Toyotánál maradva láttam pár Yaris TSt is, de arról azt olvastam, hogy eléggé visszafogott a boogie benne. Fiesta ST felé nem mernék elmenni, de sajnos a Twingokból ami fent van és még nem kelt el, azok nem túl biztatóak, volt amelyik 2 év alatt 5 tulajon van túl, mégis úgy hirdeti, hogy szeretett autómat...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
rbalint88
addikt
nem problémás, csak nem élményautó se a Yaris,se a Corolla TS. Sajnos se a fék, se a futómű nem nő fel a feladathoz egyikben sem igazán, főleg a Corolla elmaradott ilyen szempontból.
ha belefér időben, szánj rá egy napot és menj el kipróbálni a kinézett típusokat, aztán azt vedd, ami kézre áll.
soldi3r
veterán
A szinen kivul eleg sok minden testre szabhato utolag is. Na meg ugye a keszleten levokre eleg jo kedvezmenyek is vannak. Mondjuk ha kiindulsz egy Comfortline konfiguraciobol, akkor a keszleten levobol siman kijon a Highline. Szoval azert megeri elgondolkodni azon is.
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
CactuS
Arcképgyáros
Akkor ezért van viszonylag mérsékelt áruk, akkor most ebből a körből kiesnek, közlekedő edény már volt és van is a családban.
Picik között kettő maradt, Swift Sport (vasaló) és Twingo RS. Swift sport méretben határeset, Twingo jóval többet ad ilyen téren. Fiestába is beférek, de attól kicsit félek. Yaris TS, ha csak picivel erősebb, de himbi-limbizős, akkor ejtem, Colt cz3/czt nem az én világom annyira. Lupoban ültem anno, nem volt nagy élmény, polo GTI kissé talán túl van árazva, ráadásul itthon 1 db van és a kockás ülésen túl nem sok minden fog meg abban az autóban. Abarth ennyiért nincsen, Fiat 500 meg hát amúgy is.. mindketten gömböc alkatok vagyunk, de ezen kívül semmi közös nincs bennünk, belseje a lineára emlékeztet, az meg nagyon-nagyon rossz céges emlék. Lineás emlékeken túl az olaszokat egyébként nem ismerem, csak a hírüket - meg azt, hogy a Tjet meglepően problémamentes tud lenni - . Céges flottában jelenleg már csak 1 alfa van, egy giulietta, az gond nélkül üzemel, de az jóval fiatalabb, mint amiket én nézek. Szóval ha nem néztem el, akkor kb. ez a kettő típus maradt.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
rbalint88
addikt
Csak arra akartam ravilagitani, hogy nem fotebol kell megszakertrni, hogy mi lesz fasza, hanem vegig kell ulni oket. Plusz ugye hot hatchnel nem az (kellene legyen) a josag merceje, hogy mennyi ido alatt talal korbe a nurburgringen, hanem hogy mennyi elmenyt ad. Ezt egy sima szivo 1.6 alfa is jol csinalja es egy golf4gti hatszor korbeautozza, csak steril az egesz. Mar nem emlekszem mennyi a keret, de akar golf5 gt-t is erdemes megnezni, azokat emlekeim szerint dicsertek es abban tuti elfersz (meg meg rajtad kivul masnak is marad hely)
MunezXBK
nagyúr
Leginkább 2 személynek kényelmes, de annak nagyon.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AKCIÓ - TELEFONTOKOK, EGYÉB AUTÓS KIEGÉSZÍTŐK, FÜLHALLGATÓK
- Olympus M.ZUIKO DIGITAL 25mm f/1.8 objektív
- Xiaomi Redmi 9 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Dell Latitude E7450 Full i7-5600U, 16GB DDR3, 512GB SSD, FHD IPS, Nvidia, HUN Vil.Bill. Új
- Dell Latitude 7310 i7-10610U, 16GB DDR4, 512GB NVMe, FHD IPS Privacy, HUN Vil.Bill, NBD, Új Állapot