Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
hobizoli
nagyúr
ezekbol az 1.2-s benzinest felejtsd el
nehez a bode hozza
több drón kell ;P
(#220002) molnarpeter válasza Tothgera30 (#219980) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Z14XEP-re gondoltam. My bad, köszi hogy szóltál
JuhG24
csendes tag
Sziasztok, új vagy fiatal autó vásárlás előtt állunk (idei év folyamán), új esetén 10M hitelre a keret. Eddig i30/ceed vonalon gondolkodtam (korrekt ár/érték arány), de ha kicsit magasabb a kocsi, azt sem bánom. (sokakkal ellentétben itt, ahogy látom)
2 gyerek van, még van babakocsi, de egyszerűen nem szeretem a kombikat, szóval azt próbálom elkerülni. Használat leginkább városon belül, óvoda, bevásárlás. Hosszabb út (200-300 km) kb. heti 1x munka miatt autópályán. Optimálisan talán ez 2 autóval lenne megoldható, jelenlegi öreg C-Max-ot megtartani a hosszabb utakra és napi használatra célzottan venni újat.
Márkahűségem abszolút nincsen, csak amikor beülök, akkor stabilan menjen és jó legyen. (leginkább biztonsági funkciók, bluetooth) Bármilyen javaslatnak örülök, köszi
Villa7
tag
A helyedben mindenképp villanyban gondolkodnék, ha hosszútávra és pakolósra marad a C-max.
OPiiPO
addikt
"10M hitelre a keret" - bátor tett
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
Hát ha a kombi nem tetszik akkor marad a sportage / tucson, kisebb autóval engedd el a 2 gyerek + babakocsi témát szerintem. Mellesleg egy ceed / i30 kombi csomagtere amúgy nagyobb mint a sportage / tucson párosé
Fapad manual sportage 10-be belefér.
Bikkrom
senior tag
Folytatódik a keresés.
Mivel hiába 99% napi oviba hordás (20km táv összesen), 2 havonta viszont akadnak hosszabb utak így elvetettem az EV-t. Leaf még tetszett volna, de amerre mennénk főleg: Debrecenből Tokaj iránya, Gyula, Eger alig van chademo... Állandó hatótáv para stb. 200 km-t bírnia kellene télen is. Az meg nem megy 4-5 millióból ahogy látom.
EV topicban a PHEV felé tereltek. Ami tetszene is, de a 4 milliós keretet fel kell vinni 5-re.
Outlander-t néztem, de annak hulla az aksija, télen az ovit sem bírná, pedig az a fő cél. Szaldós napelem még 9 évig, évi +4000kwh többlet elektromos autózásra. Azt el kell használni.
Volvo V60 most a befutó. De tartok a magas fenntartási költségektől. Ami nem volt Vszervízben rendbe rakva az gondolom +1 milla rendbe tenni a típushibákat? Vszervizes darabok meg inkább 5 millió felett vannak. Akkor már ott lenne a 40kwh Leaf is, de gondolom az sem fog 200km-t menni.
Ioniq is tetszett. De annyira műanyag. Meg az sem bír többet a Leafnél.
Szerintetek? Merjem a V60-at bevállalni? Ennyiből minden kompromisszumos lesz ezekre a célokra, ezzel tisztában vagyunk. Ahogy a v60 csomagtartóval is megbarátkozunk. Nem vagyunk babakocsizósak.
Első autó vásárlásra van tippetek? Keressek valakit átvizsgálásra? Érdemes? Mikre figyeljek? Ismertek V60-ban jártas szakit?
Köszönöm szépen a segítséget előre is!
[ Szerkesztve ]
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
Kickass
őstag
Nem pénzügyi tanácsadást kért…
Bondix
tag
Erre nem is gondoltam
Most néztem nekem ami van régi 1.4 az 988 KG
Hát akkor marad a 2012 vagy utáni a motorlanc miatt ami a cikkbe volt és 1.4 és alatta kuka.
Hát már eléggé le is szűkült a dolog.
hobizoli
nagyúr
[link] <- input
több drón kell ;P
Bondix
tag
Az 1.4 már okes értem köszi
S ez miatt írtam a 2012 után amit itt linkeltek:
[ Szerkesztve ]
Hát ha a Ford Kugák még mindig olyan jó árban vannak (nemrég 12 volt egy "sima" 2.5-ös hybrid, ami azért elég barátságos amikor egy rav4 hybrid minimum 16) és kicsit feszíthető a keret akkor lehet hogy arra indulnék...
diegho
nagyúr
10-ért új autóból mindent is megnéztem a nyáron. A top3 szerintem:
1. Kuga 1.5 EB
2. Captur 140 TCE
3. Scala 1.5 Tsi
(#220014) Tothgera30 válasza molnarpeter (#220002) üzenetére
Tothgera30
Ármester
Z14XEP-et ajánlom, kis pénzből fenntartható, minden kiforrott hozzá. Abban a lánc relatív sokáig bírja, gyári olajcsere periódus esetén 200k körül, de pl. szerelőm 9-10 ezrenként ledobta a folyadékot és 600k-nál cserélte le a gyári láncot. Családban kettő van, mindkettőn gyári, bár 126k és 138k körül jár. A14XER-t inkább nem, akkor már 16XER vagy (ha van) 18XER.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
molnarpeter
nagyúr
Más szemszögből az az 1m szerviz költség elég sok bérleti díjat fedezne.
Bikkrom
senior tag
Nem egyszerű.
Nem tudom mennyire fog rákapni feleségem meg a gyerekek az utazgatásra. Ha nagyon rákapnak... Akkor bajban leszek a sok bérléssel.
Másfelől azért ha vszervízben szervizelt V60-at veszek, vásárlásnál átnézetem akkor sok meglepetés elviekben nem érhet. Gondolom. De jöhetne pár tapasztalat korábbi vagy jelenlegi v60 tulajoktól. Visszaolvastam az elmúlt 4 évet v60-ban. De 4 embert leszámítva nem sok a tapasztalat.
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
tototos
őstag
Rokonok vettek most hollandiából V60-t 4 millióért. Most fogják majd vinni VSzervizbe, meglátjuk mennyi az annyi.
Ford Cmax PHEV esetleg? Toyota hibrid hajtás van benne.
Vagy drágábban az Ioniq PHEV van még.
Bikkrom
senior tag
Kíváncsi leszek. Megköszönném ha megírnád mennyiben állt meg a vszervíz. Meg a tapasztalataitokat az autóval.
Na ezt a Ford-ot még senki sem ajánlotta. Milyen ez a Volvo V60-hoz képest. Valaki tudja így nagy vonalakban?
Sic vis pacem, para bellum! - Ha békét akarsz, készülj a háborúra!
tototos
őstag
A Ford csomagtere nagyon kicsi az akksi miatt. A hibrid hajtás mivel Toyota így gond nincs vele. A többiről sajnos nincs információm.
OPiiPO
addikt
Vagy hasonlóan Toyota hajtáslánccal Mondeo hibrid?
"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."
tototos
őstag
Abszolút nem ismerem. Árban kicsit feljebb helyezkedik el ahogy nézem, de nem vészesen.
molnarpeter
nagyúr
C-Max Energi hajtás első néhány évjáratban problémás, illetve sok az amerikai import.
Truman
senior tag
Sziasztok.
Tudnátok írni nekem konkrét típusokat, amibe nagy emberek és kényelmesen elférnek?
Konkrétan én is 192 cm vagyok amellett még jó testes is és a család több tagja sem sokkal kisebb. A jelenlegi Polo Classic -omba úgy kell behajtogatni magam, a hátam mögött max egy gyerek fér csak el.
Nem feltétlen SUV -ra gondolok, bár attól se zárkózok el. A legutóbb B-MAX -be ültünk be az nagyon jó volt diszkózni tudunk volna benne, de elment a C-MAX is, tetszett a Golf Plus, de annak meg kicsi a csomagtere. Árba olyan 2 - 2,5 m amit még OK.
[ Szerkesztve ]
Az élet egy sz*r játék, de azért a grafikája nagyon ott van…
molnarpeter
nagyúr
C-Max
Meriva
Touran
Altea
Scenic
(#220025) grizlisandor válasza molnarpeter (#220024) üzenetére
grizlisandor
addikt
Meriva B szűk belülről, így nagy csalódás volt.
Touran hátul 3 külön hokedlivel 3 kisebb, vagy 2 átlagos és 1 kisebb emberre van szabva.
szőröscica
addikt
Le kell fogyni.
Én is voltam 191 centi mellé 110kg, 25-öt le lehet dobni bő fél év alatt anélkül, hogy megkínoznád magad. Én lementem 70 kilóig annak idején, szóval -40-et csináltam. Egész más életminőség.
Truman
senior tag
Jó, de addig is járni kell valamivel. És a gólya lábaim se fognak összemenni tőle. A Polora már többet kellene költeni mint az értéke.
Az élet egy sz*r játék, de azért a grafikája nagyon ott van…
Dani_kp
őstag
Fiat Scudo, Citroen Jumpy, Peugeot Expert hármas?
Nem feltétlen a fenti kérdezőnek ajánlva, de ezekről mi a vélemény? Ajánlott nem ajánlott, ha igen, milyen motorral?
https://ingatlan.com/33821564
szőröscica
addikt
Oksi, akkor specifikáld, hogy mire használnád, mert amúgy 192 centivel egy dízel Astrától elektromos 7-es BMW-ig sok mindenben elférsz.
tototos
őstag
Egyterű mondjuk? Sharanban elférek magam mögött 195 centivel
tboldi
nagyúr
Honda Jazz.
Truman
senior tag
Az egyterűek is jók persze. Sőt a legtöbb az, amit néztem. És a Honda Jazzban is elférek kényelmesen, de akár még egy 1-es Swift -be is, de mögöttem már egy kobold se. És pont ez a gond a legtöbb típusnál.
Az élet egy sz*r játék, de azért a grafikája nagyon ott van…
Superb?
abban tutira elférsz magad mögött is
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
tboldi
nagyúr
Akkor Lancia Delta. Abban én 194 centivel képes lennék szteppelni hátul, ha tudnék.
molnarpeter
nagyúr
Vehető, RHK motorkód ajánlott (nincs DPF). Ha régebbit nézel, akkor meg kb mind vehető.
(#220036) frankdelgado válasza molnarpeter (#220035) üzenetére
frankdelgado
őstag
Sziasztok!
Új autó vásárlásában töröm a fejem és két autóra szűkült a kör az egyik a suzuki s scorss (ez beleférne 8 milla körüli összegbe), illetve az Opel crossland, ami 7 milla körül meglenne. Mindkettőben megvan, ami kell felszereltségben és van elég hely is a pereputtynak. Nekem az opel is tetszene, de több hozzáértő barátom is óva int a francia belsőtől..sztereotípiák ugye...
Adnátok tanácsot?
(#220037) molnarpeter válasza frankdelgado (#220036) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Pontosabban motor, váltó?
Dani_kp
őstag
Köszönöm a választ .
https://ingatlan.com/33821564
(#220039) frankdelgado válasza molnarpeter (#220037) üzenetére
frankdelgado
őstag
bocs, csak véletlenül írtam neked válaszként...csak az érdekelne melyik a megbízhatóbb autó...
vzsryl
nagyúr
Az Scross 1.4 turbós, mild hybrid motorja rendben van.
Ha nem zavar, hogy éjjel sokan villognak majd rád, mert a tompított fényszórója is koponya CT-t csinál a szembe jövőknek a gagyi lámpatest miatt, akkor nyugodtan veheted.
Stellantis 1.2-es, 3 hengeres turbómotorjáról sokat beszéltek itt a topikban is. Nem sikerült túl jól, és akkor még finoman fogalmaztam. Az 1.5-ös dízel sem olyan beton biztos konstrukció, mint a régi HDI-k.
E két autó közül egyértelműen a Suzuki nyer.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
tboldi
nagyúr
mert a tompított fényszórója is koponya CT-t csinál a szembe jövőknek a gagyi lámpatest miatt
Be kell lőni precízen, műszerrel. Olyan nincs, hogy nem lehetséges, ott az állítómotor hátulján a fehér műanyagcsavar, amit lehet tekergetni. [link]
rbalint88
addikt
Jo esellyel a Suzuki a megbizhatobb auto.
Plusz a Crossland szerintem a leggagyibb Opel az elmult 10 evbol, en azt biztos nem vennek.
Megneznem meg a Ford Pumat, ami hasonlo meretosztaly, eggyel igenyesebb kivitelben. Bar sajnos ugye az 1.0ecoboost se a legjobb hiru motor, ki tudja mennyire javitottak a tipushibait. De talan arra neznek vissza a legszivesebben.
A Suzuki egy oszinte auto, nem losz vele melle alapvetoen. Nekem fajna erte 8 millat kiadni, amikor 19-ben 5 milla volt ugyanez, akkor aran verhetetlenul jo deal volt
molnarpeter
nagyúr
Olyan 2022 óta talán már lánc van a puretech-ben. Aktuális 1.0 EB is láncos, ha már szóba került.
[ Szerkesztve ]
frankdelgado
őstag
Nekem is fàj hidd el ....köszönöm mindenkinek a jótanàcsot.
szabonagyur
félisten
Meglepoen sokat jarok vele es nem villogtak meg le sosem. Korabbi modelleknel ahol nem volt automata magassag allitas vagy latvanyosan utolag volt ledesitve ott en is belefutok par vakitoba, de amugy rengeteg auto vilagitja az eget szo szerint.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
JuhG24
csendes tag
Köszi mindenkinek, Scala főleg nagyon jó tipp. El is megyek beülni egybe, mert nagyon jó az ára és képekről nem néz ki olyan fapadosnak. Hogy lehet olcsóbb, mint egy i30/ceed?
molnarpeter
nagyúr
MQB A0 platform, olcsónak van kitalálva, sok típus osztozik rajta. Korábbi modellek alapján ebben a kategóriában jellemzően törekednek a korábbi generációk alkatrészeit használni, kevesebb fejlesztési/tervezési költség, olcsóbb beszállítói árak... Aztán persze néhány helyen nyilván alapvetően is spórolósabb megoldások (kevesebb puha felület, több kemény műanyag, stb).
Ja, és a Scala egy polccal az i30/Ceed alatt van, az Octavia lenne azoknak a megfelelője. Ez inkább egy felfújt Fabia technikailag. Az 1.5 TSI úgy néz ki, kiválóan sikerült, szóval egy pillanatig nem beszélnélek le róla, illetve ezeknek sok éves távlatban is olcsó tud maradni majd a szervizelése.
[ Szerkesztve ]
Villa7
tag
kisebb mint egy i30.
Extrázottságot azért nézd meg, Skodánál szoktak meglepetések lenni, hogy ja még ez is kéne az is, aztán hopp + 2 millió
Gombinyó
őstag
Érdemes már belőle megvárni a faceliftet, most valahogy érkezik. A jelenlegi modellre már nem is vesznek fel rendelést sztem.
kis update
a csinálj amit akarsz végül az lett, hogy szó szerint az orra elől vitték el fél órával az egyik kinézett octaviát. így végül másnap elhozott egy 218d active tourert. nem tudom milyen idős pontosan. nz... a rendszám, manuális váltó, stb..
remélem szegény nem ült fel a szopórollerre. kis nehézség a szervizekkel, hogy nem beszél magyarul. meg igazából egy tízszer ennyibe kerülő kocsit is vehetett volna, de mégis inkább futja ezt a kockázatot. remélem jól sül el
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"