Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#159001) molnarpeter válasza ReFleXx (#158986) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kevés futással vegyél egyet, aztán mire lejár a garancia, megszokod, hogy nem lesz annak baja amíg töltve van rendesen, elöregedésből eredő kapacitás-csökkenés pedig egy számjegyű % szokott lenni :)

(#159002) #94529552 válasza molnarpeter (#159001) üzenetére


#94529552
törölt tag

Azért jobb óvatosnak lenni, mint itt is írják, főleg a kedvező árú, idősebb példányokkal.

(#159003) molnarpeter válasza #94529552 (#159002) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Azért írtam a kevés futást :K Amúgy is érdemes begurítani átnézésre, akkor meg tudják mondani, érvényes-e a garancia, de van pár emberke, aki direkt a szép példányok lefölözésére van ráállva. Azért a 8 év elég megnyugtató szerintem, tudják a gyártók is, hogy új technológia a fogyasztó szemében, így nem ötvözi még ugyanaz a bizalom őket, és nem is mindenki keni-vágja a típust.

(#159004) ReFleXx válasza molnarpeter (#159001) üzenetére


ReFleXx
addikt

ahh, csere meg joval odebb van nekem (4-5ev), de kovi autonak hybrid / villany jo lenne.

2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"

(#159005) BigBlackDog válasza Magnum_ (#158965) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Na hát, miket nem látok! :D Grat hozzá! Aztán majd jöhetnek a beszámolók! :C

Tegnap délután valamiért Ampera teszteket kezdtem olvasni. Úgy összességében elég korrekt autónak tűnik, bár valószínűleg nem az autópályák réme. A benzinmotor mennyire hangos, ha beindul?

[ Szerkesztve ]

(#159006) hülyegyerek válasza Magnum_ (#158965) üzenetére


hülyegyerek
addikt

:Y Gratula & irigykedés

hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD

(#159007) rbalint88 válasza BigBlackDog (#159005) üzenetére


rbalint88
addikt

Nnnna, megvan mi lesz a kovetkezo topikauto :DDD csak ezt miert adja majd el mindenki szep sorban, mint a civicet? Btw igy, hogy Saint utanaolvasott es megosztotta velem a tudast, en is vennek (az asszonynak).

(#159008) Magnum_


Magnum_
nagyúr

A tegnapi vezetesi stilusom alapjan (nyilvan probalgattam az erot) 42km lett a becsult range full toltesen reggelre. 6km-re lakom a munkahelytol es 3km-nyi villannyal jottem be (igaz, lefele a hegyrol lehet vitorlazni). 75% volt az ugyessegem a stat. alapjan (100% a tuti)

I humbly and respectfully decline™

(#159009) BigBlackDog válasza rbalint88 (#159007) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Az, hogy ilyen sok Civic került eladásra az utóbbi időkben, csak a véletlen műve. ;] Tsebacsinál már érett az autócsere, régebb óta megvolt neki, feljebb akart lépni. Kornél nem számít, nála eddig nem sok autó bírta ki emlékeim szerint 1-1.5 évnél tovább. Hülyegyereknél lévő UFOk szimplán csak beértek már idősebb korba, gyanítom ezért cseréli (ugyan az egyik helyett Kia lett "véletlen", de a másikat még válthatja egy fiatalabb UFO). Nálam meg igényváltozás és kíváncsiság miatt történt a csere. A Civic volt az első "igazi" autóm (amit napi szinten használtam), de nem akartam leragadni nála (meg nem is tudtam azonosulni a Civices boyracer stílussal). Szóval ez csak véletlen. :DDD

Egyébként nem vitaindításképpen, de utóbbi időben eléggé keresem a saját helyzetemben kiaknázható előnyeit ezeknek az elektromos/hybrid járműveknek. Keresem, de nem nagyon találom. Napi bejárás 2*25 km (2*25-30 perc). Kis szerencsével ez menne is tisztán elektromos üzemben. Viszont van benne 2*15 km pálya. Meg aztán, ha megy pl. a fűtés, ülésfűtés, zene, akkor már azért nem annyira egyértelmű, hogy kibírják a napot az akkumulátorok a 0 fok körüli, vagy ez alatti hőmérséklet esetén. Ha meg menni akarok pár száz kilométert egy nap alatt a pályán, akkor hallgathatom a benzinmotorextender bőgését, viselhetem el a fogyasztását.
Fizetős helyen nem parkolok és cégnél sem tudom tölteni. Tehát ilyen szempontokból sem lenne olyan nagy előnye nálam. Meg aztán a beszerzési költségük sem túlzottan elhanyagolható (és ki tudja, hogy 3-6 év további használat után milyen áron tudom továbbadni, ha már az akkumulátorcsomag kezd érezhetően amortizálódni). Szóval szinte egyértelműen azt látom, hogy nekem nem érné meg. Pedig meg a nyálcsorgás, nem tűnnek rossz autónak (se az Ampera, se pl. a Prius).
Saint_-nél más a helyzet, relatív közel van hozzá a munkahely, a városi célpontok, az autómosó és a szerviz is, ha jól sejtem. Szóval úgy azért lehet profitálni egy ilyenből véleményem szerint.

[ Szerkesztve ]

(#159010) Qru válasza Motion_Blur (#158994) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Király akkor a VAG összefoglalóban csak a user nevet kell átírnom. :D

mod:

BBD: CT200h-n filóztam de az én felhasználási szokásaimhoz nem jó megoldás, mert ritkán mennék vele akkor is nagyobb távokat.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#159011) Magnum_ válasza BigBlackDog (#159009) üzenetére


Magnum_
nagyúr

+ a cegnel valo toltes.
Nyilvan nem 2perc alatt dontottem igy, DE hozzateszem, a legnehezebb resze az volt, hogy bevallalok-e egyaltalan masik autot.

Qru: egye kutya, lemondok a copyright-rol annal a kepnel ;]

I humbly and respectfully decline™

(#159012) kisza25 válasza Magnum_ (#158998) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Gratula hozzá, utána olvastam, tetszik, megnéztem mit kostál, hát nem gyenge az értékvesztése, 6 év alatt 10M :Y
De mostmár azért lasabban esik az ára, leld sok örömöd benne :R
Ha jól értelmezem még 2 év garis?

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#159013) SzlobiG válasza ReFleXx (#158987) üzenetére


SzlobiG
félisten

De ez javítva volt, csak mint típus linkeltem be, hogy jól néz ki. :)

(#159014) Magnum_ válasza kisza25 (#159012) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Mar nem sokaig, lassan eleri a 160k km-et.
Koszonom.
Igen, tenyleg durva az areses, de itthon meg csuszik fel a hasznaltake.

I humbly and respectfully decline™

(#159015) st6969


st6969
őstag

Sziasztok!
Lehet, hogy máglyahalál lesz a sorsom, amiért veszem a bátorságot, és francia autóval kapcsolatos kérdést feszegetek :)) de...
...egy közeli családtagom beleszeretett egy új Renault Megane Grandtour 1.6dci 110LE Intens felszereltségű kombiba, 6-os váltóval. Van esetleg valakinek közelebbi tapasztalata ilyen modellel? Pár tesztet olvastam, meg jutyub videót néztem, nem tudom, mennyire mérvadó, de jellemzően dicsérik, oly módon, hogy a korábbiakhoz képest ez már tényleg jó, meg úgy tűnik, hosszútávra tervez ezzel a Renault...
Esetleg írnátok pár gondolatot, hogy mi az, ami miatt nagyon gondolja ezt át, vagy miért nem érdemes, milyen hátrányai vannak? (ha előny is van, az is érdekes lehet) :))
Előre is köszönöm :R

(#159016) Napfénysüti válasza BigBlackDog (#159009) üzenetére

Én is tavaly cseréltem le a Civicet bár az csak egy 6gen volt. ;]
De amúgy szintén az első autóm és nagyon szerettem. :K

Més que un club!

(#159017) MunezXBK válasza Napfénysüti (#159016) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ahhoz képest elég randa volt kívülről. ;]

(#159018) Declare válasza Magnum_ (#158998) üzenetére


Declare
őstag

Gratula! Tenyleg gyere az Opel topicba! Nagyon kivancsi vagyok a velemenyekre, amit majd irsz! :K

(#159019) #94529552 válasza BigBlackDog (#159009) üzenetére


#94529552
törölt tag

Miért ne számítana Kornél? Talán ő volt az úttörő, és nem a véletlenek miatt szabadult meg tőle.
Tsebacsinál már érett az autócsere, régebb óta megvolt neki, feljebb akart lépni
Azért voltak ott más dolgok is a háttérben, mint a magas fogyasztás, ésatöbbi.

(#159020) BigBlackDog válasza #94529552 (#159019) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Kornél már sok autótól megszabadult. Jó, jó, vannak hibái az UFOnak, de nem annyira rossz autó azért, hogy használni se lehessen.

Hát igen, Tsebacsinál sokat fogyasztott a Civic. Aztán a Ford még többet (mondjuk ez már turbós, szóval legalább megy is). :DDD

[ Szerkesztve ]

(#159021) dkface


dkface
aktív tag

Sziasztok,

a következő szempontok alapján keresek autót magamnak (25 éves srác, dinamikus vezetési stílus).

A keret a nagyjából szokásos 1,5 millió forint, nem baj ha valamiel alatta hogy még legyen néhány százas rendbe tenni ha van vele valami probléma.

Nem konkrét hahus hirdetés érdekelne egyelőre,hanem javaslatok hogy melyik modell elégíti ki a következő követelményeket:

-benzines,

-legalább ~110 LÓ,

-6 fokozatú manuális váltó.

-Budapest-Miskolc odavissza majdnem minden héten egyszer. Kulcs hogy legyen hatodik, sok autót amit néztem és tetszene, de itt elvérzik (pl. H Astra, nincs benne hatodik és kifejezetten szétpörgi magát a motor 140-nél).

-ferdehátúak nagyon szimpatikusak, de ha van jó választás szedánban az is érdekelne.

Egyébként az autó egyszerűsége a hangsúlyos, semmi extrára nem vágyok ezeken felül, olcsón fenntartható autót keresek.

Eddigi jelöltem a Fiat Bravo T-jet, ezen kívül valami egyéb javaslat?

[ Szerkesztve ]

(#159022) #94529552 válasza BigBlackDog (#159020) üzenetére


#94529552
törölt tag

Ezen kívül csak a Suzuki rémlik, de az nem is önkéntes volt, hanem ellopták tőle.

(#159023) Qru válasza #94529552 (#159022) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az SSS-t igen de a Mondeo-tól is meg a Splashtől is rövid úton megvált.

#nincsbennetarcsi

(#159024) SzlobiG válasza Declare (#159018) üzenetére


SzlobiG
félisten

Pont tegnap volt róla Ampera teszt.

Lényegében ameddig van gari az akku csomagra nagy baj nem történhet.

(#159025) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

Esetleg Pécs környékén erre a 2012-es Ford Focusra nem tud valaki ránézni? Képek alapján eléggé tetszetős, de sajnos az ország másik végén vagyok.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#159026) -v- válasza dkface (#159021) üzenetére


-v-
addikt

1.6T meg 2.0T H astrakban 6-os valto van. Mondjuk pont szethullos fajta :D 1.5 korul 170 lovas gyengebbik 2 lityos akadhat, kell ra csipsz, ugyanaz a hardware mint a 200 lovasban. Ennyi penzert nem sok benzines van, amiben hatos valto van, tipikusan nagyobb motor meg tobb nyomatek kell, hogy kisebb fordulaton is elvigye palyan, szoval ha az kell, akkor ilyesmiket nezz. Bar amilyen a hasznalt piac manapsag, csoda ha barmit talal az ember, ami nem lefingott meg nem a telephely nelkuli nepper arulja, nem hogy meg szempontok .. :D

[ Szerkesztve ]

(#159027) footy válasza dkface (#159021) üzenetére


footy
addikt

A 6-os valto ne legyen kitétel, az semmit nem mond el a vegattetelrol.
A Bravo egyebkent jo valasztas, olvass vissza egy kicsit, nemreg volt szo rola hogy mire kell figyelni. (pl. valto)

(#159028) vzsryl válasza BigBlackDog (#159020) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ennyire döglött alacsony fordulaton a kuvik?

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#159029) BigBlackDog válasza vzsryl (#159028) üzenetére


BigBlackDog
veterán

Hát, 1500 alatt nem érdemes nyomni neki, 2500 alatt moderáltan, de azért megyeget, 3000 felett megjön az életereje. 1.8-as A Zafira után az indulásokra azért kellett figyelni az első hónapokban, eléggé könnyen le tudtam fulladni (ha nem kuplungégetéssel akartam indulni).

(#159030) alázógyík válasza dkface (#159021) üzenetére


alázógyík
őstag

Kicsit több az ára, de ez is jó lehet. :K :U

(#159031) molnarpeter válasza dkface (#159021) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha ennyit ingázol, 1.9 TDI.

(#159032) Komi28


Komi28
senior tag

Sziasztok!
A Renault Clio-ról mi a véleményetek? Mennyire megbízhatóak, fogyasztás, rozsdásodás, hibák, stb?
Egy Ilyet néztem ki.
Napi használatra, kb. 140 km, 80-90% pálya, a többi város.

(#159033) vzsryl válasza BigBlackDog (#159029) üzenetére


vzsryl
nagyúr

1500 alatt tudomásom szerint egyetlen motornak sem tesz jót az erőltetés, mert oválissá vájja a dugattyú a hengert, és ez a mai, nyomatékos turbó motoroknál fokozottan veszélyes lehet. Én általában hidegen 1500-2500 között használom városban az autókat, melegen pedig 2000-4000 között, mert néha elnehezül a lábam (ritkább esetben 6000-ig még elmerészkedek, ha benzines van alattam). :)
Egyébként nem rég vezettem egy 2006-os, 1.2-es, MK1-es Jazz-t, és teljesen jól ugrált kis fordulaton is, pedig az alapjárata annyira alacsony, hogy nem nehéz megfullasztani. Gondolom jobban optimalizálták, mint az UFO 1.8-ast.

[ Szerkesztve ]

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#159034) hülyegyerek válasza BigBlackDog (#159029) üzenetére


hülyegyerek
addikt

Nálunk az első autó egy 60 lovas Punyesz volt, na azzal napi szinten lefulladtunk. Ahhoz képest a Civic egy erőművész nyomatékbajnok, azt soha nem sikerült megfullasztanom. (ellenben a céges 2.3-as dizli Mastert már vagy háromszor - erre azért nem vagyok büszke :B )

hardverek × telefonok × autómobilok ¤ Mazda 6 GJ CD175 * Ceed JD

(#159035) pècsimunkás válasza Tothgera30 (#159025) üzenetére


pècsimunkás
addikt

Sajnos nem tudom megnézni , mert Németországban élek , de annyit tudok mondani , hogy általában szaréhugyé' számítanak be , és elég drágán - szépen kipucolva adják az autókat . Alapvetően normális cég , régóta működnek , de ha esetleg mész az autóért alkudj bátran :K !

Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!

(#159036) szilchi


szilchi
őstag

Szép estét.Továbbra is keresem a következő autót,kb. egy hónap múlva már lehet esedékes lesz a csere.Mostanában Audikat is néztem,abból is a B7-es A4 modellt.Kíváncsi lennék az automata tiptronic váltóra és a quatrora,ezért olyanokat nézegettem.Ezt a kettőt találtam,ami tetszene/érdekelhetne

Audi A4 első

Audi A4 második

Tudom mindkettő a (lehetséges) problémákkal rendelkező 2.0-s TFSI-vel van szerelve.Mint az Octavia RS,amit szintén nézegetek.A két autó közül melyikkel lenne érdemes esetleg foglalkozni?Azért ha "normálisan" bántak vele és az első nagy szervizbe belefektetek egy olyan 400-500 ezret,teljes vezérlés csere/folyadék csere/koksztalanítás/váltóolaj-csere/egyebek, akkor gondolom nem kell feltétlenül nyitott szájjal mennem abba a bizonyos erdőbe :) .Sokan dízel motorokkal ajánlották nekem ,de munkába járáskor (2x20 km) nem melegedne fel sztem rendesem a motor.És nálam inkább a rövid távok a jellemzőek.

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#159037) focvis válasza szilchi (#159036) üzenetére


focvis
veterán

Napi 2x20 km-re szerintem bőven megfelel egy DPF nélküli dízel.

Az 1. A4 USA kivitel; zsigerből szkippelném. Első tulajdonostól...
Illetve 4-500 ezret tuti nem költenék "első szervizre".

(Szerintem!)

(#159038) szilchi válasza focvis (#159037) üzenetére


szilchi
őstag

Lehet magyarországi első tulaj, összesen meg lehet a nyolcadik...de azt már nem írta le :).
Én se feltétlenül adnék annyit első szervizre,de ha ezt mind megcsináltatnám, akkor egy fokkal nagyobb biztonságérzettel szállnék be legközelebb az autóba. Mert ugye nem tudni az előző tulaj megcsinálta e ezeket rendszeresen.Akkor a második esetleg megérne egy megnézést?
Meg esetleg utána nézek ezeknek a dpf nélküli dízeleknek.
Konkrétan az Audinál vannak ilyen motor? Nagyon nem néztem eddig dízeleket,csak a szokásos dízel-fóbia.

Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...

(#159039) footy válasza vzsryl (#159033) üzenetére


footy
addikt

Annal a Jazz-nel dupla gyujtas van szerintem(legalabbis az 1.4-nel tutira 8 gyertya van), azert hasznalhato alacsony fordulaton is. Egyebkent a 8 szelepes motorok ilyen szempontbol jobbak voltak...

(#159040) Qru válasza footy (#159039) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Igen, az mk1-ben 1.2 és az 1,4-es is 8 szelepes dupla (8) gyertyás és mind a kettő SOHC (így alacsonyabb a motor belső ellenállása mint ha DOHC lenne).

Alacsony és magas fordulaton egyszerre ad szikrát a két gyertya, míg a közepes fordulatszám tartományban elnyújtva (egymás után) gyújtják be a keveréket. Így alul (erre a 8V-s kialakítás is rájátszik ugye) és felül "erős" középen meg takarékos.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#159041) Bad Pritt válasza Qru (#159040) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Ezért tetszik nekem nagyon a Jazz amúgy.

A millió körüli Jazz-ek élhetőek már, van erről valakinek tapasztalata? A futóműcsere utáni, de még facelift előtti darabokat nézegettem.

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#159042) Qru válasza Bad Pritt (#159041) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jó és tartós konstrukció, kevés hibalehetőséggel. Bár pár típushiba itt is előfordul mint minden autónál. Nekem is már az új futóműves van.

Ha német/osztrák behozottat nézel akkor érdemes a rozsdára jobban odafigyelni (küszöb, kerékjárati ívek) ott eléggé sóznak...

#nincsbennetarcsi

(#159043) Morris


Morris
veterán

Urak, ha egy autónak 3 tulajdonosa van, akkor hogy kell megcsinálni az adásvételi szerződést? 12 példányban? Vagy hogyan?

[ Szerkesztve ]

(#159044) Magnum_ válasza Morris (#159043) üzenetére


Magnum_
nagyúr

Egy szerzodesen legyen rajta minden fel. Tul.1-2-3 igy megnevezve + vevo. Annyi peldany, hogy mindenkinek jusson 1 db eredeti, okmanyirodaba ketto megy, egy eladoi lejelentes, egy vevoi bejelentes, eredetiben

[ Szerkesztve ]

I humbly and respectfully decline™

(#159045) Morris válasza Magnum_ (#159044) üzenetére


Morris
veterán

Köszi :R

(#159046) Bad Pritt válasza Qru (#159042) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Az ilyeneket nézem természetesen, hallottam a napfénytető beázásáról. Hahu-n olyan fél milliótól kezdődnek, szóval remélem 1-1.1 millióért már normális 1.4-est lehet találni...

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#159047) Qru válasza Bad Pritt (#159046) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Az mk1-ből volt napfénytetős verzió? :F Sztem nem...

Hátul ázik be a vízvetőnél (a pótkeréknél gyűlik össze a víz), hajlamos a gyári rádió megadni magát.
Volt pár visszahívás is, a fényszóró kábelkötegét cserélték (hajlamos megolvadni a szigetelése ha a gyárinál erősebb izzót használnak), váltóbovdenre is volt visszahívás illetve a Takata botrány miatt is volt visszahívás. De ezt le tudod kérdezni alvázszám alapján, hogy az adott modell miben volt érintett.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#159048) Bad Pritt válasza Qru (#159047) üzenetére


Bad Pritt
nagyúr

Elektromos tolótetős, bocs, nem tudom, mi a különbség köztük. :D

Köszi az infókat, ezeket mind nézni fogom. :)

Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

(#159049) Qru válasza Bad Pritt (#159048) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Jaja, oké. :D

Ez így kép alapján nagyon egyben van. Tetszik. :K

#nincsbennetarcsi

(#159050) tibee77


tibee77
őstag

Szevasztok.
Nyär környeken, esetleg összel uj autot szeretnek venni, sajnos muszäj vagyok az GTC-met lecserelni egy nagyobb autora, mert bövül a csaläd.Szeretem a sportosan kinezö autokat, eleg fontos szempont nälam.Ezen kivül dizel lenne az ideälis, mivel hegyvidekes környeken lakom (nem Mo.), igy jol jön a nagyobb nyomatek, de naponta 2*20km-t pälyäzok is meloba es vissza.Az opel az elsö autom volt, igy nem költöttem rä sokat, most viszont szeretnek valami komolyabbat.Nem tudom mennyire vagytok a 0 km-es autok ellen, igazäbol en nagyon abban gondolkozom, hogy 5-6-7 evre reszletre vennek egy uj autot, olyan 20-30e Euro környeken.A legvonzobb a garancia lenne persze, meg azert egy uj kocsi az megiscsak jo dolog (ärat persze nem nezve).Idäig sajna nem sokat nezelödtem, csak egy valamin akadt meg a szemem egy Toyota C-HR-en.Igaz ez mär alapbol ott elverzik, hogy nem dizel de maga a kocsi bejövös nagyon es emiatt lehet szemet hunynek afölött hogy ez vagy hybrid vagy benzines lenne.Szoval lenne pär tippetek, hogy mit erdemes venni ilyen ärkategoriäban, esetleg a kiszemelt peldänyrol tudna valaki valamit irni?Pär tesztet olvastam mär rola igy inkäbb szemelyes velemenyek erdekelnenek.Elöre is köszi.

poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.