Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Mr Dini:] Ha szeretnéd rootolni az LG Smart TV-d, tedd meg most!
- [Re:] [Argos:] MuzsikAI
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
hány tipus van ami csak úgy kigyulladt magától, ezer oka lehet, multkor pont egy pár éves octaviát láttam itt debrecenben kiégve
a lényeg az hogy vagy a bmw vagy a casco majd kifizeti egy fiatal autónál
persze ennek esélye, hogy előforduljon ezredszázalékban mérhető, nem is tudom miért akkora téma ez
(#152992) bitpork -ebben a hozzászólásodban pedig mesterien próbálod kiforgatni amit írtam, nem először csinálod ezt
a srác 200-as tempóval való pályázásra keres bmw-t
mégis mit lehet erre mondani? jó lesz rá a 20 éves e39?
persze hogy nem lesz jó
de tolod a hülyeésget, hogy majd az új bmw ki fog gyulladni meg hasonlók
(#152990) Mágus2 ezért van a garancia, ezért írtam hogy ilyen extrém igényekre vegyen újat
még kérdés?
cryptot minden termékemért elfogadom
vzsryl
nagyúr
Ezt a kigyulladásos témát nem cseréli gariban a BMW.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
ha garis (azthiszem 4 vagy 5 évig) akkor biztosan megcsinálja
cryptot minden termékemért elfogadom
Törve volt, vagy mit csináltál vele?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
MunezXBK
nagyúr
Napközben GDP-t termelek a fritzeknek, nem érek rá.
Qru
MODERÁTOR
Haver X1-ében 100k km után kellett láncot cserélni (20d). A márkaszerviz 800k-s árajánlatott adott rá... Sajnos az új bmw-k ilyen sz@rok.
mod:
Luck Dragon: Használtan került hozzánk nem tudok róla, hogy törve lett volna.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
Mágus2
Közösségépítő
A motorral van gond, nem is kicsi.
nesa
veterán
Bővebben?
hobizoli
nagyúr
elkopott a lanc+lanckerek?
fotengelybol van kialakítva a lanckerek is?
több drón kell ;P
Semmit nem forgatok ki. Megint elfelejtesz valamit. Te jogvégzett vagy, bármikor könnyedén perelsz. Ébredj fel már végre: nem mindenkinek adottak a te lehetőségeid. Arra hogy az elvárásaid az élettel szemben mennyire fedik a realitásokat nem mennék bele, mert a te tapasztalataidat nem én éltem meg.
Azt meg ugyan áruld már el, miért nem alkalmas egy 20 éves autó pályán 200-ra? A ford scorpióm is az volt pedig 86-s évjárat volt.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Mágus2
Közösségépítő
Valami elopott. Valami nagy, ami forog. Ha benyomom a kuplungot, surrogó hang jön a váltó és motor közül. Nem a kuplung, sajnos nem. A lendkerék gyalulja a motorblokkot. A főtengely axiálisan mozog 4 milimétert. A kuplungot benyomva tolod lendkerekestül a másik irányba. Pedig ez nem egy 120-as skoda, vagy lada motor, hanem a modern kor korcsa.
LuckyL: a garancia nem mindig és mindenre érvényes, majd megtanulod, ha nekem nem hiszel.
[ Szerkesztve ]
nesa
veterán
andrisbandi
őstag
Köszi szépen!
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
nesa
veterán
Ha az usa-ban lennel azt mondanám Nissan nv passenger, igazábol szerintem pont ezt kerested csak ritka europába meg túlmutat a kereten.
Astra J vagy K? Gondolom J még.
A kezdeti K 1.4 turbókkal vigyázni kell, valami ragasztási gebasz van az új fejlesztésű alumínium motorral, azóta javították.
azért nem alkalmas egy 20 éves autó tartós 200 körüli használatra mert midnen szét fog benne menni záros határidőn belül
egyszerűen midene el van már annyira kopva, hogy nem fogja bírni
jönnek majd a hűtés gondok, olajnyomás hiba, ha automata akkor annak a hibája
kezdj el 200 körül járni a touaregeddel és meglátod majd nagyon hamar
(persze ez itthon nehezen kivitelezhető
az én életemnek továbbra sincs semmi köze ahhoz hogy ilyen használatra kell venni egy új vagy újszerű autót, mert az ócska nem fogja bírni és kész
ha pedig nincs pénz új autóra akkor nem kell 200-al járni vagy venni kell egy régit és lehet mindig tákolni
de a kérdező pont ezt akarta elkerülni
(#153011) Mágus2
aki egy motorhiba miatt kiégett bmw-vel benyeli hogy nincs garancia az meg is érdemli
de még ebben az esetben is ott a casco, az simán fizet
a 20 évesre nem lesz casco és abba se sokkal olcsóbb egy új motor (persze lehet bele venni bontottat ami ugyanolyan szar lesz)
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
Mágus2
Közösségépítő
Utolsó szériás J.
-v-
addikt
Én mondom, hogy ezeknél a fosoknál jobb lesz már a villany
Morris
veterán
A3-as Audikról mi a véleményetek?
w333
félisten
Melyik évjárat (típus) ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Morris
veterán
Ja, bocs, lemaradt.
2002-2007
1.8m-ig bezárólag.
[ Szerkesztve ]
w333
félisten
Szerintem jók ... ismerősnek volt 5 ajtós, nagyon szerette
Gondolom benzines kéne, így a szívó 1.6 ami tartósabb szerkezet !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Morris
veterán
Már ott tartunk, hogy dízel is jöhet
hobizoli
nagyúr
hat nemtom, nekem amikor ilyet csinalt anno a 2t Wartburg, hogy el tudtam tolni a kuplunggal a fotengelyt, abban a pillanatban megszorult a motor
úgyhogy a szerelohoz egy ilyen F1 szeru kuplungolas+valtasokkal mentem at
ott mutattam a csizioit neki, eloszor nezett WTF? csináld megyegyszer, aztán másodikra , harmadikra aszondja hat figyi allj vele oda a fahoz... ja nem, inkabb toljuk oda ketten
ebbol utobbibol gondoltam mar azert, hogy nem egy egyszeru kis hiba lehet
ott a fotengely tamcsapagya mondta, hogy joreggelt kivanok, azert mozdult el az egesz tengelyiranyban
de 2 nap mulva kesz volt es a kuplungolas is sokkal jobb lett, szoval mar biztos nyuglodott egy ideje amúgy
több drón kell ;P
molnarpeter
nagyúr
Mikori évjárat volt? Legalább pár kuplungolást megspórolt a szabadonfutó. Nekem ma a rüki okozott problémát, de két fővel sikerült áthidalni Béna a váltórudazat konzola, megy is fel a bontott régi, ami dupla felületen fekszik fel. Motor eddig csak gyűrűt kapott, meg vízpumpa-venti tengely miatt hf csere volt, lassan kezdenek megszólalni a tűgörgők.
hobizoli
nagyúr
1985-s 353W Tourist, padlovaltos
iszonyu kemenybe nyomattam
több drón kell ;P
MunezXBK
nagyúr
Ez aztán komoly tapasztalatokra épülő vélemény.
Declare
őstag
én ezen át is siklottam, valszeg igazad van, köszi!
Mágus2
Közösségépítő
Itt is a támcsapágy lesz, de szégyen egy modern motornál. 7 ezredet nozoghat, nem fél centit. Ez legalább nem szorul meg, csak hülye hangja van. Van videóm is, csak itt szar a net... Majd jövőhéten felnyomom.
[ Szerkesztve ]
akooos
veterán
Milyen használatra? 1.9 PD 105 lóval elég jó motor.
Morris
veterán
Jó lehet, de ha már 1.9 pd, akkor 130 paci is jöhet
Asszonypajtinak nagyon bejön a passat 130 lova, így mindig szomorú ha az ő autóját kell vezetnie.
[ Szerkesztve ]
akooos
veterán
Ebből a 8P-ből tudtommal nincs 131 lovas PD, csak a korábbi generációból. Itt már a 2.0 140 és 170 lovas van.
roberto211
őstag
Ki az aki a3at vesz s raadasul szívóbengát h ne is menjen? Mi egy a3nak az 1.6? Mint egy 1.3 8v suzuki?
En se vagyok az a nagy dieseles de tetszik az a3 es ha mar a3 akk minimum.1.9 dizli....
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
Morris
veterán
Azok meg tudjuk miért nem jók...
akooos
veterán
Nekem nem rég óta van 140 lovas 2.0 PD Golfom, de 10k km belement már. Semmi hibajelenség nem mutatkozott, pedig ráadásul DSG váltó van benne. Motor szépen jár, nem zabál több olajat, mint kéne. Engem szerencsére elkerültek eddig a hírhedt hibák.
Integrale
veterán
Eleg kellemesen megy az az 1.6-os A3, semmikeppen sem vennek belole dizelt.
"Bad reklám is reklám too"
Ilyenkor vetemedik a fotengely? Mi a szakszeru javitasa? Mindezt a kettostomegu kopasa okozza?
Mágus2
Közösségépítő
Nem, nem is a kettőstömegű okozza. Ha menthető, csak csapágyat kell cserélni. Ha megmarta a bokkot, akkor azt is, ha meg a főtengelyt marta meg, akkor az cserés. A főcsapágysor biztos kuka.
Rhino666
őstag
Tíz kilónként egy lónál kezdődik az élet...
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
lenko
aktív tag
Miért a gyári dízellel megy?
Véggyorsulásra ugyanúgy szar, csak esetleg tudod jobban hasznosítani az alsó nyomatékot. Pl. emelkedőn, de az 1.6ot meg leforgatod 4-5e ig, kb. u.o. vagy.
(1.3 8v suzi rosszabb, a 16v jobb )
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
veen
csendes tag
Hali
Autó vásárlás előtt álok és szeretnék tanácsot kérni tőletek mivel teljesen láma vagyok hozzá.
Főleg városi hasznára az is hétvégi használat 5-10 km , évi 3-4 alkalom 4-500 km etap,
Szóval elég keveset használom ezért benzinest szeretnék eddig egy 406 hdi-m volt hasonló tulajdonságokkal rendelkezőt keresek de nem tudom mely típusok a meg bízhatóak 2-2.5 m a keretem.
Bármilyen segítő tanácsot szívesen fogadok.
Mágus2
Közösségépítő
Ne felejtsük el a forgatónyomatékot sem. Hiába van meg a 10/1 arány, ha nincs hozzá rendes nyomaték. Motor karakterisztikát, meg vezetési élményt nem lehet csak lóerőben vagy lóerő/súly arányban kifejezni. Hiába lesz valami 200 lóerős, ha ahhoz 7000-ig kell forgatni, amit városban nem teszel meg. Mikor fogod az ilyen motort teljesítményét kihasználni?
[ Szerkesztve ]
8th
addikt
Elméletileg egyforma a kettő a különbség minimális [link]. A gyakorlatban viszont ha az 1.6 benzinesbe beül melléd négy barátod és teli csomagtartóval nekivágtok a Mecsek dombjainak hogy felugorjatok Orfűre egy hétvégére garantáltan vért fog pisálni az autó, hogy valahogy felvergődjön. Pedig a Mecsek nem egy Csomolungma. Nyomatékcsúcsa (148Nm) 3800rpm-nél van ami azt jelenti, hogy alsó hangon 3500-4000rpm tartományban kell járatni az amúgy sem a gazdaságosságáról híres motort, hogy ne képezz forgalmi akadályt. A dízel mindezt fölényesen megoldja nyomatékból, még a meredekebb emelkedős kanyargós szakaszokon is 60km/h-t tartva felkaptat harmadikban ~2200-as fordulaton úgy, hogy a fogyasztáson nem nagyon látszik meg a hegymenet. A benzinest meg tiporhatod kettesben, hogy ereje teljében legyen és tartani tudja a lépést miközben lezabálja a gatyádat is. Sokkal ésszerűbb választás a dízel már csak a 2+ literes fogyasztási előny miatt is. 1.6 benzin 1.9 dízel
[ Szerkesztve ]
Rhino666
őstag
Ha van nyomaték is, akkor előzéskor, autópályán és bármilyen veszélyhelyzetben jól jöhet.
Rich enough to buy an iPhone, smart enough to not buy one.
roberto211
őstag
Értem én de még mindig többet tudsz belőle kihozni mint egy 1.6 szívóból..
És kérdésedbe ott a valasz: "a gyári dízellel megy?" Hát ha nem is jobban de szvsz kellemesebb mint a szívó. Viszont nem muszáj annak gyárinak maradnia
Range Rober Evoque///iPhone 12 Pro max
lenko
aktív tag
Ismerem az 1.6 8v-t, volt 2 autóm is ilyen motorral. Évente 1-2 alkalommal ül 4 ember az autóimba, akkor se a Mecsekbe. Aki oda jár fullon nyilván jobb a dízel, de mégjobb a nagyobb szívó benya.
(#153045) roberto211
Maxálisan dízel ellenes vagyok, tehát hiába lehet azt chippelni, mégsem azt vettem...
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Morris
veterán
Vezettél már erős dízel autót?
lenko
aktív tag
6hengeres Q5, úgy megy kb. mint az enyém. Max picit jobban.
(#153049) Morris
3.0 DSG
[ Szerkesztve ]
Az embereknek fáj az igazság!
Morris
veterán
Konkrétan milyen motor volt benne? Automata?