Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [callmeakos:] A bukott koncepció, amiért háromszor is fizettem.
- [Re:] Tesla ARS 9204-10 hangszóró
- [Re:] [Brogyi:] CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
alázógyík
őstag
Nekem nagyon max. az a plusz 1l.
tresh
addikt
Urak!
Barátomnak néznék "kombi családi autókat" mazda 6 volt a cél de a sok rom után ezen tovább lendültünk.
Erre kéne valami alternatíva nem baj ha méretileg kisebb csak kombi legyen.
A kritériumok:
- 1600-1800cm3 100-140ló szívó benya
- 2003-2007/2008 évjárat
- barátságos szervizelhetőség / költségek
- japán,francia,német vonal inkább
- ár kb 1,5 misi
Minden ötletet szívesen veszek. Nálam most a 307,O1 FL, Megane 2, Focus mk1(mk2 kilőve), mondeo, G4/bora variant, H astra caravan, így hirtelen.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Gyari adat szerint 1205 kg a 120 lovas.
"Bad reklám is reklám too"
zoo8800
veterán
Nekem 1335 kg van a forgalmiban. A zindex fórumon valaki lemérte a kocsiját: 17-es kerekekkel és (ha jól emlékszem, megtankolva) 1390 kg volt.
rip and tear, until it is done
akos727
senior tag
Szaisztok,
Egy Alfa 147-ben mennyibe kerülhet egy csúszó kuplung cseréje szereléssel együtt? Tegyük fel, hogy kettőstömegű még jó.
Köszi!
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Euro hanyas?
Alazogyik: Mit tudsz a multiAirrol?
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
zoo8800
veterán
Euro 4
2007-es gyártás
rip and tear, until it is done
wttfw
tag
És mennyit vesz el a gáz szett a csomagtartóból? Vagy pótkerék helyén van?
Tothgera30
Ármester
H Astra-ból akad 1.8-as a kiírt áron: Pölö
"A pokol nem hely, hanem állapot"
_q
addikt
Sziasztok!
Mit gondoltok, 80% városi használathoz milyen minimum motor/Le kell, hogy az előzés és a dinamizmus meg legyen, de persze ár/értéket figyelembe véve, ha kombiról van szó?
Tehát ha nem muszáj akkor ne V6 csak azért mert igazak rá a fent leírtak. 1.4, 90Le a jelenlegi.
[ Szerkesztve ]
kovacsroli
senior tag
Erről vélemény? Érdekes a kormány, eddig egyik hirdetésben sem láttam, hogy ennyire rottyon lenne. Meg az első rendszámtábla is úgy van kikalapálva. Ezen kívül nem lehet rossz verda.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
pjen
félisten
Először szét kéne húzni.Lehet, csak tárcsát kell cserélni.
rbalint88
addikt
Kuplungot kettostomeguvel egyutt szokas cserelni. Nekem valeo kettostomegu 120e, kuplung erosites kevlarozas 60e -kb ugyanennyi egy normal uj szett is, huzocsapagy 20e, munkadij 40e lesz kb. Kettostomegut minimum sikoltatni erdemes, de ha 10e km mulva beszarik, akkor 40k munkadij megy a lecsoba. Szoval keszulj ugy, hogy az is cseres.
akos727
senior tag
Alig mertem össze adni. Tehát ha csak kuplung, az kb. 120, de érdemes kettőstoemgűt is cserélni és akkor duplája. Csak nézelődtem, aztan volt egy 147 csúszó kuplunggal, gondoltam megkérdezem.
Köszi!
alázógyík
őstag
A pótkerék helyén van.
pjen
félisten
Komplett kuplung szett van 36900 ért,ha rákeresel.http://albaalkatresz.hu/
[ Szerkesztve ]
alázógyík
őstag
alázógyík
őstag
Az a kormány már 70-80K-nál így néz ki, sz@r anyagból volt a 2008-as évjáratnál. A hátsó jel szintén.
Félre kell tenni 40-50K-t a terelő motorokra, más nagyobb gond nem lesz/várható.
akos727
senior tag
Néztem Bárdiban, nem tudom, mennyire jó a legolcsóbb, az is hasonló áron volt. Csak nem tudtam, hogy mennyi munka kicserélni, illetve, hogy a kettőstömegűt is érdemes.
zoo8800
veterán
Richard!
addikt
A4 B6 Avant?
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Mágus2
Közösségépítő
Octavia 1 Combi 74kw PD. Nincs benne kettőstömgű sem, és alapból megfelelően mozgatja a bódét..
Ha erős kell, van belőle 96kw, Lugi motorjával (ASZ). Azt meg tudjuk, hogy lehet húzni szépen.
Csak akkor ajánlom, ha nem kell hátsó lábtér. Ha kellene, passat b5.5 AVF PD.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
1260 kg-ot ír a nagy olasz biblia a 120 lovas Active felszereltséggel, erre jön az üzemanyag, a + extrák, nagyobb kerekek, pótkerék stb. Viszont azt nem értem, hogy miért az alapmodell tömegét adják meg.
"Bad reklám is reklám too"
diegho
nagyúr
Avensis T25, tágas, megbízható. A Mondeo is maradjon a listán mindenképpen. E12 Corolla is jó autó.
tresh
addikt
Mindenképp benyásat szeretne és szívót B6 nak elég karcsú e téren felhozatala+fenntartás terén is költségesebb autók közé tartozik. Sokat szerelek VAG autókat is , turbós benga+dízel vonal megint más
(#145009) Tothgera30: Barátom is ezt erőlteti, most corsa-juk van. Nekem egyedül a C vectra tetszik de az nekik már nagy. Köszi ránézek ezekre is.
Mági: A dízel azért csak vészforgató könyv az esetükbe mert asszonykája az 1.2 es corsa után sokkot kapna ha véletlen rálépne a gázpedálra Na de viccet félre téve jellemzően 3 kanyar után főútra megy és onnan kb max 10-15 km-t megy melóba majd vissza. O1-ből FL utániakat nézegetem hátha akad egy jó kis 102 lovas felszereltebb példány. Jellemzően úgyis én szervizelném nekik és ismerve az Octit nem lenne egy költséges sportág a karbantartása. A motor megbízható 8 szelepes faék. Kicsit már sajnálom az eladót fullos O1-emet de a kályha meggyőzőbben megy
ui: AVF PD passat az most nálam került szóba, csak asszony nem akarja az a4 b5-öt vezetni mert erős neki..szerintem meg még gyenge
(#145024) diegho: köszi , az Avensis-t kizártam félve hogy ennyiért nem igazán találok épp példányt neki. De akkor ránézek ezekre is.
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
Avensis kintről talán belefér, az E12 viszont itthon is. Egyterű nem érdekli? Pl Corolla Verso.
Richard!
addikt
2.4
Ma kezdődik életed hátralevő része!
tresh
addikt
Eléggé a kombi vonalat erőltetné. Jelenleg 2 fő+ kutya később ki tudja. De a Toyota vonal lehet meggyőzi majd. Nézek abból is párat megmutatom neki aztán ha van 10-20 autó akkor utazunk egy napot és végig nézzük mik a lehetőségek. Élőben úgy is jobban meggyőzhető.
(#145027) richie900812: fordítva írtad a számokat , most az egyszer elnézem
[ Szerkesztve ]
Richard!
addikt
Ha úgy vesszük, egy 4.2 A8 is beleférhet ebbe az árba
Ma kezdődik életed hátralevő része!
Mágus2
Közösségépítő
Húzd le a vákuum csövet a turbóról, meglátod, hogy neki is gyenge lesz.
Kornel
veterán
TJET sportod van?
zoo8800: neked?
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
nekem a forgalmiban a Marea-ra 1275kg van
LOL
ezt vki benezhette, mert amugy 1380kg, lehet az 1.9-ese az 1275, bar azt biztos, mert a HGT Bravo is 1200 felett van es annak nincs segge se, egy jo meterrel rovidebb
több drón kell ;P
Y72
aktív tag
Üdv,
Még régebben kértem ajánlásokat, most az alapján Ford Focus 3.gen ill Opel Insigna-kat nézegetek.
Élőben még egyet sem tekintettem meg, de nem tudom van-e értelme, szerintem nem sok hibát látnék.
Mire érdemes figyelni ha megnézem ezeket a típusokat?
Pl. itt van egy akciós ford, mitől lehet akciós? Gondolom nem véletlenül olcsóbb kicsivel.
Dízel vagy benzin a nyerő ezeknél? És mekkora teljesítményűt érdemes választani hogy élmény is legyen? Eddig szívó benzines párti voltam, de most azt venném amelyiket érdemesebb. Jelenleg rövidebb távokat megyek ill. ritkán külföldre hosszabbat.
Előre is köszönöm a segítséget.
diegho
nagyúr
Ugye nem hiszed, hogy az olcsóbb lett? Amit most látsz az is kikiáltási ár, amit felette látsz, azt odaírják, hogy azt hidd jófejek voltak és már előre engedtek. Ebből még illik legalább az átírás költségét lealkudni, de szerintem 2,3M-ért simán elhozható pláne, ha nem kell beszámítani semmit. Ha évente 25k km alatt vagy, akkor benzines a jobb választás, de alapvetően azt kell venni, amit a legjobban le tudsz ellenőrizni.
Integrale
veterán
Jo meter= 47 cm.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
i-sti
senior tag
Ha évente 25k km alatt vagy, akkor benzines a jobb választás
Miért lenne jobb a benzines?
25k km azért elég sok.
Fogyasztásban egy dízel ilyen szempontból sokkal gazdaságos lenne.
Hogy élmény legyen vezetni, már ide is turbós kell. Na jó, kivétel a "nagy" szívó benzinesek, de azok a gatyádat is leszívják a kútnál.
Kettőstömegű is van.
Nekem nem esik le, hogy miért lenne annyira jobb választás a benzines.
Novum Forum Siculorum
szőröscica
addikt
Egy 3 literes benzines elvan pályán 10-ből, országúton 8-ból, azért az nem a gatyád leevése. Városban esznek ezek sokat inkább.
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
Flottát szervizeltetek, azt hiszem ha valaki, akkor én tudom, hogy melyiknek mekkora költségei vannak. Maradjunk annyiban, hogy nekünk az évi 80-100k km-re sem éri meg a dízel, nagyon nem.
Mr X
veterán
.
[ Szerkesztve ]
diegho
nagyúr
És ha magánembernek egy használt dízelnél beesik egy kettőstömegű, turbó, dpf csere, akkor máris egy milliót kiadott a kopóalkatrészekre. A szervizünknél érdekes fejeket szoktak vágni az emberek, amikor megtudják, hogy mibe kerülnek ezek, szemtanúja voltam már párnak. Zömük a 10-15 év közötti N-es rendszámos dízellel érkezik, amit éppen most hoztak kintről. Legutóbb egy Passatos ürge volt ott, amikor éppen a saját autómat csináltattam. Enyhén sokkot kapott szegény a kettőstömegű árától, pedig az a legolcsóbb a hármasból.
Látom törölted. Miért? Ez simán idevaló téma, de azt hiszem alapszabály, hogy a használt autó lutri, a használt modern dízel pedig extra lutri, mert nem tudod hogyan használták.
[ Szerkesztve ]
i-sti
senior tag
ment pü
Novum Forum Siculorum
alázógyík
őstag
Nem, csak Dynamic.
Kornel
veterán
+1, meg PÜ.
rbalint88
addikt
mondjuk az is megérdemli, aki megveszi a lefutott szart, mielőtt megnézné a költségeit.
én legalább tudtam mivel számolok, bár azért kétség kívül jobban esett volna, ha a ráköltendő kb 800ezret két részletben kellene csak kifizetni, nem egyben.
Mr X
veterán
Nem akartam vitát generálni, inkább töröltem.
Számolva évi mondjuk 20k futásteljesítményt, ha csak az üzemanyagspórolást számolom, akkor évi ~150k-t takarít meg, ha csak 2 literrel kevesebből eljár dízellel. Kettőstömegűt és a hasonló dízelspecifikus szopóalkatrészeket nem kell évente cserélni, egyezzünk ki mondjuk 150k kilométerenkénti periódusban. Ennyi alatt (ezekkel számolva) 1,2m forintot spórolt. Ebbe azért belefér a szervizelés.
sittes79
addikt
Sziasztok,
Asszonnyal Írországba költöztünk, szeretnénk vásárolni egy jó autót, ami kettőnknek elég lenne, olyan 6000-7000 EUR szánnánk rá.
Golfban gondolkodünk, de persze más is szóba jöhet, 2008 utánit szeretnénk, mert régebbire rohadt magas itt az éves adó.
Ezt néztük ki, mi a vélemyényetek?
Köszi
Y72
aktív tag
A benzinest környezeti okokból preferálom, sokszor látok újabb gyártású feketén füstölő dízeleket az utakon, de ezek szerint nincs igazán rossz választás, csak ha hibás autót fogok ki.
Az alkudozással gondban leszek, mert a személyiségem nem olyan meggyőző, ha nagyon erősködök max nem adják el nekem . Amúgy meg azt gondolnám (ha nem Mo-on élnék), hogy egy kereskedő elvégzi az állapotfelmérést és megbízható autót ad el. Ez mennyire lehet valós manapság?
Találtam még 2 típust, ezek mennyire versenyképesek a kategóriában?: Chevrolet Cruz 1.6; Hyundai Elentra 1.6
Munkahelyem keresztül sokszor béreltem autót, mindig más típust adtak, 90%-ban dízelest, fura hogy azt mondod flottában nem éri meg.
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
Ne vedd sértésnek, de ne egyedül vegyél autót, vigyél magaddal egy szerelőt, akiben megbízol.
diegho
nagyúr
Miért új autóval számolsz, amikor a kérdező használtról volt szó? A használtnál simán benne van 1 éven belül bármelyik drága alkatrész cseréje.
szabonagyur
félisten
Nálunk is a flotta benzines, pool car szintén pedig azokba irdatlan km belemegy, van köztük olyan amelyik nem áll a helyén kb egy percet sem, akkor pihen amikor kötelezőn van. Pont múltkor néztem az egyik szervizkönyvét és 2015 nyara óta van ott és már több, mint 100.000 km van benne, nyáron cserések is lesznek
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- ÚJ Független Apple iPhone 15 Pro 256GB !!! 1éV nemzetközi APPLE GARANCiA
- -50% Lenovo ThinkPad T14 Gen 3: i5 1250P (12mag/16szál!!!),16GB,512GB,TOUCH,Win 11Pro,gari 2025.9.2.
- Samsung Galaxy S24 Ultra 12/512gb, Titánszürke, 1 hetes, csak kipróbált, 3 év garanciával, eladó!
- HP ENVY x360 15-fh0755ng Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - Ryzen 5, 16GB, 512SSD, Win11
- Iphone 12 64GB független 94% akku