Hirdetés
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Segway-Ninebot Kickscooter Max G30E II elektromos roller
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
diegho
nagyúr
Átnéztem a felszereltségeket. S-Cross 4,8-tól mindent tud ez tény. K Astra 5,2-től tud már kb mindent, ott már elég pofás darabok vannak, a Ceed viszont 5,5-től indul, de inkább felette van a jóság, tehát a Ceed majdnem 1M-el drágább, mint az S-Cross, azt nem biztos, hogy meg is éri.
-
őstag
válasz diegho #176902 üzenetére
Szerintem ha a gyengécske hangszigetelést (ebben 2007-es i30-as is jobb volt) és a gyengus hifit el tudod viselni akkor egyértelműen scross. Én mondjuk a k astráról azt halottam hogy csendes, és azért ott vannak finomságok mint full pöpec led lámpa + agr ülés (jó pénzért). Szóval semmi bajom az i30-al, nekem is volt, de lehet hogy scrossnál jóval drágábban astrát vennék (plusz ugye az astra automatája ha minden igaz még hagyományos nem duplakuplungos, bár mintha a ráncfelvarrtba már valami cvt és peugeot motorok jönnek = azt is most kell venni mint a suzuki 1.4t-t hogy ne legyen benne részecskeszűrő).
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
2 milláig milyen mindenes családi autót ajánlanátok? 2 gyerekkel férjünk el, min. 16,-1,8-asba gondolkodom, kizárólag benzinesben. Legyen megbízható, nem ráköltős fajta. E12 kombi szűk, t25 ave jó lenne, de ritka, főleg hogy elsősorban Magyarországon újonnan üzembe helyezett autó érdekel 🙄 -
molnarpeter
nagyúr
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz molnarpeter #176907 üzenetére
És nem is nevezném egyértelműen előnynek a hazai autókat.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Zola007
veterán
Ha 2008-2009 körüli autókat nézegetek, van értelme szervizkönyvest keresni?
autópályára (heti 4x 120km) milyen motor a minimum benzinesből és dízelből?
Astra H-t és Megane nézegettem 1.4-el, de azt mondják klíma mellett felejtős pályára
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #176913 üzenetére
Hááát... Inkább típusfüggőnek mondanám. Nálam a Jazz semmivel nem fogyaszt kevesebbet 100-zal haladva, mint 130-140-nel. De a klíma sem nagyon változtat rajta, csak 1-2 deci a különbség.
Most éppen 6,7-et mutat a BC, 3x tettem meg a Móvár-Győr-Móvár távot + kb. 60 km város. Szerintem nem rossz.
Az Astrát nem ismerem ilyen szempontból.
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz tboldi #176914 üzenetére
Mondjuk a honda civic 1,4 valóban nálam sem evett csak 0,5 literrel többet pályán 1,4-el.
Viszont az i20, i30, kia ceed, tipo 1 literrel eszik többet.
Mondjuk az elég fura, ha ugyanannyit eszik 100- al és 140-el, mondhatnám fizikai képtelenségnek is.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
Zola007
veterán
válasz kisza25 #176913 üzenetére
1.3 Swift 2 kb. 3900-at forog óra szerint 140-nél klíma nélkül, az a menetzaj engem már zavar
gondolom a motornak se ideális hosszú távon
óra szerint 130-140 lenne az átlag és nem szeretnék füldugóval vezetni[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #176918 üzenetére
Háztól házig 44,1 km napi kétszer, azaz 88,2, és ez heti 5-ször. Ne mondd, hogy nem elég! Többet nem nagyon tudtam volna amúgy sem kiautózni a 42 literes tankból, max. egy alkalom fért még volna bele, de az már nemigen változtatott volna rajta. Meg amúgy sem szeretem negyed alá vinni a mutatót.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
nagyúr
válasz kisza25 #176918 üzenetére
Fizikával azért nehéz vitatkozni... Ha 5.ben megy 100al és 140el is, magasabb fordulaton mindenképpen többet kellene fogyasszon.. Főleg, hogy az fordulattal exponenciálisan nő a fogyasztás.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Golota
aktív tag
Sziasztok!
Költözés után olyan 2. autót keresnék, ami adott esetben rossz minőségű, netán földúton is használható és ha leesik a hó sem vagyunk elvágva a civilizációtól. Ahol lakunk, van rendes épített út, de ha ott van valami, akkor lenne lehetőségem jelentős időmegtakarításra, ha hepehupás földúton tudnék kerülni. Alapvetően munkábajárásra kellene az autó, napi átlag 30-40 km, de nem lenne baj, ha egy pár száz km autópálya se, purgatórium lenne...
Szempontok:
- Kizárólag automata
- Minimális terepképesség, 4wd erősen preferált, emelt hasmagasság elvárás
- 4 főnek is kényelmes, pakolható
- max 5.5 millió
- 4-5 évnél lehetőleg nem idősebb kocsi
- vállalható fenntartási költségek
- Benzines vagy hibrid (ennyiért csoda lenne)Ezekkel az igényekkel úgy látom, hogy nincs nagy választék. Alapvetően ezeket néztem:
- Dacia Duster: ritka az automata 4x4.
- Suzuki Vitara: volt a szomszédunknak. Tetszik, de a Duster jobban pakolhatónak tűnik, a Vitara kidolgozása lényegesen igényesebb.
- Skoda Yeti: árban kicsit húzós, ahhoz lépest, hogy a legújabb is 4-5 éves ezekkel a paraméterekkel
- Mitsubishi Outlander PHEV:nagyon tetszene, de lehet,hogy ezzel a kerettel csak betegágyat kapok? Fenntartási költségek milyenek lehetnek ennél...?
- Nissan Qashquai: nem nagyon láttam ezzel a csomaggal és alapvetően idegenkedem a márkától,. de lehet, higynincs igazam.Ötletek, vélemények? Köszi!
-
őstag
válasz Golota #176922 üzenetére
Scross 1.4 allgrip automata. Kicsit több mint 5,5 de csomagtérben és utastérben is tágasabb mint a vitara (plusz 50 ezerért a vitarához képest és a gl+-ban van led lámpa). Gyorsan kell venni amíg nem lesz benne részecskeszűrő (talán már csak készletről...).
Nekem ilyen van, szerettem.
-
kisza25
félisten
válasz gzbotii #176921 üzenetére
tboldi:
A légellenállás exponenciálisan nő, emellett a fordulatszám is jóval magasabb, például 1,4 literes benzines 90 lóerős autónál 90 km/óránál 2500-as a percenkénti fordulat, 130 km/h-nál 3400?
Nem fogyaszthat ugyanannyit[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #176924 üzenetére
Én is így tanultam, egy évig jártam járműmérnökire (Hanula Barna előadásiara is) a SZE-n + az autószerelő OKJ-n sem mondták ezt másképp, ehhez képest a tapasztalat mégis mást mutat ennél az autónál, lásd az előző linkem, 2 deci csupán a differencia, nudli. Mint írtam, magam is meglepődtem ezen.
Amúgy az 1.4 i-DSI Jazz 90-nél ~2750-et forog, 130-nál meg 4000-et, mindkettő 5. sebességben. 2800-nál nyomatékcsúcson van (119 Nm), 5700-nál teljesítménycsúcson (61 kW/83 PS).
Mondjuk némiképp árnyálja a képet az, amit elegánsan figyelmen kívül hagytál (hagytatok), hogy a pályáig és onnan lejőve az egyetemig is el kellett jutnom városon belül, vagyis az a háztól házig 44,1 km nem tisztán autópályás.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz Golota #176922 üzenetére
Ennyiért már kapsz nagyon rendben lévő Outlander Phev-et amik 2013/2014 évjáratúak. Persze lesz benneük már olyan 150-200e km között.
Amúgy meg a lehető legjobb vétel ha problémamentes autóra vágysz az az S-Cross allgrip automata GL+ felszereltséggel. Biztos, hogy elfog menni ahova szánod és tuti nagyon sokáig nem lesz vele semmilyen gondod.
Még nem elvetendő a Passat Alltrack sem ha könnyebb a terep.
Vagy tudok egy nagyon jó eladó Q5-öt ami automata és bírja a terepet Sőt még az ára is kevesebb mint amit szánsz rá
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
őstag
válasz molnarpeter #176929 üzenetére
de azt még árulják az 1.6-al nem? vagy már azt sem?
cryptot minden termékemért elfogadom
-
kisza25
félisten
válasz tboldi #176925 üzenetére
Pl a tipoval most voltam Kunfehértó-n, az 200 km országút/lakott terület, ahol lehetett 100-110- el mentem, oda vissza 400 km tankolva 6,35 lett.
Balatonboglár-Budaörs-Balatonboglár ~280 km csak pálya 140-150 8 liter.
Balatonboglár-campona-Balatonboglár 280 km viszont van benne 110- es szakasz oda vissza egyből 7,5 az átlag.
Mondjuk alacsonyabb fogyasztásnál alapból nehezebb mérni a különbségeket.
A legkisebb különbség nálam az 1,2 htp skoda fabia-nál volt 6-6,5 között volt mindig (60000 km mentem vele)
A kia ceed 5,8-7,5 (70000 km mentem vele), de ez is 8 körül evett pályán 140-150- nél és 6,5-7 körül 110- nél.
I20 5,5-6,5 ( 10000 km)Amúgy az Ausztriai I-GL is ezen alapul.
Én ezért szoktam úgy fogyasztást mérni, hogy kinullázom pályára hajtáskor, ez a 4. Autóm amiben duplán lehet mérni az adatokat (A és B)
[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
molnarpeter
nagyúr
-
kisza25
félisten
válasz molnarpeter #176929 üzenetére
Az 1,33 tce az már nem merci? Vagy a renault gyártja a mercinek?
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
tboldi
nagyúr
válasz kisza25 #176931 üzenetére
Én ezért szoktam úgy fogyasztást mérni, hogy kinullázom pályára hajtáskor, ez a 4. Autóm amiben duplán lehet mérni az adatokat (A és B)
A 2006-os Jazz még butácska, nem tud ilyet. Különben is a fszom foglalkozna ezzel felhajtáskor, én arra koncentrálok, hogy legyen elég lendületem besorolni. Tudod...
Én a kúton szoktam nullázni, mert úgy átfogóbb eredményt kapok. Alapvetően városban nyúzom az esetek 90%-ában, az a február egy kivételes hónap volt (még mankóztam, autót már tudtam vezetni, de vonatra/buszra felszállni nem).
[ Szerkesztve ]
-
kisza25
félisten
válasz aero. #176936 üzenetére
Ja egyre több ilyen lesz, mert egyre többet kell spórolni az autógyártóknak.
Majdnem egyesült a renault fiat, akkor még beledobták volna pár autóba
tboldi: az egyiket nullázom a kúton, a másikat meg amikor mérni akarok valamit.
Van olyan szőlő+ pince amit úgy találok meg, hogy tudom az aszfalt útat elhagyva 1,8 km-t kell mennem, szántóföldek veszik körül amik minden hónapban másképpen néznek ki.[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
diegho
nagyúr
A tegnapi új autós kérdésemhez még annyi, hogy Focus-ból 5M körül van 1.5 szívó benzin és tdci is. Ezek milyenek?
-
diegho
nagyúr
válasz molnarpeter #176940 üzenetére
Külsőre nagyon bejövős. Lehet felrakom a listára a Ceed helyére az új szívót.
-
Golota
aktív tag
válasz Tom1939 #176923 üzenetére
Köszi mindenkinek a tippeket. Ez az S-cross tényleg nem tűnik rossz választásnak. Ha jól látom, kb minden mellette szól az Outlanderrel szemben, kivéve utóbbi térkínálatát és a hibrid hajtását.Azért még izgatja a fantáziám ez az Outlander, körbeszaglászom jobban.
Gyorsan megvenni biztosan nem fogom tudni, leghamarabb késő ősszel lesz nekem aktuális.
A Yeti senki listáján nem szerepel, ha jól látom, pedig a DSG nekem nagyon szimpi (6 éve ilyen váltósat vezetek, imádom)
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz diegho #176941 üzenetére
Nem lebeszélni akarlak, de belül kisebb egy Focus, mint egy ceed, a hülye műszerfal és középkonzol miatt. Mi flotta szinten már lecseréltük a focusokat ceedekre, mert hosszabb távon kevesebb gond volt velük. Azzal nem értek egyet, hogy a flottás vásárlás miatt lesz nagyobb az értékvesztés. Eleve a flottás autók kb. 3 év alatt kifutnak kb. 120-150k kmrel. Ennyit magánemberként nem mész általában és jóval később is adod el. Focusoknál a rendőr flotta húzta le a képet anno, de azok is kikoptak, beárazódtak, főleg miután kijött egy halom cikk, hogy miről lehet felismerni a rendőr példányokat.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
diegho
nagyúr
válasz CactuS #176945 üzenetére
A Ceed azért fog lekerülni a listáról, mert normálisan felszerelve már közelebb van a 6 millióhoz. Igazából az S-Cross és a K Astra páros amik tutik. Ami még bejöhet a képbe az a Golf7 és a Scala, ha lesz valami akció, most a G7 már kifutó, egy készletkisöpréssel talán fogható lehetne 5,5M alatt.
A Kona, Stonic, Arona, Mokka és társai lényegesen kisebbek belül, mint egy S-Cross ugye?
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz diegho #176948 üzenetére
Ebből a listából egyértelműen SCross akkor, mondjuk én a fauvétől nem esek hasra, flottában nem volt jó tapasztalatunk vele.
Stonic picit kisebb lesz, a Sportage kb. az SX4.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz focvis #176946 üzenetére
Ez így van, ami jó azt akkor is viszik, ha sok van, ami meg szar, abból hiába van kevés, nem lesz ára. A piac beárazza. Még mindig ott tartunk, hogy magánemberként nem fogja valószínűleg érinteni a 3-4 év múlva kikerülő flottás park, mert nem adja el. Jóval kevesebbet is fog futni, tehát nem a flottás árban megy el. Plusz valószínűleg a flottás dízel lesz.
Másrészt a focus/octavia stb. már hosszú évek óta flottás autó, kétlem, hogy ez most erősebben megugrana, mont eddig, főleg, hogy a fordnál sem lett túl jó az első szériás euro6 dízel.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest