Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#176901) OPiiPO válasza focvis (#176897) üzenetére


OPiiPO
addikt

"1.4T bigblock" :D :DD :DDD

[ Szerkesztve ]

"Felesleges szigetelni a nyílászárókat, ha az ereszcsatornán szökik a meleg."

(#176902) diegho


diegho
nagyúr

Átnéztem a felszereltségeket. S-Cross 4,8-tól mindent tud ez tény. K Astra 5,2-től tud már kb mindent, ott már elég pofás darabok vannak, a Ceed viszont 5,5-től indul, de inkább felette van a jóság, tehát a Ceed majdnem 1M-el drágább, mint az S-Cross, azt nem biztos, hogy meg is éri.

(#176903) kisza25 válasza Integrale (#176898) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Meg is, előbb, vagy utóbb:D

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#176904) Csaby25 válasza Csaby25 (#176857) üzenetére


Csaby25
senior tag

Erre valaki?
Marad a kézi váltós...

A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.

(#176905) Tom1939 válasza diegho (#176902) üzenetére


Tom1939
őstag

Szerintem ha a gyengécske hangszigetelést (ebben 2007-es i30-as is jobb volt) és a gyengus hifit el tudod viselni akkor egyértelműen scross. Én mondjuk a k astráról azt halottam hogy csendes, és azért ott vannak finomságok mint full pöpec led lámpa + agr ülés (jó pénzért). Szóval semmi bajom az i30-al, nekem is volt, de lehet hogy scrossnál jóval drágábban astrát vennék (plusz ugye az astra automatája ha minden igaz még hagyományos nem duplakuplungos, bár mintha a ráncfelvarrtba már valami cvt és peugeot motorok jönnek = azt is most kell venni mint a suzuki 1.4t-t hogy ne legyen benne részecskeszűrő).

(#176906) Vesztor87


Vesztor87
senior tag

Sziasztok!
2 milláig milyen mindenes családi autót ajánlanátok? 2 gyerekkel férjünk el, min. 16,-1,8-asba gondolkodom, kizárólag benzinesben. Legyen megbízható, nem ráköltős fajta. E12 kombi szűk, t25 ave jó lenne, de ritka, főleg hogy elsősorban Magyarországon újonnan üzembe helyezett autó érdekel 🙄

(#176907) molnarpeter válasza Vesztor87 (#176906) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ha minimum 1.6-1.8, akkor Mondeo 2.5T? ;] Passat B5.5 2.0 16V, vagy B6 1.4 TSI? Vagy ha Octavia elég lenne, akkor abból van jóféle 1.6 MPI.

Magyar üzembe helyezésű ilyen autó mindenből ritka lesz, kb pont a válság éveiben gyártott autók esnek a körbe.

(#176908) molnarpeter válasza Csaby25 (#176904) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Suzuki? :D

(#176909) soldi3r válasza Vesztor87 (#176906) üzenetére


soldi3r
veterán

Vard ki a megfelelo 2.0 T25-ot.

E30 (oo=[][]=oo)

(#176910) CactuS válasza molnarpeter (#176907) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

És nem is nevezném egyértelműen előnynek a hazai autókat.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#176911) kisza25 válasza CactuS (#176910) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Legalább a km-t le lehet kérdezni

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#176912) Zola007


Zola007
veterán

Ha 2008-2009 körüli autókat nézegetek, van értelme szervizkönyvest keresni?

autópályára (heti 4x 120km) milyen motor a minimum benzinesből és dízelből?

Astra H-t és Megane nézegettem 1.4-el, de azt mondják klíma mellett felejtős pályára

[ Szerkesztve ]

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#176913) kisza25 válasza Zola007 (#176912) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Lehet 1,4-el pályázni klímával, csak sokat fog pörögni/ kajálni,
feltéve, hogy 130-140-el szeretnél menni. 110 környékén már jóbban fog fogyasztani

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#176914) tboldi válasza kisza25 (#176913) üzenetére


tboldi
nagyúr

Hááát... Inkább típusfüggőnek mondanám. Nálam a Jazz semmivel nem fogyaszt kevesebbet 100-zal haladva, mint 130-140-nel. De a klíma sem nagyon változtat rajta, csak 1-2 deci a különbség. :)

Most éppen 6,7-et mutat a BC, 3x tettem meg a Móvár-Győr-Móvár távot + kb. 60 km város. Szerintem nem rossz.

Az Astrát nem ismerem ilyen szempontból.

[ Szerkesztve ]

(#176915) kisza25 válasza tboldi (#176914) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Mondjuk a honda civic 1,4 valóban nálam sem evett csak 0,5 literrel többet pályán 1,4-el.
Viszont az i20, i30, kia ceed, tipo 1 literrel eszik többet.
Mondjuk az elég fura, ha ugyanannyit eszik 100- al és 140-el, mondhatnám fizikai képtelenségnek is.

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#176916) tboldi válasza kisza25 (#176915) üzenetére


tboldi
nagyúr

Pedig ezt tapasztaltam, hidd el, én is meglepődtem. Februárban minden hétköznap megtettem az említett távot az M1-esen, volt alkalmam kísérletezgetni. :D

szerk.: [link]

[ Szerkesztve ]

(#176917) Zola007 válasza kisza25 (#176913) üzenetére


Zola007
veterán

1.3 Swift 2 kb. 3900-at forog óra szerint 140-nél klíma nélkül, az a menetzaj engem már zavar
gondolom a motornak se ideális hosszú távon
óra szerint 130-140 lenne az átlag és nem szeretnék füldugóval vezetni

[ Szerkesztve ]

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#176918) kisza25 válasza tboldi (#176916) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Az a 30 km az nem távolság rendesen lemérni.
A légellenállás annyival nagyobb 140-nél, mint 100-nál, hogy többet kell, hogy fogyasszon

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#176919) molnarpeter válasza Zola007 (#176917) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Újabb kis dízelek is 3000 alatt tudják jellemzően a pálya tempót.

(#176920) tboldi válasza kisza25 (#176918) üzenetére


tboldi
nagyúr

Háztól házig 44,1 km napi kétszer, azaz 88,2, és ez heti 5-ször. Ne mondd, hogy nem elég! Többet nem nagyon tudtam volna amúgy sem kiautózni a 42 literes tankból, max. egy alkalom fért még volna bele, de az már nemigen változtatott volna rajta. Meg amúgy sem szeretem negyed alá vinni a mutatót. :)

[ Szerkesztve ]

(#176921) gzbotii válasza kisza25 (#176918) üzenetére


gzbotii
veterán

Fizikával azért nehéz vitatkozni... Ha 5.ben megy 100al és 140el is, magasabb fordulaton mindenképpen többet kellene fogyasszon.. Főleg, hogy az fordulattal exponenciálisan nő a fogyasztás.

When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.

(#176922) Golota


Golota
aktív tag

Sziasztok!

Költözés után olyan 2. autót keresnék, ami adott esetben rossz minőségű, netán földúton is használható és ha leesik a hó sem vagyunk elvágva a civilizációtól. Ahol lakunk, van rendes épített út, de ha ott van valami, akkor lenne lehetőségem jelentős időmegtakarításra, ha hepehupás földúton tudnék kerülni. Alapvetően munkábajárásra kellene az autó, napi átlag 30-40 km, de nem lenne baj, ha egy pár száz km autópálya se, purgatórium lenne...

Szempontok:

- Kizárólag automata
- Minimális terepképesség, 4wd erősen preferált, emelt hasmagasság elvárás
- 4 főnek is kényelmes, pakolható
- max 5.5 millió
- 4-5 évnél lehetőleg nem idősebb kocsi
- vállalható fenntartási költségek
- Benzines vagy hibrid (ennyiért csoda lenne)

Ezekkel az igényekkel úgy látom, hogy nincs nagy választék. Alapvetően ezeket néztem:

- Dacia Duster: ritka az automata 4x4.
- Suzuki Vitara: volt a szomszédunknak. Tetszik, de a Duster jobban pakolhatónak tűnik, a Vitara kidolgozása lényegesen igényesebb.
- Skoda Yeti: árban kicsit húzós, ahhoz lépest, hogy a legújabb is 4-5 éves ezekkel a paraméterekkel
- Mitsubishi Outlander PHEV:nagyon tetszene, de lehet,hogy ezzel a kerettel csak betegágyat kapok? Fenntartási költségek milyenek lehetnek ennél...?
- Nissan Qashquai: nem nagyon láttam ezzel a csomaggal és alapvetően idegenkedem a márkától,. de lehet, higynincs igazam.

Ötletek, vélemények? Köszi!

(#176923) Tom1939 válasza Golota (#176922) üzenetére


Tom1939
őstag

Scross 1.4 allgrip automata. Kicsit több mint 5,5 de csomagtérben és utastérben is tágasabb mint a vitara (plusz 50 ezerért a vitarához képest és a gl+-ban van led lámpa). Gyorsan kell venni amíg nem lesz benne részecskeszűrő (talán már csak készletről...).

Nekem ilyen van, szerettem.

(#176924) kisza25 válasza gzbotii (#176921) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

tboldi:

A légellenállás exponenciálisan nő, emellett a fordulatszám is jóval magasabb, például 1,4 literes benzines 90 lóerős autónál 90 km/óránál 2500-as a percenkénti fordulat, 130 km/h-nál 3400?
Nem fogyaszthat ugyanannyit :F

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#176925) tboldi válasza kisza25 (#176924) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én is így tanultam, egy évig jártam járműmérnökire (Hanula Barna előadásiara is) a SZE-n + az autószerelő OKJ-n sem mondták ezt másképp, ehhez képest a tapasztalat mégis mást mutat ennél az autónál, lásd az előző linkem, 2 deci csupán a differencia, nudli. Mint írtam, magam is meglepődtem ezen.

Amúgy az 1.4 i-DSI Jazz 90-nél ~2750-et forog, 130-nál meg 4000-et, mindkettő 5. sebességben. 2800-nál nyomatékcsúcson van (119 Nm), 5700-nál teljesítménycsúcson (61 kW/83 PS).

Mondjuk némiképp árnyálja a képet az, amit elegánsan figyelmen kívül hagytál (hagytatok), hogy a pályáig és onnan lejőve az egyetemig is el kellett jutnom városon belül, vagyis az a háztól házig 44,1 km nem tisztán autópályás. :D

[ Szerkesztve ]

(#176926) molnarpeter válasza Golota (#176922) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Lépj be az Outlander phev csoportba, van megbízható kereskedő és szerelő, behatárolható a kockázat. [link]

(#176927) Doki16 válasza Golota (#176922) üzenetére


Doki16
addikt

Ennyiért már kapsz nagyon rendben lévő Outlander Phev-et amik 2013/2014 évjáratúak. Persze lesz benneük már olyan 150-200e km között.

Amúgy meg a lehető legjobb vétel ha problémamentes autóra vágysz az az S-Cross allgrip automata GL+ felszereltséggel. Biztos, hogy elfog menni ahova szánod és tuti nagyon sokáig nem lesz vele semmilyen gondod.

Még nem elvetendő a Passat Alltrack sem ha könnyebb a terep.

Vagy tudok egy nagyon jó eladó Q5-öt ami automata és bírja a terepet :D Sőt még az ára is kevesebb mint amit szánsz rá :)

[ Szerkesztve ]

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#176928) LuckyL válasza Golota (#176922) üzenetére


LuckyL
őstag

nissant én sem venném, az 1.6 benzint leszámítva
turbós renault motorok...hagyjuk

outlandert nem ismerem, de sokan dícsérik, a suzukival vagy a dusterrel pedig nem nyúlsz mellé az biztos

cryptot minden termékemért elfogadom

(#176929) molnarpeter válasza LuckyL (#176928) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Duster is Renault turbó benzin.

(#176930) LuckyL válasza molnarpeter (#176929) üzenetére


LuckyL
őstag

de azt még árulják az 1.6-al nem? vagy már azt sem?

cryptot minden termékemért elfogadom

(#176931) kisza25 válasza tboldi (#176925) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Pl a tipoval most voltam Kunfehértó-n, az 200 km országút/lakott terület, ahol lehetett 100-110- el mentem, oda vissza 400 km tankolva 6,35 lett.
Balatonboglár-Budaörs-Balatonboglár ~280 km csak pálya 140-150 8 liter.
Balatonboglár-campona-Balatonboglár 280 km viszont van benne 110- es szakasz oda vissza egyből 7,5 az átlag.
Mondjuk alacsonyabb fogyasztásnál alapból nehezebb mérni a különbségeket.
A legkisebb különbség nálam az 1,2 htp skoda fabia-nál volt 6-6,5 között volt mindig (60000 km mentem vele)
A kia ceed 5,8-7,5 (70000 km mentem vele), de ez is 8 körül evett pályán 140-150- nél és 6,5-7 körül 110- nél.
I20 5,5-6,5 ( 10000 km)

Amúgy az Ausztriai I-GL is ezen alapul.

Én ezért szoktam úgy fogyasztást mérni, hogy kinullázom pályára hajtáskor, ez a 4. Autóm amiben duplán lehet mérni az adatokat (A és B)

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#176932) molnarpeter válasza LuckyL (#176930) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

SCe csak készleten van, de konfigurátorban megnézve most nem is találtam automatát, talán csak dízellel lehet kérni.

Amúgy a legolcsóbb terepes automata a Lada :D hasmagasság adott alapkivitelben is, bár összkerékhajtás nincs a polgári verziókban.

[ Szerkesztve ]

(#176933) kisza25 válasza molnarpeter (#176929) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Az 1,33 tce az már nem merci? Vagy a renault gyártja a mercinek?

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#176934) molnarpeter válasza kisza25 (#176933) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Utóbbi tudtommal, közös fejlesztés. Gyakorlatilag a régi 1.2 reszelt verziója.

(#176935) tboldi válasza kisza25 (#176931) üzenetére


tboldi
nagyúr

Én ezért szoktam úgy fogyasztást mérni, hogy kinullázom pályára hajtáskor, ez a 4. Autóm amiben duplán lehet mérni az adatokat (A és B)

A 2006-os Jazz még butácska, nem tud ilyet. Különben is a fszom foglalkozna ezzel felhajtáskor, én arra koncentrálok, hogy legyen elég lendületem besorolni. Tudod... ;]

Én a kúton szoktam nullázni, mert úgy átfogóbb eredményt kapok. Alapvetően városban nyúzom az esetek 90%-ában, az a február egy kivételes hónap volt (még mankóztam, autót már tudtam vezetni, de vonatra/buszra felszállni nem).

[ Szerkesztve ]

(#176936) aero. válasza kisza25 (#176933) üzenetére


aero.
veterán
LOGOUT blog

Renault, Nissan és Merci is használja. Talán lesz vele tapasztalat. :D

[ Szerkesztve ]

(#176937) kisza25 válasza aero. (#176936) üzenetére


kisza25
félisten
LOGOUT blog

Ja egyre több ilyen lesz, mert egyre többet kell spórolni az autógyártóknak.
Majdnem egyesült a renault fiat, akkor még beledobták volna pár autóba:D
tboldi: az egyiket nullázom a kúton, a másikat meg amikor mérni akarok valamit.
Van olyan szőlő+ pince amit úgy találok meg, hogy tudom az aszfalt útat elhagyva 1,8 km-t kell mennem, szántóföldek veszik körül amik minden hónapban másképpen néznek ki.:P

[ Szerkesztve ]

Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg

(#176938) Integrale válasza kisza25 (#176933) üzenetére


Integrale
veterán

Valojaban az egy Renault motor, amin kicsit faragott a Merci.

"Bad reklám is reklám too"

(#176939) diegho


diegho
nagyúr

A tegnapi új autós kérdésemhez még annyi, hogy Focus-ból 5M körül van 1.5 szívó benzin és tdci is. Ezek milyenek?

(#176940) molnarpeter válasza diegho (#176939) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mindkettő relatív új fejlesztés, így kb. ismeretlen. A dízelről annyit hallani, hogy elég sokat regenerál, jelenleg 10 ezret sem bír ki egy olajcserével az aktuális szoftverrel, gyár tud a problémáról, frissítés úton van.

(#176941) diegho válasza molnarpeter (#176940) üzenetére


diegho
nagyúr

Külsőre nagyon bejövős. Lehet felrakom a listára a Ceed helyére az új szívót.

(#176942) focvis válasza diegho (#176941) üzenetére


focvis
veterán

Az 1.5i az fasza 3 hengeres, továbbá feletetelezem, nem lehet nagy erőművész.
Az autó maga pofás jószág, de a rengeteg flottás eladás miatt komoly értékvesztéssel számolhatsz.

(#176943) Golota válasza Tom1939 (#176923) üzenetére


Golota
aktív tag

Köszi mindenkinek a tippeket. Ez az S-cross tényleg nem tűnik rossz választásnak. Ha jól látom, kb minden mellette szól az Outlanderrel szemben, kivéve utóbbi térkínálatát és a hibrid hajtását.Azért még izgatja a fantáziám ez az Outlander, körbeszaglászom jobban.

Gyorsan megvenni biztosan nem fogom tudni, leghamarabb késő ősszel lesz nekem aktuális.

A Yeti senki listáján nem szerepel, :D ha jól látom, pedig a DSG nekem nagyon szimpi (6 éve ilyen váltósat vezetek, imádom)

(#176944) MunezXBK válasza Golota (#176943) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Én is kamázom a DSG-t! ✌

(#176945) CactuS válasza diegho (#176941) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Nem lebeszélni akarlak, de belül kisebb egy Focus, mint egy ceed, a hülye műszerfal és középkonzol miatt. Mi flotta szinten már lecseréltük a focusokat ceedekre, mert hosszabb távon kevesebb gond volt velük. Azzal nem értek egyet, hogy a flottás vásárlás miatt lesz nagyobb az értékvesztés. Eleve a flottás autók kb. 3 év alatt kifutnak kb. 120-150k kmrel. Ennyit magánemberként nem mész általában és jóval később is adod el. Focusoknál a rendőr flotta húzta le a képet anno, de azok is kikoptak, beárazódtak, főleg miután kijött egy halom cikk, hogy miről lehet felismerni a rendőr példányokat.

[ Szerkesztve ]

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#176946) focvis válasza CactuS (#176945) üzenetére


focvis
veterán

Ha sokat vásárolnak flottába, akkor 3-4 év múlva rogyásig lesz velük a hahu. A továbbiakat elintézi a kereslet-kínálat törvénye; hiába jó autó, a nagy kínálat (+ a 3F) lenyomja az árakat.
Ez a véleményem, nem kell elfogadni. :)

(#176947) bitpork válasza focvis (#176946) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Amióta járókerettel vagy nagyon önérzetes lettél ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#176948) diegho válasza CactuS (#176945) üzenetére


diegho
nagyúr

A Ceed azért fog lekerülni a listáról, mert normálisan felszerelve már közelebb van a 6 millióhoz. Igazából az S-Cross és a K Astra páros amik tutik. Ami még bejöhet a képbe az a Golf7 és a Scala, ha lesz valami akció, most a G7 már kifutó, egy készletkisöpréssel talán fogható lehetne 5,5M alatt.

A Kona, Stonic, Arona, Mokka és társai lényegesen kisebbek belül, mint egy S-Cross ugye?

[ Szerkesztve ]

(#176949) CactuS válasza diegho (#176948) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Ebből a listából egyértelműen SCross akkor, mondjuk én a fauvétől nem esek hasra, flottában nem volt jó tapasztalatunk vele.

Stonic picit kisebb lesz, a Sportage kb. az SX4.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#176950) CactuS válasza focvis (#176946) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Ez így van, ami jó azt akkor is viszik, ha sok van, ami meg szar, abból hiába van kevés, nem lesz ára. A piac beárazza. Még mindig ott tartunk, hogy magánemberként nem fogja valószínűleg érinteni a 3-4 év múlva kikerülő flottás park, mert nem adja el. Jóval kevesebbet is fog futni, tehát nem a flottás árban megy el. Plusz valószínűleg a flottás dízel lesz.

Másrészt a focus/octavia stb. már hosszú évek óta flottás autó, kétlem, hogy ez most erősebben megugrana, mont eddig, főleg, hogy a fordnál sem lett túl jó az első szériás euro6 dízel.

[ Szerkesztve ]

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.