Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [bobalazs:] RTX 4070 Super Undervolting and Overclocking Alulfeszelés és túlhajtás
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
F-ECT$
titán
Kia Ceed-je van egy ismerősnek néhány éve, majd rákérdezek a tapasztalatokra. Nekem ez a márka, mint ahogy a Hyundai is, teljesen kimaradtak az elmúlt években. (Nem olvastam róluk, nem ültem bennük, stb.)
Mitől ajánlottak egyébként? Olcsóbbak, mint a hasonlóan felszerelt "nagyobb" márkák, vagy megbízhatóbbak, vagy csak simán tudják azt, amit mások, kb ugyanannyiért?
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
Kisbuszok, de nagyon jók! Vivaro Tourral aránylag sokat mentem, 2.5 CDTI-vel a 170 utazósebesség. Szerk: este néztem, hogy most 1.6 dízellel árulják őket, bízzunk a technikai fejlődésben!
Aktuális Opelekkel nincs sok személyes tapasztalatom, a környezetemben csak Apám használ egy Corsa D-t, így nem mernék belemenni a "milyen motorral" témába.
Passat B7 biztosan van annyiért, amennyiért autót keresel.
Szerintem lényegesen kisebb a tér a Focusban, mint a Mondeoban - a Mondeo bazinagy.
[ Szerkesztve ]
Ilyen Ceed/Focus/Astra/Insignia/Golf vonalon ne mozogj, mert nem fogsz elférni benne, a Focus főleg szűk hátul, akkor inkább Civic kombi, ahol már az 5 ajtós is jó nagy, és marha jól variálható. Mondeo/Passat alá nem mennék.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
footy
addikt
Azt tudjak mint masok, csak kicsit olcsobban.
F-ECT$
titán
Mondeo / Passat (B7) / Octavia, Prius és Civic akkor eddig a befutók. I40 is kicsi? (@footy: Bár azt a nagy árelőnyt nem látom, ugyanúgy 5M körül vannak belőle a 2 évesek.)
focvis: ha egyszer sok pénzem és gyerekem lesz, akkor majd veszek egy kisbuszt
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
footy
addikt
Jah, csak annyiert jobb motort kinal meg jobb felszereltseget. (Passatba az 1.6CR keves)
Integrale
veterán
A Ceed, vagy az i30 mennyivel korszerubb?
Abban egyet ertek, hogy az Insignia nem sokkal nagyobb belul, mint a J Astra, igaz, mind a ketto nehez mint a sar.
"Bad reklám is reklám too"
Qru
MODERÁTOR
Konkrétan 100 kg-val könnyebb a Ceed (1,4i) mint az Astra (1,4i) papíron úgy, hogy tudjuk az Opel hazudik a súlyt illetően (és nem felfelé csalnak). A Insignia meg még nehezebb...
#nincsbennetarcsi
lenko
aktív tag
Egy lightos chippel 130-ra fel lehet tornázni, ami még nem vágja szét hosszú távon. Így már elég lehet sokak számára.
Az embereknek fáj az igazság!
SzlobiG
félisten
Bizony szomszédnak is a kombi passatba ez a motor van el is vitte egy chiptuningra teljesen jól viszi úgy már a bódét. Biztonságosan amúgy 140 körül ki lehet belőle hozni.
Az i40 sem olyan kicsi, de arról nekem nincs sok infóm. Megszokást igénylő a forma kívül-belül A Civicnél az összes nagyobb kategóriás ténylegesen is nagyobb belül, csak a civicnél marha jó az ülésvariáló rendszer, 2 mozdulat a síkba döntés/felhajtás, és akár bicajt, nagy virágvázát vagy lapostévét is vihetsz.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
Primary92
senior tag
Már keresgélek egy ideje, de így is max a nyár végén lesz esedékes egy vásárlás.
A vásárra és az egyéb kiadásokra nem nagyon költenék 700k felett.
Alapvetően ilyen biciklizős, tömegközlekedős típusok vagyunk a hétköznapokon. Autó a máshogy megközelíthetetlen helyekhez, kiránduláshoz, nyaraláshoz, kerékpárszállításhoz kellene.
A kombi előny lehet, de igazából nem elvárás. Valahol a középutat szeretném megtalálni a takarékos, megbízható, dinamikus.
Amik tetszenek:
Octavia mk1
Corolla E110
Focus
Toledo mk2
Mazda 323/626
Laguna/Megane
Eddig a Corolla tetszett legjobban az 1.4-es motorral, mert úgy tudom takarékos autó, csak elég kicsinek tűnik.
alázógyík
őstag
Tehát 500K-ért keresel ezek között?
Háát, eléggé lelakott f.shalmazokat fogsz ennyiért találni.
Primary92
senior tag
Mennyiért találnék ezek között normális darabot? A felsorolt típusokat melyik motorral érdemes választani?
alázógyík
őstag
Talán 1-es Meganet találhatsz, bár a jó állapot kérdéses.
Csak gondold el, hogy 500K az autó, 100K az átírás, és 100K az első szervizre. S akkor még nem beszéltünk olyan dolgokról, ami használat alatt rögtön ki fog jönni, hogy melyik foga fáj még...
K.b. ilyen autóra gondolok.
[ Szerkesztve ]
viharhozo
addikt
Ha gyereket viszel hatul, akkor a hatso hely tok mindegy, ha elfer a gyerekules, jo vagy. A kozepkategoria csomagtere pedig jellemzoen semennyire/minimalisan nagyobb csak a kompaktokenal.
Pl. Golf7 Variant 605 l, Passat B7 Variant 603 l.
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
Megbízhatóak, és a belső tér minősége is teljesen jó. Nekem i30-asom van több mint 8 éve, egyetlen bajom vele hogy kicsi a hasmagasság (de ez inkább a pesti akadálypálya hibája, nem az autóé).
Asszony pajtás annyira szereti hogy ha rajta múlik megint i30 lenne. Csak most már annyiba kerül mint a kifutó civic (1.6 gdi és 1.8 jól felszerelt példányok akciós ára)... Vagy hogy más durvát mondjak a volvo v40 sem sokkal drágább most nagy akcióban (mondjuk az neked biztos kicsi lesz belül, de engem vonz mint a mágnes a cc).
Szóval teljesen pöpec a hyundai/kia de nagy árelőnye nincsen már.
gooool
őstag
Sziasztok!
Nos úgy döntöttem fiatalabbra váltok, nem akarok az elkövetkező 4-5 évben autó fronton változást az életemben, ezért inkább eladom a meglévőt és reményeim szerint az adott keretből már sikerül kihozni egy úgymond álomautót.
Nos ami a keresést megszabja:
- maximum 1,4 1,5 millós keret
- mindenképpen dízel, napi 100 km-t megyek, főleg országúton
- lehessen vele élvezetesen, dinamikusan haladni, én úgy gondolom maximum 150 lóerő elég és egy stabil, de nem túl kényes futómű
- aránylag legyen praktikus (néztem 3 ajtósakat, de az hosszabb távon tuti szopóka lenne)
Eddig nagyon az Alfák felé húz a kicsi szívem, elsőként is azt akartam venni, de annyi pénzből inkább nem vállaltam be, most viszont megtenném, bár tudom, hogy a nem túl kényes futóműnél bukik a történet.
Viszont a Focusok és ilyesmik annyira nem mozgatnak meg, hogy az valami csodálatos, így nem hogy 4-5, de még 1 évre se vennék, hiába jó szerkezetek.
Remélem tudtok valamit jó ajánlani!
Köszönöm!
Üdv, Balázs
F-ECT$
titán
Erről a chiptuningról tudnál pár mondatot írni? Mennyibe kerül, milyen előnye, hátránya van, stb.
Tök más: van olyan használatautós telep Bp-en, ahol az emlegetett kombik közül a legtöbb megtalálható, és el is lehet őket vinni egy próbakörre?
[ Szerkesztve ]
Dive ever, work never.
lenko
aktív tag
Igen 140-re szokták, csak aki fél ettől a dologtól, annak a 130-ra való húzás bomba biztos, és az is 25ló+
Az embereknek fáj az igazság!
Tothgera30
Ármester
Leon, Toledo, Bora, Octavia 1.9TDi? Ársáv tetején lőnék egyet 1m körül (2003-2005 között), ilyen igényekkel.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
Integrale
veterán
Ekkora keretbol mar kijon egy jo 156 vagy 147. 2001 utaniakat nezz, faceliftes kivul belul, de meg nem a nagylampas (2003).
Benzineseket nagyon meg kell nezni, kenyes, de normalis hasznalattal es karbantartassal azokkal sincs nagy nyug.
Dizelek jobbak, vagy V6. 900 korul lonek egy jonak tunot, elvinnek egy szakit, mondjuk akit fentebb is emlitettem, a maradekbol meg lehet cserelni ezt azt.
A futomu nem ezekre az utakra valo, de annyira nem rossz mint a hire, csak nem a 10e ft-os lengokart kell venni bele, aztan darabonkent cserelni amikor koppan, hanem ugyan ugy mint a Passatnal is irtak a sracok, gyakorlatilag egyben le kell cserelni mindent.
Elektronikai hibak 90%-a kontakt problema. Elkuldom a szamat Neked is (de lehet mar megtettem regen) o el fogja mondani elfogultsag nelkul, hogy mire figyelj es mit vegyel. Benzinesrol valoszinuleg le fog beszelni, ugyanis itthon ritka a normalisan karbantartott TS, JTD-k meg toleransabbak. Szoval nem nyugos, csak kenyes a TS.
Nekem az 1.4 10 ezrenkent megkapja az olajat, es elindulunk vele barhova barmikor. Van, hogy havi szinten belekerul 3-4e km.
Tukorleeses az mitosz, ahogy a csukott ajtonal nem nyilo kesztyutarto is.
Csomagtere nem nagy egyiknek se, 147-e vicc inkabb, hatul sem fogsz Superbnyi helyet talalni, passzos, de nem vallalhatatlan.
"Bad reklám is reklám too"
SzlobiG
félisten
Mire vagy kíváncsi? A motorban rejlő tartalékot lehet kihasználni egy chip tuninggal, ugyanis az összes gyártó elég nagy tartalékot hagy a motorokban aminek több oka is lehet pl co kibocsájtás csökkentése, ugyanazt a motort egy kisebb kasztniba építve lebutítva eladni stb. Pl jó példa erre a ford 2 literes dízele van 140 és 163 lóerős kivitelbe csak egy szoftver frissítés kell neki és már 163 lóerős a 140-es is ugyanis minden megegyezik koppra, de kb az összes gyártó csinál ilyet.
Szóval ameddig nem esztelenül húzzák túl addig nem kell félni nem káros a motorra nézve és fogyasztás csökkenést is eredményez a dolog sok esetben.
Srácok, aki benne van a témában: használt autómatánál mik azok, amiket feltétlen meg kell néznem? (kipróbálás/szemre vételezés).
Teljesen analfabéta vagyok az autómatához.
Mik az előjelek, ha kezd rosszalkodni?
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
MunezXBK
nagyúr
Váltáskor ránt.
De inkább vigyél magaddal olyat, aki vágja. Bele lehet futni a késbe, nem kicsit.
Ha eljön az idő lesz velem hozzáértő, gyári diaggal (bár ő is inkább a márkához ért, konkrétan az automatákhoz nem annyira, főleg az újabbakhoz nem).
Mod.: egyelőre, csak informálódok
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
A diag is kevés ha nem tudja mit kell nézni. Milyen a váltó konkrétan?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
2.0dci 2010-2011 körüli laguna3.
Fogalmam nincs, hogy milyen automata van alatta, még nem ástam bele magam, egyelőre hangosan gondolkodom.
Csak jött az ötlet, hogy mi lenne ha....
Eddig csak kéziseket nézegettem, viszont nemrég mentem egy automatával és szerelem lett elsőre.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Amit Munez írt jó alap megsasolni. Sajnos nem ismerem a rönyó váltót így nem tudok nyilatkozni csak VAG ZF vonalon.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Fetyoka0
tag
Szerintetek ez kamu? Hétvégén megnézem. Mire kellene odafigyelni?
Ha igaz, elviszik addig. De nagyon alul extrázottnak tűnik azért a pénzért. Szerintem.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Integrale
veterán
Az az M jeloles nagyon fontos egy 318-ra.
Erdekes, hogy nincs kep a belsejerol. 7 eves autoban 40e km.
Korulneznek Mobile.de-n, hatha fent van meg ott.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
440k-val.
Torotten.
Motorhibásan.
SzlobiG
félisten
A km 100% hogy kamu. Majd számolj be róla, hogy milyen volt élőben.
htomi85
tag
Kamu kilométer, de ez nem baj, máshol ráduhatod és megtudod a tutit.
A baj inkább az, ha el akarod adni, senkinek sem kell majd.
Kézi plusz no navi, teljesen nogo.
Se csapatni se pályázni nem jó ez a kocsi.
[ Szerkesztve ]
MPeter87
őstag
Ráadásul hátul az M betű alapján valami német boyracer kocsi lehetett.
Az ülésekről nincs kép, kíváncsi vagyok milyen állapotban vannak.
TaaT
veterán
"Az ülésekről nincs kép, kíváncsi vagyok milyen állapotban vannak."
40e km után? Mint az új.
Give them hell Ukraine!
w333
félisten
Meg kell nézni élőben ... ez a Wallis és itt van tőlem kb. 300 méterre
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Qru
MODERÁTOR
Akkor kocogj már át megnézni. Kíváncsi lennék én is, milyen élőben.
#nincsbennetarcsi
De izibe, még alusz előtt
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
w333
félisten
Ha lesz időm akkor holnap megnézem hogy miről is van szó
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
máyköl
veterán
8 év autókozmetika után úgyis rájössz a km -re...
Bocs, ez szemét volt, csak túl sokszor olvastam már ezt a mondatot tőled...
w333
félisten
Hidd el hogy egyből levágom ... ha valami simlisség van
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
A csirkét, meg a disznót max...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Fetyoka0
tag
De ha bemegyek a tulajjal a wallishoz h lekerjem a szervizadatokat akkor ott kiderul h hany km-nel volt az uccso szerviz nem?
A Wallis kiadja az infot?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
Fetyoka0
tag
Igen hívtam őket, de csak a tulajnak. Csak akkor veszem meg ha hajlando ebbe belemenni.
Akkor kez es labtorest kivanok a vasarlashoz!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
footy
addikt
Nem gondolom hogy holmi pekek esetleg cukraszok jobban tudjak hogy mit bir a motor mint az aki tervezte.
Ha valakinek nem eleg az 1.6 vegyen 2.0-t. Van kinalat mindenbol, foleg passatbol.
(#131010) SzlobiG
Ki szerint biztonsagos?
[ Szerkesztve ]
Primary92
senior tag
Ha még megtoldom 100k-val?
Egy megbízható forrásból származó 10 éves Focus Trend 1.6 Ti-VCT kombi kevesebb, mint 150000 km-rel, szervizelve mennyiért lehet jó vétel? Karcok itt-ott vannak, az orrán a műanyag elem fülei elhajoltak, meg a hátsó sárvédő íven egy tenyérnyi horpadás, de garantáltan nincs és nem is volt más baja.