Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] AMD Radeon undervolt/overclock
- [Re:] Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
DeFranco
nagyúr
Akkor a kicsi a csakahondacivickombibenzinesnemdízel nevet kapja a keresztségben
[ Szerkesztve ]
runner 125
nagyúr
Áh, nem erősebb. Ez gyárilag a leggyengébb 2.4-es D5 motor, csak 126 ló. Cserébe - bízom benne - olyan lesz, mint a Doxa. Örök és hibátlan.
mod.
Áh, részecskeszűrőt ne is említsd, már belerakták a bogarat a fülembe.
Bár, alapvetően, ha ritkán is, de hosszú távokon fut, e szempontból talán hatékonyabb az égetése.
(#54938) neduddki
Passz, elvileg Ivancsics-ék átnézték mielőtt megvettük tőlük...
De, az lesz. Holnap töltök rá, aztán csere.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
neduddki
nagyúr
HI!
1 #2 tessek ujra elolvasnyi
2 na az a korcsa nnyot nrm tud nemesedni
3 legabb lenn egy otod amibe nem onteni kik a pizt
udv
neduddki
p.s. bocdika:- )))
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
neduddki
nagyúr
HI!
ehhh markaszserviz azt se hiszem amit kerdeznek:- (((
udv
neduddki
p.s. azt is csak fenntartasokkal....
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
DeFranco
nagyúr
mit öntök én bele te bocsika?!?! nekem legalább nem kellett bele még az ablakemelőt is külön turizni
neduddki
nagyúr
HI!
pizt de sokat legutojjara rugoravalor 2 db ~30rugo:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
DeFranco
nagyúr
na most mondd, ha valaki előre megmondja, hogy ennyit kell rákölteni (de nem többet) mielőtt megveszem, ott helyben aláírtam volna, ezen kívül semmi váratlan hiba nem volt (még)
(viccen kívül tényleg, lehet hogy lesz még gond, 9 éves a gép, de ez még szerintem belefér kategória... egy rugótörésre úgy sem lehet mondani semmit, az az, aminek nem szabadna megtörténnie 15 évesen sem, tipikus balszerencse, nem kiszűrhető nem megelőzhető)
[ Szerkesztve ]
nyogo83
senior tag
Fater Fiestájába jobb elsô rugó 5 évesen(12.000Km) tört el. Álló helyzetben, garázsban. Csak reggel csodálkozott, hogy kicsit furcsán áll az eleje Szóval nálad még sokáig bírta. BTW, Ford képviselet szerint nem anyaghiba/gyári hiba, mert a szakszervízekbôl nem kaptak ilyen tipusú visszajelzést...
[ Szerkesztve ]
na, jelentem, kidobtam.
már nincs itt, de az erkély is olyan büdös lett tőle, hogy nem lehet kinyitni az erkélyajtót...
agyrém.
Esetleg valakinek valami ötlet, hogy hol vegyek a régi swift-be szőnyeget, és milyet?
A Tesco-t, meg a büdösgumit. mostantól hanyagolom...
Pleased to meet you - hope you guess my name
neduddki
nagyúr
HI!
na jo nekm si volt 12500ft javitasi kocsegem 7-11kzozott:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Mondogassad csak , majd véletlenül arra járok és nem férek el a csoda Honda mellett rendesen
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
DeFranco
nagyúr
hamisitóban van választék, a fele ott is büdös, de legalább van ami nem
a hiperekben tapasztalatom szerint mind büdös
@nyogo83: én is találtam ilyen eseteket a neten (fordokat, de nem csoda, hiszen "ford focus rugó törés"-re kerestem ) de csak 2-3-at, és mindegyik ilyen indokolatlan és véletlenszerű volt. Az ilyen 40-nél meg álló helyzetben történtek még a legjobbak, akkor van gond, ha ez pályán történik.
[ Szerkesztve ]
Miért lenne baj pályán egy rugótörésből? A max az h csatlakozol a Rippel fivérek légi sójához , de ha kicsit is szerencséd van akkor kevés csúszkálással megállsz.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
DZs
senior tag
Alkatrésznek lopnak most már inkább, amelyikhez drágább és keresettebb az alkatrész, azt viszik.
DZs
senior tag
A klímát szárítani illik. Célállomás előtt 5-10 perccel már ki kellene kapcsolni, hogy a kondenz víz elpárologjon és a szellőző csatornák száradjanak. Akkor nem lesz tócsa a kocsi alatt, de az igazi haszna, hogy nem gombásodik a rendszer.
izomhod
senior tag
a napokban volt szerencsém megfigyelni az osztrák sofőröket a pályán
méghogy a magyarok nem szeretnek indexelni....
giigz
veterán
Senki sem szeret indexelni.
DeFranco
nagyúr
még szerencse, hogy ez nem szeretemkérdés
szeretni engem kell, indexelni meg kötelező
[ Szerkesztve ]
zolikaDB
veterán
Kollegám jött Győrből Németországba, 5 óra folyamatos pálya, klíma bekapcsolva maradt, és olyan 30 fok körül volt a hőmérséklet. Ford Focus, iszonyat mennyiségű víz.
(#55016) izomhod: ha nem lenne menetfény egyik-másik csodán, azt sem tudnám néha, hogy a pályán vannak. Szakadó esőben, ami csak úgy "porzott", fényszóró egyiknek sem volt kapcsolva. Alig láttam, h ki és milyen messze van tőlem.
[ Szerkesztve ]
-v-
addikt
Pár ilyen aztán be is gombásodik a f*szba a klíma
izomhod: szerintem még a pályán nem indexeléssel van a legkevesebb baj.. ha úgy értelmesen dinamikusan meg körülnézve történik a sávváltás.
[ Szerkesztve ]
DeFranco
nagyúr
Lehet így van, nem vitatkozom, de miben másabb, ha állásában csorog ki és a nyilván meleg alkatrészeken szárad, mint ha menet közben száradna ki az idő előtt kikapcsolástól? Gondolom annyi eszük csak volt, hogy ha menet közben felpang a víz, akkor annak fúrtak valami leeresztőt, ami elengedi, amikor megállsz, mint egy kádlefolyó...
@[rvilike]: megoldás?
[ Szerkesztve ]
giigz
veterán
Az a megoldás, hogy megállás előtt 5-10 perccel kapcsold ki
-v-
addikt
Nem használsz klímát
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
zolikaDB
veterán
Mondjuk, nézegettük a kocsikat haveromnak a múlt héten. Volt egy esélyes Yaris. 1000 ccm, no klíma, no extra. Na azzal ilyen gond nincs, de milyen lehet lecsattintani egy 800km-t a maihoz hasonló finom időben?
DeFranco
nagyúr
tomcsi23
veterán
Ami engem illet, azért szoktam megállás előtt pár perccel kikapcsolni a klímát, mert így még haladok és nem a parkirban kell azt az 5 percet kamilláznom járó motorral. Szépen kifújja a párát a rendszerből, nem legközelebb fogja arcomba tolni a büdöset.
Ja, meg menet közben is folyik, csak nem keletkezik akkora tócsa.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
zolikaDB
veterán
Mivel eddig nem én cseréltem olajat, ezért megkérdem: a szintetikusnak milyen előnyei, hátrányai és főbb tulajdonságai vannak, amik gyakorlati szempontból számítanak?
-v-
addikt
Ejj de fasza kis kanyargós utak! Irigykedek.. Milyen minőségűek?
giigz
veterán
Ismerősömék ilyen 1 literes Yarissal mentek Görögországba nyaralni, nem tudom volt-e klíma, de kibírták az utat
DeFranco
nagyúr
Jó, én el tudom hinni, hogy így van (rákérdeztem azért máshol is), de mindig abból indulok ki, hogy mi már itt is egy külön állatfaj vagyunk. Érdeklődünk, tájékozódunk.
Sem Hans Jürgen, sem Butikos Klárika, sem Kovács János e.v.-nek nincs erről fogalma, nem is fogja kapcsolgatni a klímát (jellemzően havonta egyszer nyúl hozzá, és úgy van ahogy hagyta) érkezés előtt 10 perccel.
Azért az elég nagy blama lenne, ha a felhasználók 95%-a potenciális veszélynek lenne kitéve egy ilyen barom dolog miatt, amiről nem tud, nem is hívják fel a figyelmét, és nem is foglalkozik vele éppen ezért.
Érdet, nem a fizikát cáfolom, hanem hogy ezt józan ésszel így kellene csinálni.
izomhod
senior tag
ja igen, fényszóró soknak nem volt felnyomva!
[rvilike]: ez igaz, sokkal okosabban váltanak sávot mint a mieink
ahogy hazaértem, észrevehető volt, hogy aki megelőzött, 130-nál ahogy elhagyott, már jött be elém, mintha kötelező lenne, pedig a belső szabad volt. ezt kurvára utálom amúgy, büntetni kéne, mert a követési távolság így nincs meg, még nekem kéne lassítani...
ha elészalad egy nyúl, satuzik, kész a baleset. de hogy nem gondol bele, nem tudom. nem kell hozzá 8 általános se, az meg mindenkinek van akinek jogsit adtak.
az osztrákok hiába nem indexelnek, de ilyet nem csinálnak rendszeresen
Költői kérdés: és vajon a turbódízellel járó tulajok hány százaléka járatja a motort megérkezés után még egy-két percig, ahogy kéne?
Pleased to meet you - hope you guess my name
DeFranco
nagyúr
A lényegi, szlovák rész, az elég sz@r. Kevés kátyú van, de az váratlan, nagy és mély. Nagyon sok a teher, menni nem lehet, csak ha tényleg vakmerően előzöl, amúgy meg tötyögsz és vársz egy olyan kanyarra, amit legalább belátsz és nem jönnek szembe.
Szépnek szép, a kátyúkat leszámítva élvezetes is, de szerintem élményautózásra mérsékelten alkalmas. Gépészkedni megtanultam rendesen, és rájöttem, hogy kiba jó a váltóm
Bővebben írtam róla itt: [link] (utazás "fejezet")
@fokukac: azzal kapcsolatban is leírtam már ugyanezt (hogy oltó nagy marhaság valamit így megcsinálni), de ott még értem is a fizikai kényszert, itt viszont lehetne neki csinálni egy "leeresztőt"...
[ Szerkesztve ]
zolikaDB
veterán
Ne is mondd... TENNAP! Debrecen. Kiindexeltem a külsőbe (a barmok miatt elég hamar indexelek, és ha tiszta a levegő, csak akkor megyek), majdnem belváros, minden OK, kocsim félig kintvan, mögöttem lévő suzukis baromagyú kislány fogja, oszt rágyorsít, mivel nem sokkal voltunk lámpaváltás után (ez az, h bőven volt a ZŐDből még, utánuk se igyekezett senki, nem volt jelentős forgalom), kettesben hagytam, nagygáz, bemászok. Mögöttem dudál, bemutat, majd később letérek, a nagyfejű kopasz partnere pedig kurvaanyázik az anyósülésről. Tajgetosz pozitív.
whitezo88
nagyúr
Akkor kell ha terhelodik, fel ora pesti autokazas utan nem szukseges mert nem porog tul a turbo. De aki mindig figyel erre annak 250 ezret is elmegy. Vgy tobbet. Ismetelt pelda bnom neveloapja mazda6, kozel 300k es gyari csiga, felujitani klse kellett. Masnak meg 100 ezrenkent elszall. Vagy hamarabb...
MunezXBK
nagyúr
Pl. Én.
-v-
addikt
Hm bakker, Krakkóba nekem is el kell mennem
DeFranco
nagyúr
El kell Nekünk sem volt elég az egy hét, megyünk még vissza szerintem.
neduddki
nagyúr
HI!
agyhalal, habar a meredek blakok aszert segitnek vmit
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
pomk
őstag
Legutóbbi esetem:
város, négy irányú kereszteződés, minden irányban zebra. Oda érek kereszteződéshez, megállok a zebra előtt, mert a szemben lévő zebra után áll a sor vége a lámpa miatt. Jobbról egy hölgy szeretett volna bekanyarodni balra. Vártam, vártam, vártam(merasszongyaja Kresz, hogy 1. zebrán nem állunk meg, 2. kereszteződés közepén nem állunk meg), zöld lett, vártam, vártam, nem jött ki. Jó, akkor mondom megyek, és majd kijön amikor akar. Átértem a szemben lévő zebrán, bal oldalamon elkezdődött a kanyarodó sávot felvezető csíkozott rész. Erre balról hallom, hogy egy régi Renault üveg hangon k*rvaanyázva kb. jön mellettem, mint az örült. Na nekem sem kellett több. Vissza 2, padló. Lépéselőnyben volt, uh éppen befért elém a sorba. De még ott is mutogatott hátra felé a autóból. Én meg szép nyugodtan beálltam mögé. Gratulálok az ilyeneknek. Soha nem szoktam ilyet csinálni, mindig higgadtan vezetek, de itt azért elborult az agyam, és ösztönből cselekedtem. Én jó szándékkal ki szerettem volna engedni a hölgyet azt még az Én anyámat?! Na persze...
Mágus2
Közösségépítő
Én is.
neduddki
nagyúr
HI!
nekm mindig osszegyutt a lazabb menent a vegen amikor meg a pozso vot a portan
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Na jó, ide csupa prudens, tüchtig autós jár.
Na de a való életben mi a helyzet? Pláne a céges TD-knél? Mert szerintem 90% pont leszarja, vagy nem is tud ilyesmiről.
Pleased to meet you - hope you guess my name
neduddki
nagyúr
HI!
de mongyuk a tornyo nelkuli bezninessel is igy jarok:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
DeFranco
nagyúr
Jó, ha tehetem én is járatom picit, pedig ezt van a legkevesebb értelme még mormogtatni pár percet a parkolóban...
neduddki
nagyúr
HI!
en ugy ertm hogy nem megallas utan jaratom, hanem mar elotte kime;loen, de az is igaz hogy en amugy is tpem mint a zASllat:- )
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
DeFranco
nagyúr
Mert nem bírsz magaddal, azért Az utolsó ~5 km már nálam is laza mindenképpen, ez magától adódik így, mert a városban amúgy sem pörgetem, mert minek, a többi csak ráadás, mint blökinek a jutalomfalat.
Ez viszont nem von le semmit abból, hogy akkora markaság egy klímát érkezés előtt 10 perccel kikapcsolósra gyártani hogy még mindig ellent mond a józan eszemnek.
[ Szerkesztve ]
hobizoli
nagyúr
a turbo az mindig porog, ha mar jar a motor
több drón kell ;P
neduddki
nagyúr
HI!
en is kiszoktam, max ha elfejtem ako nem
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- AMD Radeon Pro W7900 48GB GDDR6
- ZBook Firefly 14 G9 14" FHD+ IPS i7-1255U T550 32GB 512GB NVMe SSD IR kam gar
- PowerColor RX 6800 XT Red Dragon 16GB GDDR6 256bit - Számla + Garancia, Ár alatt! BeszámítOK!
- MacBook Pro M1MAX 64gb ram 1TB SSD Áfás
- Konzolok karbantartása - hűtőpaszta csere - takarítás (minden 10. karbantartás INGYENES)