Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Qru
MODERÁTOR
Utazósnak élnék egy GTD-t én is.
Egy időben haver is rá volt állva de nem talált épkézláb darabot itthon. Végül feljebb lépett kényszerből és Passat-ot vett helyette.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
#214
tag
Átérzem a problémát az itthoni felhozatallal kapcsolatban. Van hülyén configolt (G6 azért még tud fapados lenni), össze-vissza "tuningolt", meg világot kétszer megjárt a piacon, és akkor még személyesen nem láttam egyet sem. Nyugatra sikerült egész oké, hobbiként/ 2. autóként használtakat találni, árra igaz belefut a G7 alsó harmadába, de most úgy gondolom megérné ezt a felárat.
Qru
MODERÁTOR
Akkor egy GTD volt ami hazai volt és megtekintésre érdemesnek tűnt a hirdetés alapján. Lementünk Kecsóra megnézni de nagy csalódás volt. Belül oké volt, kívül szó-szó. Egy vadkár miatt volt javítva az eleje nem vmi jó minőségben. Aztán felnyitottuk a géptető, levettük a motorról a felső burkolatot és konkrétan tocsogott az egész motor a gázolajtól. Szóval lecsuktuk és otthagytuk a 'csába. Végül Passat lett ugyanazzal a motorral (CFGB).
Jah ha GTD-t nézel: a CBBB motoros sem gáz (nekünk ilyen volt a Passatunkban) de inkább CFGB-set keress.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
TrollBalint
addikt
Soft? Az mit jelent? Magyarán rakjam megint sportba, ha azt szeretném? (Bár őszintén szóval ez a mostani mód tetszik, lehet nem is nyúlok hozzá )
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
Qru
MODERÁTOR
A váltó szoftvere.
Alapállapotba áll ilyenkor (resetelődött), ez néha amúgy sem árt mert ilyenkor újra tanulja a kuplungok fogáspontját is. Menni kell vele jó pár km-t most tanulni fogja egy darabig a vezetési stílusod aztán olyan lesz mint volt (ha csak nem változott a vezetési stílusod).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
#214
tag
Nem ástam bele eddig magam a motorkódokba, de köszönöm, megfogadom.
Az tuti, hogy ez a 170 lovas kevésbé beteges, mint a G7 GTD-je. Pedig az formára nagyon ott van.
hobizoli
nagyúr
regebben a PD-knel is rendszeres tipusbetegseg volt, hogy kiverodik a PD fészke
meg lehet csinalni nyilvan, csak egy komplett hengerfejfelujitasi buli 300k+, amit sokan nem annyira feltetlenul szeretnenek kikohhinteni
altalaban addigra a veztengelyen is voltak kopasnyomok meg vmikor a hidrotoke is kezd nyugos lenni...
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
2.0 PD-ben a hatszög tengely is probléma forrása
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
#214
tag
Ezek már CR motorok, nincs bennük PD elem.
f4lcon: azt nem néztem, hogy hatszögtengely van-e (pl. CBDB-ben nincs), de ha oda van rá figyelve, időben cserélve akkor úgy tudom kárt nem okoz.
molnarpeter
nagyúr
CP4 (minél korábbi példány, annál inkább), EGR, hatszög tengely vagy fogasszíj motorkód függvényében így nagy vonalakban.
molnarpeter
nagyúr
MOL 80 ezret ad, ha LPG szettet rakatsz be [link]
Utóbbi idők témája tekintetében ide illik, pont betalált engem is a reklám.
hobizoli
nagyúr
tudom, de az a gazolaj vhonnan odakerult
meg a CR elem is ki tud verodni es akkor az is szetveri a hengerfejben a tuzkarikat meg a feszket, CDI Merciknel is szokas ez
egyebkent vmikor csak a resolajcso van elkonyulva es attol lesz olyan ott
hogyha egyebkent beinditva nincs feltunoen csattogos hangja, akkor siman lehet csak az is a hiba
több drón kell ;P
Na ja, ha első 500- ban vagy
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
grizlisandor
addikt
Ma a környékén jártam mondom meglesem ezt az ALFA ROMEO | GIULIETTA gépjárművet. Hát szerelmes lettem, Piroshoz képest űrhajó. Ez a fehér külső, fekete belsővel iszonyat konsztraktos. Tök jól elférek benne a nagy testemmel, a sport ülés benne ez nagyon jó, de ez a fix fejtámla nagyon nem gyere be.
Csak meg kell néznem egy Mito járgányt is.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Hajrá!
akarod mondani kontrasztos
"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"
(#217017) szőröscica válasza grizlisandor (#217014) üzenetére
szőröscica
addikt
Jo arak vannak, egy 7 eves kompakt 200 ezer km-rel 4.2 misiert.
Pont ezt néztem én is nem véletlenül maradt a 100ekm-es i30, 2 évvel idősebb, de fele annyi méterrel és ez is 120 ló, csak 1,6 szívó és mpi és kombi, hagyjuk már
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
tboldi
nagyúr
Az 1.4 T-Jet is szívócsőbefecs.
Igen tudom, de van rajta egy turbo
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
tboldi
nagyúr
Csak kiemelted, hogy MPI a többi különbség között, holott a Juliska is az.
Amúgy én már vissza nem váltanék szívóra, ezt már a 1.3 Multijet Ypsilonnal megfogadtam. Persze továbbra is rendszeresen vezetem a Jazz-t és a WagonR-t is a MiTo mellett, de szívom is a fogam olyankor. A tarcsit könnyű megszokni.
Volt turbós autóm és kifejezetten zavart, hogy 2000 fordulat alatt döglött volt, szeretem a szívó lineárisan megjövő erejét, üvöltsön fordulaton
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Vismajor01
addikt
Ezért kell a biturbó.Nekem most szívóbenzin van de ez még döglöttebb X fordulat alatt.
Samsung Galaxy s22Ultra/Corsair One Pro/Lexus RX400H
molnarpeter
nagyúr
E39 540i
[ Szerkesztve ]
(#217025) grizlisandor válasza szőröscica (#217017) üzenetére
grizlisandor
addikt
Ez van, azért néztem meg, mert ez az egyetlen julika a környéken, de jónak tűnt élőben az autó, a kereskedés patika, a kereskedő full normális volt.
(#217018) kisza25:
Persze, a helyedben én is nehezebben váltanék autót.
Piroshoz képest az i30-ad 10 évvel fiatalabb, 20 lóerő erősebb, 200 kilogrammal könnyebb, amivel már lehet közlekedni.
(#217020) kisza25:
Turbócsere se egy nagy kaland.
Piros 3800 fordulaton 148 Nyúlmókus, 5600 fordulaton 102 paci.
i30 kocsid, 4850 fordulaton 156 Nyúlmókus, 6300 fordulaton 120 paci.
4850-ig döglött a tiéd is!
(#217015) tboldi:
Nem eszik olyan forrón a kását, mert van még 4,5 év Piros vezérlésében, meg fejembe vettem, hogy az új autó nem fog csillaggarázsban állni.
(#217016) bandus:
Hopsz, fáradtan ne fórumozzon az ember, pedig bedobtam a googleba, hogy nehéz szó, segíts, hát így segített...
Jöhet, haveromnak volt, mentem vele, hangja is szuper
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
"Turbócsere se egy nagy kaland."
Az attól is függ, hogy mi kerül bele belőle a motorba...
"4850-ig döglött a tiéd is! ;]"
Szívónál azért más az érzet lent, meg 2000- nél nem is kezdem el nyomni neki, amúgy kb 3500- tól már megyeget szépen.
Az 1,4t -hez hasonlítva meg kb ugyanúgy mennek, de az enyém 5-7,5 litert eszik, az 1,4t meg 7-10 litert
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
hobizoli
nagyúr
159 1.75TBi 1400rpm-n tud 320Nm-t...annyi mar eleg duzzogva?
lejjebb van a nyomatekcsucsa, mint a dizelnek
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
nekmtom, nekem is volt 1.4-s turbosom, de eleg keves szivo volt vele pariban, foleg 2 liter alatt...
több drón kell ;P
Akkor úgy mondom, hogy nekem közlekedni az 1,6 szívó 120 ló elég és nem lenne nagy előrelépés az 1,4t 120 ló egy nehezebb kasztniban
Alacsony fordulatról biztos jobban megy, de igazából nincs többre szükségem közúton.
Amúgy a parkolómba mindig van/volt 1,4t fiat tipo/alfa romeo elmentve, de a hyundait nem vitték el, így mindegy is
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
#214
tag
CP4 - nyomásszabályzó szelepnél ellenőrizhető az állapota. Inter Garázs ajánlja 200k km környékén felújítani, akkor kibír mégegyszer ennyit.
EGR - dízelbotrányos visszahívás módosított szoftvere elvileg többet használja, rövidebb így az élettartama. Hallottam olyat, hogy vissza lehet íratni az eredeti szoftvert (vannak kétségeim), van kinél rákérdezzek. Legrosszabb esetben létezik rá végleges megoldás.
Hatszögtengely/ fogas szíj: cserélhető, ellenőrizhető, sőt valamilyen átalakítás is létezik rá.
Szóval ezek nagyjából tervezhető költségek, elővigyázatossággal jól üzemeltethető az autó. Cserében nem túl jellemző, hogy olajat, vizet zabáljon, összedőljön rajta turbó, stb.
SpaceKombajn
tag
Ne engedd 2000 alá
spacetime
BigBlackDog
veterán
Azért újabb motoroknál már 1500-1600 rpmtől megindul.
Civic 1.5T volt nagyon kellemes; alul megtolta a turbó, majd 4500-5000 környékén megint megjött a menni akarás.
tboldi
nagyúr
Az a Civic nekem is meglepő volt, mikor tesztvezettem, hasonlít a karaktere egy 2 liter körüli szívóhoz.
tibbike01
őstag
Neken az 1.5tsi e-tec is hasonlóan 1600 körül meglódul.
grizlisandor
addikt
Ez is egy nézőpont, olyan majmot kell venni, amihez tudod szponzorálni a banánt is.
Szívó és a turbó Tipót hasonlítsuk össze, ne a hunyadit az alfával.
1.6 szívó 7,74
1.4 turbó 8,00
Pfiucska
aktív tag
Mondjuk a 2 elemes mintavetel a szivohoz nem egy nagy vmi
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
grizlisandor
addikt
Arról én nem tehetek, hogy a tulajok nem töltik fel a fogyasztást.
3 ezer kilométer futás fogyasztása van mind2 statisztikában, annyi csalás van, hogy a turbósnál 2019-ig, mivel 2020-ban már volt valami csoda 1.0 turbó, ami szintén 81kW teljesítményű.
hobizoli
nagyúr
tboldi
nagyúr
Kár, hogy Mankyék csak dízelt írnak.
hobizoli
nagyúr
ja
ebben is a komplett forgattyus resz a szeria gyari
több drón kell ;P
molnarpeter
nagyúr
EGR a frissítés előtt is gyenge pont volt, belarusz bontós összefoglaló videó felirattal [link]
Ezt most nem értem, hogy miért a két tipot kell összeállítani, amikor egy kombi hyundai i30- at cserélnék le ami 1,6 120 ló, egy kombi tipo 1,4t-re/alfa 1,4t-re🤔
Ráadasul az 1,6 szívó tipo automata és csak sedanban van. Számomra irreleváns, az a lényeg hogy a jelenlegi autómat mire van értelme cserélni, vagy nincsen.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
Ez mi?
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
tboldi
nagyúr
grizlisandor
addikt
A Turbó rossz témát vesézzük, csak lemaradtál.
Nem is tudtam, hogy csak automatával adták az 1.6 szívót.
1.4 szívó 6,91
Egy literrel kevesebbet kér Tipoban a szívó a turbóshoz képest. Nem kérdés, hogy melyiket választanám.
"az a lényeg hogy a jelenlegi autómat mire van értelme cserélni, vagy nincsen."
Ez így van, az i30 autód elég logikus választás, érdemben lépni csak az autó értékének a többszöröséért lehetne.
1,4 szívó tipom volt 2db is, a sedan nekem is 7 körüli átlagot hozott, az 5 ajtós 7dl-el többet.
Az fb tipo csoportban mindenkinek 8-9 körül eszik az 1,4t, pedig fb csoportokban mindenkinek 1-1,5 literrel kevesebbet eszik az autója, mint nekem
Amúgy vennék én 1,4t tipot, csak alig van eladó 😏
Egy szóval sem mondtam, hogy rossz a turbó, hanem hogy nem szerettem 2000alatt ami nekem volt, pedig elvileg 1500 körül volt 240Nm, mondjuk nekem crdi volt csak turbós, benzines nem.
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
rbalint88
addikt
Dizelben tok mas a karakter, meg egy 1.4-1.6 dizel szivokent eleve full doglott, meg a turbot is fel kell porgetnie. Aztan meg felporog a turbo es hatba vag a nyomatek, nyilvan gyengenek erzed alul
hobizoli
nagyúr
vmi tunnnnnerrebb veztengely csak kene mar bele, hogy ~5k-nal maxoljon
PD-knel is 272 meg 280 fokos tengelyeekt szoktak hasznalni, de ennel meg nemtom mennyi ez a gyari...
az öcccázat csak meg kéne már ugrani vhogy
aztan persze totál pókerarccal eltolni a Bélához a TC erőmérőbe, hogy irattam rá egy csatacsippet, azóta benyikkan 3.-ban is
több drón kell ;P
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED