Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Kornel
veterán
Grand vitara mennyire ajanlott?
Szuleimnek kell majd egy magas epitesu auto oregkorukra, de nem akarok nekik ilyen snassz dolgokat ajanlani, mint egy sx4
Egy ilyen grand vitarara gondoltam, velemenyek?
[link]
Km nem sok lenne, ezert szerintem jobb lenne a benzines, de ezeket a motorokat nem ismerem.
runner 125
nagyúr
Nem rosszak, az 1.9-es diesel verzió nem a legmegbízhatóbb motor, egyébként mindkettő állandó 4WD, a kézi váltós benzines simán megeszik 12 litert.
CR-V.
Haldex miatt 9-ből kijön a 150 lovas 2.0 benzinmotor és nem romlik el.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Kornel
veterán
Mennyi egy epkezlab cr v?
Igazabol egy grand vitara jobban nez ki, de ez nekik mar mindegy szerintem.
runner 125
nagyúr
Typhoon47
őstag
Hagy dobjam fel a topikot egy gumikérdéssel
Szeretném megvenni a Phaetonra a nyári szettet, viszont kérdés, hogy hihetek én '14-es ADAC teszteknek?
Mert az alapján a Goodyear-t (eficc. suv) venném. Ötletek?
"Education is important but big biceps are importanter"
TaaT
veterán
195/65R15-ös gumi kell a phaeton-ra?
Give them hell Ukraine!
Typhoon47
őstag
235/55R17
Tudtam, hogy valaki meg fogja kérdezni, elnézést.
edit: pusztán a legjobb nyári "keverék" miatt kérdem, feltehetőleg nem viselkedne drasztikusan rosszabbul egy nagyobb méretben ugyanaz a gumi.
[ Szerkesztve ]
"Education is important but big biceps are importanter"
TaaT
veterán
Én azt vettem észre a teszteken hogy ugyanaz a típusú gumi nem egyformán szerepel minden méretosztályban.
Give them hell Ukraine!
Kornel
veterán
De, igen.
Valami kozelebbi meretet kellene keresni tesztekben.
Typhoon47
őstag
Igazatok van, most visszakerestem és régen mindig R17-es tesztek alapján döntöttem. Viszont látom még mindig az SC5 ebben a kategben a nyerő. Hm.
"Education is important but big biceps are importanter"
deicide
veterán
Sok volt a falu, ahol tisztelem a max 70-et, de azért nyomtam, ahol tudtam, picit ment is feljebb a fogyi. És ezúton is szeretnék köszönetet mondani a Csákvár-Oroszlány szakaszon szembejövő autóstársnak, hogy villantott és nem szálltam bele 2 kanyarral később 150 felett a 70-es táblánál strázsáló traffiba.
Az autó pedig tényleg imádja a nyújtott íveket, 150-180 környéke is bőven belefért a jól belátható enyhébb kanyarokban. Amit viszont nem szeret, az a szar út, volt egy meleg helyzet, ahol durván bele kellett fékeznem a kanyarba, mert fel volt gyűrődve az út, ez téli gumival 120-nál nem rajtam múlt, az biztos, hanem a technikán, hogy ott maradt az íven...
A 710-es számú, Fűzfőt és Akarattyát elkerülő út pedig Mintha versenypálya lenne, tükörsima, nagyrészt egyenes, adta magát a 200+. Oda biztosan vissza kell még mennem. Priceless, ahogy átnézel a Passatos arcára, amikor kielőzöd 150-nél és elnyúlsz tőle
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
runner 125
nagyúr
Qru, gondolom a vontatókötél be van már készítve és a kamionosok előszeretettel integetnek.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Viszlát
addikt
Jók is. A Contin kívül még a Dunlop SP Sporttal is jó tapasztalataim vannak hasonló méretben (vizes úton jobb mint a Conti), Pirelli P7 viszont nagyon zajos volt az előbb említettekhez képest.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Kornel
veterán
Continal nem sok jobb van.
Nekem most a 16-os ts850 jol teljesit, eddig meg nem csuszott meg.
deicide
veterán
Laser Interceptornál az MLS és a Premium között mi a különbség? A 30K-n kívül?
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
VegyesTamás
senior tag
Legalább egy radarjelző kötelező lenne neked
Szerk: Najólvan látom gondolkodsz már te is
[ Szerkesztve ]
Tiktokpomfrit /VTMDrifting/ Youtubeon és Facebookon és tiktokon - Drift, Vlog, Sztorik Dániából, tiktokon dánul, magyar tiktok - DánKrumpli
szőröscica
addikt
Esetleg még a Michelin Primacy HP-t tudom javasolni, ha komfortosabb és kevésbé sportos gumit keresel. Tartós, jól tapad és elég halk.
deicide: régen volt normál és csökkentett fejméretű LI. Hatékonyságban egyformán jók voltak, de a kisebbet nyilván szebben fel lehetett tenni. Lehet, hogy most is ez a helyzet. Azért csak óvatosan az autóval.
[ Szerkesztve ]
runner 125
nagyúr
Nem akarok ünneprontó lenni, de ezt tényleg közúton kell csinálni?
Értem én h erős autó, értem én h az élvezeti faktor miatt vetted és eszem ágában nem áll okítani, de szvsz nem ilyen időben és nem így kellene tesztelni az autó határait.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Typhoon47
őstag
Köszi mindenkinek!
Michelin Primacy 3-as lesz idén szerintem, csak jókat olvastam róla eddig, megtöröm a conti tradíciót, egyszerűen pofátlanul drágák már és úgy sem autózom ki belőlük azt a pluszt .
"Education is important but big biceps are importanter"
deicide
veterán
Igazad van, de koránt sem feszegettem a határokat, attól nagyon messze voltam (nyálkás szakaszon pl még 90-el sem mentem, mert még nem érzem, mit tud igazán a kocsi), az egy esetet kivéve. Ezen kívül szinte teljesen üres útszakaszokon eresztettem csak el, ha jöttek szembe, vagy a távolban megjelent valaki, visszalassultam, mert a nemrég történt szomorú esemény azért bennem is ott van.
joamilestoné: már csak azt jó volna tudni, melyik melyik, mert akkor persze az esztétikusabbat választanám.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
szőröscica
addikt
Az a baj, hogy egy beláthatatlan kanyarban könnyen beüthet a gond. Elég ha csak kicsit lesodródsz, a szembejövő meg jó magyar és román szokás szerint levágja az ívet.
Én is eltolnám neki néha, de nem merem.
deicide
veterán
Ez így van, erősebb kanyar előtt vissza is lassítok, hiába élményautó, annyit nem ér, hogy ott maradjak, ezt én is tudom. Erős kanyarban mindig szigorúan sávon belül, 38 évesen, rengeteg Szlovák szerpentin után a felelőtlenség már kiveszett belőlem. Volt már egy-két érdekes szitum a Tátrában, amikor a racer nem fért el a sávjában és kis híján a szakadékba tolt, nem szeretnék olyasmivel együtt élni, hogy ezt én okozom valakinek.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
MunezXBK
nagyúr
Blinder nem lenne jobb?
Fú de mánapos vagyok.
M7-en akadtam össze tegnap egy E60, 525D-vel. Ez mit tud, vagy mit kéne tudnia?
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Tesztek alapján a LI jobb.
Mikor a blokkolókat áruló srác saját autóján is az van, az elég meggyőző szerintem.
Én már egy józan nap után sóvárgok, de azt ebben az évben már nem kapom meg.
E60 525D 2008 előtt 2.5 dizli, 177 lóval, semmi extra. 2008-tól 3 literes, 200 paciló körüli. Utóbbi sokkal ritkább, a 177 lovas a többség.
[ Szerkesztve ]
raczger
őstag
Miért pont 70? lakott területen belül már 65-től büntetnek, sőt, haveromat már 64-ért is megbüntették (igaz az csak 5k volt, furcsállom is mai napig). Nekem az óra 5-öt csal, 60-65 (ami valóságban ugye 55-60) között szoktam menni.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
szőröscica
addikt
68-tól kapsz közig bírságot 50-es korlátozásnál.
deicide
veterán
69-től jön a csekk lakott területen (50), 65+3km/h a műszer esetleges pontatlansága. Az óra 6-ot csal 70-nél, így akkor csak 64-el megyek.
Az 5K az helyszíni bírság kellett legyen, ha megállítanak, akkor 55-ért is büntethetnek.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
raczger
őstag
Azt hittem, hogy ebben a 65-ben már ez a +3 bele van kalibrálva.
Igen, helyszíni bírság volt az 5k-s.
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
deicide
veterán
Szerencsére nem, akkor már párszor besz**tam volna. +15 a tűrés és +3 a hiba.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-v-
addikt
Fűzfőt és Akarattyát elkerülő út pedig
Ott mindig az van, hogy megy egy teherautó, és megfogja az egész sort, mert a sok balfasz a tükörsima nyílegyenes 10 km-re belátható úton se tud/mer előzni, persze azért mennek egymás seggébe, szóval 5-ösével kell az autókat előzni ...
(#101021) joamilestoné
Én is eltolnám neki néha, de nem merem.
Menj ki pályára
deicide
veterán
Akkor mázlim volt, azonos irányba csak az 1db Passatos ment, szembe is alig, de direkt korán indultam, hogy ne legyen nagy forgalom sehol. És a 110-es tábla miatt olyan nagy túllépés sem volt, tetszik a hely.
És egy kép, mert igazából Bakonycsernyére mentem művészi fotókat gyártani a vasról. Dávid és Góliát
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
szőröscica
addikt
Ugyan, egy másfél tonnás dízel szedánnal minek bohóckodjak pályán?
Inkább elmegyek gokartozni, azt nagyon élvezem, vigyorogva szállok ki belőle minden menet után.
-v-
addikt
egy másfél tonnás dízel szedánnal minek bohóckodjak pályán?
De akkor közúton miért akarod eltolni a másfél tonnás dízel szedánnak?
szőröscica
addikt
Csak jól esne. De egy pályabelépőt már nem érne meg, mert tudom, hogy nem arra való.
Persze ez mind csak fantáziálás, most arra hajtok, hogy az elmúlt 70 ezer km átlagfogyiját 6.00-ról 5.99-re levigyem, és erre a holnapi tankolás során minden esély meg is van.
-v-
addikt
nem arra való
Egyik utcai autó sem igazán
egy pályabelépőt már nem érne meg
Ahogy vesszük, szerintem megtanulni vezetni meg megismerni a saját meg az autód korlátait nagyon is megéri (biztonság szempontjából, nem racsing miatt). Egy vezetéstechnikai tréning drágább mint 1 óra az euroringen, és ez is van szerintem legalább annyira hasznos, ha nem hasznosabb. Senki se tart pisztolyt az ember fejéhez, hogy minden körben nyelezze és szanaszét gyilkolja az autóját ... ha csak kimész kipróbálgatni pár dolgot, már megérte. Szerintem.
[ Szerkesztve ]
szőröscica
addikt
Vezetéstechnikai tréningen jártam már, az valóban nagyon hasznos.
De csak azért nem fizetnék, hogy valamelyik ringen meggyilkolhassam pár kör erejéig az autót.
"adta magát a 200+"
A TEK már úton van hozzád.
Pleased to meet you - hope you guess my name
deicide
veterán
Az a vérnyomásom volt, ácsi.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
bocsi, akkor nem a TEK, hanem a mentők
Pleased to meet you - hope you guess my name
nesa
veterán
Szerintem ez koros, apad helyebe kicsapnam a felso fogsorod, a kocsit meg elinteznem a jogsidal egyutt.
Ez a mentalitas nem normalis, az ilyet ki kell vetnie magatol az autos tarsadalomank.
Ugy gondolom jobb lett volna ha elkapod 150+ al a trafit
MunezXBK
nagyúr
Te mit szívtál?
nesa
veterán
Ha szerinted rendben van amit a kolega kozuton muvel, akkor biztos bennem a hiba.
zsoltee10
addikt
Engem viszont érdekelnének a részletek, mert azt se vágom, hogy mit kell rajta felújítani, milyen lehetőségek vannak erre és mennyibe kerül.
#16514048
törölt tag
Én veled értek egyet, az külön tetszik,hogy még dicsekszik is vele... A sebességkorlátozást és a pályanapokat nem véletlenül találták ki, nem közúton kéne úgy vezetni, mint egy idióta, főleg ha forgalom is van.
MunezXBK
nagyúr
Értelmezés 0. Nem azt írtam.
De szerinted a saját mondandódban nincs hiba, igaz?
-v-
addikt
(na már vártam, hogy mikor kezded el kapni az ívet )
Nkboy
senior tag
Apa, kezdődik!
A fekete kormánylégzsák a bézs utastérben felér egy őszinte vallomással
Ment PÜ!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!