Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#207001) stilo18 válasza f4lcon (#206996) üzenetére


stilo18
addikt

Pont előző héten vettek fateromék is egyet.
Eddig nagyon pozitívak.

#PS5#C9/QN95#Xiaomi13TPro#SSArctisPro+DAC#Aonic50

(#207002) molnarpeter válasza f4lcon (#207000) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Akkor jó lesz az a C-HR ;]
Egy benzines B48 amúgy korrekt lenne. Váltó/hajtás nehezebb kérdés... Igazából egy B48, FWD, de 8 gangos Aisin automatával jöhetne :D Dízel mondjuk még új ahhoz, hogy elromoljon, ilyen 200-300 ezret elgurulnak különösebb nyűgök nélkül, csak olyankor szakad az emberre egy nagy számla.

(#207003) f4lcon válasza molnarpeter (#207002) üzenetére


f4lcon
őstag

ilyenek szerintem csak külföldről vannak
a B48 eleve a kétliteres négyhengeresek, igaz? (tehát a 16i és a 18i kiesik)
S-Drive 20i automata nem túl sok van mobilén sem, a legolcsóbb €24.000 ami a mai euró árfolyam mellett.... úgy 2,5-3 millával vastagabb a keretünknél (plusz honosítás) :)
egyébként ahogy látom, nagyjából 4 év / 20e km lenne a futása az autónak csere előtt, ugye ezért jöttek fel a fiatal dízelek is, hátha annyit még kibírnának mielőtt minden drága alkatrész letérdel. aztán inkább megfordítottuk, és azt néztük eladni egy benzinest vagy dízelt lesz könnyebb 4 év múlva, így mostani állás szerint csak a 4 év múlva esedékes extra értékvesztést jelenértékesítve vennék csak (szuper olcsón) dízelt.

[ Szerkesztve ]

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#207004) zolikaDB válasza tboy93 (#206995) üzenetére


zolikaDB
veterán

Egyelőre a dízelt elnapolom.

(#207005) Tom1939 válasza f4lcon (#206996) üzenetére


Tom1939
őstag

Én nagyon akartam szeretni a CH-R-t de szerintem praktikus szempontból kisebb autó mint egy scross... És hátul egy bunker (nem látsz nagyon ki oldalra). Mondjuk hölgyeknek tetszik, feleségemnek is tetszett (amíg ki nem fejtettem hogy kisebb csomagtér + börtön hátsó ülés). Én corolla crosson is filóztam, de az ugye nem téma (neked mert használtat keresel, nekem se lett mert soha nem jön meg). Rav4 nem jön szóba? Helyben, motorban ég és föld (újban árban sincs nagy különbség, avagy minden mocsok drága ami hybrid toyota).

(#207006) f4lcon válasza Tom1939 (#207005) üzenetére


f4lcon
őstag

erről a Corolla Cross-ról még nincs ár, igaz?

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#207007) Tom1939 válasza f4lcon (#207006) üzenetére


Tom1939
őstag

Nincs. De értékesítővel dumáltunk erről, mindkettőnk szerint drágább lesz mint múlt októberben rendelt rav4-em azonos felszereltséggel (persze azóta a rav4 is "felszedett" magára pár millát).

(#207008) f4lcon válasza Tom1939 (#207007) üzenetére


f4lcon
őstag

akkor ez 12-13 millió? :O

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#207009) tboy93 válasza f4lcon (#207008) üzenetére


tboy93
nagyúr

Nem csodálkoznék rajta. Egy benzines automata ceed kombi ~10M forgalomba helyezve.

(#207010) Tom1939 válasza f4lcon (#207008) üzenetére


Tom1939
őstag

Hát úgy 2 hónapja tippelgettük hogy a full alap hybrid (és ha minden igaz csak hybrid lesz) nem fog beérni 10 milla alá. Én most nagyon csodálkoznék ha 12 milla alatt lenne aránylag normális felszereltséggel (nem executive, egy olyan comfort style + vagy tech minden modellnél máshogy kavarják :) )

(#207011) FLx válasza Tom1939 (#207010) üzenetére


FLx
addikt

Tuti nem lesz az 12 alatt, egy sima Corolla Style Tech annyi mar. Jo lesz az 14-nek is.

(#207012) fabri07


fabri07
aktív tag

Hali!!

Szerintetek érdemes lenne megnézni ezt a kocsit, csak mert 200 KM-re vagyunk tőle...
Lekérdeztem és 5 tulaja volt szóval ez kicsit gyanús számomra..
Fiat BRAVO 1.4 T-jet erről lenne szó. Mit gondoltok ezért a kocsiért érdemes lenne felmenni Pestre?
Amúgy a Bravok mellett , meg a 8gen 1.8 ufo civic-eket nézzük, ahhoz képest nem tudom, hogy előre lépés vagy hátralépés..

(#207013) tboldi válasza fabri07 (#207012) üzenetére


tboldi
nagyúr

Bank, cég, kereskedés - ezek is beleszámolódnak a tulajdonosokba, nem feltétlenül jelenti azt, hogy ennyi ember használta.

(#207014) tboy93 válasza fabri07 (#207012) üzenetére


tboy93
nagyúr

Aztakurva, ezeknek is jol felment az ara. Amikor utoljara nezegettem oket kb 1,2 korul mentek...

(#207015) f4lcon válasza fabri07 (#207012) üzenetére


f4lcon
őstag

ha már lekérdezted JSZP-n, akkor nézd meg azt is, hány darab eredetiségvizsga volt - ez jobb, mint a tulajdonosok száma, mert néha a kereskedő nem csinálja meg, amikor a nevére veszi (van valami kiskapu, hogy ha 15 napon belül eladod, akkor nem kell, vagy valami hasonló) meg akkor se biztos, hogy van, ha a cég megveszi a lízingből és eladja egy alkalmazottnak, stbstb.

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#207016) Tom1939 válasza FLx (#207011) üzenetére


Tom1939
őstag

Mondjuk ez attól is függ mikor lesz árlistája :) Ha jövőre vagy 2 év múlva akkor még több is lehet...

(#207017) fabri07


fabri07
aktív tag

Hát igen, és mi lesz még itt... főleg szerintem a kormány mostani döntése se fogja csökkenteni az árakat...
Köszi szépen amúgy a segítséget! :R

(#207018) vzsryl válasza fabri07 (#207012) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Annak nézz utána, hogy mennyire törött az eleje. Az fixen látszik, hogy a lökhárítót cserélték, és a rendszámtábla is középen be van hajolva. Lehetett ez egy koccanás is, de ha tudsz, akkor nézz kártörténetet. Mivel magyar autó, így a totalcar lekérdezőjét javaslom.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#207019) fabri07 válasza vzsryl (#207018) üzenetére


fabri07
aktív tag

Na pontosan így láttam én is, hogy gyanús ez a rendszámtábla.. Rendben megnézem mindenképp kösziii, bár lehet már offos! :R

(#207020) footy válasza dong86 (#206975) üzenetére


footy
addikt

Az a baj ezekkel a csoportokkal, hogy a legtobben csak onjelolt szaGertok vannak.
Mielott megvettem a Focust (1.0EB 125LE) ment a vaker a magyar csoportban hogy igy szar meg ugy szar az ecoboost. Aztan mikor rakerdeztek hogy mi hogy akkor kiderult hogy a problemas daraboknal nem gyari olaj ment bele meg nem voltak meg a visszahivasok ra stb.
Mielott megvettem a Picassot (1.2PT 130LE) raneztem a picasso forumra ugyanaz a lemez mint mint a Focusnal. (Jaj, csak turbot ne, ha mar turbo akkor dizel, a reszecskeszurot ugyis ki lehet utni, szervizbe vinni meg felesleges mert nem ertenek hozza es csak lehuznak)
Ugyhogy szepen kileptem a csoportokbol es bezartam a facebookot.

ui:
En sem ajanlom a korai evjaratokat egyik modellbol sem, de a nemet forumok alapjan az 1.0EB FL/2015tol veheto a Puretech pedig 2017 nyaratol. (Termeszetesen az eloelet figyelembe vetelevel)

[ Szerkesztve ]

(#207021) Bici


Bici
félisten

Sziasztok!

Játszós autót keresek 1.5 millióig, nagyon-nagyon max. 2 milláig, de utóbbi esetben nagyon faszának kell lennie.

Ami fontos:
- erős szívó benzines motor
- strapabíró futómű
- kéziváltó

Vezetéstechnikai tréningekre, házi gyakorlásra akarom használni, pl. kézifékes fordulás, 180 hátra, szlalom, meg minden ehhez hasonló dolog.
Normál használatra is alkalmasnak kell lennie (pl. klíma feltétel).
Az autó viszonylag kevés km-t fog menni, de azt zúzósan.

Fiat Stilo Abarth a szívem csücske az 5 hengeres, 170 lovas motor miatt, de nincs belőle eladó kézi váltóval, ezért keresek alternatívákat.

Előre is köszi!

[ Szerkesztve ]

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#207022) tboy93 válasza Bici (#207021) üzenetére


tboy93
nagyúr

Egy mx5 nem jatszik?

(#207023) Bici válasza tboy93 (#207022) üzenetére


Bici
félisten

Nem szívesen vennék cabrio-t a normál használhatóság miatt, de mivel nagyon jókat mondanak róla, benne van a pakliban.
De csak ilyen zs.) tervként.

Most, hogy ez felmerült, preferálom a fix. keménytetőt. Ha lehet. :D

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#207024) tboy93 válasza Bici (#207023) üzenetére


tboy93
nagyúr

Tető ide vagy oda, a maga kategóriájában zseniális kisautó és szerintem pont ilyet keresel. Nem tudom hirtelen van-e belőle keménytetős változat (szerintem kell hogy legyen), de ha van akkor az tuti jó lenne neked :K

[ Szerkesztve ]

(#207025) Bici válasza tboy93 (#207024) üzenetére


Bici
félisten

A futóműve mennyire érzékeny?

Pl. véletlenül rosszul találok egy kátyút, vagy padkát az egyik kerékkel, akkor nem mindegy, hogy mennyiért rakom rendbe.

Eladó régi hardverek: https://hardverapro.hu/apro/sok_regi_kutyu/friss.html

(#207026) molnarpeter válasza Bici (#207023) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Veszel hozzá hard topot, problem solved.

(#207027) Gergőke88 válasza tboy93 (#207024) üzenetére


Gergőke88
addikt

Van belőle. Neki ebben az árban az NB játszik, de azért abból egy jó masszívan 2.5m HUF

(#207028) tboy93 válasza Bici (#207025) üzenetére


tboy93
nagyúr

Bontott cucc van hozza sztem bőven :D

(#207029) f4lcon


f4lcon
őstag

öcsém szerint a hazai NB-k már mind elporladtak, még ha nem is úgy tűnnek
amik itthon eladóak, azokat csak a szórógitt meg a festék tartja össze
öcsém nagy MX5-ös (volt neki több) nagyjából képben van.

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#207030) pvtfoley válasza Bici (#207021) üzenetére


pvtfoley
csendes tag

Helló!

Suzukira nem gondoltál? Ignis sport vagy Swift sport? Swift ügyesebb futóműben, Ignis meg rövid váltó és kis súly. (valahol totalcaron még van róluk összehasonlító teszt is)
Vagy franciák C2 VTS, Saxo VTS (bár az 1.6-os itt is irdatlanul drága lett mint az mx5)?

Általános igazság amúgy függetlenül attól mit választasz hogy legyen tartalékod főleg ilyen hülyegyerek autóknál. Tuningolni meg előbb futóművet majd gumit érdemes semislickre cserélni. (ezeket nekem is megkéne már lépni :D )

(#207031) zolikaDB válasza tboy93 (#206995) üzenetére


zolikaDB
veterán

Talán azt érzem, megszületett: Jazz GE. Elegance lenne a legjobb.
Ha nagyon nem lesz szép darab, akkor 2006 utáni T25 Ave 1.8.

(#207032) tboy93 válasza zolikaDB (#207031) üzenetére


tboy93
nagyúr

Az egy tök jó kocsi, de a kereted az nem valami 1.5-2M volt? Abba nem biztos hogy belefér.

(#207033) tboldi válasza tboy93 (#207032) üzenetére


tboldi
nagyúr

Hát ha valóban annyi, akkor inkább egy mekaful GD, egy facelift utáni ES Sport VSA-val. :)

(#207034) zolikaDB válasza tboy93 (#207032) üzenetére


zolikaDB
veterán

2M magassága - nyilván nem 100-200k-n fog múlni. Ott van már pár darab, plusz fb csoportok...

(#207033) tboldi: miért? A GD ebben az ármagasságban nem annyira rossz döntés?
"facelift utáni ES Sport VSA" - ez mit jelent?

[ Szerkesztve ]

(#207036) tboldi válasza zolikaDB (#207034) üzenetére


tboldi
nagyúr

GE-ből ennyiért a kínálat alja megy, a GD-ből esélyesen jobb állapotút kapsz.

facelift utáni = 2005 és 2008 közti (MY05 is szokott jelölve lenni mint model year)
ES Sport = a csúcsfelszereltség
VSA-val = Vehicle Stability Assist, vagy közismertebb nevén Electronic Stability Program, azaz ESP

De fl utáni 1.4 LS alá ne add.

[ Szerkesztve ]

(#207037) zolikaDB válasza tboldi (#207036) üzenetére


zolikaDB
veterán

Köszönöm! :R

(#207038) tboldi válasza zolikaDB (#207037) üzenetére


tboldi
nagyúr

Viszont a legtöbben azt sem tudják, mit árulnak, ismerni kell a felszereltségi szinteket. Az LS-eket is nagyon gyakran ES-ként hirdetik, de a kurblis hátsó ablak, illetve a vezetőoldali első ajtón a 4 helyett 2 kapcsoló rögtön lebuktatja.

GE-nél is ugyanez van, csak nem ismerem a hangzatos fantázianeveit a különböző szinteknek. :D

[ Szerkesztve ]

(#207039) zolikaDB válasza tboldi (#207038) üzenetére


zolikaDB
veterán

Látok jópár LS My. 2005 jelzésű autót, ami akár 2008-as (adatlap alapján). Ez mit takar?

(#207040) tboldi válasza zolikaDB (#207039) üzenetére


tboldi
nagyúr

Hogy 2005 utáni 2008-as. :D

(#207041) Gombinyó válasza tboldi (#207036) üzenetére


Gombinyó
őstag

Az lehet, hogy 2004ben volt a facelift? A miénk 2004es, de az újabb rádió van benne digit klímával.

(#207042) tboldi válasza Gombinyó (#207041) üzenetére


tboldi
nagyúr

Melyik hónap? 2004 végefelé már lehetett 2005-ös modellév.

szerk.: A CoC papírom alapján 2004.10.22-én kapott engedélyt a típus, tehát esélyesen akkor novemberi vagy decemberi.

[ Szerkesztve ]

(#207043) Qru válasza Gombinyó (#207041) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Simán a modell éve nem esik egybe a naptári évvel.

#nincsbennetarcsi

(#207044) icemad


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Sziasztok. Sajnos eljött az idő, hogy szeretett Ford c-max energi-met lecseréljem. Számomra tökéletes autó volt, de sajnos engem is utolért a kis csomagtartó problémája. Jelenlegi keretem kb 12-14 ezer euró. Ilyen árban keresnék nagyobb csomagtartós, akár kombi vagy suv gépet, hybrid vagy Plug-in hybrid meghajtással. Esetleg sima benzinest, sima dízel kiesik a túl magas útadó miatt. (diesel hybrid is jó, de úgy látom, az csak a Volvonál van) Napi kb 100-200 km-t megyek, ennek 80/90%-a autópálya. (Hollandiában élek, itt elég jó az autópályák minősége). Ami nekem fontos lenne, automata váltó, minél több kényelmi extra (ilyen téren a c-max energi nagyon elkényeztetett... :B), és az aránylag dinamikus vezetési élmény. (c-max kb 7.5 mp 0-100 km/h, ez szerintem egész jó egy majd 2 tonnás autótól.) Tudtok ajánlani valamit? Nem vagyok márka b*zi, vezettem már Suzuki alto-tól kezdve, honda crx-en át, Outlanderig kb mindent.

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#207045) vzsryl válasza icemad (#207044) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ez eldőlt, Auris ts hybrid.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#207046) molnarpeter válasza icemad (#207044) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Outlander PHEV-re számolgatnék fenntartási költségeket :F

(#207047) icemad válasza vzsryl (#207045) üzenetére


icemad
nagyúr
LOGOUT blog

Nézegetem, egész pofás...
Pl ez nincs is messze és nagyon szép, csak az ára sok egy kicsit: [link]

Molnarpeter: ezt már több ismerősöm is mondta. Nagy, és kényelmes ezt aláírom, de a fogyasztása nem igazán tetszik. Rövidtávon nincs vele baj, meg otthon tudom is tölteni, napelemem is van, de, ha elfogy a nafta az aksiból, akkor nagyon megnő a fogyasztása... De még ez is a listán van. (plussz... Nem is nagyon találok ilyen árban, csak ilyen lerúgott példányokat. 300+k km futással, és sajnos ez látszik is rajtuk. Eléggé mélyen kellene a zsebembe nyúlni, egy jó állapotúért.)

[ Szerkesztve ]

Are you Baby Shark? No, i'm a motherf*cking hardstyle fish!

(#207048) dj79 válasza icemad (#207047) üzenetére


dj79
senior tag

Ez nem TS, azaz kombi, ezzel nem nagyon lennél előrébb csomagtérben.

(#207049) vzsryl válasza icemad (#207047) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Ez nem kombi. TS vagy Touring Sport néven keresd, de ott felétek szerintem drágább, mint itt Magyarországon. Itt a büdzsédbe beleférne néhány magasabb futásteljesítményű példány, de a tulipánföldek mellett 15k € alatt nem nagyon látok.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#207050) molnarpeter válasza icemad (#207047) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Mennyire gyakran kell amúgy a nagyobb csomi? (Háttérben tetőbox, vonóhorog amire gondolok.)

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.