Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [eldiablo:] Kioxia XG6, BiCS please
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Rick4
félisten
És ezt nem olyan nehéz megoldani senkinek sem.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Rick4
félisten
Leárazták picit az ultrahangos tisztítót:
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
AMD Power
titán
Gyengült az uniós autópiac januárban
Érdekes ,hogy Portugália mennyivel többet zuhant mint pl a Görög.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Bandi18
tag
Sziasztok
Ismét van 4 jelölt Tudnátok véleményt mondani ?
Egyik lehetséges jelölt
Ez van talán a legjobb állapotban kívülről képek alapján
Harmadik jelöltem
Ami jó benne hogy vezetve vannak a cserélt alkatrészek, csak kicsit idős
Köszi
[ Szerkesztve ]
nesa
veterán
Nekem a Toyota jon be, 10 eve majdnem vettem egy ilyet ugyremlik azis piros volt 2x voltam megnezni, de a gazdaval hiaba beszeltuk meg hogy jovok soha nemvolt otthon, csak a kocsi az utcan... helyiek szerint kocsmazott...
Rick4
félisten
Megkérdezném, konkrétan mik a preferenciák, ami miatt ezeket sikerült megtalálni? Öreg, széthajtott gépet keresel közepesen drágán?
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Balupapa
senior tag
nem mindenki szereti a mazochizmust az öreg fos olasz puntoban
_-=*WheelWhores*=-_
Rick4
félisten
Na igen, van akinek még öregebb japó rizsrakéta kell.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
Bandi18
tag
Hát Amit ezekről tudok hogy a futóművük elég jó plusz ezek a motorok elég sokat kibírnak, kasztni mindegyiken korrodál ezt tudom. Európai autót azért nem szeretnék mert volt a családban Opel (újonnan volt véve) és csak a szopás volt vele. Télen 1 évesen nem indult, a fékbetétet ette, és mindig nyikorgott benne valami. Ezzel szemben második kocsinak Toyota, vagy Suzuki páros volt, amivel soha semmi baj nem volt. Mindkettő ugyanúgy volt hordva kötelező szervizbe. De ha van valami ajánlatod más típusra szívesen fogadom.
[ Szerkesztve ]
nesa
veterán
Hy nekem 19 eves dizel Fiat Tipom van, ilyen megbizhato es olcson fentarthato kocsim meg soha nemvolt, megis bantam hogy nem hamarabb vettem ilyet.
Cirka 2 ev alatt tobb mint 50.000KM raktam bele es eddig nincs 1Ft/km a fentartasa, csak az uzemanyag piszok draga.
Elotte 323as mazdam volt, azon mindig volt valami ami epp elhanyta magat, es koromnyi alkatresz is mocskos draga volt.
#10726912
törölt tag
Kb annyit tudnék mondani, hogy ha japánt veszel és hozzá kell nyúlni, akkor nagyon költséges. Mivel nem bölcsi korúak, ezért várhatóan hozzá kell nyúlni. (kipufogó, vezérműszíj, bármi. Cserében viszont japán kocsid van (nem túl hajlamosak a meghibásodásra, jól teszik a dolgukat, aránylag kényelmesek, szerethetők) A felsoroltjaidból a 3-ik jön be kinézetre és beltér szempontjából (bár nálam nem ez a stílus a némbörvan). Az első két civic nekem olyan mint egy maréknyi zöld orrváladék, kivűl belül és vezethetőségre egyaránt, volt a családban 94-es, a hátamon felállt a szőr, inkább egy FIAT TEMPRA, (ha valaki nekem adna egyet, úsznék szegedig örömömben a tiszán. A jég alatt ) A toyo meg eléggé régi darab.
Szűkszavú magánvélemény.
giigz
veterán
Azt miért felejtitek el ezekről a régi japó autókról, hogy törésteszt kb. 0, míg egy Fiat Punto 2-nél 4 csillagos...
#10726912
törölt tag
Nem kérdezte a vélemény kérő, a '96-os civicnek is 0-ás?
Lehet, hogy nem akar fiatot. Gondolom huszonéves audit sem akar, pedig én azt szeretem naponta. Oszt annak is 0-ás a töréstesztje. Legfeljebb nem karambolozok, oszt csá
nesa
veterán
Legfeljebb nem karambolozok, oszt csá
hameg megis, oszt csa
Kombi dizel Tempranak enis orulnek
Toomy
senior tag
Nekem is a 2. autóm egy 91-es 1.9-es szívó dízel TIPO volt ami most a páromé. 220.xxx km van benne , de a motorját még soha nem kellett megbontani, valamint kuplungcsere sem volt még soha. 5éve vettem egy idős kuncsaftól 154.xxx km-el aki max. csak 110-el ment vele.
Elnyűhetetlne egy autó az egyszer biztos. A kaszniján egy rozsda nincs sehol, csak az első toronynál kezd már porladni. Szinte a szívem szakad meg, hogy a kasznija szét fog menni pár éven belül. Mert ha lehetne akkor életem végéig megtartanám.
A mostani verdám egy 96-os LANCIA DEDRA ez is csak azért mert már régóta szerettem volna egy TD-s dízelt.
A mai full elektronikás autóktól már a tököm tele van és a kuncsaftjaimnak is
[ Szerkesztve ]
#10726912
törölt tag
Jó lenne soklufis sok csillagos jármű, aminek a fenntartására is lenne nem mellesleg anyagim, de mivel nincs se ez, se az, ezért ezt kedvelem oszt csá...
Nem szeretnék temprát. inkább a diesel kombiavant 80-as.. Esetleg olasz, meg francia meg a többi németmeg a satöbbi helyett is diesel kombiavant 80-ast. De ez már annyira az én bajom, hogy csuhaj Nem kell alapnak venni, akinek nem volt legalább 5 évig, az úgyse érti, miért
[ Szerkesztve ]
Bandi18
tag
Ez egyértelmű hogy vásárláskor ezeket cserélni illik így is számoltam. Az ok hogy drágább bele az alkatrész de ha egy olyan kocsid van amibe olcsó az alkatrész de mindig valamit szerelni kell rajta akkor ugyanott vagy szerintem.
ati012
senior tag
Néztél már alá vagy csak a Bihari Tipok rohadnak?
nesa
veterán
Hat a Dedra se mas mint 1 Tipo mint ahogy a 155 os alfa is gyak szogre csavarra ugyanaz szelvedo, meg az elso, hatso ajtok is ugyanazok csak a kulso lemez hajlitas mas, felis lehet rakni, ez az olasz LEGO, zsenialis
hobizoli
nagyúr
Nem csak sajat hibas baleset letezik am.
Pl kijon eled 20m-rel a tanyarol jozsibacsi -me múúúttkóósemgyöttsenki...-, aztan 90-l ugy beleallsz, mint a szog.
Belelepsz a fekbe is kb annyi idod van lassulni, hogy 90 helyett 79-l utkozol bele.
Azert azt jo tudni, hogy korabeli japo vasak azert mentek jobban az europaaikhoz kepest, mert a kasznijuk ropibb anyagbol van/volt vmivel, meg a motorjuk egy picit erosebb e melle, es a ebbol fakado jobb tomeg/LE aranyuk miatt gyorsultak jobban.
több drón kell ;P
#10726912
törölt tag
Az audim nem sokat kell szerelni és nagyon olcsó hozzá az alkatrész. Amit csinálni kell rjta, azt itthon is meg lehet(fékpofa, vezérműszíj, féltengely, gömbcsukló, egyén), motor bírja, váltó szintén. Cserében fapados a mostaniakhoz képest( mégcsak szervó sincs benne, törésteszt gyök kettő, optikai tuning ráférne és emellett nem ez a legkevesebbet fogyasztó darab a piacon a 10literes téli vegyessel). De üzemben tudom tartani és ez nagy előny. Jobb lenne kisebb menetzajú szervós (a motor lovai elegendők) de ez van.
Azt is írtam, hogy nem gyakori, hogy hozzá kell nyúlni, de előfordul, olyankor húzósabb, cserébe kevesebbet esznek, jobb komfort, stb. A 16 éves CIVIC jó választás lehet, ha nagyjából rendben van.
hobizoli: Írtam, hogy kéne a sokcsillag meg a lufi, de nincs rá keret, tehát marad a CSÁ! Ettől egyszerűbben hogy írjam le???
Van akit ez nem annyira érdekel.
Més que un club!
giigz
veterán
Elég nagy baj az...
Miért? Nem mindenki ezt nézi. Egy kamionnál az 5*-ot is a hajadra kenheted. Vagy ha valami sokkal nagyobb döggel (pl mai pickupok) találkozol.
Most mindenki csak a csillagokat nézze? Nem mellesleg nézd meg a mostani EURO NCAP csillagosztást. Már ilyen figyelmeztető szövegért is pont jár. Az szerinted mennyire védi ténylegesen az utasokat?
Szóval szerintem válts te is H1-es Hummerre mert az ugyan a jégen nem áll meg de a Puntot kilapítja.
Més que un club!
giigz
veterán
Köszönjük
Megyek is keresni valami eladó teherautót.
Més que un club!
#10726912
törölt tag
Én meg veszek egy quatro IFA-t, oszt gyöhet a tanyajózsi
Ráadásul az IFA a leggyorsabb jármű hisz minden sor elején az megy.
Na jó mára abbahagyom a poénkodást, túl vagyok pörögve.
Més que un club!
Ja, úgy tudom nekem is a megane2-ben az egyik csillagom azért van, mert pittyeg majd sípol ha nincs bekötve az öv --> szuper.
Egyébként én is nagyjából ezt a véleményt osztom amit te, ezzel a témával kapcsolatban.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Köszi akkor lehet mégse vagyok helikopter. Csak belegondoltam egy átlagember mit mérlegelhet vásárláskor. Persze megértem ha valaki biztonságos autót akar mindenáron de nem minden szituban védi az se meg az életét. Az EURO NCAP pontozásról meg volt már cikk hogy elég vicces lett a változtatás óta. Persze valami minimális alapot adhat.
De hát minden ember más és különböző dolgokat preferál például autóvásárlásnál.
Més que un club!
8th
addikt
Egy balesetben az autónak kell megvédeni a testi épségedet, tovább megyek az életed. Ott sem az ima sem a tükrön lógó műanyag jézuskrisztus nem segít. Csak a vas ami körülötted van. A fentebb linkelt autók picsa vékony lemezkasznija egy nagyobb balesetben konkrétan szarrá gyűrődik. A kormányoszlop a mellkast keresztül szakítva az ülés háttámlájában áll meg a tető meg koponyát lékel. Lehet fikázni a ncap rendszert de egy pár évvel fiatalabb 4-5csillagos kocsiban törésekkel vagy zúzódásokkal megúszod ugyanazt az ütközést amiben egy papír kocsiban (pl: seicento/civic/swift/saxo) garantáltan ott pusztulsz. Ez a nem mindegy.
giigz
veterán
Pontosan, egy ilyen hsz.-t vártam!
Van olyan szitu ahol ez igaz és van ahol nem. De nem mindenki engedheti meg magának az 5*-os autókat. Én is marha szívesen ülnék mondjuk egy A8-as Audiban de esélyem nincs rá.
Így marad más. Aztán ha gebasz van vagy túlélem vagy nem ezen nem tudok variálni.
Off ugyan de azért megkérdezném: a motorosokkal mi van? Ők inkább felejtsék is el a motorozást?
Minden autós, motoros kockázatot vállal mikor közlekedik. Oké lehet csökkenteni a csúnya dolgok esélyét de kizárni még egy über csillagos NCAP-os autóval se tudod.
Hidd el nagyon örülnék ha itt mindenki annyit keresne hogy a csillagokat nézegethetnénk autóvásárláskor és nem kellene 5 alá adni (bár ugye min írtam ez nem feltélen releváns mutató).
Remélem senki nem bántottam meg az okfejtésemmel.
Més que un club!
dabadab
titán
"nem mindenki engedheti meg magának az 5*-os autókat"
Nem is errol volt szo, hanem arrol, hogy amikor valaszt az ember a szoba joheto autok kozott, akkor erdemes ezt a szempontot is figyelembe venni.
Egyebkent meg pl. elso generacios C5-ot, otcsillagos toreszteszttel, hat lufival, ABS-szel, ESP-vel, mindenfele extrakkal telepakolva lehet kapni millio alatt is, szoval annyira nem elerhetetlenek ezek.
[ Szerkesztve ]
DRM is theft
#10726912
törölt tag
Rengeteget változott a baleset technika. Kivédeni semmiképp sem lehet sérülést, de valóban életet menthet. Akkor lehet ez nézőpont, ha van pénzed a biztonságos autó fenntartására is, épp ezért írtam, hogy se a kocsira, se a fenntartásra nincs. (Bár az is igaz, hogy a garázsban álló hibás verda az egyik legbiztonságosabb és nem is fogyaszt túl sokat ). Lehetett itt olvasgatni horribilis összegeket bizonyos típusokkal kapcsolatban alkatrész miatt..
Nem csekély irónia vegyült a szövegembe: de lerövidítve kb ez a lényege: biztonságos és jó autót vegyél, ha van rá pénzed. Ha nincs, akkor legalább megbízható legyen és olcsó alkatrészekkel...nekem az utóbbi van.
De a sok csillag fontos! A totálkáros kocsikból kihúzott húscafatoknál nem kell rosszabb látvány...legalább egy halvány esély a túlélésre.
De kb ugyanezt mondja mindenki, (pl Te is) csak az egyik fél megengedheti, a másik meg nem.
Szerk: Nem tudnék C5-öst fenntartani, ha lenne pénzem megvenni, ott forgolódnék álmatlanul: Jaj, csak le ne rohadjon valamiért
[ Szerkesztve ]
Igen de mi van azokkal akiknek csak ilyen 100-300k-juk van. Millából már tényleg ki lehet fogni biztonságosabb darabokat de itthon még elég sokan vannak akik annyit se tudnak rászánni.
Tiger.huhhhh: abszolút egyetértek veled.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
Bandi18
tag
Mégis Swiftből és társaiból rohangál a legtöbb az utakon . De ha már választhatok akkor inkább egy civic/lancer/corolla/saxo-ban sokkal nagyobb biztonságban érzem magam mint egy swiftben
Ez is ok, csak nem kell így túlmisztifikálni a csillagokat meg a pontokat, az előb írtam, hogy miért.
Meg amit a többiek írnak, hogy 3-400k-ért akar valaki autót, nem valószínű, hogy a csillagok száma lesz a mérvadó.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Viszlát
addikt
És egy 16 éves Civic-ben nincs légzsák? Csak azért kérdem, mert már a 95-ös Astrámban is volt.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
Van, a '97-es Civicemben 2 légzsák meg ABS van. Mondjuk a kasztnija az tényleg ropi.
A Civiccel az a gáz hogy nem Punto.
Més que un club!
m3tr0
senior tag
Ja lehet kapni, nagyobb eséllyel éled túl a baleseteket, csak lehet agyérgörcsöt kapsz a szervizszámláktól.
Amúgy igen szép is a 4 csillag, csak baromira nem mindegy, hogy egy Punto 4 csillagos vagy egy Audi A6, mert ugye nem mindegy mekkora a kategória..szóval ha Puntoval csattansz egy nagyobb kategóriás autóval akkor a négy csillag inkább csak 1 vagy 2.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
Viszlát
addikt
Az tényleg komoly probléma...
Én egyébként már régóta mondom, hogy a biztonsági "extrákért" ne szabadjon plusz pénzt kérni. Persze, nem azt mondom, hogy mindent pakoljanak ugyanúgy bele egy 1.2-es Punto-ba mint egy 750i-be, de légzsákok, négy tárcsafék és ehhez hasonlók legyenek már alapból benne minden autóban.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
#10726912
törölt tag
A japók egy orosz baltából belemezelik a verdát?
(#8042) Viszlát: +1
k.
őstag
Az a baj alapvetően szerintem, hogy sokan nincsenek tisztában a kocsijuk képességével.
Tehát vesz egy 95ös swiftet, vagy Saxot, vagy Seicentot, aztán nyomja neki. Csak míg egy modernebb, komolyabb autó az ütközés esetén megvéd, az nem.
Szóval ahelyett, hogy odafigyelnének, túlbecsülik az autójuk képességeit aztán könnyen jön a baj.
Semmi baj, ha szegényebbek és gyengébbet vesznek, de nem 1 swiftet látok ezerrel ugrándozni a forgalomban-könnyű kasztni, relative erős motor- ahelyett, hogy odafigyelne az autó képességeire.
Ez sokszor tényleg így van. Én is csak lesek mikor közlekedem hogy milyen autókkal száguldanak el mellettem. Én tuti nem merném úgy nyomni azoknak
Més que un club!
AMD Power
titán
Igen én is úgy gondolom ,hogy sok mindennek alapnak kéne lennie egy autóban. Főleg ami a biztonságot illeti. Ha nekem lehetne választani két oldallégzsák vagy egy digit klíma között akkor én inkább a két oldallégzsákot választanám.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Zewa
senior tag
"Van olyan szitu ahol ez igaz és van ahol nem"
Hagyjuk már ezt a Kamion dumát könyörgöm. Persze így is, úgy is megdöglesz ez már csak ilyen viszont ez hála az istennek ritka. Mondjuk egy pillanatra bealszol és beleborítod az árokba a vasat. Szerintem nem mind1 hogy napokat vagy heteket/hónapokat lábadozol..
Te is választhattál mi fontos neked te egy megbízható dinamikus de ropi vas kellett.
Hasonló pénzből vehettél volna egy sokkal biztonságosabb de klasszisokkal lomhább gépet is. (pl Gastra). Kinek, mi a fontos..
Szerintem meg kell találni az arany középutat. Legyen egy fenntartható, igényeket kielégítő kellően biztonságos vas. Általában a kor oldalán kell(ene) pár évet áldozni. Amire sok magyar képtelen pedig ez szerintem óriási faxxág.
ps.: Persze megint már kérdés hogy valaki egyedül városban keveset utazgat vagy családdal évente sok ezer km-t....
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
AMD Power
titán
Nekem a Polo Classic lomha....ez igaz. De van benne nem kevés anyag és biztonságos.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
A példa szélsőséges volt hogy jól érzékeltessen. De ennyi erővel vehetjük úgy is hogy valaki soha a büdös életben nem szenved semmilyen balesetet és neki meg fölösleges dolog az x csillagos töréstesztű autó.
Persze ez nem így van csak az is benne van a pokliban hogy jó esetben sose lesz szükslged semmilyen biztonsági eszközre (légzsák, stb.). Ne is legyen.
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
8th
addikt
Oké de nem is A8-ról beszélünk. A kolléga linkelt egy 1988-as Corollát és egy 1993-as, egy 1994-es és egy 1996-os Civicet. Közel annyiért lehet találni fiatalabb biztonságosabb autót is. Pl: 1, 2, 3. Egyik sem patika állapotú de ennyi pénzért szerintem jobb vétel mind. Nekem az a véleményem, hogy adott összegből mindig törekedni kell a lehetőség szerinti legbiztonságosabb bódéra. Én hiába vezetek biztonságosan ha más nem.
(#8046) AMD Power: nem csak te gondolod így. Az évszámban nem vagyok biztos mert nem tegnap olvastam de talán 2015 vagy 2016 január 1-től nem lehet majd ESP nélküli új autókat forgalomba helyezni az EU-ban.
[ Szerkesztve ]