Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Lenry:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- [Re:] [Lalikiraly:] Vodafone 5G probléma
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Evil Snowman:] Egér bemutató - Keychron M1 Wireless
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Rap, Hip-hop 90'
- [Re:] [Tamás88:] 2025 a PC-s szemétdombok éve lesz?
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Az 1.6 valahogy úgy eszik ahogy mondod, az 1.4 egy literrel kevesebbel is beéri. Megbízható, de az alkatrész drága, a manuális váltóban hajlamos meghibásodni a nyelestengely csapágy, az első futómű érzékeny, az úthibákat nem viseli túl jól, így vásárláskor érdemes rendesen szemügyre venni. Ezen kívül típushiba a vezető oldali ülés lötyögése, egy kis szar alkatrész megy tönkre az ülésállító mechanikában, cserével pikk-pakk megoldható. Továbbá hidegen néha visít/nyikorog a kuplung. A hibák kb. ezekben kimerülnek, ha nem tetszik a sedan, az 5 ajtósat is érdemes szemügyre venni. Dinamikusak, jól fogyasztanak, kényelmesek, halk autók. Az 1.4 kevés pályázásra, ha ott lesz használva akkor mindenképp 1.6 vagy 2.0 (de az csak 5 ajtósban van tudtommal). Felszereltséget illetően japán-autósan puritán, bár azért ki lehet fogni 1-1 bőrős-tetőablakos darabot.
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Itt vagyok Fehérváron.
Zewa
senior tag
Napi 80km nem kevés, ha több évre tervezel én a helyedben dízelben gondolkoznék.
Jó autó a Mazda 3, de hamar rájössz majd hogy minimum sedan kell belőle mert nagyon hamar kinövitek.
Én Seat Toledo / Octavia / Golf IV Variant / Bora (!) / Passat B5 1.9 TDI-t keresnék.
Amennyiben viszont maradnál a benzinesnél akkor Mazda 3 Sedan, Octavia mk2 1.6/2l benzin, Astra H Kombi vagy Focus mk2 1.6/1.8
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Csaby25
senior tag
Koszi, nem sok mazda3-mat talaltam ami belefer az arba es 200.000 km alatt van
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
(#106005) junkie0002 válasza belaazallat (#105942) üzenetére
junkie0002
csendes tag
Fényes kormány, kopott pedálgumik...
Saját, újonnan vásárolt autómban 9 év és 102 ezer km után ezeken az alkatrészeken SEMMI kopás, használódás nincs.
A tanulságot levonhatod ezután magad is.
Nem azt mondom, hogy rossz, csak azért, mert 300 ezer is lehet benne. Lehet, hogy rendesen szervizelt. Ez az alaposan átnéz(et)ős kategória, itt valamiért át akarnak baszni.
[ Szerkesztve ]
Csaby25
senior tag
Koszi!
Gondoltam en is dizelre, csak picit tartok attol, hogy ha nem volt rendes uzemanyaggal tankolva, vagy ha hidegen nem kimeltek, es problemas lesz a motor, akkor draga mulatsag lesz, a benzines nem ilyen erzekeny ilyen szempontbol es az alkatreszek is olcsobbak, ugyhogy lehet tobbet rakoltenek a dizelre, mint amennyit sporlok a fogyasztason.
Ha megis dizel lenne: Toledo tetszik, Octavia II draga (talan az I-es), Golf IV...kombit nem szeretem, Bora tetszik (miert van mellette ! jel? ) Passat B5-bol a 90 LE gondoltal?, mert az erosebbek "Pump-nozzle"-esek amik ugytudom kenyesebbek...
Benzines:Mazda 3 Sedan, Octavia mk2 draga
Focus mk2-t keveset talalok automata klimaval ilyen arban.
VW Golf V, Audi A3, A4-el mi a baj?
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
LógaGéza
addikt
Ha esetleg arról lenne szó, akkor rá is tudnál nézni?
[ Szerkesztve ]
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
MunezXBK
nagyúr
Persze. De ha egy rom, akkor is eljön érte, azt írtad. Akkor minek?
Kornel
veterán
LógaGéza
addikt
Mostani reakciói alapján meggyőzhető
Megy egy PÜ.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
szőröscica
addikt
450k-ért ha olaszt akar, akkor max. egy puntot vegyen, ne egy egykori félprémium cr dízelt.
Kornel
veterán
az lesz ám a roller.
egy adagolósra is rá lehet locsolni 100-200k-t gyorsan, nem hogy egy lefingott cr-re.
opel féle isuzu 1.7 adagolós?
[ Szerkesztve ]
Kornel
veterán
szerintem volt abba 1.7 dti, az az, utána abból fejlesztették a cdti-t is...
egyébként az adagolósok se annyira olcsók ám, a fiatalabbak már elektromos adagolósok, a bosch vp44 pl. elég érzékeny darab, és 100+k is lehet a felújítása... de utána megint sokáig elmegy mondjuk, csak az se bírja a magyar gázolajat. egyébként hihetetlen, hogy 1000+ bar körül dolgozik már az is.
nesa
veterán
Mar a 80 as evekbe gyartott adagolok is tudtak 6-800bart fordulaton de ettol meg a porlaszto csucsok ugyanugy 125-150 bar korul nyitnak.
Ugyhiszem a gazos adagolok a zafira es signumokban voltak, astraba nem vagyok biztos.
(#106009) kornelka
Latod pont ilyen felniket szeretnek, nagyon tetszik
[ Szerkesztve ]
MunezXBK
nagyúr
Azért kell neki min. 1/4 tank üa. + egy kis 2T olaj.
Zongorázni lehet tőle a különbséget.
nesa
veterán
Te raksz a dizelbe 2T olajat?
hobizoli
nagyúr
oldschool, adagolos dizelekbe szoktak tenni
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
ezek ennyibe kerulnek, ha vki el is akarja adni, es nem csak hirdeti, hogy neki amugy van am egy ilyenje
persze lehet hirdetni 700k-ert is, max sokaig kell varni vele a verebet
amugy en aszondom, hogy inkabb vegyen meg egy olcsobbat, es azt csinalja meg a maradek lovejabol, mint egy dragabban vettet, amivel egyebkent amugy tokugyanugy elojohetnek olyan hibak, vagy elhasznalodasok a km futas altal
akkor azon biztosan tudhatja mar mi van kicserelve meg megcsinalva, mert o csinaltatja meg sajat maganak azokat, nem pedig meghallgatja, hogy 6 honapos a futomuve, azta fel ev mulva meg rotty az egesz megis, mert hat megsem fel eves volt az...
több drón kell ;P
hobizoli
nagyúr
a VP44-s adagolo egy kesz szopohegy, ahogy olvasom
több drón kell ;P
MunezXBK
nagyúr
Meg rajtam kívül még csillió ember.
Hobizoli: az enyémbe is VP44 van, nem szopóka, ha odafigyel rá az ember.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
És hasznos is?
"Bad reklám is reklám too"
hobizoli
nagyúr
PD/CR-be nem valo, ezert is irtam, hogy odschool adagolosba meg mehet
több drón kell ;P
spuri adalék
ez aztán a hiteles weboldal
cryptot minden termékemért elfogadom
Integrale
veterán
Tudom, lattam amit irtal.
Korabban nekem is atfutott az agyamom, hogy keverni hozza, de akkor utanaolvasva adagolosba sem ajanlottak. Uzemanyagszuro gyakoribb csereje, illetve az aprobb furatokban lerakodhat.
Allitolag! Ugyhogy inkabb hagytam.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Kornel
veterán
nekem is az van, eddig megy, kop kop.
szopó persze, ha az órában 150 van, a kocsiba meg 450, vagy kannából tankolják, stb.
de ilyenkor a cr is meghal.
még mindig olcsóbb javítani, mintha cr lenne, a csúcsaim 8000 ft-ért fogom bevizsgáltatni / kitisztíttatni
(#106015) nesa: ha jól tudom ez 200 bar felett nyit.
[ Szerkesztve ]
LógaGéza
addikt
Pont így áll hozzá ő is - bár ahogy kivettem a hangjából, tudja, hogy egy motorgenerál 180-200k, és csak reménykedik, hogy nem borul meg egyszerre minden benne...
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
Nem találtam időjáráselőrejelzős topikot.
Át merjen szerelni a nyári gumikat holnap? (Max vissza rakom persze, ha mégis leesik a hó.)
Elsősorban a minimum 10 éves B kategóriás rutinnal rendelkezők véleménye lenne érdekes számomra.
Declare
őstag
Ha jobban erzed a tavasz közeledtet szereld de ebben van valami kis presztizs harc, mint a F1 ben, hogy ki meri elöbb bevallalni a slick gumit az esö utan vagy mi?
Március cinkes, még eshet hó, mert az időjárás ilyen, itt fent a normafánál ma reggel 0,5 fok volt az autó szerint, az azért még kicsit cidri, és lehet lefagyás is. Én megvárnám a március 20-át, utána már lényegében tényleg tavaty lesz
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
15" acél felni, dísztárcsa VS. 16"-os alufelni - semmi presztízskérdés, csak esztétikai
Jó régen egyszer már vissza kellett tennem március elején. Mostanában november végéig kihúzom a nyárival.
@Tsebácsi: az Istenhegyin járok én is dolgozni a Béla királyig, tudom, ez aránylag necces szakasz. Most az Orbán térnél 3,5 fok van.
[ Szerkesztve ]
Declare
őstag
Esztetika Vs. biztonsag ....dönts belatasod szerint Vegyel egy struktur kereket telire, azon is disztarcsa van, de megtevesztesig hasonlit egy felnire ...jo nyilvan olyan nem lesz, mint egy szep 16 os alu, de na...
Gondolhatod, hogy en is holnap mar csereltetnem at, itt van a garazsba az uj felni, uj gumi....itt a nemetek mar megörültek...17 fokot mondanak hetvegere, mindenki kocsitmos es gumit cserel jo, kocsit mossak szakado esöben is ez mondjuk nem uj en az eprilist megvarom
Kickass
őstag
A többiekkel ellentétben én lehet nem is a motortól félnék, még csak nem is a nagynyomású rendszertől, ez az egyik legmegbízhatóbb cr, kb. pócvágen adagolós tdi-hez lehetne hasonlítani a tartósságát meg a hülye biztosságát is.
Ennek ellenére maga az autó röhögve elviheti egy cr rendszer felújításának költségét anélkül, hogy ahhoz hozzányúlnának.
Kasztni rohadós, pláne amibe már beletaknyoltak vagy törték, ezen azért volt már mókolás főleg a küszöböknél meg kb mindenhol máshol is. Bölcsőt, tornyokat, alját, tank körüli részeket át kell nézetni, ha a tulaj nem látja csavarhúzót simán belevágnám. Meg lehet csinálni eladásra is, az pár hónap múlva olyan lesz mint az ementáli.
Másik mulatságos rész a futómű, hátul csatolt lengőkaros, itt még nem olyan vészesek az árak, a hátsó hosszkitámasztók pl csak tizenegynéhányezer forint/db. Elöl alul és felül is van egy egy lengőkar, kormányösszekötő, stabilizátor stb..ha nem kínai szarral van összerakva ami fél év múlva kiverődik akkor az 6számjegy bőven (+munkadíj+futóműbeállítás).
És akkor ott van még az elektronika, ha kopott a gyújtásbetét akkor a kulcsot hol érzékeli hol nem, kb leszopja magát mire elindítja, lehet elég csak megfújkálni az immo csatiját valahol a műszerfal mögött a kábelrengetegben (ha megtalálod), de lehet gyújtáskapcsolót kell cserélni ecuval kulcsokkal.
A konkrét autón ráadásul világít a légzsákvisszejelző járó motornál, arra is az lesz a válasz hogy csak ki kell törölni vagy csak kontaktsprével valamelyik csatlakozót megfujkálni(kivéve ha nem ).
És ez az info mennyiség részben a cartársak részben saját tapasztalat, egy év alfázás után, aztán visítva adtam el (pedig alapvetően olasz autósnak tartottam magam).
Az Alfának két nagy előnye van, egyrészt sima négyhengereshez képest a TS motorok hangja fordulaton szebb, illetve a futóműve ha jó akkor sínautó, nagyon jót lehet vele autózni.
MunezXBK
nagyúr
Integrale
veterán
A 156 nem csatolt lengőkaros hátul .
A küszöb ezen már biztos javított, és valahogy az egész autó lepukkant hatást kelt, valaki ilyet vesz, akkor nagy eséllyel szopás lesz a vége, amellett, hogy szidni fogja az Alfát. Inkább néznék egy facelift utánit (2001), vagy ebből az évjáratból másikat, esetleg Alfa Amorén visszanézhető életű autót.
"Bad reklám is reklám too"
Kickass
őstag
Igaz, összekevertem. Mea Culpa.
156ból az a baj az fl se életbiztosítás, ami még nem kezdett el rohadni azt kezelni kell különben csúnya vége lesz, mikor már kezd púposodni a festék alatt akkor már vége a dalnak.
footy
addikt
Facelift utan mar a kesztyutartot is ki lehet nyitni
Integrale
veterán
Fl előtt is, Totalcaron van túllihegve, mert ott nem tudták kinyitni. Ültem már nem egy régi 156-ban és simán nyitottam csuktam.
"Bad reklám is reklám too"
Zewa
senior tag
Ezért ajánlottam az 1.9TDI-t. Adagolós technika, legendásan megbízható motorok. Persze sok szemetet hoznak be kicsit országunkba de ha többet kipróbálsz látod majd a különbségeket. Ahol szép állapotban van a bódé és a beltér, nem füstöl, csörög, zörög a motor az már bőven megér egy átnézetést.
Létezik belőle 90 és 110 lóerős verzió, a leglényegesebb különbség hogy utóbbin változó geometriás turbó van de ugyanúgy megbízható darab.
Te a PDTDI-re gondolsz azaz pumpe düse ami a rossz híre ellenére nem rossz konstrukció. Igen, az elején voltak gondok a PD elemekkel és drágák voltak (volt olyan hogy a Tesco parkolóba fényes nappal bontották/lopták ki a kocsiból) de mára egészen lement az áruk és amelyikben már cserélték, abban tartósabb a PD-elem. Ettől függetlenül maradnék a sima TDI-nél a helyedben.
Borát azért írtam mert szerintem egy jó autó de nincs annyira felkapva mint a Golf vagy a Passat így VW szinten elég normális árakon mozog és még hely is van benne.
Audi A4 2000 előtt elég kicsi, főleg a hátsó üléssoron és egy normálisabb állapotú példány drága a használt piacon, bár tény hogy rengeteget hoznak be belőle. Az 2000 után (B6) kereten kívül van. A Golf V, A3 mind jó de szerintem őket kifogjátok nőni hamar.
ps.: Most ugrik be hogy régi Swiftből fogtok átülni. Ez esetben próbáld fel valami szalonban a járgányokat, méret ügyileg (pl babakocsi a csomagtartóba) és ha megfelel akkor hajrá, a fenti típusokra, szeretni fogjátok nagyon, nagy minőségi ugrás lesz!
[ Szerkesztve ]
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
Ennek majd akkor hiszek, ha ló legel a sírján. Idehaza elég nagy balf@szok az időjósok, mindegyik mást mond, akár m1, akár rtl, akár tv2. Nekem az eltiempo jött be a legjobban, azok fél órás pontossággal megmondják, hogy mikor fog esni az adott városban az eső, mindezt Spanyolországból!!!!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
MunezXBK
nagyúr
Nem nagyon szokott tévedni. Ráadásul mindenhol olvasni lehet, hogy jön a tavasz. Én jövő héten felhajigálom az alukat.
Declare
őstag
Multkor amikor jött az sms, ott is elöre megmondtak nem?
footy
addikt
A PD-t en nem mosnam ossze. Mert az 1.9 8V megbizhatosaga teljesen mas dimenzioban mozog, mint a 2.0PD-e.
MunezXBK
nagyúr
Előtte egy héttel.
Declare
őstag
Hat max hogy hidegebb lesz es lehet ho...mind1, nekem is a tapasztalatom, hogy max 3 napra nezek elöre idöjarast, ott van max ilyen 60% sansz, hogy bejön. De ezn mindenhol igy van, lasd USA. Az egesz orszag bedeszkazta az ablakait, mindenki otthonmaradt, vartag a vilagveget, amit fel nappal elöre is mondtak, aztan leesett 1 cm ho...csak ugye ott utana kiallt az idöjarasjelentö fögore es tudta azt mondani, hogy bocsika
maggi1886076
addikt
És ha mondja, hogy bocsika akkor mi van? Megváltozik vmi?Nem tudnak pontosan előre mondani semmit sem. Max 1-2 nap. Hetekkel előre csak jósolnak egy üveg gömb segítségével.
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
Declare
őstag
Igen hat ez a para, hogy ezt magyarazni kell, hogy mit jelent az, hogy felelösseget vallalni valamiert...teny, hogy otthon ilyet nem latni
Ezt most nem hiszem el, jó! Amúgy bajod nem lesz belőle, én szintén kivárom az áprilist!
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
maggi1886076
addikt
De nem vállalnak felelősséget érte. Tájékoztató jellegű csak. De azt meg tudod belőle, hogy nagykabátot vagy bikinit húzz. Egyenlőre nem áll rendelkezésre olyan technikai háttér, amivel hetekkel előre pontosan megállapítható lenne. Lehet, hogy a mormota, medve, megfigyelés pontosabb. Vannak trendek, figyelik őket, vizsgálják, következtetéseket vonnak le, de a kérdés, hogy pontos-e?!
Asus Zenfone 2 551ML + Xiaomi Band Dropbox 54,88Gb Regisztráció: http://db.tt/aqH19dqW Flickr képek: http://www.flickr.com/photos/101977039@N08/
Verbat
csendes tag
Az időjárás-előrejelzésnek az a nehézsége, hogy bár ismertek mindazok az összefüggések (egyenletek) amik az időjárás alakulását meghatározzák, összességében kaotikus rendszert alkotnak, ezért bármiféle előrejelzés rendkívül érzékeny az input adatok pontosságára.