Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:52:58

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#176801) molnarpeter válasza ribarszki (#176798) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Octit azért inkább Ceedhez hasonlítsunk :)

(#176802) Integrale válasza batai15 (#176800) üzenetére


Integrale
veterán

Octavia 2, Vectra C/(ha a forma tetszik, akkor Fiat Croma).

"Bad reklám is reklám too"

(#176803) molnarpeter válasza batai15 (#176800) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kicsit hunyorítva Prius :D

(#176804) freeknight


freeknight
őstag

Sziasztok
Lassan nekem is eljön a pillanat, hogy le kelljen cserélnem a kis Lacettimet. Nem dobnám ki, mert nagyon megbízható, de már csak városi szaladgálósnak tartanánk meg, kellenne valami modernebb, komfortosabb, kevésbé éhes.

A keret 2M-2,5M, plusz az átírás. Még nagyon az elején vagyok a keresgélésnek, szóval csak nagyvonalakban van meg, mit szeretnék.

- Napi 2x35 km ingázás, aminek nagy része országút. Épp ezért csakis dízel jöhet szóba, gondolom ez már az a távolság, amire megéri, és a motor még télen is be tud melegedni. Vidéken dolgozom, Pestre ritkán kell mennem, euro norma nem számít. Ha lenne valami nagy szigorítás, akkor ott a benzines Lacetti.
- Legyen nagy. A Lacettinél kisebbet semmiképp sem akarok, évi 1-szer 2-szer külföldi nyaralás is befigyelhet. Ezért leginkább kombiban, vagy valami nagyobb szedánban gondolkozok (MPV méret nem kell).
- Klíma must have
- Valami nem elromlós típus kéne. A Lacettire kopó dolgokon kívül 12 év alatt egyszer sem kellett költeni (újkora óta apumnál van, halála után én örököltem, úgyhogy ismerem az előtörténetét). Kettőstömegűt gondolom már nem lehet megúszni, de jó lenne olyan, amiben még nincsen részecskeszűrő.
-A Lacetti 2007-es, életkorban is szeretnék előbbre jutni, 2010-2012 utáni típusok érdekelnének.

Mi jöhet szóba? Utóbbi időkben egyre szimpibb a vag-vonal, szinte az összes kollégámnak az van, és dízelben elég jó hírük van.
Épp ezért főleg Passatokat, Octaviákat nézegetek, 1.9 pd-vel. Ez jó motor? Vásárlás előtt a pd elemek állapotára szervizben rá tudnak nézni? 7-es Passatok között sok 2.0 CR TDI-t látni, ez mennyire jó motor?

Hirtelen így ennyi jutott eszembe, milyen típusokat és gyártókat ajánlanátok még?

(#176805) nesa válasza bbubby00 (#176791) üzenetére


nesa
veterán

Nekem olyan nincs hogy egy autó túl nagy, olyan viszont igen hogy túl kicsi.

Lacy6

Ezek a HDI motorok elég jól bírják, egy elve jót kell venni nem haldoklót 1,5M km el.

[ Szerkesztve ]

(#176806) Doki16 válasza freeknight (#176804) üzenetére


Doki16
addikt

B7 Passatban a CFFB motorkódú 2.0 CRDTI eléggé megbízható. Legyen meg a rendszeres szerviz és jól bírják. Ha odafigyeltek rá akkor sokat elmegy.

Saját véleményem, de egymagadnak ingázásra szerintem teljesen felesleges egy nagy Passat.

A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.

(#176807) batai15 válasza molnarpeter (#176803) üzenetére


batai15
félisten

Prius jó lenne ,de hát annyira családias ...
Vectra C dízel +automata = megbízható ? Sántít nekem .
Peugeot automata milyen ?
Ugye mint tudjátok nekem Pug van ,2.0 HDI amivel elégedett vagyok,csak kicsi az autó,és ugyan praktikus meg kényelmes mégse annyira férfias egyik sem .
Egy 508 fenntartása az accord melett hogy festene ?

(#176808) hobizoli válasza freeknight (#176804) üzenetére


hobizoli
nagyúr

evi 2x-i nagyobb utazasra ekkora vasbalna minek?
egy kompaktba is belefer a cuccod
ha nem, akkor vmit nagyon rosszul csinalsz :DDD

vegyel vmi A3/Golf-t, oszt joido

olcsobb es/vagy jobban felszerltet kapsz ugyanannyibol

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#176809) CactuS válasza freeknight (#176804) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Napi 70, az havi ~1400, éves szintem nincs 17.000 km. Ekkora futásra én nem vennék dízelt (flottakezelőként sem ajánlunk ekkora futásra, csak ha az ügyfél direkt kéri), főleg, ha nem pályázás, hanem sima lazulós országúti gululás. Asszonynak én évi ~20-22k futásra hybridet vettem, részben azért, mert neki több a város, előváros, részben azért, mert automata előny, részben azért, mert nem akarok szívni a szokásos dízel dolgokkal. Akkor meg ugye Prius/Auris páros lenne.

Évi 2 alkalom miatt én nem vennék bálnát, igaz, könnyen beszélek, mert amit Bs jogsival lehet vezetni, azt kb. tudok hozni melóból, ha kell és éppen van bent. :B

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#176810) vzsryl válasza molnarpeter (#176801) üzenetére


vzsryl
nagyúr

Főleg ezért elszomorító, hogy egy alap Octavia sokkal drágább egy alap Ceed-nél.

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#176811) Laraxior


Laraxior
titán

Az E39 5ös BMW-t 1995-től gyártották igaz? :R

[ Szerkesztve ]

- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled

(#176812) vzsryl válasza Laraxior (#176811) üzenetére


vzsryl
nagyúr

1995-2003

megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖

(#176813) soldi3r válasza batai15 (#176792) üzenetére


soldi3r
veterán

Bardi, Aisin, 280.000 a listaara, kedvesseggel pedig 145.600.

E30 (oo=[][]=oo)

(#176814) soldi3r válasza freeknight (#176804) üzenetére


soldi3r
veterán

Az 1.9PD jonak mondhato. PD elemek allapota eleg jol megsaccolhato egy VCDS-sel.
A Golf-ok kicsit jobb minoseguek, mint az Octavia es igazabol az van parban vele nem a Passat.
Kicsit a biztonsag rovasara, de a kenyelem javara akar egy A4 B7 is jo lehet a celra.
A korai 2.0CR-eknek vannak gyermekbetegsegeik,de nem rosszak. Viszont egy nagynyomasu pumpa jelenleg dragabb, mint egy szett PD elem es az 1.9PD TAXI-k elmentek 5-600-akat a gyari szettel.
Viszont a felsorolt pontok alapjan en azt mondom egy faceliftes Avensis T25 2.0d-t irtal korul :)

[ Szerkesztve ]

E30 (oo=[][]=oo)

(#176815) Empsepo


Empsepo
senior tag

Sziasztok!

2010es Nissan muranoról mit lehet tudni?

Mire figyeljen oda az ember ha megnézne egyet?

(#176816) bitpork válasza Empsepo (#176815) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szia!
Itt nem találkozni sok Murano tulajjal. Szerintem valami facsés szakcsoporttal jobban járnál.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#176817) Integrale válasza Empsepo (#176815) üzenetére


Integrale
veterán

[link] Neki Muranoja van, írj neki, hátha tud segíteni.

"Bad reklám is reklám too"

(#176818) Empsepo


Empsepo
senior tag

Köszönöm az infókat.

(#176819) Dare2Live válasza bitpork (#176738) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

A q7nek szuper az 50cm gázló, tourareqnek a 70cm.... azzal ugyan ne foglalkozzunk, hogy akad el 50/70cmes sárban/vízben a 2.3+tonnajaval és jöhet a csörlő. Jah az nincs rajta.
SQ7 meg sportkocsi.... vhogy nekem más elképzelésem van a sportkocsiról is.

Tényleg tök megértem, hogy ha vki rá van pörögve a Q7/SQ7.... SUV/crossover vonalra. Jól néz ki. Batár. Burtál.

Ettől még se terepjárónak nem jó mert nehéz, se sportkocsinak mert magas és nehéz, se se városinak, se családinak, se olcsón fentarthatónak... (és nem az a probléma, hogy benyel 13-15l/100km dizelt. (nem 9et))

De lehet, sött belátom én vagyok eltévedve és az SQ7 jó sportkocsi.... Le is zárhatjuk.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#176820) Dare2Live válasza nesa (#176730) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

majd írd be mi lett... meg milyen.

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#176821) bitpork válasza Dare2Live (#176819) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Mennyi releváns tapasztalatod van a q7 fogyijáról?
Megint rá kell mutatnom hogy olyan autó nincs ami jó ha azt a módszert alkalmazzuk amit te. Akkor egy porke is szar és nem sportautó mert az atom mellett egy lepkefing!

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#176822) Dare2Live válasza bitpork (#176821) üzenetére


Dare2Live
nagyúr

linkteltem releváns fogyikat. Átlag 11.14. Nem átlag hanem egy olyan rétegnek akit a fogyasztás érdekel.

Milyen rendszerem? És mennyivel jobb a te rendszered ahol az SQ7 mint sportautó :)) kerül elő, hogy a terpjárós Q7et ne említsem.

Ahogy írtam. SUV se terepjárónak se sportautónak nem jó. De értem szerinted igen. :C

don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

(#176823) CactuS válasza Dare2Live (#176822) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

Világért se folynék bele ebbe a fantasztikus eszmefuttatásba, de ha a spritmonitor-ra gondolsz, akkor azért hozzátenném, hogy baromira nem csak azok regisztrálnak oda, akiket a fogyasztás érdekel. Vannak fillérb*szók is igen, ők azok, akik képesek a hybridet is gázosítani, ugyanakkor bőven akad olyan is, aki a szemét kitolja az adott típusnak. Mégis tölt fel oda adatokat, fogyasztást, költségeket stb.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#176824) pit stop válasza batai15 (#176807) üzenetére


pit stop
addikt

508 dízel egyik legnagyobb flottára és szerelési költségeire ráláttam, még márkaszervízben is vállalhatóak voltak magánemberként is költségei. Kellemes csalódás volt

Oroszlánszívű Richárd - az első szívátültetés.

(#176825) freeknight


freeknight
őstag

Köszönöm válaszaitokat, megpróbálok mindenkinek válaszolni.

Doki16 és hobizoli: mindenre IS lenne használva :) . A Lacettivel hozzászoktam egy bizonyos mérethez, épp ez az autó, amiben már kényelmesen el lehet férni 4 felnőttnek.
Ebből nem adnék alább. Pl A3. Jó ötlet, haver pont 2 hete vett egy 2007-es ötajtóst. Csomagtér okés, bár nem lehet úgy megpakolni, mint egy kombit. Viszont magam mögé (192 cm) már be sem tudok ülni. Nem azt mondom, hogy kényelmetlen, konkréten nem tudok beszállni. Feleségem is 188 cm, mögötte se lenne sok hely.
Mivel mostani kocsim is 4,5 méter hosszú, hozzászoktam már, nem okoz problémát a pesti parkolás sem. Egy B7 kombi passat csak 20 centivel hosszabb.

CactuS: bocs, nem írtam, de az a 17.000 csak ami biztosan menne bele évente, ingázás mellett másra is fogom használni. Mikor helyben dolgoztam, nem kellett ingáznom, éves szinten 10.000 km ment a kocsiba. Hétvégi kiruccanások, szülők, nagyszülők látogatása, ezeket is nézni kell, és ugye mivel vidéken lakunk, itt is minimum 20 km-es etapokkal lehet számolni országúton és pályán is.
Szóval éves szinten 27.000 km minimum meglenne, aminek 80%-a városon kívül lenne lefutva, ez nekem eléggé dízel felé löki a mérleget. Hibrid ha jól tudom városon kívül nem profitál sokat fogyasztásban, illetve a keret csak 2,5 millió, nem igazán lehet kapni még ilyen ársávban.
Egyébként magam is benzin, méginkább (plug-in) hibrid párti vagyok :) . De nekem úgy jön ki a matek, hogy erre a futásra már jobban megéri a dízel.

soldi3r: a B7 A4 baromira tetszik. Az a baj, hogy van egy bizonyos felára a szervizben, amit én nem szívesen fizetnék ki. VAG vonalon inkább VW-nél, de még inkább Skodánál maradnék.
Avensis okés lehet, de a t250-t nem 2009-ig gyártották? Mindenképp szeretnék 2010-nél fiatalabb autót venni.

Szummázva egyelőre maradok az Octavia és Passat vonalon, megnézek pár kombi golfot is, mennyi hely van benne.
Más típus esetleg szóba jöhet? Esetleg valami Kia, Hyundai, vagy valami olasz? (dízelben állítólag utóbbiaktól se feltétlenül kell félni)

[ Szerkesztve ]

(#176826) t1


t1
addikt

1M ft-ért mit ajánlatok (átírással együtt) napi 2x20km főút éves szinten 15-20.000km 2 felnőtt 1 gyerek, egy 206 SW-t váltana, klíma megbízhatóság fontos, akár dízel is érdekelne.

(#176827) CactuS válasza freeknight (#176825) üzenetére


CactuS
Arcképgyáros

30k körül van a határ, igen. Városon kívül igazából a visszatöltés csökken, tehát az, amit mondjuk a regeneratív fékkel nyernél, kevesebb lesz, nyilván 130nél már nem tud tisztán elektromosan menni. Ha nem pálya, akkor szerintem játszhat a Prius is, pl: nekem a vidéki útjaimon, ahol nem pálya volt, ott elég békés fogyasztása maradt. Nyilván 150-170 körül már azért kajál ez is, főleg a P2es az 1.5ös motorral. Szóval tisztán pályára nem ajánlanám a többire szerintem nem rossz alternatíva, főleg, hogy a költségei tervezhetőbbek. 2,5 millióig van gömbőc auris és Prius 3 is, bár az még inkább az alsó harmada.

Pluginből Priusok olyan 20-25 km-t tudnak menni, Mitsu PHEV amíg villanyos, addig jó, utána zabál, plusz az akku nagyon gyorsan degradálódik (ellentétben a Priusokkal). Amperát én nem vennék, több okból sem, hiába tud elég jó hatótávokat.

De, 2009ig ment az Avensis t25. Egyébként egy obelisk, egy elpusztíthatatlan, kényelmes dög, csak dízelből ne a dcat verziót, mert az gyorsan át tud fordítani a f*sz rossz oldalára.

Nekünk sok dízel Kiánk van a flottában, a CRDivel sok gondunk nem volt ~120-160k-ig. Kopón túl egy extra: 100k körül a gen1 utániaknál szinte mindegyiknél kell egy kuplung csere. Mivel ők ha jól tudom a mai napig megoldják kettőstömegű nélkül, így picivel 100 ezer Ft felett megáll a csere márkaszervizben. Bár elvileg a Hyundai a minőségibb vonal, nekem a Kia jobban bejött, itt minél újabb, annál jobbak a beltér anyagai. Ők tolják ezt a habosított műanyagot, ami az új generációkban már tényleg nagyon kellemes tapintású, míg a Hyundai maradt a keményebb daraboknál.

Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin

(#176828) Coyot válasza Dare2Live (#176822) üzenetére


Coyot
őstag

Ez még mindig felhasználás kérdése. Nem extrém terepre hanem telekre járni és közben sokat pályázni bizony igenis jók ezek a SUV-ok. Pedig én aztán rohadtul nem kedvelem őket, szerintem célszerszám kell mindenre, akár két olcsóbb mint egy nagyobb értékű. De attól még a tény az tény egy Touraggel is el lehet menni elég rossz utakon, vagy akár egy Land Cruiserrel még rosszabbakon, és mellette pályán sem lesz nagy gondod velük, sőt kifejezetten kényelmesen haladnak főleg a hétvégi 450lovas LC amihez volt szerencsém. Az autó terepképességét meg alapvetően határozza meg a gumi ezt ne feledjük. Egy simex mintás gumival már nagyon komoly helyzeteket tudna megoldani egy akár sima hátsó zárral szerelt suv is.

Spritmonitoron pedig úgy hogy nem szokott érdekelni a fogyi, mert eszik amit eszik (nagyon sok úgysem lesz) alsó részlegen vagyok fogyasztásban és ezt sokunk által szerintem meg lesz erősítve. Szóval oda határozottan írkál mindenféle népség az átlag tényleg átlagnak vehető - sokkal pontosabb átlagnak mint az ahogy éppen elfogultságból, előítéletből, fals infókból gondoljuk.

Má' nem

(#176829) bitpork válasza Dare2Live (#176822) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Az egészből mindig csak az marad le h "szerintem". De bocsáss meg , mindig elfelejtem hogy személyedben egy Hanula Barnába oltott Emerson Löeb-et tisztelhetek :R

Ha jól értem akkor szerinted ami nem nyer Somogybabodot az nem terepjáró, ami nem kel versenyre az Ariel Atommal az nem sportautó, ami nem taszítja le a trónról az mx5-t az nem kabrió. Hát végül így is lehet nézni...

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#176830) batai15 válasza pit stop (#176824) üzenetére


batai15
félisten

Az úgy nem rossz .és egyébként is tetszik

(#176831) Coyot válasza bitpork (#176829) üzenetére


Coyot
őstag

Főleg hogy Babod inkább a hülyeségről szól mint a komoly tényleg kemény terepezésről. Lehet menni megnézni élőben egy Észak Off-road extreme kategóriát, az már tényleg beteg.

Má' nem

(#176832) batai15 válasza soldi3r (#176813) üzenetére


batai15
félisten

A 2009es 2.2 accordnak ? Mert lehet nem egyet nézünk

(#176833) molnarpeter válasza soldi3r (#176813) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Linkeltem én is, LuK 370 GBP.

(#176834) batai15 válasza molnarpeter (#176833) üzenetére


batai15
félisten

Az viszont lofing

(#176835) molnarpeter válasza t1 (#176826) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Kell a kombi a továbbiakban is?

(#176836) t1 válasza molnarpeter (#176835) üzenetére


t1
addikt

Nem feltétel :)

(#176837) Zola007 válasza freeknight (#176825) üzenetére


Zola007
veterán

freeknight:
Lacettiről tudnál nekem írni pár sort?
nézegetem őket, mikre kell figyelni??

:R

volt Lanosunk, lomha volt és az alapjárati léptető az típushiba, de emellett sok gond nem volt vele

[ Szerkesztve ]

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#176838) freeknight válasza Zola007 (#176837) üzenetére


freeknight
őstag

Szia

Ha benzinest veszel, alapjárati gondok lehetnek ott is. Akku kivétel vagy lemerülés után a motorvezérlés elfelejtheti az alapjárat beállításait, amit télen erős torpanással, checklámpa kivillanással jutalmaz. Igazából filléres probléma, csak sok szerelő nem tudja, mi baja, ezért egr cserével, gyújtás és trafó cserékkel próbálkoznak, elég csak beírni googleba hogy Lacetti torpanás, mennyi találgatás ment egy időben. Főleg télen csinálja.

Ami nagy baj még, és minden 2007 utáni Lacettit érint, az az abs kocka, vasaló swift népbetegség, ott keress rá, ugyanarra számíthatsz, mivel 2007 után ugyanazt a problémás abs kockát tették a lacettikbe, mint a swiftekbe. Ha becsületesen 2 évente volt cserélve a fékfolyadék, semmi baja. Ha hozzá kell nyúlni, 60k a felújítás, plusz a ki-be szerelés, igazából nem vészes.

Klímapanel szeret kiégni, ha nem kapcsol be a klíma, általában ez a baja, a visszajelző fény se világít, innen veheted észre. Autóelektronikai szervizben 20-25k a javítás.

Ha német import, rozsdára figyelj oda, küszöb szépen meg tud indulni a lemez alatt. A magyar géppark nem problémás. Mindenesetre érdemes egy alvázvédelemmel indítani, ha hosszabb távra tervezel.

Futóműve bírja a magyar utakat. A gumiméret ritka ezért drága, ezt vedd figyelembe. 195/55 r15, nézd meg, nem okoz-e problémát, ha cserélned kell.

Nagyjából ennyi, elég strapabíró kocsik. A benzines motorokat az opel szállítja, elég gyengusz mind, de az olajat nem eszi, lévén más motorkód, mint a g astra
A dízel viszont nagyon jól húz, turbó van, de azt hiszem kéttömegű nincs.

Ja igen, vezérlés nagyon gyenge, 90k km a csereintervallum, de érdemes már 60-70ezer környékén letudni. A megnyugvás miatt ha veszel egy lacettit, ez legyen az első dolgod az olajcserével együtt. Szíjas, szóval nem tragikus költség.

[ Szerkesztve ]

(#176839) expander


expander
senior tag

haliho,

max 3,5M Ft-ert kerestetik valami paripa, egesz sok palyazasra.
egy 2014-es 1.6 tdi octaviat valtana, boven megfelelo volt az a 105 lovas motor, nem kell elozgetni, csak tudja tartani a stabil 130-140et

fontos a nagyobb es sedan kivitel, igy a golf, rapid stb kilove, maradna az octavia/passat vonal (2015-tol felfele), viszont a tobbi markaval nincs sok tapasztalat

erdemes korulnezni a VAG csoporton kivul is ebben az artartomanyban, vagy csoporton belul nezzek korbe alaposabban?

koszi :R

(#176840) molnarpeter válasza expander (#176839) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Van vmi baj a mostani Octival?

(#176841) molnarpeter válasza freeknight (#176825) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Írom itt is :) A jóféle 1.9 PD-t az évjárat feltétel gyakorlatilag kizárja, illetve 1-2 példányra szűkíti. Focus mk3 1.6 vagy 2.0 TDCI érdekes lehet.

(#176842) Zola007


Zola007
veterán

létezik valami összehasonlító táblázat autótípusok leggyakoribb alkatrészárairól?

Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs

(#176843) expander válasza molnarpeter (#176840) üzenetére


expander
senior tag

nincs semmi baj, csak "oroklodik" tovabb csaladon belul, es egy kis verfrissites kellene, ezert is kerult szoba az ujabb octavia, akar ugyanezzel a motorral is, csak mivel a VAG kivul tenyleg 0 tapasztalat van csaladon belul, ezert inkabb rakerdeztem :)

(#176844) anorche1


anorche1
őstag

Mg zr -rel van valakinek tapasztalata?
Van valami tipus hibaja? Kb. 15ev korul vannak, mennire jellemzo rajuk a rohadas?
Alkatreszek mennyire szerezhetok be hozza?

"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond

(#176845) bbubby00 válasza expander (#176839) üzenetére


bbubby00
őstag

3,5M, nagy autó, 2015től felfele. Valamelyiket a háromból engedd el, ha épkézláb autót akarsz.
Nekünk az Insignia bevállt, bár nem egy nagy autó. Azt talán kapni ilyen árban. Autópályánál 130-40 stabilan tudja 5lityós fogyasztással.

[ Szerkesztve ]

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#176846) diegho válasza bbubby00 (#176845) üzenetére


diegho
nagyúr

A Jetta nem nagyobb belül, mint az Insignia?

(#176847) Laraxior válasza bbubby00 (#176845) üzenetére


Laraxior
titán

Insignia :K :C

- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled

(#176848) bbubby00 válasza Laraxior (#176847) üzenetére


bbubby00
őstag

Nyugi, 2011es évjárat van, 5év alatt beleraktunk 120ezret, mostmár így 260nál félünk, h megkotlik, inkább lecseréljük :D
(igen szűk 4év alatt németet beletettek 140ezret, lehet vissza is volt tekerve, kitudja)

[ Szerkesztve ]

Eladó Mazda MX5 széles választékban: https://www.facebook.com/hasznaltmx5

(#176849) olajbogyo válasza Dare2Live (#176819) üzenetére


olajbogyo
aktív tag

Szia!

Azért ezt a "Tourag" lesajnálást egy kissé módosíthatnád szvsz. Mert a cimborámmal nem egyszer megjártuk a horvát tengerpartot(van saját hajója, és oda járunk szórakázni,de nem ez a lényeg)szóval, az a semmi "Tourag" úgy húzza ki a tengerből a 4-5 tonnát mint a huzat, úgy, hogy közben ő maga is dagonyázik rendesen(szinte befolyik a víz az ajtó alatt) képzeld el ezt úgy, hogy a hajószállító utánfutó kerekei nem is forognak az iszapban vontatás közben, hanem szántanak, mint a tarlón....no nem is láttál te még olyat az tuti, mert különben nem írnál róla hüleségeket. Az ott üdülő egyéb emberkéknek nem egyszer mi szedtük ki a hajójukkal együtt az autójukat is, mert kissé aláméretezték a járgányukat egy efféle egyszerűnek tűnő munkálathoz, ilyen volt jó pár kombi bömbi+Passat. Emlékszem egy német emberke megkért minket(éppen söröztünk nagyban), hogy a már a saját autójára ráakasztott motorcsónak vontatmányával együtt nem e segítenénk neki a kihúzásban, mert csak helyben kapart a járgánya(passat). Természetesen segítettünk, pár söröcskét kaptunk is érte a kricsmiben, de a manusz igencsak megijedt, amikor úgy rántottuk ki autóstól csónakostól az aszfaltra, hogy ő még be se ült a kocsijába....csak integetett, hogy ő még be szeretne ülni, úgy ahogyan volt kirántotta őt a lesajnált "Tourag" behúzott kézifékjével együtt. Arról már nem is beszélek neked, hogy hol elmegy az az autó terepen(töri az utat maga előtt szabályszerűen), mert azt te már sci-fi nek gondolnád Nem az a lényeg elhiszed e, vagy sem, de úgy érzem e remek autót meg kellett védenem, mert szerintem igen is egy csodás járgány. Sajnos nem az enyém....

[ Szerkesztve ]

Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!

(#176850) bitpork válasza olajbogyo (#176849) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Szerintem ezen kár vitát nyitni. Én is sólyáztam nem egyszer 1.5t+futós motorcsónakot, nem alap nélkül írtam amit. Ezen kár összeveszni.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Milyen autót vegyek? (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.