Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- GoodSpeed: Ma a Samsung Galaxy S24 FE-re is megérkezett az Android 15-ön alapuló One UI 7.0
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
-
LOGOUT
Új hozzászólás Aktív témák
-
parandroid
félisten
válasz
diegho #191047 üzenetére
90-100 között, tempomattal kb bármi elmegy 5 literből, ez annyira jól optimalizált működés. A kérdés az, hogy a kereszteződések, lámpák, eléd keveredő traktorok, kanyarodásra forgalmi helyzettől függetlenül csak álló helyzetből képes falusi sofőrök, stb leküzdése után mennyire dinamikusan szeretnél visszatérni erre a tempóra.
Mondjuk egy dustert venni gazdaságos közlekedésre, aminek emelt a hasa, nagyok a kerekei, légellenállásban legfeljebb egy ikeás pax szekrényt képes lenyomni, belül nem tágas, de legalább nehéz, az legalábbis véleményes. De legalább csúnya. Még ahhoz képest is, hogy suv, vagy mi. Persze falun jól lehet vele vegyülni. A minőséget mittudomén, mégiscsak egy olcsónak szánt román renault, ez legalábbis biztató (khm...).p
-
BigBlackDog
veterán
válasz
diegho #191047 üzenetére
Polonál a 115 lovas, DSG-s, 1.0 TSi-vel inkább 5.5 l/100 km körül volt a minimum fogyasztás két tankolás között. Igaz, tisztán országutazás sohasem volt, pályán meg tartom a 130-at. Egyszer autópályán (mikor nem lehetett haladni), 90-100 körül, tempomattal kijött 3.9 l/100 km-es érték (BC szerint).
Viszont a hibrid C-HR-el (1.8) könnyű volt az 5 liter körüli fogyit összehozni országutazás esetén, szóval a Yaris nem lehet rossz irány szvsz.
Dustert elvetném, magas építés és hát van egy sajátos
hangulataillata a belsejének. -
diegho
nagyúr
Nekem olyan autó kell, ami országúton 5 alatt tartható 90-100 között tempomattal. Nézzek valamit 1.0 TSI-vel 1-2 évesen? Toledo, Rapid, Leon, Arona, Fabia?
-
diegho
nagyúr
Vagy veszek egy Duster-t...
ami amúgy tetszik is.
-
diegho
nagyúr
válasz
BigBlackDog #191040 üzenetére
A kuplung probléma érdekes, már olvastam korábban. A festés lehet csak a pirosat érinti, vannak más autók is, ahol a piros nagyon kényes. Nálam mondjuk csillaggarázs lenne, de legalább nem az utcán, hanem zárt parkolóban. A Corsa nem tetszett, 3 henger 75 ló, nem volt benne jó az üléspozíció. A Clio már más téma, az konkrétan jó volt. Lehet megnézek holnap egy Yaris-t még. Bánom, hogy nincs Fiesta itt kanizsán.
-
BigBlackDog
veterán
válasz
diegho #191039 üzenetére
Nem a Swift ellen beszélek, szerintem sem rossz választás. De index fórumon olvastam egy-két érdekességet (iszonyat érzékeny festés, kormánymű kopogások, kuplung rángatás) és elment tőle a kedvem. Nem tudom, hogy azóta mennyire javították ezeket a hibákat és személyes tapasztalatom sincs.
Pont a napokban mentem egy kicsit egy Fiestával. Valami egyliteres, turbós motor volt benne. Elég idióta felszereltséggel sikerült összehozni, szélvédő fűtés pl. volt benne, de tempomat már nem. Összességében nem panaszkodok rá (annyira), de szerintem előbb tenném le a voksomat egy Corsa/Clio mellett.
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #191036 üzenetére
Gondolkodtam még a 30db régi Swiften is, hogy havonta csak egyszer veszem elő őket, de szerintem a környéken nem örülnének nekem...
Amúgy a Toledo/Rapid 1.2 TSI 3M alatt volt még a kalapban, de bárhogy nézem a Swift hosszú távon olcsóbb. -
dj79
senior tag
válasz
molnarpeter #191036 üzenetére
Vagy valami toywagen hsdi?
-
diegho
nagyúr
válasz
molnarpeter #191036 üzenetére
távelvunétoszárecignesávárengibugyogá?
-
sagesz93
addikt
válasz
diegho #191032 üzenetére
Nekem is szürke a baleno, eggyel sötétebb árnyalat, sajnos azért lett ez mert már nem volt baleno az országban amikor vettük, ha tehettem volna biztos “színeset” választok vagy fehéret, jól áll ez a szürke kétségtelen, de a koszolódás faktor az eszméletlen
vagy csak engem zavar nagyon, de a kék, piros, fehér kocsik nem láthatóan koszosak 1-2 nappal mosás után mint a szürke és az ennél sötétebbek.
Swiftben szeirntem nagyon szép a piros, kék és narancssárga, meg a sárga de az Sport szín szerintem. Főleg ha fekete a tető hozzá.
-
diegho
nagyúr
[link] Ezt próbáltam ma. Szerintem ez a szín is jól áll neki.
-
gzbotii
nagyúr
válasz
szabonagyur #191028 üzenetére
Nekem az is, meg a piros is tetszik belőle
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #191028 üzenetére
Szerintem szép. Ez inkább OPC/RS szín:
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
diegho #191024 üzenetére
Nagy eltérés nem hiszem, hogy van, bár még nem vizsgáltam, mert engem a 90%-a nem érdekel, hogy van-e vagy nincs, csak olyan összevetésbe, hogy ebbe és a suzuki-ba van egy csomó minden, a Dacia Sandero-ba pl. alapáron még klíma sincs. A sok kacat közel kiteszi az árkülönbség felét, úgy pedig a lehetséges új autók közül én is a Suzuki felé hajlok. Annyi, hogy ennek a hybrid rendszernek és az újdonságoknak nem ismerjük a megbízhatóságát, tartósságát.
Yaris-ba van 4,5-ért:
tolatókamera
távolsági fényszóró asszisztens
ABS
ASR
ESP
EBD/EBV
táblafelismerő
guminyomás ellenőrző
indításgátló
sávváltó asszisztens
fékasszisztens
centrálzár
szervo
tempomat
usb
érintőkijelző
6 hangszóró
multikormány
egy rakat légzsák, térdlégzsák
esőszenzor
kiegészítő fényszóró
alu felni
manuális klíma
[link]
A motor 1.5-ös 111 Lóerő és 6-os a váltó.Így hirtelen ami eltérést látok, az a tükör és ülés fűtés, valamint a lámpák.
A Suzuki-ba van egy mini hybrid rendszer, egyébként meg 1.2-es 83 vagy 90 lóerő és 5-ös váltó.[link] Itt írja hozzá a részecskeszűrőt. Vajon tényleg van benne, vagy már mindegyik új benzinesben is van
-
diegho
nagyúr
válasz
[CS]Blade2 #191020 üzenetére
Milyen felszereltséggel van a Yaris? Dacia-féle fapaddal? Nehogymár 2020-ban hosszú távra olyan autót vegyek, amiben semmi nincs...
-
Biqci
aktív tag
válasz
parandroid #191005 üzenetére
Azok azért olyanok, de ide lehet venni a 307CC-t is, mert kétrészes a tető. A Volvo 3 részes és össze sem lehet hasonlítani a többivel a hátulját. Az Eos pedig ha nincs a kollégának szerencséje, felér egy öntökönszúrással. Ez még az igazi fsi időszak, ami minden csak nem jó. Szerintem...
Itt nálunk nem sok időszakos rendszám van, köszönhetően az enyhe télnek. Meg annak is, hogy a nem biztosított időszakban nem lehet az utcán tárolni, mert elviszik, mint a huzat. Fentebb a hegyekben már inkább vannak, de ott a tél miatt az összkerekesek játszanak novembertől tavaszig.
Egy szó mint száz, én még mindig a C70-et favorizálom. Alul Focus, tehát olcsó a cucc hozzá, persze nem szabad törni, mert az már Volvo árban megy -
vzsryl
nagyúr
válasz
diegho #191016 üzenetére
Az egyik kereskedés 4.490.000-ért reklámozza, és ott is fel van tüntetve, hogy + ajándék. Érdemes megnézni őket, fent van hahu-n.
Szvsz. ennek a Swift-nek a piroson kívül minden szín jól áll, de eddig a kék volt a legvagányabb itt a környéken.A hiteled korrektnek tűnik, még 300k-t sem kellene ráfizetned, nem hangzik rosszul.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz
diegho #191014 üzenetére
Engem most elbizonytalanított ez a 2017-es teszt a Yaris-ról a linkelt résztől: [link]
Mondom ennyiért a kinézettek közül a két japánból talán 0,5 millióval több is a Toyota, de annyival talán minőségibb is.
Megnéztem a 19 éves Ford-ba 1-2 mm-t tudok mozgatni azon a részén. A szivargyújtó meg Made in USA, és 1mm-t sem mozog.
A Swift-et megnyomkodtad belül, ott nincsenek ilyen hajló kínai műanyagok, meg 1cm-s illesztési hibák?
Egyébként magánszemélyként vennéd, és kell egy netes regisztráció valami hűségprogramra? Ha igen, akkor az takar valamit, vagy csak tényleg csak regisztráció?Egyébként, ha nem láttam volna a fenti videót, akkor a még ajánlanám is a Yaris-t. 4,5-ért már alu felnis, és 1500-ös a motor, aszem a csomagtartó is egy 20 lityivel nagyobb. Viszont ez kifutó.
-
diegho
nagyúr
Itt egy téligumi szettet sikerült belerakni az árba, az is valami, sőt az értékesítő azt mondta, hogy a szőnyeg is megoldható talán. Már csak azt kell eldönteni, hogy milyen szín legyen. Szerintem valamelyik szürke lesz. Na meg azt, hogy kp-ra vegyem, vagy 60-40 hitelre?
-
Qru
MODERÁTOR
Az elég jó ár a mostani piaci környezetben. Az a baj, hogy ha kapsz is jobb árat akkor is csak max személyes alkudozás árán. Na most ha van időd elmenni 3-4 kereskedésbe alkudozni akkor lehet próbálkozni... de akkor is valószínűleg csak üveggyöngyöket kapnál (pl ajándék szőnyegszett) nem kedvezőbb vételárat.
mod:
Esetleg megpróbálhatod az ősi trükköt, hogy e-mailben több szalontól kérsz ajánlatot úgy, hogy a címzettek lássák kik kapták még meg, érezzék a verseny súlyát.
-
diegho
nagyúr
Végre valahára eljutottam a szalonokba autókat nézni, leírom miket tapasztaltam:
Swift 1.2 Hybrid GL+: ez egy hatalmas döbbenet volt a számomra, beültem, magamra állítottam a kormányt és az ülést kb 10mp alatt és mögöttem maradt rengeteg hely. Ezt hogy csinálják? A belső minőség szerintem teljesen jó - persze kisautós szemmel nézve. Az üléspozíció is jó, konkrétan jól éreztem magam benne.
Clio Zen TCe 100: az a belső egészen hihetetlen. Elképesztő mennyire jól megcsinálták, imádom. Az ülést/kormányt magamra belőve érezhetően kisebb a hely elől, mint a Swiftben, sőt mögöttem is kisebb lábtér marad.
Corsa F Best 1.2: a belső itt is nagyon bejön, de a pedáloknál nincs dőzsölés, éppen csak elfér a lábam. Az utastér meglepően szűkös, hátul talán itt maradt a legkisebb hely mögöttem és az üléspozíció sem volt túl jó.Szerettem volna még egy Fiesta-t nézni, de nem volt itt a kereskedésben. A mai nézelődésem alapján ez egyértelmű Swift győzelem, ráadásul toronymagasan. 4,62M metálfénnyel az ára, ajándék téli szettel. Szerintetek létezhet ennél jobb vétel ezen az áron?
-
Beus0726
újonc
válasz
parandroid #191009 üzenetére
Igen sajnos igazad van. A megbízhatósághoz nem tudok mit hozzászólni, de valóban némelyik keménytetős cabrió kinézete olyan mint ha ráesett volna valami, de hát valamiből engedni kell.
Ismerősömnek olyan biztosítása volt, de nagyon hosszadalmas ügy volt mire valamit fizetett a biztosító.
Többen is ajánlották a Volvo C70et, gondolom nem véletlenül. Sok jót írnak róla, bár ha javítani kell az költséges lehet, de jól néz ki és megbízhatónak mondják. Sajnos ebből a legkisebb a választék, főleg a benzinesből. A következő pár hónapban terveztem a vásárlást, szóval annyira nem sürgős. Remélhetőleg ha jön a rossz idő több hirdetést raknak fel.
zoo8800: Köszönöm az infót.
-
ngaba
aktív tag
válasz
Nyx89 #191006 üzenetére
Az egyterűk jóval olcsóbbak, mint a SUV-k, inkább arrafelé nézelődnék.
Az olcsó fenntartás mit jelent? Vagy sokat fog fogyasztani (szívóbenzin), vagy beüthetnek költséges javítások (dízel). A kettő együtt általában nem megy...
Egyterűből ránéznék a 2. gen. Ford C-max 1.6 VCT-re. Viszonylag megbízható motor, de nem lesz egy erőgép és fogyasztásbajnok az 1300-1400 kilójával. Nekem nem tetszik se kívül, se belül, de racionális szemmel nézve nem rossz. A 10 éves korhatár határán van, de az 1. generációs C-Max 1.6 100 LE benzin motorja elvileg agyonüthetlen, és szerintem sokkal szerethetőbb autó.
A rozsdát viszont meg kell nézni.
Ha dízel is szóba jön, akkor valami franciát néznék, azok alulárazottak, és jók (a közvélekedéssel ellentéttel). SUV-ből még egy Peugeot 3008 is kijön, vagy nagy egyterűből az 5008, esetleg C4 Picasso.
-
alázógyík
addikt
válasz
parandroid #191009 üzenetére
10/10
-
zoo8800
veterán
válasz
Beus0726 #191008 üzenetére
Pár hónapja vezettem egy Focus2 kabriót, az 1.6-os benzines motorral.
Komoly baja nem volt (illetve de: összetörték), cserébe eléggé lomha, nem túl takarékos, és a tető minden porcikája ad ki valami hangot, ami főleg nyöszörgés. A Golfomhoz képest a szélzaj is jelentős. Hátul a helykínálat jelzés értékű. -
parandroid
félisten
válasz
Beus0726 #191008 üzenetére
Konkrétan arra, hogy bűn ronda mind a kettő.
Két otromba gnóm, nem csoda, hogy az utóbbi években el is tűnik a piacról ez a keménytetősdi. Egyszerűen nem tudják megoldani, hogy egyszerre legyen megbízható, praktikus, és valahol hunyorítva ne olyan autóra hasonlítson, ami kombinak készült, aztán a soron valahol rádőlt egy présgép, és akkor már úgy hagyták. Talán az Eos az egyetlen kivétel, de az sem véletlenül szűnt meg, egyszerűen nem érte meg gyártani.Amúgy meg kérdezz meg keménytetős kabrió tulajokat, hogy ők vennének-e megint ilyet, illetve nézd meg, hogy megtették-e. Gyanítom, hogy ebben nemigen lesz különbség a vászontetőhöz képest.
Az aggályaidat amúgy megértem, kabriot a németek is általában időszakos rendszámmal veszik (itt van olyan, amivel áprilistól októberig használhatod csak az autót), télen garázsban áll. Vandalizmus ellen meg olyan biztosítás kell, ami erre fizet, más megoldás sajnos nemigen van.
p
-
Beus0726
újonc
válasz
parandroid #191005 üzenetére
Köszönöm a válaszod.
Baráti körben van 2 vászontetős változat. Ők azt mondták soha többet.
Jelenleg nem megoldható a garázsban tartás és az utcán is leginkább fák alatt tudnék parkolni. Illetve a környéken sok van abból emberféléből akik szeretik megrongálni azt ami nem az övék. Ezért is gondolkodom leginkább keménytetős változatban.
A BMW-t néztem korábban, valóban az egyik legszebb, de sajnos azok fenntartása a legmagasabb.
A Golf volt a legelső kiszemelt és valószínű meg is maradtam volna annál ha nem csak vászontetős változatban létezne."Nézd meg szegény focust, vagy astrát, mit műveltek vele, konkrétan egy multipla-tulaj is sírva röhög, ha meglátja."
Ezt nem igazán értem. Mire gondolsz? -
Nyx89
aktív tag
Sziasztok!
Hasznalt auto vasarlasban szeretnek segitseget kerni, jelenleg egy 2006os G Astra-t hajtok(Z14XEP), de mar ideje lenne cserelni.
Kriteriumok:
- Varosi hasznalatra 80%
- 15ezer km / Ev
- 187 centi vagyok es szep nagy, kisebbet nem szeretnek mint az astra
- Fokent egyedul hasznalom, de 3 utas ferjen be kenyelmesen 1-2oras utazasra
- Olcson fenntarthato, megbizhato legyen
- Kliman es elektromos ablakemelon kivul semmi extra nem szukseges
- Lehetoleg 10evnel fiatalabb
+++ Szeretnek magasan ulni ha ennyi penzbol kihozhato SUV/Egyteru erdekelne leginkabb
Keret: 2m - 2,5mElso korben amiket neztem:
Skoda Octavia Benzin 1.4/1.6
Dacia Duster 1.6 benzinMilyen tipust lenne meg erdemes figyelnem? Minden tanacsot szivesen fogadok, elore is koszonom!
Udv -
parandroid
félisten
válasz
Beus0726 #191004 üzenetére
Amúgy tudom, hogy keménytetőset keresel, de szerintem a piacon a legszebb klasszikus formájú cabrio a bmw 1-es (most már 2-esnek hívják a coupet és a cabriot) sorozata. Kicsi, arányos, szép, az újak még modernek is, és mindegyikhez van normális benzinmotor. A vászonnal meg szerintem sokkal kevesebb a szívás, mint a keménytetővel. Annyi, hogy gépi mosóba nem mehet, meg sokévente lehet, hogy cserélni kell. De még mindig jobb, mint egy túlkomplikált keménytető, és az autónak is autóformája marad tőle. Nézd meg szegény focust, vagy astrát, mit műveltek vele, konkrétan egy multipla-tulaj is sírva röhög, ha meglátja. A másik, amin én elgondolkoznék, az a Golf, szintén egészen pofás cabrio verzióban.
p
-
Beus0726
újonc
válasz
Biqci #191003 üzenetére
Köszönöm a segítséget.
Mivel ez lenne a legelső saját autóm, így próbálok mindenre gondolni és lehető legjobb döntést meghozni. Mindenképp használtatót szeretnék, új az drága is és hitel is kellene hozzá.
A fő szempontom továbbra is, hogy minimalizáljam a váratlan költségeket. A kötelező cserék egy dolog, de az alkatrész árak és a javítási költség márkánként nagyon eltérő. Gondolom egy Volvo javítása is jóval drágább mint mondjuk egy Opel vagy egy Ford és egy 13-15 éves autó még ha nem is fog szétesni másnap, még számolni kell a váratlan dolgaival.
Ha a szívemre hallgatok cabriót veszek, ha nem akkor valami 5-7 éves középkategóriásat, ezekből úgy is sokkal nagyobb a választék. Ezt még jobban át kell gondolnom.
-
Biqci
aktív tag
válasz
Beus0726 #190999 üzenetére
Szerintem kabrióba dízelt venni borzasztó ötlet. Míg fenn van a tető talán elmegy, de ha lehajtod és azt a kerregést kell hallgatni... Itt a szomszéd házban az egyik fickónak van egy Audi A4 dízel kabrió. Hát inkább nem mondok semmit. Pedig nekem is dízel van, egy Accord, (amit városban gyakorlatilag nem használok, arra van más) de egészen más egy kombiban, mintegy nyitott tetejű autóban.
De úgy általában. Mivel rövidebb távokra használnád és relative fiatal autót szeretnél, ezekbe már benne van minden, ami igazán fel tudja borítani a családi költségvetést. Inkább a kúton fizess többet, mert ez legalább kalkulálható, mint a szervízben szembesülj egy tragikus összeggel.
Ismered a mondást ugye, hogy nem évjáratot veszünk. Ha ilyen kocsik jönnek képbe, (mindegy milyen okból) akkor alaposabban szemügyre kell venni őket, de meg lehet venni. De vagy veszel újonnan egyet, ami sokba kerül de legalább feltételezheted, hogy egy darabig nem kell rá költeni (ami nem mindig igaz, a másik topikban vannak többen is, akik eléggé elégedetlenek az újonnan vásárolt kocsival), vagy bevállalsz egy ilyen időset. De nem fog a 13 éves autó másnapra széthullani, csak mert elérte ezt a kort... -
gzbotii
nagyúr
válasz
Coccolino_O #191000 üzenetére
Kettőtömegű, DPF és a turbó sem szereti a rövid utakat, ebben egyik sincs.
-
válasz
Coccolino_O #191000 üzenetére
Általánosságban de. Viszont az SDI olyan kőkorszaki technika, hogy szinte nem lehet szétverni.
Új hozzászólás Aktív témák
- www.LicencAruhaz.hu OLCSÓ & LEGÁLIS SZOFTVEREK 0-24 KÉZBESÍTÉSSEL - Windows - Office - ÖRÖK GARANCIA
- Csere-Beszámítás! AMD Számítógép PC Játékra! R5 5600X / RX 7800XT 16GB / 32GB DDR4 / 1TB SSD
- Csere-Beszámítás! RTX Számítógép játékra! I5 9400/ RTX 2060 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Dell USB-C, Thunderbolt 3, TB3, TB4 dokkolók (K20A) WD19TB/ WD19TBS/ WD22TB4, (K16A) TB16/ TB18DC
- Honor 90 Lite 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest