Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
KrAt
veterán
Lecsusztam a szerkesztesrol: nemet a draga
Futomu, kasztni 1-2 aprosagot leazamitva, belter, motor teljesen jo, az aljat ha meg lehet menteni, akkor nem lenne kerdes..
aelod
veterán
Az van benne.
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
BUZZLGHTYR
senior tag
105 lovas 2006os szerias pdtdi skoda superb t neztem ki 1 millaert, melyben 430k kilometer van, allapotra nagyon szep az auto. Mik a legfobb hibai a 105 lovasnak? Olvastam hogy a hajtojarok gyengek, igaz?
hobizoli
nagyúr
ennyiert inkabb vennek egy 1.9 16v JTDm 150lovas FL156 SW-t
az "megy" is, tuti nincs benne 430k+ km, meg nem egy kifejezetten hirhedt szethullos motor van benne
101loeros dizel SuperB 1430kg es 13.2sec alatt van kilon vele
több drón kell ;P
BUZZLGHTYR
senior tag
Aztmondjak h annak meg a futomuve nagyon kenyes a magyar uton 1 2 ev utan gatyara vagjak es 300 kilo szervizelni
MunezXBK
nagyúr
Superb, nem SuperB.
Jobb és bonyolultabb futómű van alatta mint mondjuk egy astra alatt, de egyrészt nem kell mindent egyszerre cserélni, másrészt nem a legolcsóbb hulladékot kell belerakni és akkor tartós(abb) lesz.
hobizoli
nagyúr
300k
de 300k szerintem akkor sincs, ha a 4 lengescsillapito is cserelve van Bilstein-re
100k korul van a teljes elso-hatso lengokar kit hozza
AR-ban egy felso lengokarral van tobb elol technika, mint egy sima MacPherson rendszeru futomuves autoban, meg toronycsapagy helyett toronyszilent van, ugyhogy olyan tul nagy trukk nincs benne
de mondjuk pont a B5-s Passat az, ami a Superbéla alapja is, ahol elol a Multilink futomuben ketto lengokar is van oldalankent fent
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
Qru
MODERÁTOR
Nagy kérdés még a rozsda is esetükben. Nálunk legalábbis ezért kellett mennie a háztól. Pedig amúgy semmi baja nem volt motorikusan.
#nincsbennetarcsi
hobizoli
nagyúr
20 eves autonal ez BARMINEL elofordulhat mar
foleg ha osztrak eredetu jargany volt korabban, akkor 10-12 eves koraban is tud rugyezni kb akarmi
több drón kell ;P
ALgore2
tag
Sziasztok!
Kocsit kell cserélnem és nagy kombira van szükség!
Többnyire városi használatra, alkalmanként hosszabb utakra!! A keret 1,2-2 milla között!
Ajánlások, pro és kontra tapasztalatok érdekelnek az alábbi tipusokról, motorokról!
Más gyártmány nem igazán érdekel!
Ford Mondeo MK4 1.6 B 125 le
Ford Mondeo MK4 2.0 D 140 le
Opel Vectra C FL 1.9 cdti 150 le
Opel Vectra C FL 1.8 B 140le(ritka, mint a fehér holló és gyorsan elviszik...)
Köszönöm!
Qru
MODERÁTOR
A sok só megtette a hatását...
#nincsbennetarcsi
aelod
veterán
Ja anyósék i10-ében is. Dániából került ide aztán már magyar tulajtól vették.
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
Core2duo6600
veterán
A felsoroltakból, egyértelműen a Ford, még a Focust is vedd számításba.
A mondeo kombi igen nagy, városi mászkálásra
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
Szia! Az mk4 mondeoba nagyon kevés lesz az 1.6 szívó. A 2.0 tdci jo motor, azzal nem is szokott baj lenni, de a szokasos dizel nyugokre figyelni kell, DPF, turbó, ha kuplung csere akkor jön vele a kettostomegu is, sok-sok szazezer ra tud menni ha belefutsz. Ráadásul a varosi hasznalatot nem fogja megköszönni, plusz szmogriado eseten mehetsz tomegkozledessel vagy gyalog. En inkabb javasolnek egy benzines autot, meg ha joval tobbet is fog fogyasztani.
Amit meg szamitasba vehetsz, az a Toyota Avensis, ebbol a 2.0 a jobb. Honda Accord, a kombi hatalmas! Mitsubishi Lancer kombi, ebbol szepet kapsz 1-1.5 között. Mazda6 csak akkor, ha valami déli országból jött es abszolút rozsdamentes.
hobizoli
nagyúr
Coyot
őstag
Mondjuk azt nem értem az alfa hogy jön be superb helyett, egy méretkategóriával majd kisebb az Alfa.
Arról nem is beszélve, hogy ha csak 150k km van benne akkor is állandóan a szervízbe fog állni
Má' nem
soldi3r
veterán
A legnagyobb gondja, hogy ritka. Keves bontott cucc lesz hozza. VAG vonalon inkabb egy 3B Passat vagy egy merettel kisebb A4 B6. De talan a Jettakat es az O2-ket is erdemes nezegetni.
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
MunezXBK
nagyúr
Sose fogjuk megérteni, de csak az olasz!
hobizoli
nagyúr
105lovas motorral Superb meg kb arra jo, hogy odebbvigye magat a parkoloban, mert dognehez az auto onmagaban is, nehogy ha meg 4-n beleulnek
leggyikabb motor az egesz palettan egy alapbol kozel 1.5tonnas jarganyba, egy hosszu 5-s valtoval, hogy meg rugalmassaga is sz.r legyen
legalabb raktak volna melle egy 6-s valtot, hogy azzal javitsanak vmit ezen
biztos meg nem vennem
-----
nyilvan ott persze
nem ertem a 210k km-s 147-mel miert nem kell odajarnom megse
meg miert ne pont ezzel a hirtelenhalal motorossal ne kene ott allni addot esetben, amikor hirhedt a nyugje, es meg a futomuve is bonyolultabb felepitesu...
egyesek azt hiszik, hogy a 30 eves kettesgolf is meg a gyari made in W.Germany feliratos, gyari beepitesu lengescsillapitoval jar, es csont nelkul atmegy vele az NKH muszakin is
....de azert jo probalkozas volt
több drón kell ;P
(#176671) molnarpeter válasza BUZZLGHTYR (#176653) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Csapágyat kell csak cserélni, utána jó. DPF-es kerülendő, PR kódokat érdemes lehet ellenőrizni. Ennyi km-rel mondjuk nem életbiztosítás.
Puff neki, Grand C-max nincs, már nem is rendelhető... asszem ezt anyóka zokon veszi majd...
Még ez lett volna a leginkább megfelelő neki. Kinézetre és műszakilag is.
Egyre inkább a Touran felé lendül az inga.
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
Irta, hogy evi 50e km+-ra kellene. Szerintem erre sem egy 360-at futott Superb, akar 200 ezret futott jtd, sem egy új autó sem való, maganszemelykent. Itt fel kell adni a heti ingazast es min. 2 vagy inkább 3 hetente. Nincs az a fizetés, ami mellett ez megéri.
molnarpeter
nagyúr
errol lemaradtam, de az se keves
Coyot
őstag
Valóban nem versenyautó. Csak tudod a célok nincsenek tisztázva. Ha nekem sportos mindennapi autó kell amiben hajlandó vagyok áldozni a design és a sportos vezetés oltárán - minden más kárára - akkor rendben van legyen Alfa. De ha praktikus arébbállós autóra van szükség (95% körülbelül), akkor ott az Alfa bizony azon nyomban esik ki a pixisből.
Várj még 230-ig ott kezdenek el jönni a nyűgök
Mondjuk azt nem értem miért gond a futóműve, nagyon jó futómű van ezek alatt.Vagy magyarosan az a gond, hogy 250ezrenként költeni kell 150 ezret egy komplett lengőkarszettre mindenestől?
[ Szerkesztve ]
Má' nem
hobizoli
nagyúr
ha meg ott sem, akkor majd varjak 300k-g, es vegyek inkabb egy addigra 600k-t futott vmit...
nyilvan hujevagyok
janem
több drón kell ;P
aelod
veterán
Annyi tervezett futásra bizonyos, hogy nem vennék egy szuperbélát 1 millió felett pláne PdTdi-t, vagy a kolléga által javasolt Alfát....
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
Coyot
őstag
Nagyon bírom a 159 2.4jtd q4 dinamizmusát, viszont minden egyéb tulajdonsága messze elmarad az elvárttól. Nyilván én is hülye vagyok hogy nem a sportos de nyügös csdodát választom
Legyen vele 600k hibamentesen azt kívánom!
Má' nem
dragonfx
veterán
ez egész biztos.
ha állód a szervizelését.megbeszélhetjük.
amugy az ignis , swift mellett.
amik még pakliba vannak, akár magasabb áron is.
az a hyundai i20, i30, kia ceed, rio, mazda 2,3.
Mindenkihez:
ezek tud bárki véleményt mondani? vannak típushibák?melyik mennyire drága fenntartani?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
ALgore2
tag
Ráadásul feleségnek lesz..., bár, ha a Jeepel el van, akkor a nagy kombi nem lehet gond,
ALgore2
tag
Köszönöm neked is!
A japán vonal kilőve, nem tetszik neki egyik sem!
Mondiba a 2.0 B-ről hallotatok rosszat?
Fogyasztás nem számít!
vzsryl
nagyúr
A motor jó, de MK4-es Mondeo-ból inkább 2,5M-tól felfele vannak élhetőbb darabok. Ez az autó sajnos nem másfél millás kategória, és a használt piaci árak stagnálása miatt egyelőre nem is lesz az.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
molnarpeter
nagyúr
Szereti enni az olajat az a motor, Mondeoban a legjobb benzines talán a 2.5. Passat 2.0-ra érdemes még ránézni (amelyik még nem FSI, hanem a korábbi 115 vagy 130 lovas).
soldi3r
veterán
A 20 szelepes VAG nem szereti enni az olajat, hanem issza, nagy tetelben
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
molnarpeter
nagyúr
Akkor leszűkült a kör a 115 lovas 8V MPI-re?
Igen hallottam. Szar a 2.0 szívó, mazdától licencelt motor, már 170-200e km-nél a gyűrűk miatt eszi az olajat mind, először 3-4dl/1000km, aztán 1-2L/1000km, 200-250k a felújítás, a teljes motorgenerál akár 5-600e is lehet. Nézz fel a mondeo fórumra, kis túlzással minden második poszt erről szól ott. Ezen kívül a szívósor lapátka törhet el, a tempomat gombja dögölhet meg, párásodnak az első fényszórók, a kombi rakodónyílás alján lévő fém betét ragasztása elengedhet, benzincső lyukadás sokaknál előfordul (csak gyári van asszem, 20k körül). Továbbá ami még felmerülhet az ülésfűtés meghibásodása, kp zár motor, kormányszög jeladó hiba. Persze nyilván nem minden autóban minden romlik el egyszerre, de ezek a jellemzőbb problémák. Ja és jó tudni, hogy a 2.0 szívóbenzines modell is tartalmaz kettőstömegű lendkereket (kuplung + DMF 300e HUF), illetve elektromos gátlóval szerelt modellt nem biztos hogy vennék, mert 90/db egy gátló.
[ Szerkesztve ]
ALgore2
tag
Uhhh....
Szép lista!
Ennyi idős kocsinál nyilván vannak már gondok, de ez túl soknak tűnik!
Jobban járnék már lassan, ha vennék magamnak egy 4,7es GC-t, a zassszony pedig járna a másikkal...
ALgore2
tag
Rémlett ez a cikk!
Köszi neked is!
Mondom, nem feltetlen jon elo minden, de ezeket erdemes jobban atnezni vasarlasnal.
nesa
veterán
Ja ezek ilyenek, már nem 4cm az ajtó mint a Trabantba, megmértem a menekülő buszomat is, azon 14cm vastag az ajtó + kárpitok, nálad meg kb kárpit nélkül 20cm re tippelnék.
Boldog lennék ha végre az európai gyártok is megszórnák a piacot nagy vasakkal.
Néhány luxus modellen kívül nincs normális méretű autó, pedig tuti lenne igény olcsóbb nagy vasra.
Ketten vagyunk eddig és hát ez sajnos még nem a gazdaságosság határa
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
soldi3r
veterán
Hat kinek mi a vagya. En most huztam le 2 hetet egy Jeepel es egy X-Traillel, alig vartam, hogy kozelebb uljek a foldhoz. Tengeri beteg leszek ezektol a billegos szerelvenyektol.
E30 (oo=[][]=oo)
nesa
veterán
Nekem is az a bajom vele mint minden hasonló tulajnak hogy annyira billeg kileng hogy a Nakatomi torony kutya fasza ehhez képest, egyenes úton is hogyha nincs szerencsém egy stabilan billegés mentessen futó szembejövő kamion letépi a tükröt.
Sajnos akkor a problémás enyhe kanyarokról nem is beszéltem, a körforgalomba mindig felborulok de szerencsém van mert egy Q7 vezető kolega is pont akkor jön így tudunk segíteni egymásnak talpra állítani a gépet, feleségem utálja hiába szál be/ki könnyen de a tengeribetegség hamar jön és a napi 52 km alatt 4-5x is tele hányjuk a kocsit meg a ruháinkat , szóval a mosógépnek se jó ez, én már az ablaktörlőt is átszereltem a belső oldalra mert gyakrabban hányunk mint esik, a gyógyszertárba már nem kapok dedalont mert azt hiszik azért viszem szatyor szám mert függő vagyok.
Naaa a tehén nem billeg ha jó a futóműve. Van nem levegős amihez olyan rugót veszel h leszakad a veseköved, a levegőset meg v felkeményíted v leülteted és mingynán nem billeg.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
nesa
veterán
Persze hogy nem billeg, az enyém se, csak a kacsa billeg.
[ Szerkesztve ]
soldi3r
veterán
Ezek szerint nem erzed annyira az autot, vagy nem vezetsz hozza eleg lenduletesen.
[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
olajbogyo
aktív tag
Szia!
No, látod ezért van ennyiféle járgány az utakon, mert kinek mi jön be. Én például, már az istennek sem ülnék be egy alacsony járgányba se. No, nem mondom, mikor a cimbora Audi TT -ét kipróbáltam, az azért nem volt gagyi, de ketten tüszköltek bele...benne ülve már nem volt hiányérzetem, csak az, hogy olyan volt körülöttem minden, mintha glettvassal körém építették volna az autót(rám glettelték vón). Az hétszentség, hogy bármelyik légzsák kinyílása azonnali halált okozott volna, mert 1-1mm hely volt a bódé, meg én köztem. A menetpróba azért jól sült el, szedte a kicsike a lábát elég rendesen, a kormányt el sem kellet fordítanom, a kanyarodást úgy kellett elvégezni, mint egy légdeszkán, csak billennem kellett valamerre.
No, de a kiszállás, no skacok.....komolyan mondom, ha forgalmasabb helyen állunk meg, és én ott mászok ki, mint vakond a likból, istenem re mondom pénzt dobáltak volna elém, úgy együtt éreztek volna velem.
Soha ne félj valami újat csinálni! A bárkát is egy lelkes amatőr készítette, a Titanicot meg egy halom szakértő!