Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
fasyrt
őstag
Nekem meg a haz fogja elvinni a penzem, ezert nem marad.
Ugy vagyok vele, hogy amig berlakasban elek, szegeny vagyok en egy auto fenntartasahoz. Majd ha lesz lakas-haz-kacsalabon forgo palota, akkor lesz jargany is. Addig meg drotszamar es tömegközlekedes a nevem.
Nebazz. Itt tartunk? Én ott tartok, hogy az Euro6 az elérhetetlen űrtechnika, az Euro5 a high tech, 3-4 a normál, és ami tényleg elavult az az euro1-2. Azt hittem Euro2-ig van tiltva.
https://tinyurl.com/rasoapro
Qru
MODERÁTOR
Jah beszigorítottak eléggé itt is már. Szerencsére elég ritkán van szmogriadó. Na nem azért mert olyan jó a levegő, hanem mert a határértékek jó magasan vannak meghúzva.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
VTI-ről mindenhol azt írják, hogy kerülendő, a tipikus milyen motorral szerelt autót ne vegyél oktatóvideó tartalma. Nem erőltetném. Pedig a 308 tetszene alapvetően.
Ellenben a 208, Jazz, Punto, Clio és hasonló kategóriatársaik vonalai inkább a női szíveket dobogtatják meg, nem ezeket keresem. Max a MiTot vállalnám be egy jó T-Jettel, még élményautónak is elmenne.
Mindent összevetve, dizájn, műszaki tartalom, a Bravo és a Golf VI jön be a legjobban, ezen a vonalon keresgélek. A figyelő talált is ma egy szép FL T-Jet Bravot. Mármint hirdetésben szépet, élőben nem tudom milyen. Ebben a színben valami egészen gyönyörű az autó. Le kellene csekkolni, de jó messze van...
[ Szerkesztve ]
yodamester10
őstag
Tudom,hogy ez itt még messze van de egyszer ideér.
[link]
Stylewars_kp
senior tag
Bp környékén jó a tömegközlekedés, kisebb városokban nem jön 2 percenként a főd alatti villanyos. Én az albira sajnáltam a pénzt szóval 3 évig kuporgattam a lakáshitel tőkéjéhez. Lakásár bumm előtt még fél áron voltak a kuripintyók.
Stylewars_kp
senior tag
1,6 HDI?
Egyébként nem lehet honosításkor valamit tenni, hogy esetleg papíron Euro6-ba kerüljön az autó? Szerelték ugyan ezt az autót 1 évvel később AdBlue-val is ami már Euro6 lett.
https://tinyurl.com/rasoapro
Doki16
addikt
Hivatalosan esélyed sincs rá. Amúgy meg bármit meg oldanak okosba. Ezért is lehetett mostanában látni pár HSD-t ződ renccámmal. (nem phevet)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
dj79
senior tag
Nem minden vti sz@r, csak a nagyrésze.
Legyen egy Bravo, annak is vannak típushibái, de legalább van benne élet.
Belső minőségre viszont a Golf6 komolyabb cucc. Octaviát nem néztél?
MC Pite
veterán
A direktbefecskendezéses THP változata aminek vannak bajai, főként 2014 előtt (kb mint a TSi-k, ha úgy ismerősebb). Ha tudsz angolul, 10-15 perc googlezás után magad is láthatod. Meg még sok mindent mondanak mit ne vegyél, bezzeg a VAG 1.6 8V milyen fasza motor. Haha... A VTinél normális olaj, vezérléscserénél vezmódosító kerék (kb minden magyar autónál szükség van erre sajnos), ja meg persze vezérléscsere egyből (de ez nálam amúgy is alap). 130-200k között meg szokott nyúlni a lánc, jele sokszor nincs, csak néha felvillanó chekckengine meg nem megy úgy (mind BMW, mind PSA-nál). Megmérik, megnyúlt, csere.
Nem azt mondom hogy a világ legjobb, legmegbízhatóbb motorja, de jól megy, jól fogyaszt, tűrhetően megbízható - és a korabeli hasonló motorok közül nem sok megbízhatóbbat tudok. Papíron a Meganeom 1.6osa 8szintén városi legenda) örök élet plusz két nap. Jah. Magyarirsztánban fos olajjal természetesn vezmódosító kerék is egyből megy a vezérléshez (jó, 30 ezer volt,nem a világ, de a plusz célszerszámok és tanítás miatt 50-60al kerül többe a vezérléscsere). Korábbi változatoknál szintén trafó (min sok VAG konszernesnél), FHP jeladó, néha injektorok is cserések. Egyik sem drága, és nem balfasz szerelő hamar megtalálja, de az itthoni szerelő állomány nagyja nem ebbe a halmazba tartozik. Plusz van pár tömítés, amit magad is kicserélhetsz, ezt sem annyira csipázom (fojtószelep, szívósor tömítései), de oké, 6000 Ft az összes tömítés és nulláról egy óra kicserélni (de igen, van amiben nem kell). Igaz, jól eszik, jól megy, főleg hatos váltóval, de a korábbi PSA 1.6oshoz képest több törődést igényel. A TU5JP4-en filléres vezérlés csere 6-7 évente oszt joccakát.
Nem tudok olyan autót amit 10 évesen mikor hozzád kerül csak tankolni kellene, én mindig nullszervizzel kezdek (minden szíj, minden folyadék, minden szűrő).
Jó a Bravó, én szeretem; olajnyomokra figyelj és kérd el _pontosan_ mit töltöttek bele (ez mondjuk kb mindenre igaz, turbósoknál főleg). Keresgélj új emblémát, és készülj a lámpa takarításra, akár polírra, hogy hogy elkezdesz normális H1-es fényforrásokat keresni hogy láss is vele rendesen (pl a minőségi ledesek).
G6al is van ez az (mivel nincs), de 1.6 MPI *boá*. Na, abban aztán nincs élet.
[ Szerkesztve ]
<ELADÓ: Pixel8HibridTok> Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html
alázógyík
őstag
Nekünk volt 308 1.6 VTi és Bravo T-Jet 120Le is.
Ég és föld a két autó, nem a 308 javára.
Szerk.: Sőt, feleségemnek most Megane 3 kombija van, és bizony sokkal jobban szereti, mint a 308-at. Azt akkor se szerette, ha éppen működött.
[ Szerkesztve ]
Tudtommal Peugeot esetében az 1.6-os erőforrás nem éppen a megbízhatóságáról híres, sőt ami azt illeti.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
alázógyík
őstag
Nem csak a motor problémás.
Szar a klíma, k.b. az összesben megdöglik. Ha jó, akkor is gyenge.
Mindegyik beázik, brutál f.s a gyári "hifi" benne, és a kormányzása is ilyesztő.
Szép gyűjtemény.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
tboldi
nagyúr
ilyesztő
Ez is.
alázógyík
őstag
Szorri!
(#199018) Stylewars_kp válasza Luck Dragon (#199013) üzenetére
Stylewars_kp
senior tag
Ha' pedig béjjemvé.
venom8888
őstag
Sziasztok. Az uj Opel insignia 1.5 os motorral van szerelve, es 165 lovas, ez egeszseges amugy? Jobban hangzana a 2.0 as motorral az a loero. nem lehet hosszueletu az a motor, mit szoltok hozza?
BigBlackDog
veterán
Ez turbós 1.5. lesz. Annál azért nem feltétlen nagy szám a 165 ló.
Qru
MODERÁTOR
Hivatalosan itthon kvázi nem, elvileg lehetne de olyan engedélyeztetési herce-hurca várna rád és akkora költség ami kb ellehetetleníti a dolgot. Ha kint átépítteted, ott levizsgázik és azt honosítod itthon az úgy viszont sima ügy.
#nincsbennetarcsi
venom8888
őstag
ugy tudom azok a motorok nem hosszueletuek amik kicsik, es nagy loerot pasziroznak belejuk. De javits ki ha tevedek.
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Sok tényezőtől függ, nem ezen múlik, mi mennyire hosszúéletű.
BigBlackDog
veterán
Mondásnak jó, de azért nem mindenre húzható ez rá. Meg kérdés az is, hogy mit jelent a hosszúéletű. Tény, hogy amelyik motor megbontás nélkül elmegy 700-800e kilométert, az hosszabb életű, mint az, amelyik csak 400e kilométert bír ki, viszont kérdés, hogy még mi minden térdel le ekkora távolság alatt a segédüzemben (pl. részecskeszűrő, EGR, kettőstömegű, stb.).
venom8888
őstag
Gondolkodok autot venni olyan 5.5M ertekben, ami 2-3 eves, es nincs benne 50k km, es nyomatekos is, azert nezegetem az insigniat
vzsryl
nagyúr
Mutass olyan korszerű turbós motort az utóbbi ~5 évből, ami kicsi, és nincs “nagy” lóerő bennük. Az 1L-es, háromhengeres förmedvények átlagosan 110LE körül vannak, az 1.4-esek 140LE-sek, de tesztpadom eddig szinte csak többet mértek. Az 1.5-ös, háromhengeres Fiesta ST 200LE-s. De ha nem hot hatch vonalon akarunk körbenézni, akkor ott az 1.5-ös Civic, ami 182LE.
Ez ilyen.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
venom8888
őstag
Hat igen errol beszelek, mar nem tudsz kis motorral kis loeroset venni, igy jonnek ki az utok,hogy hamar tonkre menjenek,nem birjak a nagy nyomatekot a kis motorokkal, nem azt mondom,hogy masnap tonre megy... De pl egy Honda accord a 2.2 es motorral es a 350Nm nyomatekkal inkabb realisnak,es esszerunek tunik, mint egy 1.2 es 140 lovas, szerintem.. Vagy ez a fejlodesnek tudhato be. Remelem... Eleg jol neznek ki pl a ford mondeo 1.5 os motorjai a 160 lovas teljesitmenyel.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Az Accord 2.2-es egy turbódízel. Illetve 350Nm és 140 ló volt említve az összehasonlításban, amiknél a dimenzió sem stimmel (egyik teljesítmény, másik nyomaték).
Ami tény, hogy jó régen véget ért a nagyköbcentis szívók kora és a közepes-kis szívóbenzines motorok is már szinte kihaltak teljesen az újatokból. Jobban mondva nem teljesen igaz, mert hibridek esetén azért nincs turbó a legtöbb helyen.
Ha írnál néhány sort, hogy mire használnád, évente mennyit és meddig szeretnéd használni a leendő gépsárkányt, illetve mekkora autóban gondolkozok, esetleg van-e valami preferencia, kívánalom, akkor szerintem tudnánk ajánlani pár típus-motor párosítást, amit érdemes lehet megnézned.
Lehet, hogy dízelt keresel? (ne legyen sok lóerő, de legyen nyomatékos)
Insignia helyett esetleg Passat 2.0 TDI? 150 lóerő, nincs túlhúzva. Valamint egy modern Passathoz könnyebben találsz alkatrészt, szerelőt a többszörös eladási darabszámok miatt.
venom8888
őstag
Koszonom. Hat a helyzet,hogy most jelenleg UK ban elunk mar 10 eve, es 2 ev mulva tervezzuk a hazakoltozest. Es egy jo megbizhato autot akarnank venni, ami jol is nez ki, es nyomatekos. Most jelenleg egy Swiftunk van . munkaba jarni tokeletes. Tehat amire hasznalnank, napi munkaba jaras, es kirandulaskora, ritkan hosszabb utakra pl Horvat tengerpart stb.
BigBlackDog
veterán
Dízel tiltás mennyire aktuális Nálatok? Napi munkába járás mennyi kilométer lenne? Többnyire városi üzem, vagy inkább autópálya?
Ha sok a város, akkor szétnéznék a hibridek (pl. Auris) között is, ha inkább csak országút-pálya van, akkor esetleg dízelben is gondolkoznék (bár évi 10-15e kilométer alatt inkább nem).
venom8888
őstag
Varosi forgalom inkabb. Az auris hibrid csak 99 lovas :( erosebb autora vagyunk,regota van kis gyenge autonk.
[ Szerkesztve ]
BigBlackDog
veterán
Az alábbi hibrideket nézném meg első körben;
- Toyota Auris, Prius
- Lexus CT, IS
- Passat GTE, Golf GTE
- Kia Optima
- Hyundai Ioniq
- Fordból nem vagyok otthonos, de pl. Mondeoból is van hibrid, Toyota technikával, ha jól tudom
Még felmerül a kérdés, hogy otthon, vagy munkahelyen van-e lehetőség töltésre? Ha igen, akkor plugin hibrid is képbe kerülhet. Hibridek esetén a CVT és a kombinált belsőégésű-villanymeghajtás miatt kicsit másak teljesítmény szempontjából. Mindenképp érdemes vásárlás előtt egy próba, ha errefelé akarnál továbbmenni.
[ Szerkesztve ]
Qru
MODERÁTOR
Csak a benzinmotor 99 lovas, villannyal együtt 136 lovat tud. Nem gyűri fel a flasztert de szvsz elég a normál közlekedéshez.
#nincsbennetarcsi
venom8888
őstag
azt hozza akartam tenni hogy 3 max 4 eves autot szeretnenk, 5.5 bol nem jon ki? Es olyan 50k km alatti
[ Szerkesztve ]
Nyitott vagy arra, hogy egy Plug-in hibridet töltögess magadnak árammal?
venom8888
őstag
Ahh irtozok a toltogetestol.
Doki16
addikt
Nem fog kapni PHEV-et ami 5,5-ből kijön és nincs benne több 50k km-nél. Sőt hibridet sem fog kapni ilyet. Ezért az árért erős kocsi nagyon ritka lesz ilyen futással 3-4 évesen.
Valamiből engedned kell majd venom mindenképpen.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
venom8888
őstag
Szerintem el engedem a hibrideket.
BigBlackDog
veterán
Nem tudom, hogy jól szűrtem-e, de pár találatot látok.
venom8888
őstag
ez pl nem rossz, ugy ertem tetszik, es nem rosz a teljesitmenye sem.
venom8888
őstag
Magyarban kell az auto, UK ban van olcosbban, de hat a kormany tudod
BigBlackDog
veterán
Vagy úgy, azt hittem, hogy még ott kint vennéd.
BigBlackDog
veterán
Leírás szerint "Kizárólag tartós bérbe vehető!".
venom8888
őstag
5.3 M ert kicsit draga lenne berelni
[ Szerkesztve ]
Doki16
addikt
Az itthoni piacra gondoltam én, de ahogy látom a kolléga is. Sajnos már az erős és a hibrid kizárják egymást. Van 25 találat és mindegyik "kis" autó. [link] Ha km korlát el lenne engedve akkor a Ford Mondeo hibrid jóféle. Már valamennyire erős is.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Bdanyy
addikt
Mazda 6 esetleg? [link]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
Qru
MODERÁTOR
Most nézem, hogy ez a régebbi Mondeo HSD 1600 kg és 190 ló... Azért az már oké.
#nincsbennetarcsi
Doki16
addikt
Totalcar meg is mérte. [link] Jó autó. Aki hibridet keres annak egy jó választás, ha nem tetszik neki a Toyota.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
ingyenes kategóriában
- Asus VivoBook PRO - 14" 2.8k OLED / i5-11300H / 16Gb DDR4 / 512Gb NVME / RTX 3050 / HUN / 1.45 kg
- Alphacool Eisbaer LT360 vízhűtés
- O-K-G gép I5 7.generációs eladó, ajándék Logitech G102 Lightsync gaming egér és RGB gaming billentyű
- Samsung U28E590D UHD 4K LED monditor
- Monitortartó állvány (4db/32 max) eladó!