Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [sh4d0w:] Rebel Moon - Ne nézd meg!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Lacy6
senior tag
Erről a mazdáról vélemények?
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
Morris
veterán
A házvásárlás szarabb. Higgy nekem!
Az!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
szőröscica
addikt
Ez a dizli sem a világ legajánlottabb motorja tudtommal.
rwin5
őstag
(lakás)-ról tudom, hogy milyen, mert kb fél évig kerestünk lakást szegeden de végül nem találtunk/vettünk, ezért is van pénz autó cserére, mert a lakás dolog hanyagolva helyette lesz az autó.
Kornel
veterán
Nem...
El kell helyezni magad, azaz a kereted, hogy mire eleg. (Alkut is beleszamitva)
Ezt ossze kell vetni az elvarasokkal.
Ezutan reszletesen szurni a megfelelo ingatlanokat, hogy minel jobb talalatok legyenek.
Ha nincs kozos metszet, akkor valamelyiken modositani kell.
Majd ujra kereses.
Hetente 5 lakast legalabb meg kell nezni, es osszehasonlitgatni akar.
Ha megvan ami kell, rogton le kell csapni, vagy mas teszi meg jelen piaci helyzetben.
(Mi pl. az eredetileg elkepzelt elhelyezkedesen modositottunk, mert az ido elorehaladtaval, ahogy egyre nottek az arak, az eredetileg kinezett kornyeken nem fert mar bele alig valami, ezert kerestunk mas helyet, amit eredetileg ugy vetettunk el, hogy nem is ismertuk a kornyeket.
Szoval tenyleg nem egyszeru, de ha nem csodat var valaki, hanem jol tud szurni az informaciok kozott, es megfelelo idot szan ra, akkor talal megfelelot.
[ Szerkesztve ]
Ez nem teljesen igaz, de nem is itt kéne megvitatni
Az idő gyakran szorító tényező (), emiatt sietni kell. A kínálat lehet, hogy pont az adott időszakban nem a legjobb, de sietni kell, mert vagy áll a pénz, és kezdeni kéne valamit, vagy egyéb sürgető problémák vannak.
Ekkor jön a kompromisszum, amit később vagy megbánsz, vagy nem. Én pl. akkor se mennék át másik kerületbe, ha ott lenne olyan ház, ami tetszik, és árban is, mert még plusz fél óra lenne az út, nincs a közelben uszoda/kondi/bolt/park/stb vagy pedig az adott utca/környék lepra.
Hetente 5 lakás? Húú annyi nem is volt összesen nekem kiválasztva az elmúlt 3 hónapban
Sosem egyszerű. Ha már megvan a kinézett ingatlan, ott jönnek a harcok: Legyen benne még ez, ez ide kéne, az lehetne jobb?
Az a másik, hogy ha meg idióta szomszéd mellé kerülsz, az megint csak agyzsibbasztó.
Egy kocsival közel nincs ennyi szívás, ennyi változó és tényező, és eladásnál/vételnél nem kell ügyvéd, nincs rá plusz adó, stb.
(#122005) rwin5: Nálam pont fordítva lett, az autó téma lett hanyagolva, mert találtunk házat.
(#122008) TayRol: Ha értenék hozzá, és lenne időm/türelmem, akkor én is azt tenném. Masszívan kevesebbe kerül, mint hogy "építteted".
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
TayRol
veterán
én így tettem.
most építkezem.
Tsebacsi: azért van, amit más csinál.
[ Szerkesztve ]
stickermajom
addikt
nincs rá plusz adó
Vagyonszerzési illeték, teljesítményadó, baleseti adó, üzemanyagon ÁFA és jövedéki adó, illetve külföldi autó esetén regisztrációs adó.
TayRol
veterán
tegnap a Gresham-Palota előtt állt egy elég újnak tűnő E-Class Merci, ránézésre AMG tuningos rendesen (felni, karosszéria-elemek, stb...) , nézem jobban, zöld rendszáma volt (az az új fajta, amit a villanyautók kapnak).
Van már ilyen Mercedes?
stickermajom
addikt
2016-os modellek kijöttek már? Év végét írunk, szóval akár lehet is, mert van plug-in hybrid E klasse köztük. A legszebb, hogy az S500 plug-in hybrid is kaphat zöld rendszámot
Autóvásárlás alkalmával velejáró dolgokra gondoltam, a teljesítmény, baleseti és egyéb adók akkor is vannak, ha egy kis twingo-m van, és akkor is, ha egy mercedesem.
A vagyonszerzési illeték már más kérdés, de ott is a ház/lakás nyer. Esetenként súlyos milliókat akarnak legombolni rólad.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
stickermajom
addikt
Te plusz adókat mondtál. Autó és ingatlan vásárlásának pillanatában ugyanúgy egy fajta illetéket fizetsz, csak nyilvánvalóan más összegben, más névvel, más számítási módszerrel. Még jó, hogy a lakás nyer, kicsit nagyobb az értéke, mint az itthoni autók 90%-ának
Milliós illeték meg 25 millió-s vagy afölötti lakás/ház vásárlásakor áll fenn, akkor meg szerintem férjen már bele. (Most, hogy ez a dolog mennyire jogos, hogy az adózott fizetésedből vett lakás után még adózol rögtön abba ne menjünk bele.)
Lacy6
senior tag
Miért nem ajánlott?
Milyen hibákkal lehet számolni?
Egy dízel autó vásárlása eleve kockázatos nem?
Én vagyok Isten büntetése. Ha nem követtetek volna el nagy bűnöket, Isten nem küldött volna engem büntetésként rátok!
SzlobiG
félisten
Nem feltétlen a motorral van ott baj, hanem a korrózióval nagyon rohadnak azok a mazdak szóval arra kell elsősorban figyelni. Ha van benne dpf akkor az is problémás.
Declare
őstag
Mazda dizeljeit nem szoktak favorizalni....nem ezzel van az, hogy kicsi az olajteknö + csipegeti az olajat es a kettö kombinacioja miatt, ha nem gondos gazdaja volt, aki neha kihuzza az olajpalcat, akkor könnyen odavaghat a motornak az elegtelen olajszint?
pocokxx
Közösségépítő
Újabb két kérdés.
1) A Grand Espace és a sima között csak az a 20cm a különbség? Sokat számíthat ez? Érthetően nagyobb a kínálat, ha mindkettő egyformán szóba jöhet.
2) A Toyota Corolla Verso nagyon kicsi lenne nekünk?
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
Hát lehet az avensis verso lenne megfelelő méretű, az már kisbuszos. 4 gyerek mellé nem árt a hely és a sok ülés.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
fenergie84
addikt
Négy gyerkőchöz kicsi lesz a Verso, nekem három mellett éppen elég kategória! De már most vágyom egy nagyobbra. Egyébként a fentebb említett Avensis Versó jó választás lehet, nagy és a 2 literes 4D motor van benne, ami a toyo dízelek között a megbízhatóbb fajta.
pocokxx
Közösségépítő
Akkor jó vagy nem jó.... ?
Vagy úgy értetted, hogy a Corolla Verso kicsi, viszont az Avensis akár jó is lehet?
[ Módosította: Qru ]
"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor
SzlobiG
félisten
Ezt nem tudom, viszont a dpf miatt szereti hígítani az olajat sok problémát okozva. Sokan ki is iktatjak a fenébe, mert annyira szarul csinálta meg a mazda.
Szerintem így értette
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
fenergie84
addikt
Úgy értettem, h kicsi lesz a COV, de az Avensis Verso jó választás lehet
piqla
őstag
Mazda Demio vagy 323?
leginkabb varosba kellene, szoval a -40 centi a demio mellett szol, de a 323 talan adna nemi plusz biztonsagerzetet.
Szereted az állatokat?
kovacsroli
senior tag
Én tutira 323-at vennék, nem mellesleg megjelenésre is sokkal kulturáltabb bár ez szubjektív.
Ha hülye vagy az olyan mintha meghalnál. Te nem érzed, csak másoknak fáj.
piqla
őstag
A kulcsint leszamitva miert azt vennel?
Szerk.: bocsanat, az elso kerdest pontatlanul tettem fel, Demio vagy 323f?
[ Szerkesztve ]
Szereted az állatokat?
Debilon
addikt
nem, a kis olajteknő az első szériás 2,3-as benzines, facelift után már az sem gond 2005-től
Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition
molnarpeter
nagyúr
Acheron
őstag
Köszönöm az infókat.
Ezek a motorok (2,7 és 3.0 V6) a megbízhatósága milyen, a közvélekedés szerint? A paramétereik impozánsak, de hiba esetén gondolom zsebbenyúlós. A régebbi motorjaikról nem minden esetben jó vélekedéseket olvastam. Btw, ezekben Bosch porlasztócsúcsok dolgoznak, jól tudom?
TayRol
veterán
De. A kipufogó tuti ilyen volt. Akkor nem is E, hanem S osztály.
szőröscica
addikt
A karbantartásuk sem olcsó (pl. vezérléscsere), de egyébként nem túlzottan problémás motorok. Ellenben a multitronic váltót kerüld el messziről.
Acheron
őstag
A 3.0 V6 nem láncos? A láncosoknál is beeshet egy csere, de ez azért jóval ritkább, mint a szíjasoknál, ott gyakorlatilag "kötelező" a vétel után cserélni.
A multitronicról valóban nem sok jót olvastam. Bár a tiptronicot sem mindenhol dícsérték. Amikor ennyi problémáról olvas az ember az automatákkal kapcsolatban, elbizonytalanodik, de azért városban, dugóban megfizethetetlenek. Van egyáltalán megbízható, ajánlott automata (nem csak Audi, hanem úgy általánosan)?
Integrale
veterán
Úgy emlékszem, hogy a 3.0 V6-nak a vezérlése a váltó felől van, így azt jó móka lehet szervizelni.
"Bad reklám is reklám too"
TaaT
veterán
Igen igen. [link]
Give them hell Ukraine!
Acheron
őstag
A kérdés az, hogy milyen gyakran kell bolygatni. A franc se bánja, hogy honnan lehet hozzáférni, ha nem kell hozzányúlni, csak minden második szökőévben.
Úgy nézem, mindegyik jófajta motornak van valami kínja Végül is nem csoda, ilyen teljesítményeknél már fárad az anyag.
Azért csak akad megbízható konstrukció az erős gépek között is.
szőröscica
addikt
Egy kézi is sok kést rejthet, dmf+kuplung+kinyomócsapágy, esetleg munkahenger csere és máris ott vagy mint egy automata javítással, és még mindig kavarhatod a levest a dugóban, összekötve a főzést egy bal vádliedzéssel.
Ahogy mondtad, túl rövid az élet, hogy egy féle autóban éld le, tehát venni kell egy Saab-ot.
Viccet félretéve nem mondom, hogy így kell lennie, mert a dízeljeik nem a legjobbak (talán csak az 1.9 CDTi, az Opel féle, de az csak 150 lovacska és annak is vannak néha nyűgjei, kettőstömegű pl., automatában igaz nincs kettős). Az utolsó 9-5 az gyönyörű, de sajnos Insignia, a kokszosodós 2.0 literes dízellel, ellenben van belőle 190 lovas.
Benzinben az azelőtti széria elég jó, ott a 260 lovas aero és nem is annyira zabálós fajta, de csak hangosan gondolkodtam.
Én S80 felé nézelődnék, azért az 5 henger elég csábító kritérium ott még mindig.
F10-es 5-öst szerintem még nem kapsz 4-5 között, de ott is a 3 literes dízel elég kiforrott már, nem érinti a lánchiba.
[ Szerkesztve ]
Acheron
őstag
OK, de ennyi erővel az ember sosem venne autót Van olyan költség, amivel igenis számolni kell, ha ilyen kategóriájú autót néz az ember.
Viszont ha van kiugróan rossz konstrukció, vagy méregdrágán javítható (pl amit itt-ott olvasok, hogy multitronic hiba =új / bontott váltó), na azt kerülném, ezért megköszönök minden ilyen tanácsot.
(#122038) aero.: Saab -ot nem gyártják már (kár érte), a BMW pedig nem játszik nálam, bár a motorja annak is nagyon jó. Tetszenek ezek a nagy köbcentis motorok, és egyszer nagyon szeretnék egy V6 -ot. Viszont a racionalitások talaján mozogva valóban, dízel fronton az egyik legvalószínűbb jelölt továbbra is a D5. 205 lóerővel az sem lusta már, ha nem is olyan erőgép, mint a V6 3 literesek.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
Az az Opel féle = Fiat. Ahogy a 2.0 is. A kokszosodás pedig nem olyan jellemző arra a motorra.
[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
Jó jó, tudom, de valahogy mindig az Opel ugrik be nekem.
Igazad van, tévedek, nem kokszosodik. Akkor valami a pillangószeleppel rémlik, viszont a cooler cső népszerű probléma, azt nem tudom módosították-e a Saab-ban.
Acheron: Attól, hogy nem gyártják, minden alkatrész beszerezhető és forgalomban van.
[ Szerkesztve ]
Integrale
veterán
A Saabokat nem érinti az a probléma, gondolom máshol van az intercooler, így más a cső is.
"Bad reklám is reklám too"
TheProb
veterán
Sziasztok!
Muter úgy néz kapna egy új kocsit a jelenlegi 121-es mazda helyett (mint a régi fiesta). Milyen hasonló kisautót ajánlanátok 1,3mill max-ig?
Lényeg:
-Benzines
-5ajtós
-kicsi legyen (ferdehátú)
-klíma, szervó legyen benne
Következőket néztem, nézték eddig: Honda Jazz (sztem kifejezetten nem szép), polo/golf-ok, fiesta (bár ebből csak a 2013-as modelltl felfele mondom, hogy vhogy kinéz), mazda 2-3.
Köszi előre is a tippeket.
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
MunezXBK
nagyúr
Kifejezetten nem szép, ellenben megbízható, ráadásul egy nőnek tökéletes.
-KP-
addikt
toyota corolla.
lsc
nagyúr
Yaris?
Az élet kegyetlen .
fenergie84
addikt
Szerintem:
1. Honda Jazz
2. Toyota Yaris
3. Fiesta
Ha nekünk kellene, ezt a hármat keresném.
Egyébként a Jazz amiről mindenütt azt írják, h ebben a szegmensben a legjobb választás.
Qru
MODERÁTOR
Jazz, a többinek hozzá képest értékelhetetlenül kicsi a csomagtartója (főleg a Yarisé). Az a legmegbízhatóbb is közülük. Nekem sem tetszik a Jazz mégis azt vettem anno mert nincs jobb a ketegóriájában egyszerűen.
#nincsbennetarcsi
Kornel
veterán
azt tegyétek hozzá, hogy adott esetben ott van egy másfélszeres szorzó a jazz "javára" árban.
azért az se mindegy.
nem vagyok ford párti, de jóval olcsóbb egy fiesta is, ha nem kell akkora hely.
Chevrolet (Daewoo) Aveo (Kalos). Egyszerű, mint a bot, és semmivel sem fapadosabb, mint bármely kortárs kisautó hasonló felszereltségi és árszinten. Esetleg egy jó C Corsa, ennyiből szerintem a kínálat retején vagy.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.