Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
33as
senior tag
Sziasztok tegnap voltam az asszony (családi) autójával a kötelező szervízbe, és mit látok full fapad Rió-kat adnak át flottába! Bammeg még elektromos ablakemelő sincs benne nem hogy klíma! Kérdezem az átadót ez meg mi, mondja így kérték mindet. Igénytelenek ezek az osztrákok mindig megállapítom.
Itt meg a feleségem kocsija, már 25000km tett bele :
[ Szerkesztve ]
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
Hát nem tudom, értem én hogy munkaeszköz de a klíma hiány az a saját lábba lövés esete, duplán (azaz 1. eladáskor/leadáskor, 2. ha az 1. nem érdekli a használó kolléga tudja mit ér a cégnek...).
[ Szerkesztve ]
tboldi
nagyúr
Arról a klímapanelről fűtéspanelről mindig egy régebbi PlayStation-kontroller jut eszembe.
[ Szerkesztve ]
a klímát nem értem, de amugy kölcsönzői vagy dolgozói autónak teljesen jók
cryptot minden termékemért elfogadom
rbalint88
addikt
Azert igy 2010 utan legyen mar a legfapadosabb autoban is klima es legalabb elso villanyablak...
CactuS
Arcképgyáros
Van az úgy, hogy az igények és a fizetési hajlandóság nem egyezik. Van aki inkább bevállalja a full fapadot, klíma nélkül, csak 0km-s kocsit kaphasson és kívülről jól nézzen ki. Eladni szívás lesz, mi anno a klímás, centrázár és elektromos ablakemelő nélküli Nemokkal szenvedtünk, amikor kifutottak az autók.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
33as
senior tag
Látod, én is pontosan ezt mondtam!
MacBook Air M2 , iPhone 11 , Watch , iPad , Apple TV , Pixel 6a , Pocket 2 és Action, Nikon P900 , Htc G1 white , iPod classic , xDuoo X2 , Xbox One , RC Pilot
kár ezen agyalni, egyikünk sem tudja ki vette és milyen célra
lehet bérautók lesznek és így spóroltak autónként 800 eurot, a szalon vagy az importőr pedig garantált visszavásárlási árat adott
a userek meg csak azt nézik mennyi a bérleti díj egy napra és így tud olcsóbb lenni
ha belegondolsz ritka az hogy valaki rendel egy egész autóflottát és nincs rá oka, hogy miért úgy rendelte, ahogy...értelmetlen látatlanban hülyeséget kiáltani
cryptot minden termékemért elfogadom
Gergőke88
addikt
A régi focusra ez igaz, de az új lényegesen nagyobb lett belül.
molnarpeter
nagyúr
Belgiumban is a grand fapad gyakori, bár ott magas az adó, sok az alap motor, ahhoz meg amúgy is limitált a felszereltség. Viszont új!
CactuS
Arcképgyáros
Van belőle és tartom, hogy elől kényelmetlenebb, mint egy Ceed, legalábbis az én 2 méteres magasságommal.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
rbalint88
addikt
ha egyébként nem létezik a típusból ennyire fapad, akkor szerintem magasabb a gyártási költsége, mert kell új ajtópanel, ablakemelő szerkezet, kurbli, klímátlan szellőzőrendszer. aztán persze lehet, hogy az oroszoknál vagy más piacon van ennyire mezítlábas változat, de azért na...
te bérelnél klímátlan autót? én tuti nem. a tekerős ablak még belefér, de klíma legyen. (mondjuk anno 2003-ban a g astránknál is kicsit cikinek éreztem ezt a kivitelt, de akkor még jóval balkánabb volt Magyarország és átlagban csóróbbak az emberek.)
abban a 2 hónapban amikor nyár van, nem bérelnék, a maradék 10 ben nem igazán érdekelne, a kurblis ablak meg főleg nem arra a pár napra
inkább érdekel hogy fiatal keveset futott autó legyen, ami nem rontja el az üdülést egy lerobbanással
most lusta vagyok utánanézni, de biztos van ausztriának sok oylan része, ahol eleve hűvösebb az idő mint nálunk
a userek pedig ha választhat 2 nagyon hasonló autó közül, 95% ugyis az olcsóbbat választja a pár napos bérlésre
a gyártás kizártnak tartom hogy drágább legyen, ha megnézed ezeket a gyártósoros videókat youtubeon, látszik hogy a robotok automatiksuan készítik oda az összes alkatrészt, ami az adott autóba megy
ami pedig nincs megtervezve, olyat senkinek sem fognak gyártani értlemszerűen
ennek a fix felszereltség dolognak csak távol készülő autóknál van jelentősége pl. japán kocsik, ahonnan sok idő behajózni
ha igazam van és ez egy kölcsönzői flotta, akkor 30-40 db autó felett gyakorlatilag annyiért kapja a kölcsönző, hogy az első éves szervíz előtt minimál vagy éppen 0 bukóval visszaveszi tőle az importőr/kereskedő (vagy saját csatornán értékesíti), az ő költsége csak az egy éves finanszírozás, és mindig új autót tud adni a bérlőknek, gyakorlatilag 0 karbantartási költséggel
amikor egy kölcsönző vagy nagy cég ekkora flottát vesz, akkor tényleg kap oylan kedvezményt, amiről az egyszeri user nem is hallott még, itt komoly a verseny, nagyon megdobja az importőr számait-->később jobb feltételeket fog kapni a gyártól
cryptot minden termékemért elfogadom
CactuS
Arcképgyáros
Kianál ráadásul nem is különálló gyártósorok vannak, egymás után többféle modell is gyártható, ha épp úgy jönnek a rendelések.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
gzbotii
veterán
Hamburgtól délre, 1000m tengerszint feletti magasság alatt, áprilistól szeptemberig tart a nyár, tapasztaltaim szerint.
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
CactuS
Arcképgyáros
A 30-40 darab azért még nem az igazi, inkább 100 felett. Plusz ugye a legnagyobb flottakezelők mögött mindig egy bank áll, így hitel nincs, saját tőkét forgatják az autókban.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
jóvanakkor
(#176966) CactuS
eladnak kb 3-400 kia riot egy évben (nem tudom pontosan, tipp), annak 30-40 a 10%-a, szóval nem kevés
ja és én dolgoztam iylen cégnél, tudom hogy mit jelent
szerk: a finanszírozásnak akkor is költsége van, ha saját pénzedből finanszírozol, elmaradt kamatnak hívják
[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
CactuS
Arcképgyáros
Én jelenleg is dolgozom. Ha dolgoztál, akkor pedig tudod, hogy mennyit keres egy ilyen autó az aktív időszaka alatt, jóval több, mint amit te elmaradt kamatnak hívsz és ilyen formában jóval költséghatékonyabb, mint bármilyen külsős finanszírozás.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
abszolút így van, de akkor sincs "ingyen"
cryptot minden termékemért elfogadom
CactuS
Arcképgyáros
Ezt senki nem állította.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
tabaga
tag
A saját finanszírozás hátránya még, hogy ilyen esetben az adópajzs hatása sem érvényesül.
Számomra is eléggé furcsa, hogy nem von be idegen forrást a cég. Vagy ez egy kisebb vállalkozás?
cryptot minden termékemért elfogadom
CactuS
Arcképgyáros
Nem, pont a nagyokról van szó, akik mögött egy vagy több pénzintézet áll. Csak a tulajdonosi kör egyezik meg, a cég természetesen nem ugyanaz több okból sem. A kisebbek - nézőpont kérdése, mert 3-400 autóval már kb. 1 milliárd körül érhet a cég - többségében hitelt vesznek fel, mennek a bankokhoz hitelkeretért stb.stb., már ha új autókban gondolkodnak. De ismerek olyan kölcsönzőt, ahol csak prémium márkával foglalkoznak, ~ 100 autóval és csak kp-s autóik vannak.
Viszont már kicsit hosszú lett az OFF, amiért elnézést is kérek és elengedném ezt a szálat.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
w333
félisten
Lenne egy Audis kérdésem tudom neked volt A4 avant
Barátom most nézegeti a (98-2004) A6 -okat és olyan kérdésem lenne hogy a 2.5 TDi mennyire megbízható ? melyiket érdemes belőle venni ?
Illetve autómata váltóból melyik az ajánlott ? Tiptronic, Multitronic ?
Most egy 2 -s Laguna 1.9Dci van neki (120Le) ezt szeretné lecserélni egy A6 -ra !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
MunezXBK
nagyúr
Annyira, amennyire törődtek vele.
Multitronicot ne.
akooos
veterán
Sziasztok!
Milyen hibridet éri meg a leginkább vásárolni ha:
- kb 5,5-6 millió forint a plafon az autóra
- ha lehet ne Prius, Auris
- évi ~20k km, hétközben BP-n belül, hétvégén akárhol az országban autópálya
- 2 felnőtt férjen el benne csomagokkal kényelmesen, pár év múlva +1 baba
- lehessen vele haladni (130 lóerő fölötti benzinmotor ideális lenne)
- legyen azért szép, asszonynak is rá kell majd bólintani
Golf GTE nagyon tetszik, ahogy néztem a netet a Jetta hibrid kb ugyan az, seggel.
Mi van még, ami jó lehet?
Auris hibriddel van tapasztalatom, abban nem tetszik, hogy amikor kell az erő, akkor egyrészt lassan jön meg, másrészt úgy üvölt, hogy a szívem megszakad a kormány mögött
Vagy esetleg engedjem el a hibridet és nézzek valami modern benzinest? VAG vonal lenne a legideálisabb, de Koreától sem zárkóznék el.
w333
félisten
Köszi
Szóval akkor a 150Le és Tiptronic akár jó is lehetne ... sokáig úgysem lesz nála mert évente cseréli az autóit, most erre van rákattanva !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Opel Ampera.
molnarpeter
nagyúr
Ampera vagy V60 PHEV? Előbbi hatótávban jobb (akár 80 km), utóbbi kombi és erős dízel (pályára való, de városban nem kormolod le, kíméli a villany).
[ Szerkesztve ]
CactuS
Arcképgyáros
A sok város és előváros a hybrid terepe, keveset eszik, keveset fékezel üzemi fékkel, mégis kényelmesen haladós. A legjobb hybrid rendszere a Toyotának van toronymagasan, ők azért ezt a játékot már több, mint 20 éve űzik. Ha az nem jön be az eCVTvel, akkor kiesik a Ford is, mert ők a Toyotától vették (bár a mondeo is baromi jól fogyaszt, kényelmes, csendes, viszont az akupakk a sedanból sokat elvesz a csomagtérnél, a kombi pedig még nagyon új) vagy esetleg Cmax.
Ha kell az autósabb érzet, akkor maradnak kuplungos darabok, Dél-Korea a hatsebességes duplakuplungos Kia Niroval száll be (vagy Optima), vagy esetleg az Ioniq hybrid, de az nem nagyon lesz 6 milláért még.
Ott van az outlander, amit sokan vesznek, mert PHEV, annyit tudni kell róla, hogy az akkuja nagyon gyorsan degradálódik, szóval azzal idővel lesznek gondok, plusz ha tisztán benzinnel megy, akkor zabál szépen.
Amera is játszhat(na), én nem ajánlanám. Eleve egy kényszer szülötte volt, azért csinálták, hogy megmeneküljön a csődtől a GM. Baromi bonyolult, tasakos akkuja van, ha meghibásodik, akkor csere az egész, az ~2 milla. Elől 5 hűtője van 4 hűtőkörre, ha csak hozzáér valami az orrához, casco nélkül már sikerült egy 7 jegyű javítási számlát összehozni. Hátul baromi szűkös és az ablakai olyanok, mint valami lőrés. Viszont vezetni jó, sőt egész kellemes (már ha befér az ember). Illetve még márkaszervizből is kevés tudja fogadni, még kevesebb tudja rendesen szervizelni. Bár azt hiszem még vannak garanciális darabok, a garanciát nagyon könnyen megvonják a legkisebb indokkal is, zero tolerancia van ezzel kapcsolatban, szóval ha ez irányba mész el, akkor mindenképpen egyeztess a márkaképviselet kapcsolattartójával, hogy tuti él-e a garancia.
Ha még nagyobb izgalom kell, akkor ott vannak a TSI motorral szerelt fauvék, ott annyi, hogy a csomagtér ~250 vagy 270 liter körül van, ha jól emlékszem, tehát inkább sportbabakocsis, mint babakocsis a csomagtartó.
Ami még van, de én nem találkoztam még vele: MINI Cooper S E, illetve a Volvonak is van PHEVje, abból is rengeteget hoznak be, pl: hollandoktól.
[ Szerkesztve ]
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
Doki16
addikt
A Golf GTE más mint a Jetta hibrid. Az utóbbit nem lehet tölteni és gyakorlatilag alig 1-2 km a megtehető tisztán villanyos üzemmód.
Az Aurisból gondolom régebbit próbáltál mert az új FL utáni már jóval csöndesebb. Egyben nagyon jó a Toyota, hogy magasan a legmegbízhatóbb az összes hibrid közül. Az összes többi bonyolultabb nála és több elromló alkotórészből áll.
Amik beleférnek a keretedbe: Opel Ampera, Mitsubishi Outlander Phev, Volvo V60 D6 Phev
Szerintem ne engedd el a hibrid vonalat. Városban magasan az a legideálisabb. Ha mennél pályára is sokat akkor a Volvo a te autód a dízel motor miatt.
Amúgy tudok egy elképesztően jó eladó Aurist
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
runner 125
nagyúr
Hi,
Srácok, most futó, 1-2 éves, kompakt, prémium SUV vonalon ki mit vásárolna és miért?
GLC, Q5, X3, XC60, F-Pace, NX, stb.
mod.
Qru
Azt kifelejtettem, h csak (erős) benzinmotorral.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Qru
MODERÁTOR
NX, a kiforrott, megbízható hajtáslánc miatt.
#nincsbennetarcsi
rbalint88
addikt
Csunya dolog ez, de ekkora suvbol vagy hibridet vagy dizelt erdemes venni szerintem. Egy sima benzines nagyon sokat fog enni. Mondjuk egy xc60 t8-ban latnek raciot.
Qru
MODERÁTOR
NX 200t? 238 Ló és 350 Nm. Elég vagy ettől is erősebb kellene?
A Volvo tele van elektronikai hibákkal és a megbízhatósági lista utolsó helyén van. Azt kiejteném első körben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
MunezXBK
nagyúr
Q5-öt ne. Szerintem borzasztó. Írom ezt úgy, hogy a szívem mélyén Audis vagyok.
Csaby25
senior tag
Sziasztok! Mazda 3 hatchback, 2006, 1.6 benzin. Mire kell figyelni a rozsdán kívül? Illetve érdemes ezt választani egy golf, vagy Octavia helyett? Köszi!
[ Szerkesztve ]
A kis emberek más emberekről beszélnek, a középszerű emberek eseményekről, a nagy emberek pedig ötletekről beszélnek.
anorche1
őstag
Senki?
Valami sportosabb autot keresek 600-800k korul. 2 tipust nezegetek jelenleg.
MG zr
Toyota celica t20.
En inkabb a celica fele hajlanek, biztosan nagyobb az alkatreszutanpotlas, hasznaltan is. Facebookon pl. mg adok-veszek csoportot, sot, semmilyen magyar mg csoportot nem talaltam.
Viszont elonye, hogy 5-6 evvel fiatalabbak mint a celicak.
"It never gets easier, you just go faster." Greg LeMond
Laraxior
titán
Cimborám most vett Celicát. Mondjuk ez a T23. Egynyóc, 143paripa. Szereti. Hátul nincsen hely, még külön matrica is figyelmeztet, hogyha felnyitják a csomagtartót, akkor koppanhat a fejeden
Kicsit lent van, olyan, mintha a földön ülnél, de amúgy elég jól megy. Könnyű az autó súlya.
Van ebből turbós változat is, az elég nagyot pattanhat... ha még nem volt széthajtva.
Ezek olyan 4.000EUR környékén mennek, szóval lehet, hogy ez már nem fér bele.
[ Szerkesztve ]
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
molnarpeter
nagyúr
Az új B9 is?
hobizoli
nagyúr
sosem volt ebbol turbos
a TS verzio az valtozo szelepvezerlesesen lett 192lo 1.8-bol
azt is forgatni kell anyjajaig, kulonben nem megy
elobb vennek egy 6gen 3ajtos VTI kuvikot, mint egy ilyet, mert ahhoz nem kerul gyemantba egy kasznielem vagy egy lampa, meg 7-800k-ert jokat is lehet venni
ez a Celica sosem lett egy igazan jo hothatch
több drón kell ;P
Laraxior
titán
Hja, nem értek hozzá, csak tudom, hogy a gyengébb változat
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
MunezXBK
nagyúr
Nem maga a technika katasztrófa, hanem a bódé. Nagynak néz ki, de valójában egy odú az egész.
Gondolom innen már sejted a többit.
Pfiucska
aktív tag
Szerintem egy jo allapotu celicahoz majd' egy milliot hozza kell tenni az altalad szant osszeghez. A 143 lovas gyarilag eszi az olajat, volt visszahivas ra csak kerdes,hogy az akkori gazdaja megcsinaltatta-e. Ha nem, akkor tobb szaz ezer forint. A 192 lovasbol pedig a jo allapotu szerintem siman van 2 guriga.
Szerk.: bocsi en a T23-rol irtam nem a T20-rol
[ Szerkesztve ]
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
Laraxior
titán
Mit kell rajta csinálni? Vagy hova van leírva ez a gond? Érdekelne
- Konfig 1.0: Z790F, 14700KF, 32GB, RTX4090, Thor 1200W, 7000D, Odyssey G9 49" oled - Konfig 2.0: x299 Dark, 9980XE, 48GB, 1080HoF, EVGA 850W, Z906, S90C 77" oled
molnarpeter
nagyúr
Toyota topik, "1.8 olaj" kulcsszavak
pècsimunkás
addikt
Turbós nem volt ugyan , de kompresszoros volt belőle - talán 225 lóval .
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
Ádám16
addikt
Nekem ez az autó “90-es évek vége vagyok, de mutatom a 2000-es évek trendjét” érzést adja -szarul-, valahogy sose jött be igazán.
A T20 sokkal szebb, nem akar több lenni a korától, simán kéne.
hobizoli
nagyúr
horror-ritka es sokkal-sokkal dragabb, mint 800k
amennyiba az kerul, annyiert nem azt veszel mar
meg azokat nem is a Toyota maga rakta bele mar, hanem egy utolagos technika
800k-ert vennek egy kicsit megokositott VTI-t, ha mar japo
igazabol a sima Celica se nagyon allna meg 800k-bol 140loval
a facelift-s VTI az szinten az az idoszak amikor ezek indultak, 1999-2000
több drón kell ;P
Zola007
veterán
van még spritmonitoron kívül valahol nagy esetszámmal dolgozó átlagfogyasztás statisztika autótípusokról?
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- HP OMEN Gaming 16-xd0009np - ÚJ 16" FHD GAMER laptop - Ryzen 7-7840HS, 16GB, 512SSD, RTX4050 (6GB)
- ARCTIC Liquid Freezer 360 II A-RGB rev.3 ( Garancia )
- NAD M25 7Ch Master Series végfok végerősítő
- Sony 55-210mm f/4.5-6.3 OSS (Sony E)
- Eladó több mint 2 év garanciával - LG OLED48C21LA / 4K/UHD/2160P/120Hz/OLED