mocsok szerencséje volt egyébként is, jó esélye volt arra, hogy a gép kiessen a padlón át a vízbe...
alapból ugye a gép gps alapján tudja, hogy hol van, iránytűvel meg hogy merre néz, és ezzel már álló helyzetben tudja tartani magát. ha viszont hirtelen bemész vele egy olyan helyre, ahol a tető miatt gps nincs, a vasszerkezet miatt meg esetleg iránytű, akkor ez a poziciótartás megszűnik, és azt veszed észre, hogy megállnál körbenézni, a gép meg nekicsapta magát a falnak, mert fogalmad sincs, hogy ott a folyó fölött a magasban milyen szél fúj, nem látod a gépet se, és időd sincs korrigálni, mert mire rájössz, hogy miért hátrál, már koppant is.
bónusz hibalehetőség #1: a tetőről lelógó bizbaszok odalent a kijelzőn jó eséllyel már nem látszanak
bónusz hibalehetőség #2: gps módban ha mész előre, majd elengeded a sticket, akkor nyom egy kövér gázt hátra, hogy minél előbb megálljon. atti módban ilyen nincs, ha elengeded, csak nem tartja a sebességét, aztán valamikor megáll (vagy megy, amerre a szél viszi) mivel a helyzetét és így a sebességét nem ismeri, fogalma se lesz, hogy mekkorát és meddig kellene fékeznie, hogy pont megálljon, így bele se kezd. aztán ha egy ismeretlen szűk helyen jössz rá, hogy másképp viselkedik a gép, mint szokott, és még csak nem is látod, akkor abból koppanás lesz
átrepüléshez már kintről atti módban kellett volna bemenni, és rendelkezni némi rutinnal, hogy tényleg tudjon korrigálni, ha úgy adódik. Nova meg enpera valószínűleg simán átjut
istálló? gazemberség? hupákolás?