Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#59901) qnadam válasza FőDudu (#59895) üzenetére


qnadam
veterán

uv-c.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#59902) npera válasza halapidori (#59890) üzenetére


npera
újonc

Ilyenkor picit nekem is futkos a hátamon a szőr. Pont ez a kérdés szokott a fejemben cirkálni, amikor a mai fiatalokat (ovisokat is beleértve) nézem, hogy ők fogják a nyugdíjamat kitermelni?

Cifra egy nyugdíj lesz ebből.... :Y

(#59903) qnadam válasza ncc1701 (#59897) üzenetére


qnadam
veterán

egyszer nézz meg egy medencét, hogy milyen lesz a vize, amikor a napon hagyod fertőtlenítés nélkül :)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#59904) Gabibácsi válasza hobizoli (#59898) üzenetére


Gabibácsi
tag

egyrészt a puntó nem érne le a Balatonig,, másrészt megint almát a körtével hasonlítasz, de ezt már megszoktuk :)

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#59905) ncc1701 válasza qnadam (#59903) üzenetére


ncc1701
veterán

Zöld. De azért kell bele a tabi. :)

(#59906) eattila válasza halapidori (#59890) üzenetére


eattila
csendes tag

Pontosabban ők nem.

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#59907) npera válasza FőDudu (#59892) üzenetére


npera
újonc

Ampera mire jó? Az olyan hobbi, mint a Lotus? Kevés van az úton és az a jó benne?

Belül Corsa, kívül Vectra méretnek tűnt nekem, amikor vezettem. A fel-le ugráló energiabogyó pedig lezsibbasztotta az agyamat.

Akkor már inkább Prius. Nem a PHEV, hanem sima.

Nekem a PHEV kocsikkal az a bajom, hogy ha ténylegesen kihasználja a töltést az ember, akkor egyfolytában a kábelen lóg. És akkor már BEV. Biztos van olyan, akinél gyakran kell olyan messzire menni, hogy nem menne árammal. De akkor meg cipeli magával a dögnehéz elektromos rendszert, ami egy kompromisszum ismét.

Most küzdik fel a jó drága PHEV masinákat közel 100 km hatótávra. Ciklusban annyi. Akkor az a valóságban mondjuk 2/3-a. Ami lófütty. Bejárni agglomerációból lehetséges. És akkor otthon is kábelen lóg, meg a melóban is.

Ennyi erővel lehetne egy értelmes akksis kisebb BEV is, aminek a kabinja nem túl pici. Gyorsan menni azzal sem lehet. Egy PHEV teljesen elektromos üzemben tipikusan még éppen tud autópályán külső sávban menni 110-el. Utána már nagyon közel van az a pont, hogy beindul a belsőégésű motor.

(#59908) ncc1701 válasza npera (#59907) üzenetére


ncc1701
veterán

Ha 50km-t mész vele naponta a melóba, akkor full villannyal eljársz, nem mindegy. És nem kell második autó, ha messze akarsz menni valahová. Jó az ampera, nem véletlen szeretik.

(#59909) eattila


eattila
csendes tag

npera, hogy van a lányod?

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#59910) Gabibácsi válasza npera (#59907) üzenetére


Gabibácsi
tag

Nekem kéne az ampera, ha nem váltam volna, astra helyett már azt használnám városban
prius sosem kéne

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#59911) eattila


eattila
csendes tag

Csak nézem, hogy mintha megakadt volna a tű a YT lemezén. Gyanúsan sokszor ment ugyan az a dallam. Megnézem, erre nem egy 10 órás mix került a többi közé? :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#59912) Jahno válasza Bujdy81 (#59877) üzenetére


Jahno
őstag

Vezérelt áramot elvileg nem használhatod ilyenre bár a töltő elég fix bekötés. Meg persze a fél ország relézi.

(#59913) Jahno válasza ncc1701 (#59897) üzenetére


Jahno
őstag

Ha más nincs mellette akkor a zöld alga pont napfényt eszik.

(#59914) npera válasza eattila (#59909) üzenetére


npera
újonc

Megint belázasodott. Próbáltuk altatni, de nem alszik. Most kelt fel és evett. Enni eszik, de jó mély gödrök vannak a szeme alatt. Szerintem ma este hamar vége lesz.

Kis grillezett tarját sikerült benyomni neki rízzsel, csak ilyen harmatosan eszik.

A fiamat elképesztő küzdelem árán leraktuk aludni, 2x kellett visszaküldeni. Aztán elaludt. Közben front is van, a fejem kettényílik mindjárt. Szóval jól vagyunk...

Most 4-től 5-ig van asszonynak egy telekomja, akkor ki kell menjek velük, hogy tudjon beszélni. Az is jó móka lesz.

(#59915) Jahno válasza halapidori (#59890) üzenetére


Jahno
őstag

És ezek a jelentések érnek is valamit, vagy hümmögnek és dobják a fiókba? Cégeknél is ezért nehéz komolyan venni, mert általában iszonyat nagy az arconpörgés és nyomni kell meg magunkat, céget jellemezni, fejlődési terv, akármi, közben képletes formaság az egész. Legjobb a Systemaxos volt, ahol minden beadtuk betűről-betűre ugyanazt, majd ütöttek, hogy fejlődjünk és nézzünk tanfolyamot aztán ahogy leadtam senkit nem érdekelt :-D

(#59916) Jahno


Jahno
őstag

Na, meglátjuk. Nem ám Outlook meghívó egy nem létező naptárba, amivel bénázhatok a Freemailban, hogy miképpen szedem ki csatolmányból a Skyepe értekezlet linkjét:

(#59917) npera válasza ncc1701 (#59908) üzenetére


npera
újonc

Számomra egy furcsa jelenség, de el tudom fogadni, hogy van olyan szelete a valóságnak, ahol pont ez jó.

Engem sokkolt, hogy mennyire szűk belül és a műszerfal is durván ütött. Mondjuk közben a Prius III műszerfalát nagyon komálom, szóval vélhetően nálam sem teljesen van rendben minden az ízlés területén.... :C

A Prius IV műszerfalától mondjuk meghülyülök, a pianólakk, a fajanszot idéző fényes fehér műanyag és a rettentő bibircsókos gombok a kék LED-el kicsinálnak. Azóta sikerült ezt beleerőltetni a RAV4-be, az Aurisba és a Corollába is. Egyedüli menekvést csak a Land Cruiser nyújt...

Én a régi matt műanyag gombokat szeretem, amik méretükből adódóan mozgó autóban is megnyomhatóak.

Lásd:

Most megnéztem a Camryt, mert elbizonytalanodtam, hogy ott mi is van. És ott is a bibircsókos körömmel nyomható gombok lettek a pianólakkon. Ááááááá.....

(#59918) eattila válasza npera (#59914) üzenetére


eattila
csendes tag

Hát az nem jó. Jubbulást neki!

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#59919) npera válasza Jahno (#59915) üzenetére


npera
újonc

Nálunk van egy belső rendszer, ami egyfajta pályázó és CV-rendszer akar lenni. De egy fos az egész. Az interfész iszonyatosan rossz, nehéz menteni benne és senkit sem érdekel az egész.

Egy ideig úgy próbálták reklámozni, hogy a LinkedIn az annyira 2018, bezzek az X-Y rendszer mekkora királyság. Meg külön cikkek valami szerencsétlen HR-es csajjal az intraneten, hogy miként lehet "killer profile" az X-Y rendszerben. Erre valamelyik jóképességű beírta, hogy a gyilkosok nem kedves emberek és nem kellene ezzel reklámozni. Akkor lett "kick-ass profile", de erre is húzta a száját valamelyik mimóza.

A vicc az, hogy vélhetően nem vették elég komolyan a témát a zemberek (!), ezért elkezdték mérni és hajtani a témát a felsővezetésből. És kiderült, hogy a hajtásláncos emberek sz*rnak igazán az egészre, így őket fókuszáltan ostorozták, hogy ki kell tölteni és gyerük, indul a csapat. Empower the teams és szokásos.

Én az elsők között töltöttem ki, mert szerintem vicces, annyira használhatatlan. Sajnos a profilom sosem lesz 100%, mert meg kellene adni az összes létező szociális kontódat is, ami egyrészt nekem nincs is, meg nem is adom meg. Nem twittelek, nem instázok, meg hasonlók.

Igazi value add ez is....

(#59920) npera válasza eattila (#59918) üzenetére


npera
újonc

Köszi!

Szerintem 1-2 nap alatt összeszedi magát. Ameddig a láz nem megy 39 fölé reggel vagy este, akkor szépen kifutja magát.

(#59921) npera válasza Gabibácsi (#59910) üzenetére


npera
újonc

Pedig egy világoskék második generációs Prius félig oldalról nézve nagyon szép tud ám lenni....

(#59922) eattila


eattila
csendes tag

Ma hosszabb időre is hazakerül a lányom :) Már nagyon nem akart visszamenni anyámhoz vasárnap. De a feleségem pont úgy tudta tologatni a HO napjait, hogy a héten már nem kell bemennie, és elhozzuk. Nagy jóság ez, mert március óta kb 1-2 napra látjuk csak.

Pénteken meg jön az asztalos, és lebontja a régi konyhabútort és berakja az újat. Vasárnap meg a vizes jön bekötni a mosogatót meg a mosogató gépet. Az izgalom a tetőfokára hág!
De még meg kéne szabadulni az ebédlő asztaltól, ami kör alakú és fehér. Meg kéne nyugtató is, mert rosszul viselem a magas kiadásokat :DDD

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#59923) eattila válasza npera (#59921) üzenetére


eattila
csendes tag

Ööööö nem :DDD

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#59924) Gabibácsi válasza npera (#59919) üzenetére


Gabibácsi
tag

én meg pályázok mindenhová is
a crossover-t is nézegettem, de nagyon karcsú amit fizetnek egy remote QA-ért
viszont pályáztam egy orosz cég prágai irodájába remote job-ra :D orosz nyelvtudás előny, szóval bekommenteltem hogy épp oroszul tanulok

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#59925) Gabibácsi válasza npera (#59921) üzenetére


Gabibácsi
tag

igen, töksötétben, háttal

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#59926) npera válasza eattila (#59923) üzenetére


npera
újonc

Ezek valami kegyetlen jó autók ám pedig. Elpusztíthatatlan hajtáslánc, pont elég erős ingázni és a dizájn valami csodálatos. Láttad már a belső terét?

Grafikus kijelző van benne, kéhlek!

(#59927) eattila válasza npera (#59926) üzenetére


eattila
csendes tag

Egyszer ültem is egyben. De nem tudom hanyadik gen. Elhiszem, hogy jó, és kimegy a világból. De konkrétan az, amit beszúrtál az ...... erősen eltér a számomra elfogadható külső formavilágtól. :D :D

e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/

(#59928) -NoVa- válasza Gabibácsi (#59924) üzenetére


-NoVa-
őstag

Nálunk kirúgták azt a fejlesztőt, aki most elsején kezdett volna. Meg pár Ukránt . Viszont termelünk saját durvább vírusokat, mert ez gyenge, úgyhogy az épületben nincs szellőztetés, teret adnak a legionellának kicsit. Lootért beosonó stalkerek fura ismeretlen eredetű átható bűzt emlegettek, illetve a növényzet helyét a gombák veszik át majd.

(#59929) Gabibácsi válasza -NoVa- (#59928) üzenetére


Gabibácsi
tag

nálunk jómunkásembereket rúgnak ki, és managerek maradnak
legjobb

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#59930) -NoVa- válasza Gabibácsi (#59929) üzenetére


-NoVa-
őstag

A kihasználatlan meetingroom az tiszta pazarlás, azért kell a sok manager.

[ Szerkesztve ]

(#59931) Jahno válasza Gabibácsi (#59924) üzenetére


Jahno
őstag

Attól függ milyen gyors a történet. Békeidőben volt aki nálam 2 napon belül ugrált és siessünk, aztán inkább hetek mentek el. Akad ahol januárban volt első kör, 1 hónap múlva még kettő és akadt ahová szeptembertől keresték munkást. Alapban bármi van 1+ hónap akármi kerekitéssel elmegy. Persze meló nélkül van idő ezzel foglalkozni. Én is minnyá írom az adatlapot és adom a tesztet.

(#59932) halapidori válasza Jahno (#59915) üzenetére


halapidori
csendes tag

Ez a "jelentés" az óvodavezető "mi újság, kislányok" kérdése.
Pedagóguséknál más nem nagyon van. Szerintem lenne rá szükség, főleg, ha értelmes emberek értelmes dolgokról értelmes emberek részére írnának, ami alapján értelmes változások történnének, de pedagóguséknál ilyen sincs. Én mondjuk elvagyok így is.

(#59933) JonesC válasza npera (#59921) üzenetére


JonesC
csendes tag

Nem.

(#59934) zetor2000 válasza halapidori (#59890) üzenetére


zetor2000
senior tag

Ezt a "20 percet kibírni szopás nélkül" dolgot a munkahelyemen is be kéne vezetni néhanap... :D
Ja, egyetértek az előttem szólóval, hogy a nyugdíjra valót most kezdd el félretenni, mert nem lesz. Énnekem van önkéntes nyugdíjpénztári akármi, meg egy nyugdíjbiztosítás. Durván 20-25E / hó, még van ~20-22 évem nyugdíjig, az talán elég. Manyup is volt, de azt... szóval az már nincs. A fentiek mellé jön majd az állami alamizsna -ha lesz még / megérem azt a kort.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#59935) zetor2000 válasza JonesC (#59933) üzenetére


zetor2000
senior tag

Szerintem sem, de azt hozzáteszem, hogy a szépség relatív, meg belülről fakad. De szerintem egy szürkésfekete Toyota Prius műszerfal sosem lesz olyan izgalmas, és szép, mint mondjuk egy Bugatti Type 43 műszerfala:

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#59936) Jahno válasza halapidori (#59932) üzenetére


Jahno
őstag

Szükség mindenhol lenne rá, de cégeknél is elakad már az első ponton. Aztán szoktam mondani a HResnek és a főnöknek is, hogy úgyis látják tudják mi a baj, akkor mi a kérdés? Ha szólsz az a hiszti, ha nem szólsz akkor meg miért nem beszéltél róla. Persze beszélni sokat lehet mindenről. Értelme? Na, az nem lesz. Esetleg jó, tudjuk, DE...

(#59937) Jahno


Jahno
őstag

Na, világít a lámpa, hogy éhes az autó aztán próbáltam hosszabban fékezni, meg lejtőn kifuttatni hátha sikerül visszatermelni, de aztán valahogy mégsem jött össze.

(#59938) npera válasza JonesC (#59933) üzenetére


npera
újonc

Infidel... :P

(#59939) npera válasza zetor2000 (#59935) üzenetére


npera
újonc

Ebben maximálisan egyet kell értsek. Hétközbenre Prius, hétvégére Bugatti Type 43 akkor :C

(#59940) zetor2000 válasza npera (#59939) üzenetére


zetor2000
senior tag

Hja. Csak valahogy hozzá kéne jutni Ettore bácsi verdájához... mert egy átlag Prius nem annyira drága. :)
Aztán persze kinek mi, mert ebben a Type 43 ban nincs pl. "fedélzeti navi", max aki melletted ül... :) meg semmi ilyen modern kori huncutság.

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#59941) npera válasza Jahno (#59937) üzenetére


npera
újonc

A Versóban a kolduslámpa kábé (!) 30 km-nél kezd el világítani, de lehet annál kevesebb is. És az bizony a porszáraz tankig tart, tehát nem 30+100 km van már csak hátra. Hanem kábé 30. Vagy 25....

Amikor Német(h)ben mentem, akkor a 2 pöcök elérésekor (10 pöcök van szintjelzőnek) átraktam a bórdkompjútert (és a sibedát) megtehető maradék távra, aztán elkezdtem optimalizálni a következő tankolást.

Normál üzemben tipikusan 70 km körül megtankolom, de néha leengedem sárga lámpáig, hogy az üzemanyag modul potméterei (mert ugye kettő van) ki tudják futni magukat "teljesen".

Jó móka egy gépjármű üzemeltetése, a különféle komponensek és alrendszerek boldogsága és jóléte a megfelelő rituálék eljátszásával biztosítható. Múlt héten például megjárattam a klímát is. Bekapcsoltam, felfuttattam, aztán jól kifúvattam.

Néha az ablakokat is leeresztem teljesen és felhúzom.

Meg induláskor húzok 3-at a kéziféken, hogy az is meg legyen járatva.

(#59942) hobizoli válasza zetor2000 (#59934) üzenetére


hobizoli
nagyúr

ja par honapja betalalt egy eletbiztositos, hogy fizessek ilyen onkentes nyugdijat, vagy mit, mert allami nem lesz, es mert az yo
kiszamolta mennyi az annyi, aszondta -fog meg erosen az egeret....Gabibacsi ket oldalt a tablet szelet :DDD-, hogy havi 220k-val kezdve kene fizetnem a kovetkezo huszonsok evben, es 3%-s indexalassal a 3 ev mulva mar 250k lenne az, a futamido vegen meg mar havi(!!) 480k lenne a befizetes, es 330k korul kapnek en akkor, amikor lejar... ami akkor lehet egy sima hetvegi bevasarlasra sem lesz eleg
7%-s indexalassal meg vegen lenne 790k havonta a befizetes es utana 430k lenne vhogy a kifizetes :DDD

mikozben mar vhogy a 7-8. evnel annyit fizetnek bele, mint amit majd ok kifizetnek ugy, hogy meg majdnem husz evig folyamatosan tobbet vonnak le annal

mondtam neki, hogy nehari, de ennel leteznek jobb nyugdijszeru befektetesek is, ami nem fogy el egy szamlarol, mint ez, mert ez egy gyujtoszamla csak kb, amit ok "kezelnek" addig, de igazabol kamat az lof.sz sincs ra (vmennyit "kamatozik", de rohejes szintut, meg kezelesi koltseg is van)
aztan majd havonta visszacsorgatjak 20-25 ev alatt, amig le nem fogy, szoval a penzedet kb 40-45 evig naluk tartod fika haszonnal
ha meg lefogy es meg mindig nem raktam le a szemelyit addigra, akkor annyi volt

erre aszondja, hogy nagyon sok ilyet kotnek most... mondtam is neki, hogy orulok, ha ilyen jol kereso ugyfelei vannak, akik most havi 250k-t erre a temara ki tudnak kohogni csuklobol, es annyira gyogyok melle, hogy nem tudnak mas jobb "befektetest" ennel a nyugdijas korukra

:U

több drón kell ;P

(#59943) npera válasza zetor2000 (#59940) üzenetére


npera
újonc

Igazából az lehet vidám, amikor neked kell állítani az előgyújtást, meg a lambdát. És nem szinkronizált a váltó és még pár finomság.

Emlékszem, hogy a Wartburg 353W (már padlóváltós, de még 2-ütemű) esetében a hidegindítás teljesen mást jelentett, mint manapság. Ott a szívató és a ténylegesen with wire (nem by wire) gázpedál megfelelő kezelése hozta el a sikert. Párszor persze túlszívattam és akkor jött a küszködés. A Warnyúval szinte sosem önindítóztam, azzal begurultam (mint Bud Spencer). Modern kocsival azt sem illik. Meg nem is lehet egyik-másikkal.

Ehhez képest most elfordítom a kulcsot és a hangján hallom, ha hideg van. De kábé azonnal fúj meleget és ha nem érdekelne a gép lelkivilága akkor kábé azonnal elkezdhetném "taposni", ahogy kell. De igazából be szoktam melegíteni és le is szoktam hűteni hajtás után.

Ez mondjuk én vagyok, lehet csak túlspirázom az autótartást...

(#59944) Sipi- válasza Gabibácsi (#59929) üzenetére


Sipi-
tag

Asszonyék cégénél is managerek maradtak 40 órában (heti, tehát normál munkaidő), van amelyiket átvették a még nem haldokló másik céghez. Adminisztratív munkakörök és mérnökök munkaidejét és fizuját meg levették 40-50%-ra. Volt aki el sem fogadta a többiek meg állást keresnek természetesen. Én folyamatosan piszkálom asszonyt, hogy ne dolgozzon, hanem pályázzon normálisan állásokra. Nem kell azokat a túlórákat gyűjteni, amit úgysem fizetnek ki.

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#59945) Sipi- válasza npera (#59943) üzenetére


Sipi-
tag

Mikor lesz eladó a Verso? :))
Szüleimnek kormányváltós, kétütemű Wartburg 353W -ja volt, kombi, sárga. Vezettem sokszor, szerettem. Tök jól lehetett vele tolatni, fal mellé 3 centivel be lehetett állni, stb. Igaz néha kiszakadt a hátsó lengéscsillapítója, de azt megheggesztette Apukám az udvarban :C Volt a kerék helyére felcsavarozható házilag készített eszköz amivel az oldalára lehetett fordítani a kocsit (kb. 45 fokig). Úgy lehetett a kiszakadt felfüggesztést megjavítani.
Motorja mindig indult egyből, bal kézzel kulcs fordít, jobbal szívató kihúz majd lassan vissza. Leállításnál meg először közepes gázfröccs és utána kulcs elfordítás. :DD

https://www.ferfiakonyhaban.hu

(#59946) npera válasza Sipi- (#59944) üzenetére


npera
újonc

Addig lehet lojálisnak lenni, amíg a cég is "tisztán" játszik. Ez igaz.

(#59947) npera válasza Sipi- (#59945) üzenetére


npera
újonc

Ne aggódj, fogok szólni a fórumon. Már 36k km van benne, lassan ideje cserélni, mert használt lesz :Y

(#59948) Jahno válasza npera (#59946) üzenetére


Jahno
őstag

És az melyik cég :-O Előbb-utóbb mindegyiknél akad valami gyökérség, amit nem illett volna.

(#59949) npera válasza Jahno (#59948) üzenetére


npera
újonc

Japp. Ha elég sokáig voltál már elég sok helyen, akkor az illúziók már elszálltak....

(#59950) JonesC válasza npera (#59947) üzenetére


JonesC
csendes tag

Enyémbe is lassan. Hiába már bő egy éves.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.