Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#60051) npera


npera
újonc

A TC megfejtését a csökkentett sebességhatárokról meglestem. Elég sok olyan érve van, amit élből le lehet söpörni.

- rángat 3-as fokozatban, túl sokat pörög 2-es fokozatban. Kit érdekel?
- olyan a 30, mintha gyalog menne, élhetetlen. Kit érdekel?
- az 50-es táblánál 50-nél mindenki lehagyja. Kit érdekel?
- a 20 km/h vezetéstechnikai szempontból (!!!) nehéz és élhetetlen. Nem tudja úgy benyomni a gázt, hogy a kocsi tartsa a 20-at. Adja le a jogsit, egyéni szocprobléma.
- legyen mindenhol kerékpárút, legyen élhető kerékpáros infrastruktúra. Ja, de amikor elkezdenek valamit csinálni, akkor meg ott hörögnek, hogy a büdös kerékpárosok.

Ez az egész úgyis egy átmeneti dolog. Amikor majd annyi autó lesz már a városban, hogy kénytelenek lesznek drasztikusan korlátozni, akkor majd nem az lesz a legnagyobb probléma, hogy 30-al lehet menni a kisutcában.

Jelenleg még alig van fekvőrendőr, alig vannak forgalomlassító megoldások és nincs behajtási adó. Én olyan városban lakom, ahol vannak ilyenek és nem az a legnagyobb probléma, hogy lassabban lehet menni. Meg tudják úgy húzni a nadrágszíjat hogy a fenti nyekergés nagyon irrelevánssá válik. Még messze nem tart ott Budapest, ez csak egy enyhe bosszúságot okozó korlátozás.

Persze IMHO, csak így fotelből.

(#60052) halapidori válasza cyberde (#60023) üzenetére


halapidori
csendes tag

el is tekerek, megkeresem.

(#60053) -NoVa- válasza npera (#60051) üzenetére


-NoVa-
őstag

Amíg továbbra is elméleti a tiltás és korlátozás, részemről mindegy. Hogy 50 vagy 70 van írva a Váci útra, mindegy a 100-al közlekedőknek.

(#60054) Samott válasza -NoVa- (#60053) üzenetére


Samott
addikt

Ezt en nem is ertem, olyan szepen keresnek a Baross utcanal miert nem teszek oda is Veda kapukat? Par szaz meterenkent. Tuti behozna az arat.

[ Szerkesztve ]

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#60055) -NoVa- válasza Samott (#60054) üzenetére


-NoVa-
őstag

Annyira nem érint, a párhuzamos indokolatlanul 30-as utakon szoktam gyorshajtani inkább.

(#60056) npera válasza -NoVa- (#60053) üzenetére


npera
újonc

Én egy nagyváros közlekedését úgy tudom elképzelni, hogy legyenek elkerülő gyűrűk és "diagonálok" vagy föld alatt vagy a város felett. És akkor viszonylag gyorsan (legyen akár 70 vagy 90 vagy 110) lehet a "gyűrűn" haladni vagy keresztül a város felett/alatt.

Aztán ha már benn van a masszában az ember, akkor kábé lehetetlen gyors haladást elvárni, mert akkor jönnek a gyalogosok, tömegközlekedés és kerékpárosok. Hacsak nem bontanak le legalább 1-1 házsort az összes út körül, akkor nem lesz elég széles út ahhoz, hogy mindenki elférjen.

Egyszerűen muszáj lesz megszorítani a kapacitást valahogy, mert nem fér el mindenki egyszerre.

Idővel muszáj lesz a nem autós közlekedést prioritásra tenni, mert egy ember egy kocsiban nem fenntartható.

És értem, hogy ha Lesli 5 szerverrel megy címre, akkor ő nem az átlag. Vagy Jahno. Vagy egy furgonos szakember aki kiszáll címre. Vagy kisáru kiszállítás.

De én például tipikusan az a "luxus autós" vagyok, aki ha bemegy kocsival a városba, akkor ott nincs igazából helyem.

Szóval én teljesen magamra tudom venni, hogy nincs helyem kocsival a városban, kivételes eseteket nem számítva.

Sajnos akármit is csinálnak, az a fajta romantikus autós kor, hogy csak úgy örömautózok egyet a városban már sosem jön vissza. És egyre drágább lesz az egész. Ami magával vonja a motorizált közlekedést megkövetelő szolgáltatások drágulását is.

Nem akarom mentegetni a döntéshozókat, de nincsenek könnyű helyzetben. Van egy adott útkapacitás, amin többféle szereplő és érdekcsoport konkurrál. És egyiket sem lehet csak úgy ex katedra kiszorítani.

(#60057) qnadam válasza cyberde (#60023) üzenetére


qnadam
veterán

kellemetlen :D vagy nem egy értékes darab, vagy nagyon durván lepattant mindenkiről a mentési kísérlet, esetleg a tulajdonos be volt szarva az engedély nélküli repülés miatt :)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#60058) FőDudu válasza npera (#60056) üzenetére


FőDudu
addikt

Summazzam?
Le kell zarni az egesz belvarost, jarjanak biciklivel a Parlalmentbe! ;)

Vagy csak a Taxi hajthat be es jonapot.

FőDudu

(#60059) Samott válasza npera (#60056) üzenetére


Samott
addikt

Akkor fog ez igazan valtozni, ha a belvarosban mindenkinek fizetnie kell majd a parkolasert. Ha nem lesz a lakoknak ingyen parkolas. Mert akkor elkezdik felszamolni a parkolohelyeket is es meg tobb hely jut majd masoknak.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#60060) Gabibácsi válasza npera (#60056) üzenetére


Gabibácsi
tag

itt nincs elkerülő, nincsnek p+r parkolók
ja és a legnagyobb gond, minden cég a Váci útra települ, ahol pláne nem lehet már parkolni, és a homeoffice eddig nem volt divatban

[ Szerkesztve ]

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#60061) npera válasza Samott (#60059) üzenetére


npera
újonc

Újabb lehetőség: sem éjszaka és sem hétvégén nincs ingyenes időszak.
Itt így van. Fizetsz állandóan. Egyes helyeken olcsóbb éjszaka, de nem feltétlenül.

(#60062) hobizoli válasza npera (#60056) üzenetére


hobizoli
nagyúr

de ez itt madjarisztan, itt a kiticcsuk meg a beticcsuk mukodik, a fejlesztes az nem akar
multko volt szo a Kapmegyeri M3 vonalbovitesrol
5megallo, 3 felszin felett ahol most s vili is jar, lenne 2 a fold alatt, de abbol 1 megallonyi palya majdnem most is megvan epitve, mert oda gurul ki a metro as megallobol, amikor iranyt valt
erre 110Mrd a koltsegvetesi saccolas, meg talan 2030-ra kesz lesz... szoval inkabb 2033-ra
addig meg malmozzal
azaz aki anno oda szuletett, amikor az a lakotelep odagyartodott, az is majdnem nyugger lesz, amire megepul vegre :C

arrol nem is beszelve, hogy ugyanezen a vonalon delen a kispesti meg a Havanna ltp egymastol 1.5-2km-re onmagaban is min akkorak kulon is, mint ez a Kapmegyeri tortenet, es oda meg tervezetrol sincs szo sem, pedig ott hasonlo tavon bovitve a vonalat 2-3x annyi utast tudnanak kiszolgalni

de ennel sokkal fontosabb egy ujabb fonodo vilijarat, meg hogy a orankent 100 biciklisnek dedikalt savja legyen, amit pont meg lehetett volna oldani a fouttal parhuzamos elso utcaban is, azt kijelolve nekik erre

aztan meg sirnak, hogy a peremkeruletekbol meg az agglomeraciobol jujdesokan mennek be autoval
mert nem fernek fel a metrora rahordo jaratokra, azert

több drón kell ;P

(#60063) cyberde válasza npera (#60056) üzenetére


cyberde
csendes tag

A jövő -városi- autóközlekedése egyértelműen a car-sharing. Természetesen a tömegközlekedésen és a taxin kívül.

Nyilván sok egyéb fejlesztést igényel, P+R parkolók garmadája egy körgyűrű mentén, megfelelő számú autó/szolgáltató, stb. és -a legnehezebb- az emberek fejében egy komoly rendrakás, egy élhető város közlekedésének jövőjét illetően.

(#60064) Samott válasza npera (#60061) üzenetére


Samott
addikt

En is igy ertettem. Mint a japoknal, akkor vehetsz autot, ha fel tudsz mutatni egy garazst/beallot hozza.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#60065) Jahno válasza cyberde (#60063) üzenetére


Jahno
őstag

Fejemben még csak rend lenne, de fejlesztés/árfekvés nem mindig adja ki.

(#60066) Jahno válasza qnadam (#60057) üzenetére


Jahno
őstag

Vagy ki tudja honnan vitte oda. Láttunk mi már elhagyott drónt a Bécsi útnál (:-

(#60067) Jahno válasza Samott (#60059) üzenetére


Jahno
őstag

Csak egyik napról a másikra nem illik ilyet kitalálni.

(#60068) npera válasza cyberde (#60063) üzenetére


npera
újonc

Japp.

Erre mi mondjuk erősen készülünk is. Van mindenféle üzleti modell és persze "kocsik" is hozzá a csőben. Már csak ki kell fejleszteni, legyártani, aztán az emberek fejében a változást elindítani.

Nálunk Göteborgban kábé ugyanaz a probléma, mint Budapesten, csak persze sokkal kisebb.

Adott egy belváros ami teljesen tele van. Nincs több kapacitás. A házakat lebontani ugye nem lehet csak úgy békeidőben. Ezért most egy gigantikus aluljárót és föld alatti vasutas és villamosos rendszert építenek, amit már évtizedek óta húznak és halasztanak. A költségek gigantikusak lesznek, évekre (évtizedekre) kell feltúni a várost és már most lehet tudni, hogy a milliárdok koronában is durván szállnak el.

De muszáj megcsinálni, mert máskülönben teljesen magukra fogják rohasztani a várost és egy pöcegödör lesz az egész.

Itt már most van behajtási adó (több éve), mindenhol IS van fekvőrendőr. Amit lehet egyirányúsítottak és lezárták a kocsik elől. Van mondjuk elég sok parkoló, de minden fizetős és mindig kell fizetni. Egyre többet. A belvárosba kocsival behajtani még a nagy feltúrás elkezdése előtt is kábé harakiri volt, mert csak elképesztően sok kacskaringó után tudtál kijönni és a parkolás agyhalál ha nem vagy hajlandó gyalogolni párszáz métert. Olyan itt nincs, hogy csak úgy leparkolsz közel valamihez. Mindenképpen valami nagy parkolóban tudsz csak megállni, aztán gyalogolhatsz 5-10 percet.

Nagyon lassan halad a forgalom még nem csúcsidőben is, mert sok a lámpa, sok a fekvőrendőr és sok az olyan megálló, ahol a buszöböl inverz. Tehát nem a busz áll ki egy oldalsó öbölbe és a kocsik mennek el mellette, aztán a busz úgy imádkozza ki magát az útra ismét.

Nem. Itt a 2-sávos út összehúzódik 1 sávra, ahol a megálló van. És akkor a busz oda beáll és megáll az egész miskulancia. És ilyenből sok van. Az egy dolog persze, hogy a szirénázó mentő is áll a sorban és a nénike a rullátorral 47 másodperc alatt száll le, akkor a busz addig ott fog állni, mögötte a szirénázó mentővel. Oldja meg, induljon el időben.

Agyhalál.

Olyan földből kiemelkedő oszlopok még nincsenek, mint Hollandiában, ami teljesen csak úgy l'art pour l'art kiemelkedik néha, hogy megállítsa a forgalmat. Hogy ne járjon arra annyi autós. De lehet lassan eszükbe jut.

Szóval Budapesten még istenes a közlekedés, egész jól lehet haladni és stresszmentes a kocsival járkálás :)

(#60069) qnadam válasza Jahno (#60066) üzenetére


qnadam
veterán

de az nem is maradt ott :)

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#60070) Gabibácsi válasza npera (#60068) üzenetére


Gabibácsi
tag

más országokban lehet nem csak a fővárosban, egy-két utcában van a cégek 80%-a
ha rákényszerítenek hogy ott dolgozzak, akkor nem tudok mit tenni

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#60071) -NoVa- válasza npera (#60056) üzenetére


-NoVa-
őstag

Eleve ha közlekedés, és smart city, akkor én valami totál elborult koncepcióban tudok élni. Ott vagy te, a pillanatnyi célod, meg a paramétereid, hogy sietsz, nagyon sietsz, vagy már rég ott kéne lenned. Ennek megfelelően van X lehetséges útvonal és eszköz, Értelmes 2020-as megoldásban illik sejteni, hogy mi merre jár, ez ha nincs is összekapcsolva, de Waze meg BKV saját bigyója és a carsharing izék GPS nyomkövetése tudja, tehát nem lehetetlen az intgrált követés. Szóval ha egy térképen látok egy vonalat, hogy most min haladok, mire fogok hol átszállni, pontosan mikor, és a kényesen torlódó lassú részeken beiktat esetleg carsharinget vagy taxit. Opciósan a konkrét parkolóhely odaérkezés előtti foglalása sem akkora eretnekség, aztán lehet load balancinget számolgatni, és opciósan 5 perc különbségért megtagadni egy darab szóló embernek a carsharinget, vagy aránytalanul drágítani akkor, amikor 3-4 fős csoportban iránytaxiként hasznosabb adott jármű.

De ettől a szervezettségtől még évtizedekre vagyunk. Nem az IT backend, hanem az államigazgatás és az önkormányzatok, meg a helyi vállalkozókban és pályázatokban gondolkodó bürokrácia.

(#60072) Samott válasza Jahno (#60067) üzenetére


Samott
addikt

Amirol most irtak, azt is csak osszel vezetik be.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#60073) -NoVa- válasza Samott (#60072) üzenetére


-NoVa-
őstag

Az jó, mert a nyár általában esős és meleg, a tél száraz és enyhe. Olyankor lehet bringázni.

(#60074) npera válasza -NoVa- (#60071) üzenetére


npera
újonc

Japp. Valami ilyesmiben gondolkodom én is.

Magasabb fokú integráció, és tarifától függő rendelkezésre állású és komfortfokozatú "buborékok" közlekedhetnek. Ha megfizeted, akkor olyan buborék jön, amiben Citroen DS-jellegű epedás plüss ülések vannak. És az hamar jön. Ha meg olcsón akarod, akkor majd valamikor jön egy heavy-duty slaggal mosható belsejű másik.

Aztán persze senki nem akadályoz meg benne, hogy odakerékpározz. De addigra olyan forgalomfelügyelő rendszer is lenne, hogy szabálytalankodsz a kerékpárral, akkor meg is talál a "csekk".

(#60075) cyberde válasza -NoVa- (#60071) üzenetére


cyberde
csendes tag

Egy ilyet jelenleg -készségszinten- max az emberek >0,1%ról tudnék elképzelni és akkor még mindig ott van a financiális része. Ki az akinek megérné?
Egyébként addig amig a kibaszott bkv-n -becsületkassza jelleggel- papíralapú jegyet kell lyukasztani -néhol- 50+ éves lyukasztókon, addig ilyesmiről még álmodni is merész.

(#60076) Samott válasza -NoVa- (#60073) üzenetére


Samott
addikt

Egyszer az a baj hogy most, maskor meg az ha kesobb. Mindig megvan a sirankozni valo. :) Jovore is lesz nyar. Hosszutavra tervezik.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#60077) -NoVa- válasza npera (#60074) üzenetére


-NoVa-
őstag

Akkor olyan lesz, mint a filmekben, amikor a futurisztikus autonóm világban előszedik a Mustangot, hogy ezen még minden analóg, nem tudják bemérni.

Majd feltartott középső ujjal gurulok át a kamerák képén az 1978-as F. Moser pályaversenybringámon maszkban, "felettem nincs hatalmatok gyökerek"-et üvöltözve. Aztán próbálom tartani lihegve a sok elektromos bringa tempóját.

(#60078) npera válasza -NoVa- (#60077) üzenetére


npera
újonc

Ezt most így látom magam előtt, jó vizuális fantáziám van :C

(#60079) -NoVa- válasza cyberde (#60075) üzenetére


-NoVa-
őstag

Ok, az valóban csalás, hogy tömegközlekedtem meg taxiztam mindenféle londoni meg szingapúri egykártyás érintős megoldással eleget, amiket manapság telefon NFC-vel ki lehet váltani. Meg a másik végéből is akadt szegényebb régiókban, amikor a pickupplatóra felpakolt padon ülő emberek aprópénzt adnak a sofőrnek iránytaxi szolgáltatásért, ott el kell fogadni, hogy nem tudsz útidőt tervezni, kell a szerencse is.
Azért egy jól működő nagyvároshoz nem keveset járul hozzá az, hogy képes vagy tiszta ruhával kb akkor odaérkezni a célodhoz, amikor tervezted.

(#60080) Jahno válasza -NoVa- (#60071) üzenetére


Jahno
őstag

Mert techn kretén vagyol :-D Akármi lenne nekem nem lenne jó :W És másoknak sem :C

(#60081) Jahno válasza cyberde (#60075) üzenetére


Jahno
őstag

Az 50 éveseket már cserélik, de valóban érdekes az egész. Mikor utoljára villamosoztam akkor nem csak ázsiai népeknek, de valami 20 éves brigádnak kellett megmutatnom miképpen műxik a manuális lukasztó. De legalább vettek jegyet és próbálkoztak :-D Csingik nagyon rá tudnan lelkesülni, fotózzák-videózzák és még háromszor lukasztanak, mer' mekkora menő retróság :C

(#60082) Jahno válasza npera (#60078) üzenetére


Jahno
őstag

És mivel melóhelyet váltottam, változott is A Terv, mert így nehezebben járok Aquába vagy NewNetworkbe és ezt is ki kell szerveznem. Talán meló utánra a Karinthy útra át bírom tenni a szervezkedést, az BKVval is értelmes kerülő. Ellenben sorban ütnek, hogy írjam ki a szabikat, lehet pár dolgot most elintézek, utána meg hagyom a fenébe, megoldom ahogy amerre, szombaton kocsival és ilyesmik (szombaton azért sem villanyos, mert odavissza 2 óra helyett 50 perc alatt vagyok) Tudom, fizessem meg ha nincs időm :U

(#60083) npera válasza Jahno (#60082) üzenetére


npera
újonc

Hát ez az. Erre írtam, hogy te is egy kiugró júzer vagy a közlekedésben, rád sem lehet optimalizálni igazából semmit.

És téged sem lehet kiszorítani a közlekedésből, neked is van jogod méltó körülmények között mozogni értelmes áron.

Ezért is piszok nehéz ezt tényleg értelmesen levezényelni egy nagyváros szintjén. Szinte minden csoport közlekedési profilja zavar vagy akár kizár másokét.

(#60084) hobizoli válasza Jahno (#60082) üzenetére


hobizoli
nagyúr

nemtom, de ilyen erintos proximity kartyas dolgot nem lehene hasznalni Berlet-nek, amit feltoltesz egy automatanal vagy online otthon es azzal mukodik?

több drón kell ;P

(#60085) Gabibácsi válasza hobizoli (#60084) üzenetére


Gabibácsi
tag

látod, nem kellett volna megszavaznod :)

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#60086) cyberde


cyberde
csendes tag

http://www.kaliberinfo.hu/hirek/benyujtott-atfogo-fegyvertorveny-modosito-magyar-eu-jogharmonizacio/

és az indexnek sikerült ennyit kihozni belőle:

https://index.hu/belfold/2020/04/29/2023-tol_betiltjak_a_gumilovedekes_onvedelmi_fegyvereket_magyarorszagon/

:C

(#60087) Jahno válasza hobizoli (#60084) üzenetére


Jahno
őstag

Mindent lehet (:- Máshol már műxik is. Utálok vidékkel példálózni, mert azért mikor magyarázzák, hogy bezzeg Amsterdamban ez van, vagy bezzeg Valenciában teljesen lezárták a várost és autó se ki, se bú, se be, se bá akkor azért érdemes térképre rakni, lakosságot nézni meg ésatöbbi, de ez műszaki megoldás, ami ezektől nem függ és ott sima vonaljegy is ezer éve érintős, perc alapú. Annó meg is írtam, hogy bezzegfejlett nyugaton is miképpen csalnak vele (:-

Igaz itt ha lenne koncepció éls megfejtés, akkor a falu 30%-a ugyanúgy fujjogna, hogy jajjmert minek, csak lopnak, meg Pénztáros Lőrincz meg egyéb. Erről is le kellene szokni. Szerintem Te is elsök közt lennél aki abszolút nem értené, hogy ez miért sok csitrilliárd dolláreuró :-D

Nézd meg Londont. Sima bankkártyával kinyílik a metróbejárat, ha sokat utaztál és elértél egy napi limitet akkor átvált napijegybe. Akkora forgalom mellett lehet a beruházás is más arányokat nyom. Előtte rég működött a kártyás feltölthetős módszer, turisták kicsit szívtak vele, valamint megszaporodtak a zsebtolvajlások és a kisebb erőszakos rablások, míg hozzá nem igazították az informatikát.

(#60088) hobizoli válasza Gabibácsi (#60085) üzenetére


hobizoli
nagyúr

mert tarlostata eppen pont a bevezetesen volt januar01-tol csak pont kiszavaztak?

mar evekkel ezelottre dataltak vmit vitezy tudomfejbolavasutimenetrendet hujegyerekkel, azzal mi van...? vmi 2016-7-re volt megalmodva

több drón kell ;P

(#60089) hobizoli válasza Jahno (#60087) üzenetére


hobizoli
nagyúr

de akkor megvan a knowhow ahogy ez mukodhetne esszeruen is es nem kell kialmodni vmi vilagmegvalto semmit igazabol, mert azt is megcsinalta egy ceg oda es yo :U

[ Szerkesztve ]

több drón kell ;P

(#60090) Jahno válasza hobizoli (#60088) üzenetére


Jahno
őstag

Jársz a városban, látsz eredményt és fél sikert nem? Valamint bukást sokat, na azt én sem értem de miért is ne működne úgy a BKKBKv, mint egy átlag más cég a piacon?

(#60091) cyberde válasza hobizoli (#60088) üzenetére


cyberde
csendes tag

Mi lenne?

Csak a szokásos.

Elköltöttek a semmire tizenpár milliárdot. A megfelelő összegeket befizették különféle pártkasszákba, a maradékból pedig elvittek vmi borkaiféle szarházit kurvázással, kólázással egybekötött jachttúrára.

(#60092) Gabibácsi válasza hobizoli (#60088) üzenetére


Gabibácsi
tag

Megszavaztad, élvezd. A többi fikció.

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#60093) Gabibácsi válasza Jahno (#60090) üzenetére


Gabibácsi
tag

Tarlós alatt működtek a dolgok, karigeritől ellenben még csak libsilobbi ötleteket hallottam

Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.

(#60094) Samott válasza cyberde (#60091) üzenetére


Samott
addikt

Az egy nagyon csunya tortenet volt, pont azt csinaltak tarlosek amit nem szabad: mindenkeppen valami uj (es emiatt jo draga rendszert) akartak bevezetni. Ahelyett hogy megneztek volna hogy mi mukodik mashol es azt mondtak volna hogy: egy olyat kerek.

(valamiert ragaszkodtak ahhoz hogy minden egyes eszkoz online legyen)

Itt a tortenet szepen osszegyujtve.

[ Szerkesztve ]

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#60095) Phülöp


Phülöp
addikt

Megérkezett némi hazai ellátmány, van itthon fröccs gazdagon. 18 üveg bor érkezett, világbéke.

A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem

(#60096) cyberde válasza Samott (#60094) üzenetére


cyberde
csendes tag

Csak a klasszikus forgatókönyv.

Egy bevezetett/működő rendszer be van árazva. Megrendelték-megépítették/beüzemelték-kifizették. Működik.

Innentől kezdve nincs nagyon lehetőség a lenyúlásra. Egy új fejlesztésnél, mindig van magyarázat arra, miért drágul ütemenként 110%ot a projekt. De csak akkor ha van min. 35 ütem. Ahol ennél kevesebb ott a többletköltség az is min. 200%.

(#60097) Samott válasza cyberde (#60096) üzenetére


Samott
addikt

Igaz, logikus. Latszik hogy nem ilyen korokben mozgok.

(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.

(#60098) cyberde válasza cyberde (#60096) üzenetére


cyberde
csendes tag

Én egyébként még mindig azon sírvaröhögök, hogy Szentpétervár cseh metrókocsikat rendelt.

Bezzeg nekünk kellett a felújított orosz. Klíma nélkül. Ami 3 év után porrá rohadt. Drágábban mint az új Alstom.

De a legborzasztóbb, hogy tarlós10%istván még mindig nem ül a böribe. (emiatt is, meg sok más miatt is) Kb az élete végéig. (persze -csakis- a demszky melletti cellában)

[ Szerkesztve ]

(#60099) zetor2000 válasza hobizoli (#60084) üzenetére


zetor2000
senior tag

Rosszabb....
Van BKK app, amivel vehetsz NAPI jegyet, és/vagy Bérletet. Vonaljegyet nem. De miért, kérdezi Ábel mellett én... ha már van egy ilyen app, akkor miért nem lehet 2-3 típus mellett sima koszadt szr vonaljegyet venni?
Nem csak napijegyet kellene eladni, hanem bármit. Amíg lószr van, lesz rá veréb is. Pár bliccmen tuti átszokna bliccelés helyett az app-ra, mert trendi. Nem kell csoda, ott van egy lefejlesztett app, van benne minden, csak pár apróság... Ilyen időalapú akármi meg... áh...
10 éve hogy voltam Prágában, ott már a villingeren minden ajtón kinn volt, hogy öcsém, erre a számra ha küldesz SMS-t, nem qr meg a kaller. Itt meg van egy T-Systemset "meghackelő" lúzerpisti, aki kifigyelte, hogy az URL-ben ott van az összeg... azt ha átírja, akkor nem 10E, hanem 10 forint a bérlet. És ezt akarták bevezetni...

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

(#60100) zetor2000 válasza Phülöp (#60095) üzenetére


zetor2000
senior tag

Egészségedre!

Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.