A TC megfejtését a csökkentett sebességhatárokról meglestem. Elég sok olyan érve van, amit élből le lehet söpörni.
- rángat 3-as fokozatban, túl sokat pörög 2-es fokozatban. Kit érdekel?
- olyan a 30, mintha gyalog menne, élhetetlen. Kit érdekel?
- az 50-es táblánál 50-nél mindenki lehagyja. Kit érdekel?
- a 20 km/h vezetéstechnikai szempontból (!!!) nehéz és élhetetlen. Nem tudja úgy benyomni a gázt, hogy a kocsi tartsa a 20-at. Adja le a jogsit, egyéni szocprobléma.
- legyen mindenhol kerékpárút, legyen élhető kerékpáros infrastruktúra. Ja, de amikor elkezdenek valamit csinálni, akkor meg ott hörögnek, hogy a büdös kerékpárosok.
Ez az egész úgyis egy átmeneti dolog. Amikor majd annyi autó lesz már a városban, hogy kénytelenek lesznek drasztikusan korlátozni, akkor majd nem az lesz a legnagyobb probléma, hogy 30-al lehet menni a kisutcában.
Jelenleg még alig van fekvőrendőr, alig vannak forgalomlassító megoldások és nincs behajtási adó. Én olyan városban lakom, ahol vannak ilyenek és nem az a legnagyobb probléma, hogy lassabban lehet menni. Meg tudják úgy húzni a nadrágszíjat hogy a fenti nyekergés nagyon irrelevánssá válik. Még messze nem tart ott Budapest, ez csak egy enyhe bosszúságot okozó korlátozás.
Persze IMHO, csak így fotelből.