Ez egy rettentő komplex kérdés. A Tesla módszere nagyon ügyes, mert gyűjti az infót és küldi be a felhőbe, ahonnan aztán elemzik a mainframen és javítják az algoritmust. De ez az infó csak a meglévő szenzorokon alapul. Viszont sok van belőle.
Más OEM viszont több szenzort használ és az a kisebb adatminta mellett jobb minőségű adatot ad.
A Tesla módszere a folyamatosan emelkedő adatmintaszám miatt vélhetően igen magas érettségi fokon van. A végrehajtás során (ADx-módban futva, ahol x a verzió) viszont a jelenlegi megoldásuk nagyon korlátos minőséget ad. Szóval nem elég csak sok lúd, hogy legyőzzék a disznót, képletesen mondva.
Abban biztos vagyok, hogy a Tesla sem ül a seggén, izomból fejlesztik mind a szenzorokat és az algoritmusokat is mind feldolgozás, mind a kocsiban levő szoftver tekintetében.
Erre jön még a mennyire vagyunk bátrak kérdéskör és ott a Tesla keresztülgázolva mindenféle konzervatív megfontoláson előnyben van. Rövid távon szerintem a Tesla a fentieket kihasználva előnyben. Középtávon az AD5 felé már egyáltalán nem biztos.