Akkor Neked névnapot IS!
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Akkor Neked névnapot IS!
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Boldog vasárnapot!
Ja, tegnap vettem par fossziliat.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Bódogot!
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Városligeti fasorról éjjel negyed 1-kor a szabálytalanul parkoló (rálógott a zebrára) taxit úgy elvitte a lopós autó, hogy csak na. Leparkolás után 15-20 percen belül. Helyben nem lehetett kifizetni, hogy ne vigye el, ki kellett érte menni a Kozma utcába, a világ végére.
Bónusz, hogy a lakodalomban az örömapa saját taxija volt az. Drága este volt.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Es tanult belole?
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
nem, mert ő csak kicsit volt szabálytalan, nem is zavart senkit, mit képzelnek.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Csak nem volt drágább kiváltani a verdát, mint a lagzi...
De biztos kellemetlen az ilyen szitu.
Amúgy miért nem ment vonattal, hisz a Belga is megénekelte, hogy:
"Örömapa, örömanya, két legnagyobb masiniszta..."
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Világgazdaság azért érdekesebb dolog, Ti lehet kibírnátok mondjuk ha 2-3 hétre be kellene zárni a szállodát, lassan síszezonnak is vége, azért pár helyen elég komoly bukta lehet belőle, mert azért erős összefüggések is vannak. Néha erősebb összefüggések vannak, ha becsukják a határt, vagy itt egy pár 10 fős kis gyáregységet, akkor Zwickauban leáll a VW gyár 8-10ezer fővel. Ami a bevételből fizeti a jómunkásokat. Itt is lehet emlegetni, hogy a VWnek is lenne elég tartaléka, de ha a kis 10 fős üzem nem termel, akkor abból pénz sem lesz, majd jön a jogászkodás. Aztán szállítás, élelmiszer, egyéb szükséges dolgok ahhoz, hogy működjön az ország? Napi 30-50ezer utas jár Lisztferihegyen, az sem aprópénz, bevételből fizetik a lízingelt gépeket is.
Jó ég tudja, baromi bonyolult ez, nem csak annyi, hogy lekapcsoljuk a villanyt 2 napra aztán majd lesz valami, utána simán felkapcsolom, mint ha semmi se történt volna és megy tovább minden.
Este jöttem visszafelé az M1en, csomóan kódorogtak átlógva a felezővonalon, vagy húzta rám a gépet jobbról összevissza csalinkázva. Az sem egyszerű.
Inakbb egy osszehangolt 2-3 hetes leallas vilagszerte, mint egy elhuzodo jarvany ami kiszamithatatlanna tesz mindent..
Utobbi valoszinuleg rosszabb a szetszort ellatasi lancok miatt.
Egyik sem jo, de most a leheto leggyorsabb es legbiztosabb lepest kellene megtenni amig meg nem keso.
Az orszagok feleben mar van fertozott, ideje lenne komolyan venni.
FőDudu
Influenza is akkor áll le, amikor már elkapta az összes gyenge immun rendszerű ember, plusz jön a jó idő, amikor képtelen terjedni, és a napsütés miatt több a d vitamin mindenkiben, így már nem hat. Na, ezzel is pont ugyanígy lesz.
Azthiszrm 21ezer volt a kiváltás. Egyébként tényleg nem akadályozott senkit, egy ember nem volt az utcán. Máskor jobban figyel.
Azt nem értem, hogy miért jó nekik, hogy akkor is elviszik, ha odaér a tulaj. Nekem logikusabb lenne, hogy ott kifizeti és akkor lerakják az autót.
https://www.ferfiakonyhaban.hu
2 hét leállás sokkal kisebb méretben is több évvel halaszthat dolgokat, mert minden mindennel összefügg. Világméretű, meg hát jahh, persze.
Nyilvan a loposauto vezetoje nem tud szamlat adni...
Meg nem is akarjak, hogy a bevetel eltunjon a zsebre szamlazas miatt.
Igy kotelezo bevinnie es majd valaki mas szamlaz. En is igy csinalnam.
Segregation of duties.
A berszamfejto sem tudja utalni a fizudat, valaki mas irja ala az atutalast a banknak.
FőDudu
Dokumentálás, folyamat és kenőpénz miatt.
Lesz itt tobb is.
Kornyeken megvan az elso igazolt fertozott.
Hazajott svajcbol, ahol ugye sok turistaval talalkozott.
Rosszul erezte magat, hivta a dokikat, de a tunetei alapjan nem tartottak igazoltnak.
Azert a csaladja az ajtaja elott hagyta a kajat es nem engedte be oket.
Szerda ota.
Aztan tegnap elment Ljubljanaba es csak leteszteltek, pozitiv.
Levettek a mintat delutan, majd este nyolckor hivtak (mire mar ismet hazaert), hogy pozitiv.
FőDudu
Szerintem ezt megállítani nem lehet, okosan kezelve a dolgokat talán rosszabb sokkal nem lesz. De nem kérdés, hogy ha nem lehet azonnal kivenni a fertőzőeket a mindennapokból, akkor ez még terjedni fog sokáig.
Meg is van az elso halott Triesztben is...
Mondjuk en pont tudok itthonrol dolgozni.
Amugy tiszta nyar van, teraszon napozunk.
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Az is a buntetes resze. Siman lehet hogy elmenni a vilag vegere nagyobb bunti mint az a huszas.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Ma a Miskolci Egyetem parkolójában tolatott belém majdnem egy tatter. Annak ellenére, hogy 2x nagyobb az autóm, mint az ő swiftje volt, és még dudáltam is. De nem. Pár centin múlott, hogy nem onnan vitték kórházba.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Na ez az, hogy Te tudsz otthonról dolgozni. Vagy úgy csinálsz :-D Amúgy közben másban mennyien haltak meg?
No de vissza a témára. Ok, zárjuk be a világot két hétre és akkor enperáék fogják a fejüket, hogy a komolyabb tesztrendszerek leállítása akár évekkel is halaszthatja a melót.
De mi maradjon működőképes? Élelmiszer kell, szállítás, közlekedés nem árt, egészségügy vele együtt maszek egységek, nőgyógyász, fogorvos és ezek kiszolgálói? Lódoktor, gazdálkodás, földműveléssel/állatokkal szintén nem fagyasztható be csak úgy. És ezekhez szükséges dolgok, de nyilván aki a piramis alján van, az a kevésbé hátráltató tényező. Már majdnem ugyanott tartunk.
A kifizetem/leszarom típusú embereknek nyilván.
Hahahahaha!!!!
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Egy taxis?
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Az miért lenne jó neked ha a törött kocsi mellé még egy garázdaságot is be kell nyelned?
Elvben ha le van adva a telószámod, akkor kötelesek hívni, és ha odaérsz, akkor nem vihetik el/bilincselhetik oda.
Nem lenne jo. De ha nem nez hatra tolataskor es nem is hallja hogy dudalas van, akkor semmi keresnivaloja a volan mogott!
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
ÁÁÁÁÁÁááááá!!!
[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ez asszem valami Z80 alapú csoda. Mármint a Videoton TVC. Osztálytársamnak volt ilyenje még középiskola alatt. De az mintha sötétszürke lett volna. Ez meg gondolom valami memória bővítés hozzá aranyáron meg egy kazetta akármivel is tele.
Ha szerencséd van, nem Thomas Anders és Dieter Bohlen van rajta.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
"Megvan az első magyar áldozat: rádőlt a spejzban az összevásárolt 150 kg liszt..."
Jól tippeltél, volt mellette olyan kazó is
Király! Csak a zakót kell kerülni, motorral nem jó
Holnap kíváncsi leszek, hogy bejön-e a kolléga miután egész múlt héten Észak-Olaszországban síelt. Illetve, hogy el tudja-e hagyni az országot egyáltalán?
Attól függ honnan indul a gépe. Itt már alakul:
Ja, ez vicces lenne. 2 hét alatt úgy beállna az egész szállítási lánc, hogy utána egy érdekes puzzle lenne kigobozni, hogy a sárga kasznis autóhoz merre is maradt a világosbarna fabetét, meg a világos 18-féleképpen állítható masszírozós ülés. És a 2 hétnyi természetesen különböző méretű abroncsok és felnik merre is járnak.
Ugyanis minden úgy megy a gyárba és abban a sorrendben, ahogy a soron fel kell rakni összedugni és túlhűteni a megfelelő járgányra.
Meg mondjuk ha 2 hétre leállítod a festőüzemet, akkor azt nem úgy indítod be, hogy felkapcsolod a Festőüzen ON gombot és már zúg is a gép.
Persze lehetne még ragozni, csak minek....
Nem tudom pontosan, de ő az aki ha az irodában van, akkor mellettem ül....
Peugeot Rifter, L2 1.5 dízel, 130 LE.
Réz színű, kb. ilyen:
[link] Nincsen benne kulcs nélküli nyitás, a többi kb. stimmel. Középső sor fix, nem tologatható, csak dönthető. A harmadik sorban, ha előrehúzom a székeket, akkor a 8 éves lányom térde és a második sor támlája között kb. 17 (tizenhét) centi van.
5 üléssel elvileg 1050 liter a csomagtartó. Kalaptartóig.
Sok szempontból teherautó. FEL kell szállnom rá, a vezetőülésből nem ér le a lábam kiszálláskor a földre. 210 centi széles tükörtől tükörig, 189 centi magad a tetősínnel, szóval elvileg teremgarázs kompatibilis.
Már tettem bele 200 km-t. 130-ig megy, 105-nél 2500 rpm a fordulat. Ötödikben. Hatodikban 2000 rpm. 130-nál még nincsen menetszél. Fogyasztást eddig kevésnek írja a fedcomp, de majd a tankolásnál kiderül.
Garázsba befér, kb. 10 centivel hosszabb csak a C4 Grandnál.
Most jön a fejtörés:
van két, 1.6-os dízel flanszia autónk. A 407 kombiban óra szerint 293 ezer van, a C4 Grandban 202 ezer. A 407 öt személyes, tehát annak kell mennie. Ellenben a 407 motortere poros, a C4 pedig egy merő olaj. Nincsen alatta tócsa, de mindene olajfilmes. Tehát. Motort kellene cserélni a két autóban és az olajos motoros 407-et eladni. Ez vajh mekkora meló lehet időben és pénzben? Papírozni elvileg nem nagy cucc, azonos a motorkód. Ti kicserélnétek? Bevallom, ha 300 ezerből kijönne a munka és a 407 értékcsökkenése, plusz 3 hét alatt megvan, akkor azonnal belevágnék...
Ne mar, azt a szivargo tomitest biztos egyszerubb kicserelni mint a motorokat. Nem er az annyit.
Az uj vashoz sok balesetmentest.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
De hogyan bírtál kerózni a kutyával? Betetted az utánfutóba?
Kár, hogy nem d-rifter a neve úgy ütősebb lenne
Csak másik kategória, nem családi verda, hanem sportautó. Persze lehet, hogy ezzel is lehet kilinccsel előre, csak minek.
Mindenesetre sok balesetmentest! (meg karcmentest...)
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
300-be szerintem is belefér az a tömítéscsere, meg a szopolás, szerintem. Én nem cserélnék, hanem eladnám, miután megcsinálta valami szervíz. Esetleg mind a kettőt eladnám, azt venni valami értelmeset, 100-150E km körül. Vagy kevesebbet futottat, ami megfelelő méret.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Ajjajajj...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
"Amikor a vilag orszagainak kb feleben mar jarvany van, akkor el kellene mar felejteni a sportot."
Barátom, elérte már a világ összes fertőzöttjeinek a száma azt a számot, amit egy évben csak itthon az influenza elér?
Annyira túl van ez lihegve, hogy ihaj. Vuhanban 58 millió emberből meghalt cirka 300, akik elsöprő többsége eleve beteg volt? Egy sima influenza szezonban elmegy itthon 300 ember. Erre álljon meg a fél világ? Lelőnéd az olimpiát?
Hányszorosa ennek a vírusnak a mortalitása az influenzához? 2? 4? Iszonyat durva, hogy mennyire átesett a világ a ló másik oldalára. Tort ül az ostobaság...
Hány embert visz el évente a kolera? Tudom, azok csak afrikaiak...
Megnéztem az autót, sok balesetmentes kívánok. Tőlem nagyon távol áll, főleg a beltér.
Bringával nem viszem a kutyákat, mindkettő szaladt a saját lábán fent voltunk a sárkánydombon, szóval nagy tempo nem volt. felfelé toltam, lefelé fékeztem
A feladat az lett volna, hogy megfogjuk még mielőtt világjárvánnyá nő az influenza mellé. Kína leállt, megoldotta házon belül, a világ többi része ezt elbaszta. Innentől ez IS jelen van, és küzdhetünk ellene rendszeresen, ez drága móka. Csak a kommunikáció van túllihegve a mindmegdöglünk felé.
Az a helyzet, hogy azon a kocsin már cseréltek turbót, szervízben volt 4 hétig, mindent IS cseréltek és SOSEM lett jó teljesen. Tehát nem csak egy szivárgó tömítés. A másik pedig tuti jó. Nem egy bontott motorra akarom cserélni, hanem egy bontott, garantáltan jóra...
És a kutyák pórázának a végét ki fogta?
Egy globális bolygón ezt nem lehet megoldani. Amikor napi 10-100 millió ember repül innen-oda, akkor egy 14 napos lappangási idejű betegséget nem lehet megfogni...
Ez nem pestis, nem kolera, csak egy influenza. Olyanok halnak bele, akik fél lábbal már eleve a sírban voltak. Mennyi a halálozási ráta az 50 alattiak között? Kb. zéró.
És ezért áll most meg a fél világ.
Azt tudjátok, hogy a belgyógyászaton minden februárban kb. 10x akkora a halálozási ráta a kórházban, mint pl. májusban? Nem egy kórházban, hanem kb. mindenhol. Pedig az nem hír. Miért is lenne az? Influenza, minden évben van...