Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#31939) npera


npera
újonc

Ez jó. "Tesla Björn" csinált a Mercedes EQC-vel egy range tesztet. És nagyon balul sült el a dolog. A fél akksi után elkezdett zuhanni a SOC-érték és a megtehető maradék táv is.

A végén besorolt egy töltőponthoz, ahol sor állt. A 4 DC-fejből egy rossz volt, a többihez meg sorban álltak a BEV-ek. Így töltött AC-ről egy 22 kW-os oszlopról, de a kocsi OBC-je csak 7 kW-os, tehát ott szép lassan csordogált az áram.

20:24-nél elég kijózanító az ilyen AC-s töltés megjósolt befejezése. Van hétfő hajnalban 00:50-kor jósolja a kocsi a töltés végét (full SOC-ra). És akkor van vasárnap délután 14:52. Jó, értem, hogy alapvetően üres DC-oszlopot feltételez az ember és nem kell feltétlenül fullra nyomni. De ha a villanyautózás mekkájában ilyen helyzet van a töltőoszlopokkal, akkor itt Svédországban én saját használatra nem számolok BEV-el 2035 előtt.

Update: az egyik akksimodul volt hibás, a következő videóban mutatja.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.