Neked egy modern 29"-os MTB kell akkor? Az nem lesz olcsó.
Realisztikusan nézve egy nagyobb méretű női bringa? Annak a vázán csak átlépsz.
Neked egy modern 29"-os MTB kell akkor? Az nem lesz olcsó.
Realisztikusan nézve egy nagyobb méretű női bringa? Annak a vázán csak átlépsz.
Nekem irodában van egy irodai cipő, bemegyek a bringással és ott átveszem. Télre/esőre/latyakra van munkavédelmi bakancs is.
Eachine E010S 9. repülés. Jó móka volt.
Ejjel, idegen orszagban, egy kurva szot nem beszelve olaszul?
Hogyne lett volna...
FőDudu
Na ez most úgy néz ki, hogy heti 2x megyek be, ráadásul mind a két alkalommal tökmásik irodába Szóval sok cipő kéne. Meg most érted, lemegyek a bótba, gyerekkel a játszótérre, akkor ott meg koptassam a cipőt..
Mindegy, ez kevésbé zavaró, nem akkora para.
Viszont várhatóan tavasztól költözik az egyik iroda, és akkor viszont többet kell majd tekerni, ha bicóval akarok menni. Márpedig szeretnék, van hozzá kedvem.
Ennyir nem lehetsz merev.
Gyuros barmok szoktak ugy beallni, hogy nem tudja megvakarni a hata kozepet.
Meg nem tudja megemelni a tusko labat.
En nem vagyok kicsi, lusta is vagyok, nyujtani sem szoktam, de siman atemelem a labam a nyereg folott is ha kell. Pedig az vagy 30-40 centivel a felsocso folott van.
Szoval mi a baj, meselj!
FőDudu
Ordítani kell, hogy "benzína, benzína, rágázzó, tuttó móbili!!!!"
Ceg nem bizosit oltozot? Szekrenyt? Zuhanyot?
Nem, nem bilibe log a kezem.
Ketlem, hogy az openspace irodaban fogasok lennenek a sok dolgozo vizes kabatjat felakasztgatni....
FőDudu
Van neki gyerekülés hátul. Szerintem fel tudja emelni a lábát, csak akkor lerúgja a gyereket ülésestül. Akkor pedig nem igazán jól indul a gyereknek a nap.
Nem beszeled a nyelvet.
Buongiorno (vagy bona sera)!
Che cazzo, bastardo!
Ezutan ok szallitanak el...
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Kormanyon at is csinalhatja tolem.
Nekem a kormany alacsonyabban van a nyeregnel...
Netan ilyet is csinalhat:
[link]
[ Szerkesztve ]
FőDudu
Tulajdonképpen ezért kell rá bukósisak!
Én egyre inkább azt gondolom, hogy a hatótáv kérdés túl van lihegve.
60kWh körüli akkuval 300-400 km kényelmesen megvan. Ez a userek 80%-nak (hasra ütve, de lehet hogy 90%) az év 365 napján elég még villámtöltés nélkül is, mert úgy se megy többet.
Akár minden nap fel lehet tölteni (persze ehhez legyen otthon töltő, vagy munkahelyen), minden nap rendelkezésre áll ez.
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
Nem az a lényeg, hanem, hogy nem vár váltócipő ott, ahova megyek
Az egyik helyen van öltöző is meg zuhanyzó is, de azt inkább hagyjuk is. Egyébként van olyan irodarész, ahol van gardrob, máshol meg ilyen fém keret, vállfákkal, de én nem használok ilyet, szépen igényesen a székemre rakom a kabátot. A vizes esernyőt meg lehetőleg úgy nyitom szét, hogy mindenkire jusson belőle. Monitorra, laptopra IS.
Remélem makkos
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Ez mondjuk kemény.
Szerintem legalább 6 éve írtam a másik csoportban, hogy mire használják és azóta is kösz jól vannak.
Szoktál még a Népligethez járni?
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Tanyáról lefáradva megyünk haza, bár volt ott elektromos, de ha akkor azt mondom a főnöknek, hogy kb. fél óra kényszer pihenő, akkor nem is tudom.
Marihuánás reklám cucc itt is kapható legalább 10 éve. Mi kell? Sör, tea, kólás, kávés, energia italos? Van.
Hátizsák vaze. Van nekem már két féle céges, de már talán Asuson is.
hijj. keo pedálom van, láttam méretben passzoló shimano rp1-et 9-ért, 3-4e a stopli, inkább engedjem el a pedált, és legyen spd?
istálló? gazemberség? hupákolás?
nem ilyen egyértelmű, hiába 320 a spotify, utána se mindegy, hogy közel veszteségesen utazik tovább a már dekódolt hang, vagy még egyszer újratömöríti.
istálló? gazemberség? hupákolás?
istálló? gazemberség? hupákolás?
állítólag a kürtösök idegei is ezért nem igazán jók, kevés játszanivalójuk van (nagyon precízen fel tudnak ébredni időben), viszont kürtön játszani nehéz.
istálló? gazemberség? hupákolás?
amióta feljebb tettem a nyergem, azóta tekerni könnyebb, viszont a derekam reklamál fél óra után. viszont ha leszállok két percre, utána megint nem, egyelőre bízom abban, hogy csak hozzászokás kérdése, mert egyébként kényelmes.
istálló? gazemberség? hupákolás?
xl vázú bringám van, azt kipróbálhatod. mondjuk a decathlon közelebb van
istálló? gazemberség? hupákolás?
Nálunk fogas sem sok, ami ezen felül van az luxus. 1 hete ezen a szinten a vízgép sem műxik, pedig az benefit meg minden.
pár hónapja sikerült ignorálnom a szegénységjelzőt, elfelejtettem, hogy volt benne egy törökbálint oda-vissza
hazafelé a margit hídon az emelkedőn már fuldoklott kicsit, onnan még simán eljutottam volna az első kútig (ex-agip mol a vácin, lehel-dózsa között), csak az már zárva volt, az árpád híd felüljárót meg nem mertem megkockáztatni, mert lendületből nem jutok fel, ha az emelkedőn letérdelünk, akkor viszont hátrafelé se nagyon tudok legurulni, megfordulni se, felmenni se... leparkoltam, greengoval mentem egy kört.
hivatalosan 55 literes a tank, 57 ment bele.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Véletlenül olyat pont tanultam pár évig. Nem kevés nyálat képes raktározni egy kürt, durva cucc.
ha feltesszük, hogy nem viszik el az összes bringát (márpedig sokból az összeset nem szokták), akkor elég jó esély van arra, hogy inkább azokat viszik, amiket a legkönnyebb nyitni. ha meg kinézték a paripát, akkor akár le is szednek róla.
istálló? gazemberség? hupákolás?
mert teljesen nem praktikus az az összevissza kanyargó cső. ezért tanultam klarinétot, abból hamar távozik minden ilyesmi.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Vagy 2 ismeretlenes egyenletbe betolja a paraszt a legdrágábbnak kinézős bicaj/könnyen vihető opciókat, mert ebben az esetben egy sarki brazilnak is simán megy a kör négyszögesítése, csak számolni nem tud.
Pfú, csapattunk a városban. Nyugat téren van rendes lángos, Sarki kocsmában meg valami amerikaiul tudó turista beszólt, hogy "adj gyorsan inni bazmeg", aztán majd holnap megírom, mert ez a csapos nem az a csapos, aki szótlanul tűrte, hogy vendég, oszt ezt Neki szabad.
Osztrákiában esett. Határtól határig, precizen vágva. Néha víz, néha jég, vegyesen. 7.6-ra lement az átlagfogyasztásom, szóval jót úsztunk.
Melóhelyre? Egyszer beviszed a cipellőt, és otthagyod. De mi plö papucsban vagyunk bent.
Aha. Vennél valamit olcsón, emin majd jókat bosszankodsz, h szar. Majd ráköltöd a dupláját, de rájössz, h még mindig szar, és eladod, és veszel egy jót. Szerintem hagyd ki a szar lépést. Én nem vagyok olyan gazdag, h szart vegyek, de ezt rád bízom.
Vadasz kurt?
Klarinet es szaxofon nekem is volt.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Ezt írta Blueboi69:
"Na ez most úgy néz ki, hogy heti 2x megyek be, ráadásul mind a két alkalommal tökmásik irodába Szóval sok cipő kéne."
Azaz, nem egy irodát "használ", a hátán a hátizsákjába kéne, hogy legyen a topán, vagy egy kézitáskába / szatyorba, de azt meg nem szeret cipelni / beakad az első villába...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Mi nemsokára költözünk új irodába, ami ilyen openspace lesz, de fogasról nekünk se regéltek, pedig az összes szökséges kábel IS azon van. 220as, DVI / HDMI, némi ethernet, KVM cuccoké (néha KVM-mel), némi audió, ésatöbbi IS. Majd megoldjuk valahogy...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Nyuszismamusz kéne
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Kollégiumban 3 kodályos szobatársam volt, az egyik kürtös. Gusztustalan volt ahogy kirázta a nyálát, eléggé.
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
A legtobb fuvosba kerul nyal. Csak tavozik is ha a kialakitas engedi. A kurtbol is tavozott amig egyenes volt
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Ez egy komplexebb kérdés.
Ha van elég töltőállomás és van rá esély, hogy nem 4-5 autó lesz előtted a sorban, akkor szerintem egy valós 300 km-es táv elég. Ezalatt azt értem, hogy tudjon 110 km/h tempomatos tempóval ennyit menni autópályán a gép. Városban tötyögni a szinte folyamatos visszatöltéssel ez jóval több lesz persze.
Ha tud a kocsi kábé 100 kW-os töltést, akkor egy kis evés-ivás és nyújtózásos megállás lesz egy töltés. Ez persze még elég sok embernek kiveri a biztosítékot, aki ahhoz van szokva, hogy 160-al halad és csak egy 5-perces töltésre áll meg, de az utak egyre kevésbbé engedik meg az ilyesmit.
Amikor Németországon keresztül haladtam, akkor ritkán ment a forgalom huzamosan (!) 120 felett. Voltak szakaszok, ahol lehetett veretni 180-al, de állandóan berántotta valami retardált a legbelső sávba a középsőből kábé 120-130 körül, tehát a tényelges átlag még 140 sem volt. Ahogy néztem össznépi játék, hogy ha lassul a középső sáv picit is, akkor mindenfajta gyorsítás nélkül berántják egymás után a belsőbe vagy teljesen index nélkül vagy minimális előzetes indexeleléssel. Függetlenül attól, hogy mekkora tempóval megy a belső sáv. És nem egy autó, hanem mondjuk 4-5. Ezután gyorsítás helyett inkább fékezgetnek, mert túl közel vannak egymáshoz. Ez persze hátul pánikfékezést generál, ami piszok veszélyes. Nem egy, nem kettő ilyet láttam, hanem sokat. És az autobahn hazája, Németország. A legtöbb nyugat-európai országban még ennyire sem megy a forgalom. Szóval BEV-re átállva szépen el kell fogadni, hogy ha 110 felett mész, akkor a töltőknél elveszted azt az előnyt, amit esetleg szerezhettél volna a gyorsabb haladással.
A gond az, hogy nagyon sok helyen nem realisztikus az otthoni töltés. Ha párszáz méterre van egy DC-töltő, akkor oda tudok vinni a kocsit, feltöltöm és odasétálok, aztán lerakom a garázsba vagy ház elé. A ház elé alatt azt értem, hogy valami parkolóba, ahol nem tudok tölteni. Ha saját családi ház van beállóval, akkor megoldható a töltés, de városokban ez egy kisebbség privilégiuma.
Én most sorházban lakok, a ház elé vezető kis szervizúton csak rakodni szabad, parkolni nem lehet. A ház háta mögött csak kis járda van, oda kocsival nem mehetsz. A házból tölteni nem tudok. A parkolóban nincsen töltőfej és vélhetően nem is lesz még vagy 20 éven át, ahogy itt mennek a dolgok. A garázsban sem lehet tölteni.
A háztól 1 km-re van 16A-es AC-töltő. Ott tudnék tölteni, de 4 fej van és nem garantált a hely. A melóhelyen tudnék tölteni, de ott sem garantált a hely és ott is csak hasonló töltési sebesség van. Onnan hétvégén hazajutni egy odüsszeia, a tömegközlekedés kábé halott olyankor. Bringával 22 perc, de gyakran esik az eső vízszintesen, családdal ez kábé esélytelen.
Számomra az egész ott bukik meg, hogy nem tudok családdal összeegyeztethető módon tölteni. Svédországnak ez a része még embrionális állapotban van elektromos autózás szempontjából.
Helyes szülői filozófia, csak így tovább. Kemény gyereket faragsz belőle!
SPD-s cipőben lehet ténylegesen járni. Kolléga ilyen KEO-s stoplival meg sem kísérel menni a folyosón és lépcsőházban, zokniban kimegy az ajtóig és ott veszi fel. Onnantól már csak 5 méter a bringa, annyit tud "billegni" a stoplin.
Nekem a derekam simán bírja, sőt amikor lumbágót kaptam akkor a bringán igazából jobb lett. Csak leszállás után nem tudtam olyan hirtelen felegyenesedni....
Ha lent fogom a kormányt, hogy tudjak erősen fékezni (vagy aero üzemben, he-he), akkor ilyen szögben van a hátam. Komfort érdekében fent fogva úgy ülök a kecskén, mint egy angol lord vagy valami.....
Így??????
Jobban megnézve nekem is magasabban van a nyereg a kormánynál. A bringám természetes környezetében...
[ Szerkesztve ]