Koszi!
Jah, ertekelem az egyszeruseget es szerintem maradok ennel. Nincs sok kedvem valami 35-40 ora talponleves utan meg ilyenekkel szivni.
Koszi!
Jah, ertekelem az egyszeruseget es szerintem maradok ennel. Nincs sok kedvem valami 35-40 ora talponleves utan meg ilyenekkel szivni.
tud feleennyi is lenni, de akkor sokkal kisebb/sokkal régebbi lesz egy sokkal kisebb cégtől, és külön szervezést igényel majd az is, hogy hol kapod meg.
vagy ha keveset akarsz mászkálni, akkor mindhárom car sharing cégnek van bázisa a röptér környékén.
[ Szerkesztve ]
istálló? gazemberség? hupákolás?
Ha már errefelé jársz, nem hozunk össze egy topiktalit? Kitudja mikor adódik a lehetőség, hogy lássalak élőben...
Nem pesten fogunk lenni hanem Kaposvar, Balaton es Pecs vonal. Pest csak erkezes es indulas.
Ja, de azokra regsztrálni, meg izé és kétszer vissza átpakolni, négyzetesen meg nem olcsóbb.
Uh nem kocsog akarok lenni de nemtudok igerni semmit azon kivul, hogy elagyalok. 10 napra vagy mennyire megyunk. Szept23ikan delutan landolunk es oktober 4 delutan repulunk. Igy is huzosabb lesz a rokoni program mint kene. Legkozelebb megprobaljuk osszehozni hosszabb idore es akkor jobban be fog ferni sztem de most ennyi lett.
Karacsonykor is kiveszek 3 hetet es a cegben mar kicsit ram morogtak.
Jövő héten Balatonon leszek, éppen most kérdeztem gazdit is, hogy akkor merrefelé jár mert betájolta Pestet.
Neki is lenyomtam az aktuális életviteli tanácsaim, elvégre szállásuk mellett van egy nem túl forgalmas de jó játszótér, és csak pár villamosmegálló a Hoppácska vagy a disznótoros :-D
Oké, megértem persze!
Attól függ a Balaton melyik része, de nekem Siófok az fél óra autóval
Voltam decahtlonban, ezt kellene megkopkodni. Indoklas nelkul leszarozni nem er.
https://www.decathlon.hu/trekking-kerekpar-riverside-id_8405210.html
Akkos Kaposvaron
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Vagy nalam. A sort en allom
FőDudu
Ennyi nekem mostanában délelőtt jön össze. Nem ritka a 2x lépés egy nap.
Hja, nagy irodaház, építkezés, költözés eleje...
Edzésnek sem (rossz, de nem is) jó. Bár néha csal a Mi Band.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Akkor Keszthely se sokkal több. Kár, hogy nem értesz a bringákhoz... Van ott egy vas, ami erősen kéne, de elég drága ahhoz, hogy látatlanban rábólintsak.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
én sem vagyok most messze épp, de pláne nem értek hozzá
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Vagy 2,5 óra keróval!
Azért az picit odébb van. Valszeg nem sokat értenék a cangához, maximum lehordanám a sárga földig, hogy ez mitűűű ennnyiiii heeeee???!!?!? nooormáállis?
Pont ez lenne a cél, hátha olcsóbban ideadják.
Azért az biztosan meghatná őket, ha egy ekkora darab ember zokogva a földhöz verné magát.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Balaton kor soran Leslie pont arra jar....
Biciklis is, darabra is megvan. Mar csak a foldhoz verest kell gyakorolnia ....
FőDudu
főleg hogy egy béjemvével menne.. hatásos
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Ó nagyon szívesen drámázok, csak szakmailag is meg kéne tudnom alapozni, mert bármi olyat mond, akkor nem tudok belekötni, maximum zokogni, hogy ezééééjöttemméééénideeee?
"Szép a fényezése, szép, de aztán majd biztos kopik, és akkor fényezni kell, az meg drága." Volvos csoportban idézett alkudozási próbálkozás.
Ősöreg Volvósok legalább jó arcok. Tényleg, 1 hónap múlva pizzasör buli.
Lol, és télleg.
Amúgy találtam ilyen bicót, amit fentebb linkeltem, valszeg hétvégén megveszem, ezt legalább meg tudom nézni vásárlás előtt.
Nekem úgy tűnik, hogy ezen valami spéci alkatrészek vannak. Tehát nem "standard" Shimano vagy SRAM vagy egyéb könnyen elérhető standard alkatrészek.
9 sebesség, váltás BTWIN SL569 karral
Gyorsan és könnyen kezelhető váltókar a kormányon.
Részletek:
- 9 sebességes MICROSHIFT H092 kazetta
- Lánckerekek: 11/ 36
- Egytányéros hajtómű: 36 fog
- KMC X9 lánc patentszemmel
- Hátsó váltó: BTWIN RD M46-L
Láncleesés gátló gyűrű
Meg kell nézni, hogy ha elhasználódik rajta valami akkor ki lehet-e cserélni valami értelmes Shimano cuccra vagy akkor ott állsz félig kinyalt seggel.
Nem tudom mennyire robosztusak ezek a cuccok, lehet feladja elég hamar és akkor adott esetben pénzkidobás az egész.
A mechanikus tárcsafék ötvözi a két rendszer hátrányait, de az előnyök nem annyira vannak ott. Szerintem vagy sima felnis fék vagy hidraulikus rendszer akkor már.
Viszont mivel kábé 80 rugó ezért ennél sokkal többet nehéz elvárni. Sajnos azt kell mondjam, hogy ennyiért ennyit adnak.
Hirtelen elolvasva nekem ez jött le.
Én azért halkan megjegyzem, hogy vagy 2004 óta vidáman elvagyok az Avid mechanikus tárcsafékeimmel hátrányok nélkül, asszony is, minden MTB-n teszi a dolgát
Könnyebb, mint a hidraulikus, nem eszi le a sáros sózott hó a fékpofákat 1-1 téli napon, és hazai domborzati iszonyok között nem melegszik el annyira a tárcsa, hogy szükséges legyen a fékolaj hőelvezetése is. Az én esetemben nem csak hazai viszonyok között, hiszen mitől melegedne a tárcsa amikor csak forog a levegőben súrlódás nélkül?
Váltók Decathlonból pótolhatók ugyanazzal lazán évek múlva is általában, én többet szoptam a letérdelt/szétrúgott 9 fokozatú XT trigger váltókar beszerzésével, mert senki nem tartott kompatibilis azonosat sehol. Pilisben szoktam látni Decathlonos bringából is eleget, látszólag nem káromkodnak rajta sokat, csak használják eszközként, és jó.
Rakható rá bármi más, elvégre lego az egész. Sajnos V-fékkel nem lehet ezt a bringát kapni. Ami V-fékes, annak sok más része is gyenge, tehát az első villa merev, a váz is sokkal vékonyabb és kevésbé is tetszik.
Köszi
Asszony imád bringázni, majd akarok neki ajándékba venni valamit, akkor jó lesz a decathlon
robosztus sem kell a negyvenvalahány kilóhoz
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Köszi, ez elég pozitivan hangzik.
Én használtan néztem ki, úgy még olcsóbb, de 1évet mentek vele és költözés miatt adja el a fazon. Még garanciális 1teljes évig, és a vázra-kormányra élettartam garanciát vállalnak.
Akkor jó.
Nekem annyi a tanácsom, hogy ha megmihálylik rajta egy teljesen műanyag váltó, akkor mondjuk érdemes egy lehetőleg fém cuccal pótolni. Mert idővel el fog fáradni minden rajta és akkor apránként lehet "rendes" alkatrészeket tenni rá. Én ezt csináltam a saját bringán.
Amikor a Shimano lánc megfáradt ment rá nyitható SRAM. Az Alivio váltó helyett ment rá Deore XT.
A Tiagra helyett is ment rá Deore XT.
Így nem lesz feleslegesen drága, hanem apránként upgrade. Ha a váz és a kerekek jók, akkor nem kell egyből a világ összes pénzét rálocsolni.
Hamarosan eladó lesz egy acélvázas mtb, ami már bizonyított!
inkább újat vennék neki, új asszony, új bringa
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Így van, én is így csináltam a jelenlegivel, aztán kiderült, hogy kicsi a váz
De teljesen egyetértek a gondolatmenettel, nekem is ez a cél.
Gumit viszont lehet veszek rá, ami a mostanin van, azt nemtudom átrani a nem egyforma átmérő miatt, de nagyon elégedett vagyok vele. Kenda semi-slick K193.
Jóvan, akkor jó lesz a gyereknek is!
én messze vagyok, és nem is értek hozzá.
istálló? gazemberség? hupákolás?
neked kicsi a váz, akkor Gabibácsinénak pont jó kell hogy legyen, mert ő is kisebb nálad.
istálló? gazemberség? hupákolás?
Én mindig mondtam, hogy a fél ismerősi kör teljesen jól van a 100ezer alatti Decathlonos bicajokkal is, kinek mi. Aztán lehet sírni, hogy pfúúújajj, fémvázas az nem trendi és nehéz, én ezt nem cipelem, este meg menni kell gyúrni a terembe szakadásig.
az a baj hogy most is somogyban vagyok, ne haragudj, de a routert jövő héten tudom...
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Ez ráadásul aluvázas!
Igen, ez tipikusan az, amikor grammokat számol a vázon, pedálon, stb aztán meg felrak rá 2db fél literes kulacsot vízzel.
Hozzáteszem halkan, van értelme a grammániának, a maga helyén.
Országútinál pl van minimális súlyhatár, így ott a váz legalacsonyabb pontján, a pedáltengely alatt szokták ólmozni a lényegesen könnyebb bringákat, hogy a súlypont a lehető legalacsonyabban legyen. A pillekönnyű kerék előnyeit gondolom nem kell kifejteni, az a legfontosabb, de a váznál sem mindegy, hogy sprintnél, kanyarba dőlésnél mennyi tehetetlen tömeg van rajta hol. A kulacstartó pl pont jó alacsonyan szokott lenni emiatt.
MTB-nél az XC versenygépeken szintén extrémen számít minden, a keréken túl a vázat is emeled/dobálod ívbe, ugrasz vele, döntöd, stb. És mivel ezt rengeteget csinálod, és aktívan, ezért nem raksz fel rá 2 kulacsot, hanem a hátizsákodban lévő ivószatyrot töltöd meg hasonló mennyiségű vízzel, hiszen terepen a csőből még van esélyed inni, a kulacsból nincs. Meg az a testeden van, ami már eleve a legnagyobb tömegközéppont a bringán, ami köré építed a mozgást, és körülötte dobálod a többi könnyebb komponenst. Ott a legjobb a víz.
DH-nál nincs víz. Sör meg tömény van, lent a cél környékén majd, addig kapaszkodsz.
A többi meg vagy rövidtávos vízigény nélküli, mint a Cyclocross, vagy amatőr tömegsport, mint a Maraton, vagy levélkihordós munkaeszköz.
Ez a 13.1 kilós össztelós fatbike viszont kéne:
Ilyen vastag kerekes egyre több van, némelyik a nagyon sima járdán hangosabb, mint egy elektromos autó :-D
Uhh azon a DH-s képen lenézni sem merek kb, nemhogy bringával lemenni
Én is szoktam ilyeneket látni/hallani. Ránézésire kurvanehéz lehet tekerni.
Videókat kell nézni, ott azért akadnak durva jelenetek is.
+1
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
nézi a tököm, bele is halnék
Hozzászólások: 69.425 Csatlakozott: 2001. okt. 10.
Én megnézni megnézem, nem gond a magasság, de azért nem csinálnám utánuk az tuti.
Az én tömegemmel elesek, oszt ott is halok meg tutira. Francnak sincs erre szüksége.