Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#102206) npera válasza hobizoli (#102204) üzenetére


npera
újonc

Én nem tudom, hogy pontosan mi volt a marketinges "odamondogatás" üzenete VW-oldalról, de csak úgy ránézve mondjuk az ID3-ra és egy Model 3 SR+-ra és hozzánézve az árcédulát abszolút nem azonos géposztályról van szó.

A Model 3-nak eléggé prémiumos megközelítésű belseje van, főleg mióta a Long Range és Performance belsejét lehozták az SR-hez is. Az ID3-ban nem tudom ültél-e már, de kábé irodai szék hatását kelti a sofőrülés egy prémiumabb belső után. Nem azt mondom, hogy kényelmetlen az ID3, mert én például elképesztően jól elférek benne.

Az ID4-et még nem vezettem, mert most tesztelik erősen más részlegek.

Ha az árakat nézem itt helyben, akkor SR+ ára 10 SEK híján 550k SEK. Ezzel tud 448 km-t WLTP szerint és valami talán 249 kW-os gép hajtja.

Egy ID3-ból a közepes fokozat ad hasonló méretű akksit. Model 3 esetén kábé 54 kWh, míg ID3 Pro Performance csomagban van 58 kWh. Erre írnak 422 km-t a ciklusban mérve. Végsebesség és gyorsulás sehol nincs a Model 3-hoz képest.

Szóval ezek igazából nem egy géposztály. De ha az árát nézem, akkor 437,9k SEK a rettenetes kályhaszürke (borzalmas szín élőben is) színben.

Ha LED-mátrix fényszóró kell rá, akkor az még 22k, a komfortpakét mindenféle praktikus aprósággal még 3,7k SEK. Kábé 100k SEK-el olcsóbb az ID3 még extrázva is és a belseje jóval puritánabb. Viszont autószerűbb megoldások vannak benne, ami sokaknál előny lehet.

Ha fel tudod köhögni a M3SR+ árát és nem zavarnak a "teszlaságok", akkor egy sokkal jobb gépészettel tudsz suhanni persze.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.