Néztem sok Zach Gallardo videót (fixie témában), aztán volt egy "középkategóriás" osztályozó videója. Ott külön említette, ha EU-ban is elérhető gépekről volt szó.
A csatornája támogatója a Wabi Cycles, ami USA-ban elérhető és EU-ba szállítani finoman szólva nem éri meg. Simán lehet 400 dodó a szállítás és vám, aztán ha megnyomódik közben, akkor lehet szopni még extra köröket.
Még meg sem kaptam a Fuji gépet, de az agyam már beindult teoretikusan, szigorúan fotelből extrapolálva persze....
Egy ilyen Wabi Classic álomszép lenne kék vázzal és aranybarna Brooks cuccokal, meg ezüst komponensekkel.
Az egyik osztályozó videóban volt szó a Dolan márkáról, amihez egyből kapcsolta az agyam Nova kommentjét, hogy pálya hajtómű és pályalánc, aztán BMX lánckerék hátra. A spórolás jegyében persze, mert az fontos. Most megnéztem rendesen és egész pofás gépek a Pre Cursa modellek.
Lehetséges rá féket rakni előre, hátra marad a lábfék akkor.
Van viszont pár bökkenő, ami a melóba járás esetén azért okozhat problémát...
What is the tyre clearance?
With the Alpina track fork the maximum tyre clearance is 23mm. When using the Dolan road fork the maximum tyre clearance is 28mm.
How many bottle cage mounts are there?
There are no mounts for bottle cages.
Can I fit brakes for road use?
The Pre Cursa can have a front brake fitted to the fork.
Viszont! Nincs minden remény veszve, mert van egy "városi" modelljük is. FXE a neve.
És ezen van két fék (jeeeee, legális!) és mehet rá sárhányó is. Jeeee!!!!
Erre szegecses gumi nem megy fel, mert szerintem 25 mm-es szegecses nincs is.
What is the tyre clearance?
The FXE has a maximum tyre clearance of 28mm without a mudguard and 25mm with a mudguard