Nem áll messze szerintem tőle. Egy X.1 vagy X.1-1 release szerintem képes ugyanarra
De ki kell próbálni.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Nem áll messze szerintem tőle. Egy X.1 vagy X.1-1 release szerintem képes ugyanarra
De ki kell próbálni.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
Osx-en belul igen kb.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Á... ez még 2010-es kép volt.
Rég borzoltam a kedélyeket képpel Délelőtt kimentünk a leánnyal sóvirágot szedni. Sikerült egy kazallal. Aztán vettünk tesco-ban átlátszó könyvfedőket, meg fekete kartont háttérnek, és majomkodtam itthon. (Jupter 37a meg 2 nagy makrógyűrű, f11-16, mikor mennyi.) A háttér textúrája az utómunka.
Sóvirág variációk:
Ez meg nem tudom mi. A setup ugyan az.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Na, megvan a Gerecse30. Cél annyi volt, hogy menjek végig, ha lehet a 8 órás szintidő alatt.
7.02-kor rajtoltam, 13.56kor értem a célba, úgyhogy járt a kitűző.
Ez viszont nagyon faszán volt szervezve, rajtlapon qr kód, mindenhol pitty, mehetsz tovább, célnál pitty, mire végigértem a sátorban, már a kijelzőn volt az eredmény, mire hazaértem, már online elérhető volt minden.
Táv fasza volt, az első 430-as szintkülönbséget megéreztem azért, de a többi nem volt vészes. Viszont 15 km után már kezdett fájni a talpam, pedig cseréltem zoknit, de végül lett pár vízhólyag. Mindegy, végigmentem, még az erősen lefelé részeket érezte a térdem, de amúgy mentem volna még, ha van.
Most kicsit nehezen járok, meg bökögetem a hólyagokat, de megyek jövőre is.
Ja, és egy csepp eső nem volt arra tegnap, akkor kezdett esni, mikor hazafelé beszálltam az autóba.
Grat!
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Grat, szép vállalás volt.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Az első képre azt mondanám, hogy megérkeztél, de a második a te választott utad.
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
Koszi. Sokkal szinbaratabb vagyok ujabban. De a bnw az meg mindig nagy kedvenc.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
30 km 8 óra alatt nem rossz, főleg közel 800 méter szintkülönbséggel
Gratula!
Nekünk túrából eddig a maximum 16-17 km volt, pihenőkkel, sok idő alatt
https://www.ferfiakonyhaban.hu
Combból sokat fogytam, a hasam nagy -> simán elférek.
Azért van hova fejlődni, én sokáig gondolkodtam, miket vigyek, milyen ruha, stb, és amikor elkocog melletted a 18. km tájékán a 60 körüli bácsi, és mindössze egy derekára kötött pulcsi van nála, akkor ezért nézel, hogy bakker. És szerintem az a szakasz nem volt közös a 10-20-as távval.
A "van hova fejlődni" témához pár adalék:
- Mikor még 111 km volt az Ultra Tisza-tó futás, akkor indultam rajta (feltávnál fel is adtam a meleget nem bírtam), és úgy volt, hogy 55,5 km oda, fordító, majd vissza. A legtöbb egyéni teljesítő mellett megy a kísérője bringán, visz neki mindent IS. Na, jön szemben Csécsei Zoli irgalmatlan tempóban, mögötte a kísérője egy ORSZÁGÚTI bringán. Nem montin, nem trekkingen, országútin!
- Komámat kísértem az UltraBalatonon az utolsó 70 km-en. Döcögünk, döcögünk, kérdezem, elég lesz-e a tempó? Válasz, amíg [Gilles] mögöttünk van, nem lehet baj. Aztán Gilles nem sokkal a cél előtt elkocog mellettünk, mint egy gőzös. Lassan, kicsit csoszogva, de ránézel és látod, hogy ez BE FOG ÉRNI. Ha bármi történik, akkor is.
- 2017: első nagyatádi teljesítésem, okosan úsztam, óvatosan bringáztam, hogy baj ne legyen. Mikor letettem a kerót, akkor az abszolút első három helyezettje már le volt zuhanyozva, nekem még egy maraton hátra volt...
(most rákerestem a nevemre a fent linkelt adatbázisban és én is benne vagyok, 4 versenyen teljesített 368 km-rel. Gilles 173 versenyen tolt le 29890 km-t. Igen, huszonkilencezer-nyolcszázkilencven km, nem elírás. )
3,5-3,7-es átlagot sík úton megyünk, nem emelkedőn
https://www.ferfiakonyhaban.hu
nem gyenge
akik ennyiket mennek evente, azoknek nem megy szet a terd- és bokaizulete meg a talpa?
több drón kell ;P
"Abból mekkora zúgolódás lenne, ha soknak jegy sem jutna, hóóógyne."
Korlátozva voltak a jegyeladások. Pl asszem már kedden este nem lehetett szombatra jegyet venni, mert elfogyott!
Én kb 2-3héttel korábban terveztem, hogy megyünk a nagyobbik fiammal, de végül úgy itéltem meg, hogy nagyon necces, hogy jó idő lesz-e vagy sem és végül úgy döntöttem, hogy nem megyünk.
Szerintem jobb is így
Egyébként jegyeket csakis elővételben lehetett venni, tehát ott helyben nem ment a makettkodás, hogy "jajj egy családi jegyet kérek és csókolom tud vissza adni 54ezresből." Tehát "csak" belépőt ellenőrizni kellett, nyomtatni, válogatni, nem. Cserébe ha jól tudom ellenőriztek személyit, mert direkt néztem, hogy 0éves kortól is kellett volna ingyenes gyerekjegyet "venni", hogy mint létszám meglegyen személyreszólóan és védettségi igazolvány is kellett, gondolom ellenőrizték azt is.
Szóval én így távolról nem gondolnám, hogy nagyon problémás volt a beléptetés, viszont forgalmi dugó az repülőnap nélkül is tud generálódni
Forgalmi dugó az bárhol, bármikor. Ez a nyár igen durva volt ilyen szempontból. Mindenhol rohadt sok volt az autó. Ott is, ahol amúgy eddig nem.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Riszpekt!
Azta... nézegettem az ábrát pár percig. 2000től volt már keyless entry?
Az Antiheat glass az mit takar? Értem én, hogy hővédő üveg, dehát szinezett hővédő üveg már sokkal régebb óta van. Vagy ez valami más?
Technika kérdése. Ha jól mozog, akkor nem.
De mire rájön hogyan kell jól mozogni, addigra vége
Á, keyless entry jóval előbb volt, aztán fejlesztették csak ki az ajtót meg a zárat.
Egyébként smax keyless entry-s, nagyon nehezen szokom meg, hogy igazából az autó zárva van, amikor nem vagyok a közelében... viszont ultrakényelmes dolog, hogy csak odamegyek és kinyithatom az autót. Mondjuk jobb oldalon, meg hátul mintha nem működne, nem tudom, hogy így kell-e lennie. Vezető oldali ajtóknál müxik.
Annak jó eséllyel nem úgy kellene. Lehet úgy vagy vele, mint én, mert a hátsó motorral már többször volt baj, néha az, hogy beragadt, most meg szerintem nem mindig zár a jobb hátsó ajtó csak ugye nézegeti a fene, mikor megnyomta a gombot. Meg inkább nem szeretném magam idegesíteni. Legközelebb szerelőnél járok akkor kérek ajánlatot, mert ajtóban is kehes a csatlakozás/vezérlés, meg a motorok is mennek szét. Érdekes viszont, hogy az elem milyen jól bírja a kulcsban :-O Motorból 16ezer pénzért akad jóféle utángyártott, nem biztos, hogy megreszkírozom.
Aztán a végén majd meglepődnek, hogy még jobb lesz a helyzet, mint a korlátozás előtt. A beömlő forgalom lassabban ömlik be, így nem bedugul, hanem eloszlik rendesen. A zajszint csökken, világbéke. 13 km-es a város, rendes körgyűrűvel, amire nem érvényes a korlát, szóval annyira nem kell fennakadni ezen.
Elviekben ez jó, ha dugó van, de üres utcákban elég nehéz tartani a 30at
Nem tudom, jártál-e párizsban, és főleg mikor láttál ott utoljára üres utcákat. Feleakkora város, mint BP, másfélszer annyi lakó, többször annyi turista.
Majd kiderül, akár ráció is lehet benne. Ami lassan jön és egyenletes, az jól tud oszlani. Most is Böske hídon beesik a forgalom 90el, oszt Múzeum krt előtt kezdődik a meglepetés.
fikázós havernak már nem is akartam újabb logot küldeni, hogy pont Blaha felé jártam, de előző napi csúcsot fogjuk az esőre, utána meg simán csak péntek volt, ahogy előző sok évben mindig. Lehet M3 és 11es út felé is Karigeri miatt volt dugó biztos...
Pénteken Városmajor parkból mentem a Corvin mögé, majd Hősök tere aztán Árpád hídnál a tornyok. Kerek 2 óra alatt meg volt, de ki lehet részletezni, csak Blaha előtt jutott eszembe benyomni a kütyüt, mert ugye most Blaha a fő gonosz mindenben is:
Nem voltam még ott Párizst csak a taxi filmekből ismerem
Már bocs, de Bp-en vagy tudsz rendesen haladni, tehát 50-el legalább, vagy állsz a dugóban.
Igaz, egy ideje riktán járok arra, de előtte kb 10-15évig napi szinten bejártam a várost. Nagyon nem jellemző az, hogy mondjuk Budaörs után bejönnék a városba aztán M3-ig csak maximum 30-al tudnék menni. Nagyon nem..
És keci nagy agglomeráció. Én sem jártam, csak nézegettem térképet, mert mindig ez van a hülye biciglistákkal is, hogy van valami 1.5 kilométer átmérőjű városa, aztán rögtön Pesthez viszonyítják. Meg a "kitiltották az autókat a belvárosból", ami arányaiban nálunk is igaz, mert pld. a Hollán Ernőbe sem lehet bemenni és az pont olyan. Arányokkal sokan nem bírnak, vagy nem mennek bele a részletekbe. Amsterdamot keresztülgyalogoltam belvárostól körgyűrűig, mert ritkán járt az éjszakai és drágább a jegy, mint a sör (:- Párizs még határeset. Budapesten azért egy Újpest-Bia vonalat már nem mernék eltervezni. És ekkora területre zuhan be minden is. Többi irodista dolgot viszont halványan sem tudom, túl fotel elmélet, hogy ott mennyire oszlik el az, ami nálunk a Váci úti rabszolgasor és a többi.
Az "állsz a dugóban" mindenkinek mást jelent és csodát sem lehet tenni, legfeljebb néha sokat várnak el. Városmajor-Corvin: 25 perc, Corvin-Peterdy u: 22 perc, Peterdy u. - Tornyok 2+ perc, és azért forgalom is volt rendesen. Ez most olyan annyira sok, hogy jajjgatni kell miatta?
Mikor Neked vittem a motyókat akkor is mondtam, hogy 19 perc és annyi is lett, Csepelről ki, Gazdagrétre legalább egy hídon át és kész is. Ugyan.
La Défense-nak hivjak az ottani rabszolganegyedet. Szinte senki nem lakik ott, csak irodak vannak.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Kampány van, most ki van adva, hogy szidni kell a városvezetést, meg úgy általában a várost is, hiszen nem a főnök póráza van rajta. Egyszerűek tudnak lenni.
Ja és előző évben az volt a durva, hogy ha Városmajortól 200 méterrel fentebbről indulok és vissza kell fordulni a város felé, akkor az erre a 25 percre csak azon a szakaszon +20at hozzá tud rakni. Erre mondtam, hogy amíg kinézek az ablakon és folyamatos a sor, nem áll a lámpánál összevissza mindenki és olyan klasszikus helyek, hogy pesti alsó rakpartról egy lámpával fel tudsz menni a Szabadság hídra, onnan lendületből Krisztináig és sem Attila/Alagútnál (ez most mondjuk a híd miatt lehet nincs, de lehet azért kellene nagyobbnak lenni, mert csak egy irányba tudunk menni) sem a Vagon étterem elé belógások, klasszikus Múzeum krt-ról Kálvinról balra fordulásoknál nincs nagy tömegnyomor, addig még ne beszéljünk dugóról. Majd 2 hét múlva már sírni fogunk.
Ezt lattam tegnap este: A vecsési tömegkarambol különös képei - fotók
Ugyesen megcsinalta oket a BMW-s.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
Főleg mikor mérhető módon gyorsabb közlekedni. Valaki még emlegette, hogy nem ilyen adhoc logok kellenek, aztán hirtelen nem érdekelte, mikor mondtam, hogy előszedek egy komplett pár éves mentést, amikor 24 órásban be volt kapcsolva a doboz, de akkor Ő nézi át és kommentelheti soronként :-D
Meg ha adhoc is, ezeken a vonalakon járok, múltkor ilyen volt, most az a vicces, hogy elvileg dugó van és lezárták a Blahát, naaaaagyon szopni kell, erre gyorsabb a közelekedés. Városmajor-Gvadányi út majdnem változott, mert haver költözött a Corvin mögé, erre néha befigyelt egy Városmajor-Vezér út. Akkori klasszikus Göngyvirág utca megszűnt, most néha mentem Budaörs-Gazdagrét vonalat.
Aztán kiderül, reggel itt-ott van kis előnyöm busz sávokkal, de sokszor jövök saját kocsival is, hazafelé meg nem annyira mérvadó a buszsáv sem.
6-tól Llidl-ben lesz bringa szerelő állvány. Csaxólok, hogy aki szeretne... Remélem még jutni fog nekem is belőle!
Autós: Ahogy én látom, most kb 2020-hoz képes exponenciálisan nőtt az utakon levő autók száma. 2020-ban is mászkáltam ide oda nyáron, nem volt ilyen gond. De idén, Tiszafüred képes Poroszló felől bedugulni! (ok, ott teljes lett a bringaút, de kétlem az nem dob ennyit az autós forgalmon szerintem.)
Debrecen felé Ebesnél be tud dugulni a 4-es, mert durván sok az autó és a lámpánál feltorlódik.
M0 - szerintem mindenkinek ismerős, mi van idén.
M7-en se láttam 2020-ban nyáron annyi autót, mint mostanság.
És mostanság a baleset is sok. minden reggel bemondanak párat a főbb pályákon.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Poroszló is évről-évre népszerűbb, idén sokan nem mentek külföldre sem, Balaton nyűgös és drága, most ez várható volt.
M0 hídnak a kurva anyját, főleg mikor hírekben mindig csak az utolsó időszak lezárására hivatkoznak, holott kb. 3 éve megy vele a folyamatos szopószorzó. Elején még optimális és jó ötletnek tűnt, de baze.
Azt nem tudom, de én kampány nélkül is szoktam a Kari anyukájára gondolni alkalmasint.
Azt épp nem mondanám, hogy mint ember, vagy politikus, szimpatikus lenne, a munkájával sem értek egyet sokszor, a múltja is zűrös, de a fele beruházás, ami miatt őt szidják éppen, az még vagy az elődjének a szerződései, vagy állami, aztán ráfogják. Az, hogy óriásplakátokon azzal fenyeget, hogy nem viszik el a szemetet, meg elzárják a vizet, ahelyett, hogy azzal fenyegetne, hogy vészspórolásként kirúgják a fele önkormányzatot, aztán elárasztják a versenyszféra HR-eseit az alkalmatlan aktatologatók, na az sok volt.
"19 perc és annyi is lett, Csepelről ki, Gazdagrétre legalább egy hídon át és kész is."
Namost ugyanez mennyi idő lett volna, ha max 30km/h-val mehettél volna? Talán mostanra odaérnél
Az megint más témakör. Éppen ezért kellene nem a személyhez kötni bármit, hanem az adott intézkedést nézni, csak ez a legtöbb csőlátásúnak nem megy. Többine nem is szólok bele, mert feléről fogalmam sincs, csak ha Csepel felé szopunk a forgalommal akkor az jó és tapsolni kell, mert szükséges rossz és egyszer jó lesz onnantól az előnyét élvezem, ha Blahánál nem szopunk ekkorát, akkor pfujjogni kell 2 óránként, mer' mit képzel magáról.
Ki kellene próbálni, csak nem erre vannak ütemezve a lámpák. És itt lehet az, hogy Petőfi hídtól bevezetőig gyorsan mennél, de Kosztolányinál és a Mészáros utca felől jövő forgalom megakaszt, meg Kelenhegy felé balra fel sáv. Nomost ha ez lassabb, de előtte meg gyorsabb a forgalom akkor az átlagban ott vagy, csak nincs megáll/indul/megáll/indul. Tök tudja, mert amúgy alig nettó 10+ kilométerről beszélünk.
A régebbi oprendszerrel nekem mennek újabbat igénylők is, csak rá szokott kérdezni, hogy ezt így biztos?
Nekem a háromról egysávosra szűkített bajcsy szokta zaklatni a memóriámat
Nem beruházási, hanem amit az előbb írtam.
Van ez így, ezért érdekes az a nézőpont, hogy Csepelen jó a szűkítés és tessék elviselni, mert azt ugye nem KeriGeri csinálta, EZÉRT csak jó lehet, ellenben a többivel, amit KariGeri csinált és nyilván csak szar lehet. Eléggé bír állni a sor, de volt már ilyen máskor is, egyelőre hazafelé jól el vagyok a buszsávban és fele annyi idő kell, mint tömegközzel.