Hirdetés

2024. március 19., kedd

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#100151) Keem1 válasza MrCsiT (#100150) üzenetére


Keem1
addikt

Én úgy, és tegnap magától aktiválódott újra, újabb egy hét :C

(#100152) MrCsiT válasza Keem1 (#100151) üzenetére


MrCsiT
addikt

..ok, hogy "úgy" de az az "úgy" a fentebb írt 2 módszerből MELYIK is volt? :DDD

1. az eseti adatcsomagnál;
2. a reklám felajánlásnál az app megnyitásakor..

[ Szerkesztve ]

"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT

(#100153) kali válasza Keem1 (#100151) üzenetére


kali
legenda

Jelentsétek be hibára, mert ez így nem járja! :DDD
Megtenném én is (vagy nem ;] ), de a korlátlan mobilinternet mellé nem aktiváltam, viszont a feleségem által hasznát előfizetésemen megteszem holnap, mert indul az utazgatás (az ország egyik felében esküvői hosszú hétvége, aztán a másikban 11 nap nyaralás) és most biztos nem fog megmaradni a szokásos bő fele a keretnek.

[ Szerkesztve ]

(#100154) Keem1 válasza MrCsiT (#100152) üzenetére


Keem1
addikt

Ja, elnézést :D
Az első módon, a testreszabásnál. A reklámban nálam csak 50 MB volt. Azt be se kapcsoltam.

kali: Be is fogom, nekem túl sok a 6+3 GB :DDD

[ Szerkesztve ]

(#100155) EmberXY válasza Keem1 (#100154) üzenetére


EmberXY
addikt

Ez a 3 giga tényleg érdekes, én már teljesen összezavarodtam. :D
Egyszer aktiváltam, el is fogyott, nem engedi újra, ez eddig tiszta sor és rendben is van. De ha rámegyek a részletekre, ott több érdekesség is van:

Én úgy tudtam, hogy ez egyszeri opció, akkor milyen fordulónapról beszél és milyen egyenlegről, ha eleve ingyenes? A 61/alkalom jelentését eleve nem is próbáltam értelmezni...:F

[ Szerkesztve ]

Up the Irons!

(#100156) Keem1 válasza EmberXY (#100155) üzenetére


Keem1
addikt

Vannak furcsaságok tényleg. Nálam a telekom appban csak az eredeti 6 GB-ot mutatja, ami még érintetlen aug. 6 óta, weben belépve viszont látom mind a 9 GB-ot, amiből eddig 7,88 GB került felhasználásra.

(#100157) Barthezz2


Barthezz2
MODERÁTOR

Sziasztok!

Ezt, hogy kell értelmeznem? A 2000 Ft-os havidíjon felül még ennyit kell fizetnem? Ha igen, hol a tarifában foglalt 80 percem? Merthogy nem beszéltem le, mert egyből számolta itt a perceket, az első hívástól kezdve..

Másfél hete váltottam domino net kártyát erre.

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#100158) glacious válasza Barthezz2 (#100157) üzenetére


glacious
addikt

1295-öt elhasználtál a 2000-ből.

(#100159) Starchm


Starchm
őstag

Hey!

Valamit esetleg lehet tudni erről a volte opcióról, h a telekomnál olyan készülék mehet-e ami más országban simán képes volt erre vagy valami speciális mokolást csináltak, h csak az általuk kiadott droidok tudják ezt?
Láttam a kompatibilis listát csak mégis érdekelne, ha egy kinai noname mobil ami németben képes volt erre az müködne esetleg itt is vagy nem is érdemes gondolkoznom rajta, hogy egyszer menni fog? Zuk z2pro egyébként a készülék.

(#100160) szabogabor10 válasza Starchm (#100159) üzenetére


szabogabor10
veterán

Ez lutri sajnos. Csak úgy derül ki, ha kipróbálod.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#100161) kchris78 válasza Barthezz2 (#100157) üzenetére


kchris78
veterán

nekem itt minden letezo dolog 0. vannak olyan csomagok ahol ezt nem mutatja? flat amugy 7gbal.

(#100162) lugosi válasza Barthezz2 (#100157) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

A számládon is rajta lesznek a beszélt percek és elküldött sms-ek +-ban, aztán --ban is, mint a csomagban foglalt forgalom, így csak azt kell fizetned pluszban, amit a csomagban foglalt forgalmon felül beszéltél.

(#100163) Barthezz2


Barthezz2
MODERÁTOR

Értem. Köszi mindenki! :R

Elég faramuci megoldás. Sokkal egyszerűbb és tisztább lenne visszaszámolni a keretben lévő percekből..

Everybody lies.

(#100164) bexinho23


bexinho23
őstag

Sziasztok!

Dominos vagyok, es azon hasznalok mobilnetet.

Ha ausztriaba megyunk, magyar tarifaval tudom hasznalni a netet?

(#100165) Keem1 válasza Barthezz2 (#100163) üzenetére


Keem1
addikt

Nem feltétlenül. Ez számvitel. + összeg, - összeg. Majd ha megkapod az első számlát, látni fogod, miért. Így lesz egyértelmű, hogy mennyit beszéltél összesen és ebből mennyi lett jóváírva a benne foglalt percek/smsek miatt.

Jó tanács: az appban lévő összeggel ne foglalkozz. Nettó összeg, kedvezmények, jóváírások és áfa nélkül.

[ Szerkesztve ]

(#100166) 4Grider válasza bexinho23 (#100164) üzenetére


4Grider
nagyúr

Ha egy-két hónapnál rövidebb időre mész, akkor igen. Ha kiköltözöl, akkor egy idő után feláras lesz.

(#100167) tylerddd


tylerddd
veterán

Hello! Ősszel hoznék ki új készüléket részletre, közel egy éve nincs már hűségem. Mivel az új iPhone készülékekben nem bízok, sanszos a 8+, de mégis megvárnám/megvártam volna a bemutatójukat. Most nézegettem a webshopban és azt írja a 256GB-os modellre (ami egyébként sok, de jelenleg 128-as i6s van, nem elég nekem a 64), hogy kifutó termék és nem érkezik új szállítmány, ha elfogy ... bakker, ez így gatya, mert pont az egyszerű részletfizetés miatt akartam itt megvenni ill. semmi hátránya nincs a szolgáltatós iPhone-nak, főleg mióta függetlenek is. Szinte biztos, hogy elfogy addigra, szeptember második hete környékén szokott lenni a keynote. Ha most megveszem és esetleg mégis tetszene valamelyik új készülék, akkor meg a részletfizetés miatt macerás eladni. Mit gondoltok?!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#100168) bexinho23 válasza 4Grider (#100166) üzenetére


bexinho23
őstag

Nem hosszu idore. Csak most megyünk ki turazni egy napra. Tehat ha ma kint vagyunk, ugy internetezhetek, mintha itthon lennek?

(#100169) 4Grider válasza bexinho23 (#100168) üzenetére


4Grider
nagyúr

Egy kivétel van csak. Az itthon adatkeret elfogyáskor lassítós csomagok kint leállításra kerülnek.

(#100170) bopeti98 válasza Starchm (#100159) üzenetére


bopeti98
őstag

Xiaomi telefonokon működik itthon a VoLTE, pedig hivatalosan nincs támogatva, szóval akár működhet ZUK telefonokon is.

(#100171) lugosi válasza tylerddd (#100167) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Szerintem várd meg az újakat. Olyankor szoktak kihozni a régi modellekből is frissített verziót, pl megszüntetik a 64-est és a 256-ost és kijön egy 128-as. Szóval egy kb 2 hónapot én most már várnék.

(#100172) tylerddd válasza lugosi (#100171) üzenetére


tylerddd
veterán

Köszi! Az nem lenne rossz, csak hát ezt ki tudja megjósolni?! :)

[ Szerkesztve ]

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#100173) 8 válasza tylerddd (#100172) üzenetére


8
senior tag

Vedd meg most. Meg tudod tölteni a 256GB-ot is ;)

50.000Ft (!) jóváírás Gránit bank kétperces okostelefonos számlanyitáshoz, feltétel nélküli 0Ft/hó számlával. Mastercard Platinum bankkártya 2 évig ingyen. 500Ft PARKL kupon parkoláshoz. Raiffeisen ajánlókód számlanyitás akár +60k Ft. Revolut regisztrációhoz 8.000Ft tőlem. Privát üzenetben küldöm

(#100174) tylerddd válasza 8 (#100173) üzenetére


tylerddd
veterán

:DDD Mondjuk a 4K/60fps biztos eszi a helyet és ha már van rá lehetőség, akkor miért ne?!

Csak egészség legyen, meg térerő!

(#100175) PainKiller13


PainKiller13
őstag

Sziasztok!

Jelenleg benne vagyok egy céges flottában, ami telekomról telenorra vált, ilyenkor ha van hűségem akkor az automatikusan megszűnik?

(#100176) Stanlee


Stanlee
őstag

Sziasztok!

A telekomnál akarunk céges csomagra előfizetni. Kérdés: Az előfizetés intézéséhez szükség van-e a cégben aláírási jogosultsággal rendelkező személyes jelenlétére, vagy meghatalmazással ezt el lehet kerülni. Főnököm csak ezért nem jönne Mo-ra :-)

Válaszokat előre is köszönöm!

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

(#100177) #16695808 válasza Stanlee (#100176) üzenetére


#16695808
törölt tag

mért ne lenne rá szükség? :) meghatalmazás saját nyomtatványon.

[ Szerkesztve ]

(#100178) Stanlee válasza #16695808 (#100177) üzenetére


Stanlee
őstag

A telekom oldalan a nyomtatvanyok csak ceg meghatalmazza maganszemelyt Telekom otthoni/mobil szolgaltatassal kapcsolatos ugy intezesere szoveggel vannak, ceges elofizetes intezesere en nem talaltam,de biztos bennem van a hiba. Ha Mo-n vagyok, nincs kedvem rossz meghatalmazas miatt dolgom intezese nelkul tavozni.

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

(#100179) #16695808 válasza Stanlee (#100178) üzenetére


#16695808
törölt tag

Kérj egyet valamelyik telekom üzletben az a tuti... és ott még lehet határozni záró időpontot is hogy legközelebb ne keljen meghatalmazás... 😉

(#100180) Stanlee válasza #16695808 (#100179) üzenetére


Stanlee
őstag

Koszi. Majd megprobaljuk a weboldalon levo meghatalmazassal. Max nem kapnak a kollegak rogton telefont :) Legutobb amikor Mo-n voltunk fonokommel, erre nem gondoltunk.

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

(#100181) halapidori


halapidori
csendes tag

Hallo, lenne nekem egy olyan gondom, hogy Vodától elhordoztam a számom a Telekomhoz. A Vodafone elengedett gond nélkül, smst nem kaptam senkitől, viszont a Telekom egyből deaktiválta a számot. Mindezt 16-án éjjel. Hosszas telefonálgatás és Vodára mutogatás után behívtak személyesen, mert sajnos ezt csak úgy tudják elintézni. Bementem, ott azt mondták, hogy leghamarabb kedden tudom valahogy visszatrükközni tőlük a telefonszámom, először lesz előfizetéses aztán egyből dominós, de ne aggódjak, mert valószínűleg nem kell érte fizetnem... Bocsi, de átirányítani sem tudják, így 990 forintért vásárolhattam egy új dominó kártyát. Pár órával később telefonon jelezték, hogy sztornózták, visszakapom a pénzt, mégjóhogy :)
Van valamilyen törvény vagy szerződés, nmhh amire hivatkozhatok kártérítés ügyben, mert igazán nem jófej dolog elvenni egy számot öt napra, legfőképp engem rángatni azért, hogy visszakapjam...

(#100182) St3ven válasza halapidori (#100181) üzenetére


St3ven
addikt

A kérdésedre nem tudom a választ, de ez nekem kicsit gyanús:

"először lesz előfizetéses aztán egyből dominós"

A Vodafone-nál előfizetéses voltál?

Van élet a Facebook és Twitter után? - https://logout.hu/bejegyzes/st3ven/mastodon.html

(#100183) halapidori válasza St3ven (#100182) üzenetére


halapidori
csendes tag

Vodafonenál is feltöltős voltam.

(#100184) #74774528 válasza Stanlee (#100176) üzenetére


#74774528
törölt tag

Mondjuk azert arra is kivancsi lennek,hogy fog keszulni a meghatalmazas ha a fonokod nincs az orszagban sem... 😬😱

(#100185) lugosi válasza #74774528 (#100184) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Külföldön is elterjedt már az írás-olvasás forradalma.

(#100186) glacious válasza halapidori (#100181) üzenetére


glacious
addikt

Hordozás menete normális esetben.
Bemész telekomhoz, kéred a hordozást, ők megindítják, és kapsz egy új sim-et.
Ők elintézik a vodával, de addig él a vodánál és az új kártyád inaktív.
A szerződésen rajta van, hogy pontosan mikor történik meg a váltás.
Ezután a 70-es számod telekomos.

Melyik lépés maradt ki?

(#100187) Soulfly842 válasza Stanlee (#100178) üzenetére


Soulfly842
addikt

Szia!

Pedig erre van szükséged:
[link]

A második bekezdést egészen egyszerűen ignorálni kell.

A meghatalmazásnak viszont eredetinek kell lennie és cégszerűen aláírtnak (két tanúval hitelesítve). Scannelve, fénymásolva nem jó.

Ergo kitöltés, posta.

Cégszerű aláírás alatt azt értem, hogy, ha az aláírási címpéldányon bélyegzővel együtt szerepel az aláírás, akkor a meghatalmazáson ugyanabban a formában kell lennie.

(#100188) Cry0


Cry0
őstag

Sziasztok!
flottásként mennék a telekomhoz (5500ft) kérdésem az lenne hogy flottásoknak is előrendelhető-e a Samsung Galaxy Note 9 kb milyen áron ? illetve részletfizetés esetén milyen letéti dijjal kellene számolnom?

Iphone 15 Pro Max Kék Titán

(#100189) halapidori válasza glacious (#100186) üzenetére


halapidori
csendes tag

Semmi sem maradt ki, minden így történt, ahogy írod. Csak az időablak végén a Telekom egyből deaktiválta a telefonszámot és most várjuk, hogyan oldják meg minimum öt nap alatt :)

(#100190) Soulfly842 válasza Cry0 (#100188) üzenetére


Soulfly842
addikt

Nem fog menni, mivel a flottás díjcsomagok aktiválásához a szükséges igazolásokat személyesen kell bemutatni, s a webshop ezeket nem is szolgálhatja ki... (mivel a szolgáltató és az adott flottakedvezményeket biztosító cégek között így jönnek létre a keretmegállapodások).

Tehát akkor tudod majd aktiválni, ill. megkötni - ha ilyen telefont szeretnél - ha már van készlet az üzletekben.

(ha igazolással lépsz be, akkor viszont 30 napnál nem régebbi igazolás szükséges)

Az előleg az húzós is lehet akár, de ha van már meglévő aranykártyás havidíjas szerződésed (mindegy, hogy otthoni, vagy mobil) akkor az enyhítő körülmény lehet.

[ Szerkesztve ]

(#100191) Soulfly842 válasza halapidori (#100189) üzenetére


Soulfly842
addikt

Ajjaj, akkor ott - ha a vodánál deaktiválódott és a Telekomnál se jött létre a szerződés - valószínűleg a telekomtól függetlenül a központi számhordozási adminisztrációs rendszerben lehetett a gond... Ez szinte biztos. A telekom ettől függetlenül meg fogja oldani, de az a baj, hogy nem manuálisan azonnal történik, hanem az informatikán egy speciális csop. fogja tudni megoldani.

Az a kérdés, hogy lett-e ilyen igény továbbítva, hogy ezt orvosolják...

általában kb. 3-5 munkanapon belül megoldják, de célszerű azért rákérdezni, vagy, hogy lehet-e sürgetni az informatika felé? :) (légyszi-légyszi, hiszen nem vagyok elérhetőőőőő) :D

[ Szerkesztve ]

(#100192) halapidori válasza Soulfly842 (#100191) üzenetére


halapidori
csendes tag

Igen, be lett jelentve, a számhordozás meg is történt. A Telekom el is ismerte, hogy ők bszták el és náluk van a hiba :) Már az ő ügyfelük vagyok, csak egyből deaktiválták a telefonszámot. Most meg szaladgálok már harmadszor személyesen, pedig tök szívesen csinálnék valami mást, míg ők megoldják házon belül amit elbsztak.
A kérdés az, hogy így dominósként, friss ügyfélként milyen kötbérre, kártérítésre van esély és ez hol lehet leírva? :) az ÁSZF korábbi feltöltés és előfizetési díjra hivatkozik, de hát nekem egyik sincs :)

(#100193) Soulfly842


Soulfly842
addikt

Hááát... Furcsa mindenesetre... lehet h. csak bevállalták szóban neked a részleteket nem átnézve :D

Egyébként ez a hivatalos (NMHH):
[link]

"Kötbér az előfizető részére

A számhordozás késleltetése és indokolatlan elutasítása esetén az előfizetőt kötbér illeti meg. Az átvevő szolgáltató mulasztásonként és számhordozási megállapodásonként 5 000 forint kötbért fizet az előfizetőnek, ha

a munkanapon 16 óráig benyújtott számhordozási igényt az adott napon, illetve a 16 óra után benyújtott igényt a következő munkanapon nem továbbítja az átadó szolgáltatónak,
a számhordozást legkésőbb a számhordozás napját megelőző nap 12 óráig nem jelenti be a számhordozási Központi Referencia Adatbázisba, amennyiben az átadó szolgáltató az igényt nem utasította el.
Az átadó szolgáltató mulasztásonként és számhordozási megállapodásonként 5 000 forint kötbért fizet az előfizetőnek, ha

az igényt indoklás nélkül, az előfizető megfelelő azonosítása ellenére, nem 30 napnál régebbi számlatartozás vagy indokolatlan egyeztetés kérés miatt utasítja el,
a számhordozási igény elfogadását követően a számhordozást a Központi Referencia Adatbázisban utasítja el."

[ Szerkesztve ]

(#100194) qnadam válasza Soulfly842 (#100191) üzenetére


qnadam
veterán

a probléma a történetben az, hogy először simán behazudták, hogy a vodánál van a hiba, másodszorra elismerték hogy náluk, és 1-2 nap, és menjünk be személyesen. szerintem ilyen helyzetben a minimum lenne, hogy sűrű elnézéskérések közepette megoldják pár órán belül a problémát, vagy ha személyesen kell, akkor futár rohangál a papírokkal, nem pedig közlik, hogy hát még ma menjünk be személyesen, aztán meg majd x nap múlva még kétszer, mert hát hétvége meg ünnepnap meg izé, és kérjük meg, hogy a számunkat az adott boltba hozassák, hogy ki tudják adni újra.
jelenleg a telekom ugyanis nagyjából úgy viselkedik, mintha mi borítottuk volna fel a folyamatot, de sebaj, gyertek be és megoldjuk.

@Soulfly842 100193: nem utasították el az igényt, a vodafone szépen elmondta, hogy sikeres adategyeztetés után átadták a számot, a telekom át is vette, és utána kszúrták el az egészet.
a telekom boltos srác hosszan telefonált a valakikkel, és utána még azt is elmondta, hogy valami az egész számhordozós rendszerben nem kerek (nem derült ki, hogy náluk vagy a központi), és elvileg csak pénteken indíthatnának számhordozást, különben probléma van, és erről értesítették az összes üzletet is. ennek ellenére dunakeszin simán elindították csütörtökön, lett is probléma.

[ Szerkesztve ]

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#100195) Tomikaa.


Tomikaa.
tag

Üdv. A havonta aktiválható díjmentes 50 MB akkor is működik Domino Fixnél, ha nincs megújuló netem, csak Maratonom? Az alkalmazás úgy látom, engedné bekapcsolni. A húgomnak nincs semmilyen netje a technikain kívül és nála is engedné. És ez csak belföldön jó?

(Tudom, van most 3 GB-os akció is.)

(#100196) lugosi válasza halapidori (#100192) üzenetére


lugosi
MODERÁTOR

Én azért egy nmhh panaszon is átfuttatnám a dolgot, hogy igyekezzenek az ilyen jellegű hibákat a jövőben elkerülni.

(#100197) kali válasza Tomikaa. (#100195) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Akkor is aktiválható már Fix esetén, ha semmilyen külön adatcsomag sincs.
Belföldön felhasználható.

[ Szerkesztve ]

(#100198) qnadam válasza lugosi (#100196) üzenetére


qnadam
veterán

erősen függ a dolog attól, hogyan intéződik kedden az ügy.

istálló? gazemberség? hupákolás?

(#100199) Soulfly842 válasza qnadam (#100194) üzenetére


Soulfly842
addikt

Erre utaltam én is, h. a központi rendszerben szállt el valami. közel 8 év tapasztalata szólt belőlem. Olyat még nem láttam, h. a központi számhordozási adminisztrációs rendszeren hiba nélkül végigmegy és utána minden ok nélkül deaktiválódik, valami nagyon tévesen ment ott át :S Nem egyszerű az ilyen és biztos, hogy nem is kis ügyfélirritációt generál, de informatikailag kell ezt ilyenkor javítani, speciális csoportnak, azért sem olyan egyszerű, hogy két kattintás és kész :)

Bízunk benne, hogy szépen megoldódik innen már az ügy.

(#100200) Stanlee válasza Soulfly842 (#100187) üzenetére


Stanlee
őstag

Koszi, igen, erre gondoltam, csak ennek a megfogalmazasa kicsit furcsa szamomra. Fonokom elottem fogja alairni, ill. alairasi cimpeldanyom is van eredeti, meg tanuk is lesznek, az irodanyitas miatt csak en jovok, fonkom marad Nemetorszagban... De akkor ezzel mennie kellene az elofizetesnek. Keszulekben meg gondolkozom, hogy kartyafuggetlent veszunk.

“Never run after a bus or a stock. Just be patient – the next one will come along for sure.” - André Kostolany

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.