Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#100851) 4Grider válasza joey04 (#100850) üzenetére


4Grider
nagyúr

Nem lehet, hogy valamelyik európai 4G frekvenciát nem ismeri a telefonod?

(#100852) radio100jozs válasza joey04 (#100850) üzenetére


radio100jozs
őstag

Telekom és a Voda a jobb választás, már méretük alapján is, eleve több saját hálózattal rendelkezik más országokban. A Telenorral a nyáron mind Romániában, mind Franciaországban problémám volt, a Telekommal meg semmi. Nem mentek ki a hívások, állandóan hálózati hiba szöveggel eldobott, csak sokadjára ment ki a hívás a Telenorról, miközben Telekomról rögtön mentek a hívások, pedig ugyan azon a partnerhálózaton volt többségében a kétkártyás telefonom. A Telenor, hogy már eladták, már csak egy a sok közül szereplő lett a piacon, nem egy méretes cég.

[ Szerkesztve ]

(#100853) Huroq


Huroq
senior tag

Sziasztok!

Most kaptam ajánlatot a biztosítótól, hogy mire cserélné a P9 Plus készülékemet, mert nem éri meg már a javítás. Előző telefonomra vigyáztam tehát semmi karc nem volt rajta, legalábbis a kijelzőjén semmiképp.
Most ezek a felajánlott készülékek újszerűek, vagy lehet hogy egy karcos kijelzőjű mobilt kapok?
Mert ugye olvastam, hogy nem feltétlen új készüléket küldenek.
Felmerült bennem a kérdés, hogy mi van akkor hogy ha egyiket sem fogadom el? Akkor ennyi és buktam mindent? Mert erről nem igazán olvastam semmit.

(#100854) joey04 válasza radio100jozs (#100852) üzenetére


joey04
titán

Igen, tudom, hogy jobb választás, ezért is agyalok a váltáson, csak az a kérdés, melyikre. :K

100851: nem. :N otthon vagyok a témában, ismeri a kellő frekvenciákat, de ezen túl próbát is tartottunk sim kártya cserélgetéssel, nem telefonfüggő. :R

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#100855) atala


atala
addikt

Van egy flottás előfizetés amin nemsokára lejár a hűség. Ugye a flottásokra is vonatkozik, hogy a hűség lejártát követően ha nem kötöm újra le , marad minden a régiben?

(#100856) Vangelis válasza atala (#100855) üzenetére


Vangelis
nagyúr

Nekem flottás van igaz telenor--- és az egyiken volt hűség, de nem változott semmi utána.

@@@@ https://armegoszto.hu/deals/new

(#100857) Nikaré válasza atala (#100855) üzenetére


Nikaré
őstag

Nem változott semmi, nekem sem.

(#100858) atala


atala
addikt

Ok, köszi.

(#100859) Fox Mulder válasza joey04 (#100850) üzenetére


Fox Mulder
aktív tag

Változó de Voda és Telekom közül akkor inkább Telekom, Vodafone Ausztriában és Németországban is alulmarad t-vel szemben.

(#100860) bucihost


bucihost
senior tag

Telekomot ennyire érdekli van e ügyfél vagy nincs? Voltam bent az üzletben, 9xxx Ft -os előfizut rakattam át dominóba. Rá se kérdeztek miért, instant átrakták (hozzá teszem el is eltolták, mert 3 órával később se volt szolgáltatás a dominó kártyán, így vissza kellett mennem ..) Ügyfél megtartás csak másik 2 szolgáltatónál divat? :Y

(#100861) szabogabor10 válasza bucihost (#100860) üzenetére


szabogabor10
veterán

A Telekom nem nagyon van rákényszerülve erre.

iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen

(#100862) kali válasza bucihost (#100860) üzenetére


kali
legenda

Szerintem telefonon lehet kicsikarni jobb ajánlatokat, ott van inkább ügyfélmegtartás is, az üzletekben a külsős cégek dolgozói nem feltétlenül kapnak azért jutalékot, mert valakit hirtelenjében lebeszélnek adott irányú váltásról.

(#100863) bucihost


bucihost
senior tag

hát szomorú...

viszont más: Záró számla ilyenkor hogy van? Az értékesítő kis csaj erőltette, hogy fizessem ki a számla tartozásom. Én nem fizettem ki, mivel pont így volt a számlazárásom, és mivel semmi túlforgalmazásom nem volt, így csak a kövi havidíjat kellett volna kifizetnem... Kicsit értetlenkedett, hogy ő ezt nem érti miről beszélek...

A telekom fiókomból már kikerült az előfizetés, és számlákat se látok már. Papír alapon (csekk) fognak küldeni bármi elszámolást? :F

(#100864) csako válasza bucihost (#100863) üzenetére


csako
veterán

Ott ki kellett volna fizetned, ha már felajánlotta, bár pontosan én sem értem mit szeretett volna, de lehet pont ezt a 20-21 napot. Mindenesetre most így utólag hívhatod őket, hogy küldjék ki vagy hogy adjanak neked egy bankszámlaszámot, ahova utalhatod, önállóan nem küldenek semmit, tapasztalatom szerint.

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#100865) bucihost válasza csako (#100864) üzenetére


bucihost
senior tag

nem felajánlotta, hanem követelte. De mivel az aktuális hónapra szóló számlám ki volt fizetve, és ami most elkészült azon nem volt túlforgalmazás, és már a következő havit kérte be (elő fizetés). Így rákérdeztem, hogy mivel nem lesz következő hónap mire fel fizessek ki egy újabb hónapot? Ő meg csak nézett rám bután, azt se tudta miről van szó....

(#100866) PhoenixSzG válasza bucihost (#100865) üzenetére


PhoenixSzG
tag

Telekomnál mindig az előző hónapról kapod a számlát. Tehát a legutóbbi rendezett számlád az augusztus hónapra szólt.

(#100867) dptrsk válasza bucihost (#100865) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Előfizetés = havidíjat utólag fizető szerződés(POSTPAID)
Azaz hó elején a múlt hónapról áll elő a számla, ha van díjneted oda meg fog érkezni a számla, ha nincs hónap ötödikekőrül ki tudod fizetni postán vagy 1414 megmondja az adatokat.

(#100868) joey04 válasza Fox Mulder (#100859) üzenetére


joey04
titán

Köszi :)

"Ha nem vennél a kezedbe gyorsabb telefont, akkor soha nem mondanád meg, hogy mennyivel gyorsabb telefonok vannak jelenleg a piacon."

(#100869) ubyegon2 válasza kali (#100862) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Na ja, a telefonos ügyfélmegtartás. :D [link]

Nemsoká megint le fog járni a hűség, jöhet a prepaid, tuti nem tudnak jobb előfizut ajánlani, főleg így....

(#100870) kali válasza ubyegon2 (#100869) üzenetére


kali
legenda

Esete válogatja, ilyen is előfordulhat, de visszaolvasva találsz itt azért olyanokat is, akik korrekt ajánlatokat kaptak.

(#100871) #08205312 válasza ubyegon2 (#100869) üzenetére


#08205312
törölt tag

Horgász flotta?

(#100872) ubyegon2 válasza kali (#100870) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Nyilvánvaló, hogy van ilyen is meg olyan is. A kép így tiszta, mert az általánosan nem állja meg a helyét, hogy telefonon biztosan jobb ajánlatot kap a zember. ;)

(#100871) 8

Horgász flotta! :D Nem vagyok nagy ho-ho-ho....

Voltam már nem publikus flottában, talán HM...akármi volt, azt váltottam le majd 3 éve korlátlanra, majd ezt meg valami egyszerű csomagra.

[ Szerkesztve ]

(#100873) Robi_73 válasza ubyegon2 (#100869) üzenetére


Robi_73
őstag

Én is majd 6000 Ft-tal rosszabb ajánlatot kaptam a mostani előfizetéseimre (4db) mint amit eddig fizettem. Mondtam is az ügyintézőnek, hogy szerintem 22 év után nem ezt érdemlem. Erre benyögött egy ajándék tabletet és 44.000 Ft készülék kedvezményt. Ha elfogadtam volna, akkor természetesen 2 év hűséget vállaltattak volna velem. Nekem nem ért plusz 144.000 Ft-ot az ajánlatuk... :(

Robi73

(#100874) ubyegon2 válasza Robi_73 (#100873) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

Ez sajna így van nálunk, utcáról beeső akármilyen ügyfél? is jobb ajánlatot kap, mint amivel téged meg másokat büntetnek a több évtizedes hűségért. Nekem is közel 20 évem van.

Nekem nem ért plusz 144.000 Ft-ot az ajánlatuk...

Pedig akkor lennél csak igazán jó ügyfél.....bár ők nem ügyfélnek néznek bennünket, hanem ügyféleszűnek! :U

(ez nem T-s, inkább általános jelenség)

Én már régóta harapok arra, ha azt mondják, hogy valamit ajándékba vagy ingyen megkapok!
Nézzék hülyének a * .......!+

[ Szerkesztve ]

(#100875) kali válasza ubyegon2 (#100872) üzenetére


kali
legenda

Nyilván nem biztos, meg én azt írtam, hogy kicsikarni, ez is fontos, mert elsőre szinte sehol sem adják a legjobb ajánlatot, de ha megfelelően áll hozzá az előfizető, akkor bizonyos esetekben előhúznak jobbat is a kalapból.
Mobilos fronton nem szokásom ugyan, de vezetékes szolgáltatásoknál már eljutottam oda, hogy úgy kell alkudozni, mint a piacon, mondani kell, hogy itt van közvetlenül az ajtó előtt másik három szolgáltató kábele, akik alig várják, hogy megkeresse őket ez ember, sőt, időről időre ők próbálkoznak be az elcsábítással, ilyen meg olyan jobb szolgáltatásaik vannak, ekkor persze előkerülnek a jobb árak és extra szolgáltatások.
Ha nincs képben az előfizető és nem nem áll ki magáért, akkor simán lehúzzák a drágább árakkal és ez szinte minden szolgáltatóra igaz.

[ Szerkesztve ]

(#100876) Robi_73 válasza ubyegon2 (#100874) üzenetére


Robi_73
őstag

Korrektek voltak mindig és a szolgáltatásuk mondhatni tökéletes! Általában az ügyfélszolgálat betlizett egy párszor persze az én káromra, de nem annyit mint most a váltásnál és a számhordozásnál a Telenor. :)

Robi73

(#100877) ubyegon2 válasza kali (#100875) üzenetére


ubyegon2
nagyúr

& Robi_73

Mobiltéren én is 30-as maradtam még mindig. Más kérdés, hogy egyre inkább a nem előfizetős irány tűnik jobbnak, az én igényeimnek legalábbis.

Kábelen már leszakadtam róluk, az akkoriban negyedáron beérkező Digi miatt.

Az ügyintézés meg megint csak általános, bár a T nálam még vezet ebben. Végelszámolást csináltunk a vonalas telefonra+adsl-re anno, mindent kifizettem. A papír alján még ott volt, hogy ha felmerül valami költség, amit fizetnem kell, arról email-ben értesítenek. :U Mire hazaértem, már nem élt az email címem, el is feledkeztem a dologról, majd kb 4-5 év múlva jött a közkedvelt követelésbehajtó cég sms és hívás, később levéláradata. 2003 magyar forint tartozásom volt a T felé. Persze nem a náluk lévő előfizetésemen értesítenek, hanem eladják a 2003 ft.- követelést! A követeléskezelő kb 2 évig fárasztott....

(ha erről valaki azt gondolja, hogy a két cég részéről ez idiotizmus, akkor jól gondolja)

(#100878) luci87


luci87
tag

Sziasztok.Ti hogy szoktátok a kártya egyenleget feltölteni?Én eddig ebankon, mert kaptam 20 v 25 perc bónuszt,és adategyenleget is valamennyit.De legutóbb egy új simet töltöttem fel, és nem kaptam rá semmit... A mobiltelefonom, Telekomos appjában azt írja, min. 3500 ft feltöltésért 50 perc lebeszélhetőséget írnak jóvá. Ez azért jobban megéri,nem?

(#100879) dptrsk válasza luci87 (#100878) üzenetére


dptrsk
Topikgazda

Azért nem kaptál bónuszt, mert feltöltés előtt a SIMen aktiválni kell.
Küldd a +BONUSZ szöveget SMSben a 1414re, ha visszaigazolták, onnantól minden elektronikus feltöltésre megkapod a bónuszokat.

[ Szerkesztve ]

(#100880) kali válasza luci87 (#100878) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Változó, e-bank, alkalmazás, fiók, mert minden elektronikus feltöltésre jár a bónusz.
Az új SIM kártyán aktiválva lett feltöltés előtt a bónusz?
A +BONUSZ kódot kell elküldeni SMS-ben (díjmentes) a 1414-re.

Utóbbit le is írta közben dptrsk.

[ Szerkesztve ]

(#100881) luci87 válasza kali (#100880) üzenetére


luci87
tag

Koszi,kozben en is kersegeltem a neten,es megtalaltam.Ez volt a baj,valoban.Meg is teszem.De lehet,h megis az appon toltom fel,mert az 50 perc megis jobb,mint 25

(#100882) kali válasza luci87 (#100881) üzenetére


kali
legenda

Az összegtől függ, az alapján azonos bónusz jár minden módozatú elektronikus feltöltésre: Link

(#100883) luci87 válasza luci87 (#100881) üzenetére


luci87
tag

Bocsanat,az 5000ft feltosnel jar csak 50 perc bonusz,valamit elneztem.

(#100884) jani4454 válasza radio100jozs (#100805) üzenetére


jani4454
tag

Ez nagy gond lehet... 50 Mega mire megoldás?

(#100885) radio100jozs válasza jani4454 (#100884) üzenetére


radio100jozs
őstag

Egy két napra simán elég nekem WiFi mentes helyen, és sok kicsi sokra megy, főleg, ha ingyen adják. Így nem kell vennem nagyobb csomagot a hónapban.

(#100886) paatrick


paatrick
senior tag

Sziasztok,

ha valaki tudja a telefonszámom meg a nevem, akkor azzal valahogy vissza tud élni?
Így hirtelen utánaolvasva a legtöbb fizetési módszerhez kell a fizikai telefon is.

6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

(#100887) 4Grider válasza paatrick (#100886) üzenetére


4Grider
nagyúr

Hol tudsz telefonszám és név ismeretében fizetni?

(#100888) Doky586 válasza paatrick (#100886) üzenetére


Doky586
nagyúr
LOGOUT blog

Nekem vastag könyveim vannak ezernyi összerendelt névvel és telefonszámmal.. [link] [link]
Gondolod aggódnia kell azoknak akik szerepelnek benne?

[ Szerkesztve ]

(#100889) anadroid válasza paatrick (#100886) üzenetére


anadroid
senior tag

Vissza tud. Nem fizetésnél, máshol. A hogyant nem írom le, nem adok tippeket. Privátban sem.

Kérd privát üzenetben a Curve és a Monese kódot 5 angol font (kb. 2000 Ft) ajándékhoz, a Wise kódot az első, max. 150000 Ft-os ingyenes utaláshoz, a Vivid kódot ingyen fém kártyához és 100 € havi visszatérítéshez! Egyes kártyák ingyen postával érkeznek.

(#100890) zsoltzsolt válasza Doky586 (#100888) üzenetére


zsoltzsolt
addikt

:C :D

(#100891) paatrick


paatrick
senior tag

Akkor ok. Nem kérek tippeket a visszaélésre. :DDD
Csak eladtam (volna) egy cuccot a neten, megadtam a telszámom kapcsolattartás végett a vevőnek, ma kellett volna hívjon, de semmi. Csak ezért merült fel bennem.

6 év "lelkes újonc", 4 év "kvázi-tag", 2 év "tag", 1 év "aktív tag", már senior tag. I'm doing my part. ¯\ ʕ•ᴥ•ʔ /¯

(#100892) kali válasza paatrick (#100891) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Komolyabb visszaélésre nem alkalmas, pláne ha mindenhol betartják a kapcsolódó jogi és egyéb szabályozást.
Olyan előfordulhat, hogy valami vicces kedvű emberke ad fel a nevedben egy hirdetést, aztán sűrűn fog csörögni a telefonod, hogy mondjuk mikor és hol lehet megtekinteni az eladó lovat, vagy ilyesmi. :DDD (Megtörtént eset!)

[ Szerkesztve ]

(#100893) viktorhu válasza kali (#100892) üzenetére


viktorhu
veterán

Nekem "bornyú" lett így eladó. Talán a Heves megyei hírlapban. Nem hiszem, hogy visszaélés volt, inkább elírták a mobilszámot, mindenesetre az azt követő két hét hívásai igen érdekes néprajzi merítést adtak.

- Megvan még a tehén?
- Nem is volt, téves a szám, valaki véletlenül az én számommal adta fel a hirdetést.
- Akkor nincsen tehén?
- Nem, Budapesten élek egy harmadik emeleti lakásban, itt az erkélyen nem nagyon férnének el :)
- Jaaaaa, ééértem! ... És bivaly sincsen?

(#100894) #81733120


#81733120
törölt tag

Sziasztok,
Honnan tudnám leszedni a régebbi Telekomos app változatát? (Androidra.)
Az új elég gagyi, nem mutatja, hogy mikor jár le a mobilnet csomagom, stb. :DDD

(#100895) kali válasza #81733120 (#100894) üzenetére


kali
legenda

Szia,

Lent lenyithatók és letölthetők a régebbi verziók: Link

(#100896) csako válasza #81733120 (#100894) üzenetére


csako
veterán

Esetleg innen
Szerk.: Hát legalább nem ugyanazt a helyet linkeltük :D

[ Szerkesztve ]

Holnap országszerte 10 fok várható. Ebből 2 Budapesten, 1 Győrött, 2 Miskolcon...

(#100897) punky10 válasza viktorhu (#100893) üzenetére


punky10
addikt

Egy próbát még megért...Hátha a bivalytól nem fértek el a tehenek... :DD :DD

/Honor 20 Pro/Huawei Matepad 11,Samsung Xcover6 Pr0

(#100898) #81733120 válasza kali (#100895) üzenetére


#81733120
törölt tag

+ csako
Köszönöm szépen mindkettőtöknek! :R

(#100899) zebede


zebede
őstag

Üdv!
Jól tudom hogy webshopos rendelésnél 14 napig lehet elállni a vásárlástól?

Vettem egy Huawei Mediapad M5 tabletet, de nem megy rajta rendesen a TVGO, és ahogy olvastam másoknál sem.

Ezért szeretném visszaküldeni és cseréltetni egy iPad 2018-ra.

Gondolom nincs ennek akadálya?

(#100900) #77646080 válasza zebede (#100899) üzenetére


#77646080
törölt tag

Igen, jól tudod.

Ebben az esetben indoklás nélkül el tudsz állni a szerződéstől.

[ Szerkesztve ]

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.