Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Mate
nagyúr
Sziasztok!
Használtan vettem egy telefon 2013. januárjától induló 2 éves garanciával. A készülékkel voltak már gondok, így 2x cseréltetve lett ugyan olyanra. A hiba még mindig fent áll, így más márkájú és típusú készülékre akarom lecserélni.
Felmentem T honlapjára és felugrott egy chat ablak. Beszéltem ott egy ügyintézővel, aki elmondta megoldható a dolog annak ellenére, hogy nem az én nevemen van a készülék. Kérdeztem a részletekről, azt mondta szervizben tudják elmondani a többit.
Írtam T-nek ezek után egy email-t leírva a dolgokat. A kérdésem az volt, hogy mi a pontos menete, milyen árral számolhatok stb. A válasz: "Köszönjük megkeresését. sajnáljuk a felmerült kellemetlenséget.
Társaságunk ilyen jellegű kapcsolatban nem áll az Ön által megnevezett készülék gyártójával, a nem tőlünk vásárolt eszközök javítását és garanciális cseréjét nem tudjuk elvégezni.. Javasoljuk, a honlapjukon szereplő hivatalos márkaszervizt keresse meg a jótállási jeggyel illetve a vásárlási számlával és az adás-vételi szerződéssel."
Nem egészen értem a dolgot, szerintem félreértették a helyzetet. Szerintem azt hiszik független telefonról van szó, nem általuk vállalt garanciával rendelkező készülékről.
Mindenesetre mi a menete az ilyen jellegű csereigénynek? Milyen összegben választhatok másik készüléket?
Fentebb olvastam, hogy ilyenkor visszaadják a vételárat, amiből vehetek másik készüléket.
Ha előfizetéses áron lett megvéve a készülék és visszaadják az árát, akkor előfizetéses áron nézhetek másikat, vagy bukta van?
Már kezd megőrjíteni a dolog, remélem tud valaki segíteni.
Máté
Téma tudnivalók
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja