Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-07-22 08:41:00

LOGOUT.hu

Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#100194) qnadam válasza Soulfly842 (#100191) üzenetére


qnadam
veterán

a probléma a történetben az, hogy először simán behazudták, hogy a vodánál van a hiba, másodszorra elismerték hogy náluk, és 1-2 nap, és menjünk be személyesen. szerintem ilyen helyzetben a minimum lenne, hogy sűrű elnézéskérések közepette megoldják pár órán belül a problémát, vagy ha személyesen kell, akkor futár rohangál a papírokkal, nem pedig közlik, hogy hát még ma menjünk be személyesen, aztán meg majd x nap múlva még kétszer, mert hát hétvége meg ünnepnap meg izé, és kérjük meg, hogy a számunkat az adott boltba hozassák, hogy ki tudják adni újra.
jelenleg a telekom ugyanis nagyjából úgy viselkedik, mintha mi borítottuk volna fel a folyamatot, de sebaj, gyertek be és megoldjuk.

@Soulfly842 100193: nem utasították el az igényt, a vodafone szépen elmondta, hogy sikeres adategyeztetés után átadták a számot, a telekom át is vette, és utána kszúrták el az egészet.
a telekom boltos srác hosszan telefonált a valakikkel, és utána még azt is elmondta, hogy valami az egész számhordozós rendszerben nem kerek (nem derült ki, hogy náluk vagy a központi), és elvileg csak pénteken indíthatnának számhordozást, különben probléma van, és erről értesítették az összes üzletet is. ennek ellenére dunakeszin simán elindították csütörtökön, lett is probléma.

[ Szerkesztve ]

istálló? gazemberség? hupákolás?

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Telekom mobilszolgáltatások (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.